Is toch zn team naam?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Verstappen op de deur, heel anoniem inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:37 schreef MaroEngel het volgende:
To the topic of the moment. Few facts to Franz Hermann GT3 Nordschleife Test: car was run in DTM spec BoP (less weight, more power, lower ride height than NLS BoP). Laptime: 7:48 ​
Still impressive for a first visit to the green hell. Would be cool to see Franz compete! 😄
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:19 schreef Max33Verstappen het volgende:
@MaroEngel False. Don‘t spread things when you don’t know how the car was setup and our engine settings. Why would I join a NLS track day with the wrong BOP. Have a good one tomorrow 👍
https://www.ad.nl/formule(...)e-training~ab37814e/quote:Bernie Ecclestone (94), de man die ruim veertig jaar eigenaar was van de Formule 1, heeft in een interview met F1-Insider Max Verstappen de beste coureur ooit genoemd. ,, Ik zie geen zwakke punten bij hem. Hij klaagt niet, is hard voor anderen en voor zichzelf, maar naar mijn mening altijd eerlijk. Hij is de beste die ik ooit ben tegengekomen.''
,,Dat anderen dat anders zien, is alleen maar logisch'', vervolgt Ecclestone. ,,Dat zijn vaak excuses omdat ze zelf niet op zijn niveau zitten en niet willen toegeven dat ze kansloos zijn tegen Max.''
Beetje nouveau riche bootje.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:00 schreef SiGNe het volgende:
Max heeft een nieuw bootje "Unleash the lion"
...
Zwart lijkt me ook niet een heel handige kleur voor een boot.quote:
Ach hij ontduikt de belastingdienst dus je houdt wat over.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zwart lijkt me ook niet een heel handige kleur voor een boot.
Lijkt me zo warm worden in re regio's waar het schip moet varen.
Plus huren is slimmer, dan ben je niet ook geld kwijt als je er geen gebruik van maakt.
Dit schip heeft standaard minstens 3 man bemanning aan boord, het hele jaar door.
En havengeld is ook niet goedkoop voor zo'n bootje.
Ik zou die boot wel een andere naam hebben gegeven, The Lion bijv, dan kan je bij het betreden elke keer tegen de kapiteitn zeggen "Unleash The Lion".
Of beter: "Simply Lovely"
quote:Max Verstappen's new $15 million yacht "Unleash The Lion" is in Monaco after a two-year wait.
• 33 meters (109 feet)
• Fits 12 guests in 5 cabins
• $1 million-plus in annual upkeep
Here's a great video showing what a similar boat (Mangusta GranSport 33) looks like:
Ontduikt niks, zelf woont hij in Monaco dus hij hoeft hier geen inkomstenbelastingen te betalen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach hij ontduikt de belastingdienst dus je houdt wat over.
[..]
[ x ]
https://x.com/JoePompliano/status/1925940000106975656/
Wow.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:15 schreef Hyperdude het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Max en Chris Harris in een opgevoerde Mustang.
Grappig hoe Max relaxed stuurt terwijl het hoofd van Chris bijna van zijn torso knakt.quote:
Ik kijk dit soort dingen zelden omdat het me niet boeit maar dit was ondanks de promotie uitermate tof. Leuk gesprek, ze hebben duidelijk een klikquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:15 schreef Hyperdude het volgende:
Nou, bij de onboards zit ik ook mee te bewegen naar rechts en links. 😉quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Grappig hoe Max relaxed stuurt terwijl het hoofd van Chris bijna van zijn torso knakt.![]()
Goed bedacht door Ford. Ze laten mij 38 minuten reclame kijken zonder dat ik het wegklik.
"You smell the brakes? Nice huh!"quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:15 schreef Hyperdude het volgende:
Volgens mij gaat dat artikel over een paard, niet over een geit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:07 schreef -XOR- het volgende:
https://www.keeneland.com(...)s-16-1-upset-elkhorn
MaxGOAT. Dit zie ik Hamilton nog niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |