https://tinyurl.com/veenstrainterviewquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Iemand een linkje naar het interview met Veenstra?
Elke club heeft een unieke naam en uniek shirtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een traditioneel stadion
Geen bioscooppubliek
Uniek shirt
Unieke naam
Leuke club man
Er zijn niet bijzonder veel clubs met Rood/geel als clubkleuren, laat staan met Go Ahead als naam.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke club heeft een unieke naam en uniek shirt
Dat vind ik helemaal goed, maar ik zie bij GAE in tegenstelling tot NAC Breda niet zoveel 'sterke' punten waar je je aan zou kunnen ergeren op het moment.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet ergens eerst mis te gaan voordat ik niet meega in een hosannastemming rond een club.
Vorige week was echt schandalig. Paultje Bosvelt met zijn middelvinger.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal goed, maar ik zie bij GAE in tegenstelling tot NAC Breda niet zoveel 'sterke' punten waar je je aan zou kunnen ergeren op het moment.
Ik was slechts benieuwd.
Dat mag uiteraard.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:16 schreef Bezsen het volgende:
De mening van @:maxi-mus wordt niet gedeeld.
Paultje Bosvelt heeft bij Feyenoord gespeeld, dan ben je afquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige week was echt schandalig. Paultje Bosvelt met zijn middelvinger.
Daar was ik het, zojuist, met jou over eens.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige week was echt schandalig. Paultje Bosvelt met zijn middelvinger.
Het Leek sowieso nergens op bij Landmanquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
Lee kan er niks van. Waar heeft die Landman van verloren joh.
Landman is gewoon een matige darter. Is dat ook een mogelijkheid?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
Die miste 22 dubbels ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
Komt omdat ik hem in de pick em had, dan ga je automatisch slechter spelenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef Janneke141 het volgende:
Wil je komende dagen op tijd je keuzes doorgevenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat ik hem in de pick em had, dan ga je automatisch slechter spelen
Kun je vanavond Nick Kenny kiezen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat ik hem in de pick em had, dan ga je automatisch slechter spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |