SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik wil ook wel een kusjequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gaf ook al pijnstillers
Maar oke
@:datismijnmening kusje d'r op
Oeh dat helpt vastquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef Nizno het volgende: [..] @:essnhills geeft er wel even een kusje op
Vond vooral mn handen koud, maar goede jas, want het gaat vast nog wel kouder wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die miezer die met een zijwaartse wind in je gezicht wordt geslagen is wel koud, maar onder mijn jas is het wel warm, die is net iets te goed winddicht soms
Ik had last van typtyfusnquote:
Nu even je best doen op de lapo danquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als topictitel had ik : Dimmy dansend uit de escapreoom
Mijn wasmachine staat hopelijk nog in de keukenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn wasmachine staat ineens in de TT
Waar koop je zo'n wasmachine die brood bakt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je bent zelf traag!quote:
Dat hoop ik ook voor je, anders is het best raar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat hopelijk nog in de keuken
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n wasmachine die brood bakt?
zie jij ergens een vraag?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Jongens die vragen worden overgeslagen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Volgende week is het stormloop bij de supermarkten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Het was wel verdacht rustig bij de AH, al helemaal voor een zaterdag
Die van mij staat hopelijk niet in de keukenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat hopelijk nog in de keuken
Ja, ik ga morgen wel even kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Het was wel verdacht rustig bij de AH, al helemaal voor een zaterdag
Bij de winkel waar je koelkasten kan kopen die ook een kookfunctie hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n wasmachine die brood bakt?
Snel, gooi brood in je wasmachinequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Caafs erbij en mezelf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel, gooi brood in je wasmachine
Ja meestal kun je in het weekend voor de kerst al wel over de hoofden lopen in de supermarktenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgende week is het stormloop bij de supermarkten.
Vergeet niet ook het brood in te soppenquote:
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ook nog een wiel goorgonzola erbij.
Goede tipquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
voordat je gaat bakken wel je weer even schoonsoppen.
Buiten, op de oprit?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vergeet niet ook het brood in te soppen
En melk. Voor extra sompige broodballetjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoor ik daar iets over broodballetjes?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En melk. Voor extra sompige broodballetjes
Zeepsopbrood met stukjes caafquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vergeet niet ook het brood in te soppen
>:(quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, anders is het best raar.
[..]
Zeg ik niet
Ik wilde zeggen, wat een troep zal dat geven. Maar dat maakt niet uit, die wasmachine kan sowieso wel een sopje gebruikenquote:
Waarom bestaat dit?quote:
Melk met veren?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En melk. Voor extra sompige broodballetjes
Zie filmpje van Zwab ter referentiequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor ik daar iets over broodballetjes?
ik zou zeggen bedenk jij maar eens iets dat een ander nog niet heeft bedacht en op internet heeft gezet.quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede tip
[..]
Buiten, op de oprit?
dat doen ze dan ook vast niet met een nieuwequote:
Ik ben niet zo creatief, daarnaast ben ik vrij lui, dus ik ga dat niet doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen bedenk jij maar eens iets dat een ander nog niet heeft bedacht en op internet heeft gezet.
Elkaar tegen de wang slaan met Tortillawraps terwijl je water in je mond hebt.. Bestaat al
Kaas.quote:
ga je ook voorgeschilde en voorgesneden aardappels kopen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief, daarnaast ben ik vrij lui, dus ik ga dat niet doen
Nee, want dan ga je weer schreeuwenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je ook voorgeschilde en voorgesneden aardappels kopen?
Wie weet wat ze er al nog meer in hebben gewassenquote:
Dikke tosti'squote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet wat ze er al nog meer in hebben gewassen
Ik heb net wel een voorgesneden verspakket gekochtquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je ook voorgeschilde en voorgesneden aardappels kopen?
Natte panini'squote:
daar vind ik nog wel wat voor te zeggen, als je daarvan alles los moet kopen ben je vaak duurder uit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net wel een voorgesneden verspakket gekocht
Is wel het gevolg als je die in een wasmachine stopt en de wasmachine ook aanzet.quote:
Dus verspakketten mogen wel, voorgesneden en geschilde aardappels nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar vind ik nog wel wat voor te zeggen, als je daarvan alles los moet kopen ben je vaak duurder uit.
Ja zeker als er een 35% sticker op zitquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar vind ik nog wel wat voor te zeggen, als je daarvan alles los moet kopen ben je vaak duurder uit.
@UitStralingquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker als er een 35% sticker op zit
6 aardappels in stukjes voor de prijs van 5 kilo aardappels vind ik dan wel een ding jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus verspakketten mogen wel, voorgesneden en geschilde aardappels niet
Check.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weleens een verspakket gekocht.
Bij de Lidl zijn ze 3,95 ofzo in de aanbieding, dacht ik.
Nizno niet tegen mij schreeuwen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
En heb er ook gewoon huismerk spekjes bij ipv Guancialequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb er ook gewoon huismerk spekjes bij ipv Guanciale
Mijn hemelquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
sowieso zoveel mogelijk huismerkquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
daar heb je een huishoudster voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zou je zelf aardappelen schillen?![]()
Ja die Guanciale dingen zijn gewoon overpriced en helemaal niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TBH
Ik vind huismerkspekjes eigenlijk lekkerder![]()
Nu zal ik wel gestenigd worden
ik schil ze sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zou je zelf aardappelen schillen?![]()
Nee precies. Het is oke. Ik had het gekocht, omdat in de persoonlijke bonus en om een keer uit te proberen of het echt veel lekkerder zou zijn. Mwah.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Guanciale dingen zijn gewoon overpriced en helemaal niet zo bijzonder
Aardappelpuree met vezels, jongeeeehquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet als je purree maakt?
nee, maar ik maak ook bijna nooit pureequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet als je purree maakt?
Schil is ook het lekkerste ervanquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aardappelpuree met vezels, jongeeeeh
Aardappelpuree is de beste aardappelvormquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ik maak ook bijna nooit puree
Ja, weet ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Puree moet juist zijdezacht zijn
dan doe je het in de blenderquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Puree moet juist zijdezacht zijn
Dan wordt het behangplakselquote:
Niet in de wasmachine?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
ow de gratis tompouce staat in de koelkast trouwens
nee.quote:
Verrassend antwoord.quote:
ja.quote:
Lijkt mij een vrij normale gang van zakenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
heb net de wasmachine schoon gemaakt. 90 graden wasje met azijn enzo....
dus die is verboden toegang voor iets anders dan wasgoed
Waarom zit die nog niet in je buik dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
ow de gratis tompouce staat in de koelkast trouwens
omdat ik nog een stuk slagroomtaart over hadquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit die nog niet in je buik dan?
das die drugstoerist die is opgepakt bij bitterbal...quote:
Wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik nog een stuk slagroomtaart over had
niets. de tompouce staat prima in de koelkastquote:
Je moet eens proberen je aardappel in staafjes te snijden en dan in hete olie te frituren!quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aardappelpuree is de beste aardappelvorm
*Verstopt brood achter haar rugquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
heb net de wasmachine schoon gemaakt. 90 graden wasje met azijn enzo....
dus die is verboden toegang voor iets anders dan wasgoed
Pataturen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet eens proberen je aardappel in staafjes te snijden en dan in hete olie te frituren!
Wow! Dit kan best wel eens een hit worden!quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet eens proberen je aardappel in staafjes te snijden en dan in hete olie te frituren!
Je bent zelf best wel een eens een hit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow! Dit kan best wel eens een hit worden!
Waanzinnigequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd al populair geweestquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf best wel een eens een hit.
dafuq is this?quote:
Krijg een kamertje jullie tweequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf best wel een eens een hit.
Nou, wat super fijn zegquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd al populair geweest
Ik ga nog liever 2 dagen in de file staanquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijg een kamertje jullie twee
Ik las ergens dat het woord van het jaar onder basisschoolleerlingen het woord: 'bruh' isquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heel vaak herhalen op sociale media en miss wordt dat wel het woord van 2025
https://mycroft.fok.nl/index.php?date_month=0&query=Pataturenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bruhquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het woord van het jaar onder basisschoolleerlingen het woord: 'bruh' is
![]()
![]()
Dat is de een nabestequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mist: queen erbijquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bruh
Vorig jaar was het 'slay'.
Bruhquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het woord van het jaar onder basisschoolleerlingen het woord: 'bruh' is
![]()
![]()
Uren aan patat spenderen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De slang van generatie alpha gaat volledig langs me heen hoorquote:
Ik wilde dood toen ik zag dat het back to school gebeuren van de Hema dit jaar slayma heette.quote:
Alleen queens met skibidi rizz hebben hier probs mee, no cap.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bruh
Vorig jaar was het 'slay'.
Dit is niet echt main character vibes hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De slang van generatie alpha gaat volledig langs me heen hoor
Slaymaquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde dood toen ik zag dat het back to school gebeuren van de Hema dit slayma heette.
Doe eens niet zo Ohio.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen queens met skibidi rizz hebben hier probs mee, no cap.
Lol quequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde dood toen ik zag dat het back to school gebeuren van de Hema dit jaar slayma heette.
Kapoentje zin in zijn npc eraquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is niet echt main character vibes hoor
Wtf heeft die Amerikaanse staat ermee te makenquote:
Er is ook zo'n filmpje van zo'n deftige oudere Engelsman die gaat uitleggen waarom de figuren in de schilderijen in zijn museum allemaal "slay" zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde dood toen ik zag dat het back to school gebeuren van de Hema dit jaar slayma heette.
Not very mindful, not very demure.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kapoentje zin in zijn npc era
Nou zijn is wel het basisschool kids die het Jeugdjournaal woord van het jaar kiezenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is voornamelijk gen Z die zulke uitspraken doen, Gen Alpha zit nog op de basisschool
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen queens met skibidi rizz hebben hier probs mee, no cap.
Dat klopt, maar wat we nu gebruiken is voornamelijk Gen Zquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou zijn is wel het basisschool kids die het Jeugdjournaal woord van het jaar kiezen
Ik geloof het best. Ik ken echt niemand uit die generatie. Ook geen familiequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat we nu gebruiken is voornamelijk Gen Z
Ik wel en ik vind het hilarischquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geloof het best. Ik ken echt niemand uit die generatie. Ook geen familie
Je kan nu wel zo doen van what the sigma, maar zonder de fanum tax te betalen bereik je deze levels van sigma brain rot nooit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wtf heeft die Amerikaanse staat ermee te maken
Oh ja, stay hydrated.quote:
De delulu is de solulu is strong in herequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan nu wel zo doen van what the sigma, maar zonder de fanum tax te betalen bereik je deze levels van sigma brain rot nooit.
Niderlansk klinkt heel hard maar ski, klinkt een stuk vrouwelijker lieverlijker. Als of een klein buitenlands kind in zijn taal Nederland zegt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, blijkbaar zegt Bulgarije Niderlanski tegen Nederland![]()
Waarom vind ik dat grappig?
Skibidiquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergelijk je nu Bulgaren met een klein buitenlands kind?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niderlansk klinkt heel hard maar ski, klinkt een stuk vrouwelijker lieverlijker. Als of een klein buitenlands kind in zijn taal Nederland zegt.
Saltyquote:
Je hebt die persoon gewoon genegeerd ofwa?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Haalde laatst heet water uit de heetwatermachine.
Wilde er iemand anders koffie pakken zei die “je kan ook de quooker gebruiken”
Ja ik denk echt van bro boeien. Maar niks gezegd anders zeg ik weer wat verkeerds. (lol)
Ik weet wel de 'theorie' van sigma males. Het persoonlijkheids type dat geen fuck geeft. Vraag me af of die kids weten van die afkomst. Als het daar vandaan komt dan....quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan nu wel zo doen van what the sigma, maar zonder de fanum tax te betalen bereik je deze levels van sigma brain rot nooit.
Exposedquote:
Wat doe je Wyomingquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt die persoon gewoon genegeerd ofwa?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wtf betekent dat dan
Klopt, maar die persoon wilde vast alleen maar even behulpzaam zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja![]()
Beter dan weer eens mezelf als een lul neerzetten.
Maar goed dat deed ik met negeren ook![]()
Blijft lastig die sociale situaties
Oke boomer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
Dit gebeurt er dus als de bron van eeuwige jeugd wordt ontdekt
Iedereen slaat meteen onbegrijpelijke jeugdtaal uit
@Haags was er niet nee?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef Koen66 het volgende:
Terug van de Haagse kerstmarkt. Wel wat politie en beveiliging, geen gekkies behalve ikzelf gesignaleerd
Ik wil je manager sprekenquote:
Nee, die is z'n 20 jarig jubileum aan het vieren, daarom kon hij ook de aftrap van B&B Vol Liefde niet kijkenquote:
Oke.. Karen?quote:
Fok jubileumquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die is z'n 20 jarig jubileum aan het vieren, daarom kon hij ook de aftrap van B&B Vol Liefde niet kijken
Neequote:
Ik weet niet hoe ik moet boomerenquote:
Is FoK niet al 25 jaar oud inmiddels?quote:
Het leven.. is vermoeiend.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet boomeren
Lijkt me vermoeiend
Wow lang geleden dat ik jou hier ziequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is FoK niet al 25 jaar oud inmiddels?
Ik ben er ook al bij sinds 2004
Ja ik dacht ook van huh is die nou behulpzaam of wil die sneller koffie kunnen makenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar die persoon wilde vast alleen maar even behulpzaam zijn
Goed dat je niet gezegd heb van: BRUHHH BOEIENNNN![]()
Misschien de volgende keer bedanken? Als je nog water durft te pakken enz
Nou, waarschijnlijk allebei, maar ga maar er gewoon vanuit dat ie behulpzaam wilde zijn, anders had ie niets gezegd en je gewoon aan zitten staren ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook van huh is die nou behulpzaam of wil die sneller koffie kunnen maken![]()
BRUH!
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet wat een grotere misdaad tegen de menselijkheid is. Bejaarden in auto's of bejaarden met winkelwagens.
Heey nog een oude bekende. Gister al Karzai tegengekomen. Ben ik ooit nog bij wezen slapen na een meetquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow lang geleden dat ik jou hier zie
Welkom
Mijn account is uit 2005
Ga je op een zaterdagmiddag naar de supermarkt toe?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet wat een grotere misdaad tegen de menselijkheid is. Bejaarden in auto's of bejaarden met winkelwagens.
Is ook wel een mooi verschijnsel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
Dit gebeurt er dus als de bron van eeuwige jeugd wordt ontdekt
Iedereen slaat meteen onbegrijpelijke jeugdtaal uit
met wagentjes rijden ze tegen je hakkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij was ik ook bij die meetquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heey nog een oude bekende. Gister al Karzai tegengekomen. Ben ik ooit nog bij wezen slapen na een meet
Vooral als je haast hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Nu zit ik gewoon op de bankquote:
wat? en wat erbij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit ik gewoon op de bank
Straks wel weer koken
Uitgaan in Amsterdam toen. Met de radio 49 crewquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook bij die meet
Je bent zelf dynamisch en staat nooit stilquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook wel een mooi verschijnsel.
Taal blijft dynamisch en dus staat nooit stil.
Allebei kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk allebei, maar ga maar er gewoon vanuit dat ie behulpzaam wilde zijn, anders had ie niets gezegd en je gewoon aan zitten staren ofzo
Van woede?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit ik gewoon op de bank
Straks wel weer koken
Klopt. Was ik ook bijquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uitgaan in Amsterdam toen. Met de radio 49 crew
dan zal je vast meer posts hebben dan iedereen hierquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:35 schreef mschol het volgende:
mijn account is alweer uit 2003 volgens mij
Was het maar waar, ik blijf al een aantal jaar stilstaan in m’n leven op sommige punten helaas. Maar goed hoort er ook bijquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf dynamisch en staat nooit stil
Ja, dat was een tragische foutquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je op een zaterdagmiddag naar de supermarkt toe?
Weet nog niet eigenlijkquote:
Die hype heb ik nog steeds niet gevolgdquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Nu kan ik straks eindelijk meedoen in dit topic, airfryert gekoopt https://nl.pepper.com/aan(...)-mediamarktnl-338878
Ja zo ben ikquote:
Ook als je geen haast hebt. Dan voelt het op eens alsof je wel haast hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als je haast hebt.
Genieten.
Hangt er vanaf hoe je dat bekijkt.. niemand staat ooit stil in het levenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik blijf al een aantal jaar stilstaan in m’n leven op sommige punten helaas. Maar goed hoort er ook bij
Ik heb Karzai al eerder ontmoet. Bij de eerste R49 meetquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Was ik ook bij
Was de enige keer dat ik @:karzai tegenkwam
Leeftijd account zegt niks over postaantallenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zal je vast meer posts hebben dan iedereen hier
Zo ken ik jou nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo ben ik
Immer kokend van woede
BROCCOLI !!!!quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet nog niet eigenlijk
Misschien broccoli, kabeljauw en gepatatuurde aardappelreepjes
woede afreageren op wortels/sperziebonen is beter dan op mensenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo ben ik
Immer kokend van woede
Niet moeilijk en erg lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef mschol het volgende:
ik zag peertjes liggen en davht er aan misschien een keer stoofpeertjes te maken want bohhhh
maar dat heb ik nooit gedaan..
Ja, wel instantquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook als je geen haast hebt. Dan voelt het op eens alsof je wel haast hebt.
Radio49 topic kom ik eigenlijk al tig jaar niet meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb Karzai al eerder ontmoet. Bij de eerste R49 meet
Hangt er vanaf wie die mensen zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
woede afreageren op wortels/sperziebonen is beter dan op mensen
feit. mijne is ouder dan die van schollie maar minder postsquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leeftijd account zegt niks over postaantallen
Je sarcasmelezer staat uitquote:
Die bestaat toch helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Radio49 topic kom ik eigenlijk al tig jaar niet meer
Of op mezelf, die dunschillers kunnen erg scherp zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
woede afreageren op wortels/sperziebonen is beter dan op mensen
Jazeker nog welquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die bestaat toch helemaal niet meer?
Gewoon bij je ouders eten tijdens de kerstdagen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was een tragische fout
Maar moet toch eten. En ik heb nu nog steeds geen eten omdat de grotere AH geen aardappelen meer had.
Mijne is uit 2005 maar veul meer postsquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit. mijne is ouder dan die van schollie maar minder posts
Airfryeren met Grmblquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Nu kan ik straks eindelijk meedoen in dit topic, airfryert gekoopt https://nl.pepper.com/aan(...)-mediamarktnl-338878
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Het winnende lot voor de 30 miljoen is trouwens uitgegeven, jullie hoeven het niet meer te proberen.
MUZ / [Radio 49] #4073 - Wakker blijven, wakker blijven...quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die bestaat toch helemaal niet meer?
Nee hoor. Die staat zo goed afgesteld dat ie dwars door je poging om te doen alsof het sarcasme is heen prikt.quote:
Verrekquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
MUZ / [Radio 49] #4073 - Wakker blijven, wakker blijven...
Is ook het plan, maar dan moet ik nog 3 dagen doorkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij je ouders eten tijdens de kerstdagen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. Die staat zo goed afgesteld dat ie dwars door je poging om te doen alsof het sarcasme is heen prikt.
kom er nooit dus dat weet ik dan weer nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verrek
Maar wel een beetje dooie boel, of niet?
Heb net ff wat gepostquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom er nooit dus dat weet ik dan weer niet
dat wordt een natte bedoening als ik dat moet gaan doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij je ouders eten tijdens de kerstdagen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt een natte bedoening als ik dat moet gaan doen
Ligt die bij jou? Even met geotracking jouw locatie opzoeken dan maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Het winnende lot voor de 30 miljoen is trouwens uitgegeven, jullie hoeven het niet meer te proberen.
Maar als schol is dat toch niet zo'n probleem?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt een natte bedoening als ik dat moet gaan doen
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt die bij jou? Even met geotracking jouw locatie opzoeken dan maar
Weet eigenlijk ook nog niet wat ik er mee moet gaan doen, maar impulsaankoop want goedkoop en kek kleurtjequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die hype heb ik nog steeds niet gevolgd
nee, opzich niet..quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als schol is dat toch niet zo'n probleem?
Ik gok: eten erin stoppen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk ook nog niet wat ik er mee moet gaan doen, maar impulsaankoop want goedkoop en kek kleurtje
Terrorisme is een ding dezer dagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
Mijn terroristentagje gaat niet meer weg
brandveilig lijkt me het niet als het zo goedkoop is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk ook nog niet wat ik er mee moet gaan doen, maar impulsaankoop want goedkoop en kek kleurtje
Ik ben daar inmiddels al overheen zie ikquote:
kerstkaartterrorisme is leukquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terrorisme is een ding dezer dagen
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar inmiddels al overheen zie ik
Oh niet laminaat en washandjes?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok: eten erin stoppen.
Je kan hem meenemen voor een ritje in de auto, maar geen idee of hij dat leuk vindt.quote:
Brood in de wasmachine, laminaat in de airfryerquote:
Dat heb je goed gedaanquote:
zou bijna denken dat 1 van de jongen niet gezond is en mama daarom op hem afrentquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En dan maar hopen dat ze zich niet bedreigd voelen
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou bijna denken dat 1 van de jongen niet gezond is en mama daarom op hem afrent
hier nog niet. glazen huisjequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, de lamp kan wel weer aan.
maar aan de andere kant ze rent net zo hard verder met alle jeugd dus dan zou je weer denken van nietquote:
Aww wat schattigquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En dan maar hopen dat ze zich niet bedreigd voelen
Straks boekenkasten in de ovenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Brood in de wasmachine, laminaat in de airfryer
Het houdt niet op niet vanzelf
Als een grote fluffbalquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar aan de andere kant ze rent net zo hard verder met alle jeugd dus dan zou je weer denken van niet
En dan proberen koekjes te bakken in de tv?quote:
Nee milkshakesquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan proberen koekjes te bakken in de tv?
Ja jammerquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje uitstervend gebeuren, kerstkaarten
Krijg je jongens van in je tuin.quote:
Wutquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je jongens van in je tuin.
Ik heb er maar een paar gestuurd dit jaar. Volgend jaar weer naar iedereenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wil ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je jongens van in je tuin.
Ik ook, zo leukquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg er altijd nog wel een paar.
ja ik verstuur er ook maar 2.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verrassend.quote:
Minimaal 3, wel zo gezellig.quote:
Verstuur je haar wel een kaart?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg elk jaar maar een kerstkaart, van mijn oma.
Maar tegenwoordig ook niet meer ivm dementie en gewoon te oud.
Die komt volgende week pas binnen, weet ook niet of dat pastquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verrassend.
In je airfryer dan?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe de kerstfoto met hond.
Gewoon in stukjes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt volgende week pas binnen, weet ook niet of dat past
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstuur je haar wel een kaart?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ik bel wel altijd even maar dat gaat nu ook niet meer. Kan geen zinnig gesprek meer voeren.
Maar als ik geen milkshakes maak dan heb ik dat probleem dus ook niet en dus ook geen oplossing nodig?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon in stukjes.
(je typte niet dat je dat niet wilde, dus ja. Dan kom ik met oplossingen)
gewoon kerstboom en kerstlampjes aanquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, de lamp kan wel weer aan.
Kom ik toch ook vandaan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Kerstkaarten is toch iets uit 1890?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg elk jaar maar een kerstkaart, van mijn oma.
Maar tegenwoordig ook niet meer ivm dementie en gewoon te oud.
Nee klopt, maar milkshakes zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik geen milkshakes maak dan heb ik dat probleem dus ook niet en dus ook geen oplossing nodig?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon kerstboom en kerstlampjes aan
Ik heb als student, jaar of 8/9 geleden nog gewerkt voor PostNL. Hadden ze zeker 100 extra werknemers nodig voor alle kerstkaarten. Kan me niet voorstellen dat die aantallen in de tussentijd enorm verlaagd zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Kerstkaarten is toch iets uit 1890?
Vanillemilkshakequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, maar milkshakes zijn wel lekker
Wel steeds minder, omdat het duurder wordtquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb als student, jaar of 8/9 geleden nog gewerkt voor PostNL. Hadden ze zeker 100 extra werknemers nodig voor alle kerstkaarten. Kan me niet voorstellen dat die aantallen in de tussentijd enorm verlaagd zijn
Ja, maar waar zijn die het lekkerste?quote:
Ja voor in de tuinquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal 3, wel zo gezellig.
Samen met de neusberen en de wolvenpups
Uitvinding van de schoen en dan niet die dingen die je aan je voeten doetquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 134e verjaardag![]()
Welke uitvinding ben je het meest bijgebleven?
Dolle boel bij jou in je tuinquote:
Ja postzegels zijn wel een euro tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel steeds minder, omdat het duurder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |