SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik wil ook wel een kusjequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gaf ook al pijnstillers
Maar oke
@:datismijnmening kusje d'r op
Oeh dat helpt vastquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef Nizno het volgende: [..] @:essnhills geeft er wel even een kusje op
Vond vooral mn handen koud, maar goede jas, want het gaat vast nog wel kouder wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die miezer die met een zijwaartse wind in je gezicht wordt geslagen is wel koud, maar onder mijn jas is het wel warm, die is net iets te goed winddicht soms
Ik had last van typtyfusnquote:
Nu even je best doen op de lapo danquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als topictitel had ik : Dimmy dansend uit de escapreoom
Mijn wasmachine staat hopelijk nog in de keukenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn wasmachine staat ineens in de TT
Waar koop je zo'n wasmachine die brood bakt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je bent zelf traag!quote:
Dat hoop ik ook voor je, anders is het best raar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat hopelijk nog in de keuken
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n wasmachine die brood bakt?
zie jij ergens een vraag?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Jongens die vragen worden overgeslagen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Volgende week is het stormloop bij de supermarkten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Het was wel verdacht rustig bij de AH, al helemaal voor een zaterdag
Die van mij staat hopelijk niet in de keukenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat hopelijk nog in de keuken
Ja, ik ga morgen wel even kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Het was wel verdacht rustig bij de AH, al helemaal voor een zaterdag
Bij de winkel waar je koelkasten kan kopen die ook een kookfunctie hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n wasmachine die brood bakt?
Snel, gooi brood in je wasmachinequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Caafs erbij en mezelf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel, gooi brood in je wasmachine
Ja meestal kun je in het weekend voor de kerst al wel over de hoofden lopen in de supermarktenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgende week is het stormloop bij de supermarkten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |