abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:19:42 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215942378
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze hebben iets gemeen. Ze sporen niet!
Dus progressieve mensen en moslims sporen beide niet, maar dan zeg je hier:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Het is een reactie op het feit dat mensen het andere moslims kwalijk nemen als er weer eens eentje de fout in gaat. Dat vind ik onzin. Ik zeg niet dat jij dat vindt of zo.
Dus wil je nou wel of niet iets zeggen over de gehele groep?
pi_215942379
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Haar uitleg is het meest plausibel.
Hij gebruikte alleen het afvallige excuus om Duitsland binnen te komen. Het bedrog van taqiya O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:21:02 #123
3542 Gia
User under construction
pi_215942392
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:18 schreef nostra het volgende:

[..]
Het doel van terrorisme, of het nou islamieten of de RAF zijn, is dan ook niet overheersing, maar angst aanjagen.
Klopt. Nog even en mensen durven geen Kerst meer te vieren. Dit is al de tweede keer dat een Kerstmarkt het doel was. Wie wil er nog 'gezellig' naar een kerstmarkt. Laat maar. Mij niet gezien.
pi_215942394
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:06 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Zover als bekend heeft hij nauwelijks gewerkt in Duitsland als arts. Ondanks zijn Saudische psychologie papieren. Hij heeft voornamelijk online gehangen vanuit zijn sociale huurflatje en uitkering.
Je blijft dit maar roepen, zonder bron uiteraard al laat die zich wel raden...

Herhaaldelijk is door autoriteiten en zijn werkgever bevestigd dat hij als arts werkzaam was. De beelden van de bestorming van zijn woning lieten geen flatje zien en hij had gewoon een permanente verblijfsvergunning.

Maar vooral blijven roeptoeteren ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215942395
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Zelfs als er structureel probleem is met moslim extremisme zegt dat nog steeds niet over de gehele groep toch? Je hebt zoveel verschillende stromingen. Natuurlijk wel zorgwekkend dat relatief zo een grote groep extremist is. Waarom denk je dat progressieve groepen specifiek opkomen voor moslims? Wat is het complot hier in?
Ik denk dat het door de schaal en grote zeker wel iets zegt over de Islam en Islamtische culturen.

En van een complot is geen sprake, wel kan er worden gesproken van Islamofilie bij een deel van progressief links. Daarom ligt kritiek op de Islam en het benoemen van problemen waar migranten uit Islamtische voor zorgen, ook zo gevoelig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:21:27 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215942396
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:19 schreef Servieskast het volgende:
Waarom gaat het over de islam? Dit was een rechts extremist, beetje wat jullie zijn.
Zijn er nog andere onderwerpen dan Islam of buitenlanders?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215942399
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:00 schreef Ali_boo het volgende:
Een linkse/extreem rechtse, anti-islamitische idioot. Die ex-moslim bedreigt wanneer ze hun geloof niet meer serieus nemen

[ x ]
Aldus een Iraanse rechts extremist, omdat dit niet in haar straatje past 🤣
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:22:04 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215942402
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Joah? Wat schiet AfD hiermee op?
Heb je dit topic gisteravond gelezen?

Er was zelfs een user die naar aanleiding van deze aanslag serieus ging voorstellen om alle moslims te deporteren. Inclusief de grote meererheid burgers die zich gewoon netjes aan de regels hebben gehouden.

AFD werd hier neergezet als de enige reddende engel van Duitsland.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:22:20 #129
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215942403
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:19 schreef Servieskast het volgende:
Waarom gaat het over de islam? Dit was een rechts extremist, beetje wat jullie zijn.
Dit.

HR kan weer ongemodereerd zijn gal spuwen over de Islam waar het totaal niet over gaat in deze discussie.

Ik kom wel later terug als er een serieuze niveau is beland in dit topic
pi_215942404
Laten we bij de feiten blijven..

Moslim doet er niet toe.. het gaat om de cultuur. Meneer kwam uit Saoedi Arabie. Dat land staat nou niet echt bekend om zijn ontwikkelde cultuur.. een mensenleven is daar gewoon minder waard dan hier.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:23:08 #131
3542 Gia
User under construction
pi_215942410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Dus progressieve mensen en moslims sporen beide niet, maar dan zeg je hier:
[..]
Dus wil je nou wel of niet iets zeggen over de gehele groep?
Degene die fundamentalistisch zijn en zaken als Kerst en jodendom verafschuwen.
Die sporen niet. En Links houdt ze de hand boven het hoofd.
pi_215942413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zijn er nog andere onderwerpen dan Islam of buitenlanders?
Ik maak vnml zorgen over een aanstaande recessie, het aan het lijntje houden van de toeslagenouders, het populisme wat mij doet denken aan 1938, mensen die steeds meer in armoede leven etc, maar kennelijk is de islam grotere bedreiging.
pi_215942414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als alle moslims in Nederland extremisten waren, hadden we hier waarschijnlijk honderdduizenden aanslagen per jaar.
Waarom kies je er bewust voor om dit soort domme teksten te posten?
Het is een onmiskenbaar feit dat er een exponentiële toename aan terorisme, aanslagen, afrekeningen, liquidaties, inbraken, plofkraken, haatzaaiers en overige criminaliteit is sinds de enorme toestroom van niet-westerse allochtonen in Europa.

Kan je leuk vinden, kan je niet leuk vinden. Isssssss zooooooowww
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_215942421
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Heb je dit topic gisteravond gelezen?

Er was zelfs een user die naar aanleiding van deze aanslag serieus ging voorstellen om alle moslims te deporteren. Inclusief de grote meererheid burgers die zich gewoon netjes aan de regels hebben gehouden.

AFD werd hier neergezet als de enige reddende engel van Duitsland.
wat fijn dat ik niet de enige was die daar erg verbolgen over was.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:24:39 #135
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215942422
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:22 schreef achtja het volgende:

Moslim doet er niet toe.. het gaat om de cultuur. Meneer kwam uit Saoedi Arabie. Dat land staat nou niet echt bekend om zijn ontwikkelde cultuur.. een mensenleven is daar gewoon minder waard dan hier.
Idem dito voor de VS waar ze de doodstraf nog kennen en levenslang voor het dealen van wiet. En waar het nieuwe extreem rechtse kabinet anti-conceptie wilt verbieden.

Ik denk dat we ons beter daar op kunnen richten en dat onze liberale vrijheden beschermd worden dan dat we ons focussen op het Oosten
pi_215942423
quote:

Als je dokter of psychiater wordt, ben je bezig om mensenlevens te redden.
Dus die analogie zie ik voor Taleb Al Abdulmohsen niet zo goed.
pi_215942425
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:21 schreef HowardRoark het volgende:

Islamofilie bij een deel van progressief links.
Schandalig !! Rechtse mensen hebben dat niet... Hebben geen moslims lief?
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:25:05 #138
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215942426
quote:

Nou is de islam opeens geen probleem meer? Nou raak ik in de war hoor. Jouw grote politieke geblondeerde afgod en onze huis-extremisten leggen ons al jaren uit dat het toch echt met de islam te maken heeft en nú opeens niet meer?

Verwarrend hoor die extreem-rechtse logica.

Begrijp ik het goed dat we vanaf nu ook geen excuses van die 50 miljoen andere moslims in Europa verwachten bij elk incident?
pi_215942436
5 doden inmiddels

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:26:11 #140
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215942440
Klopt het dat de verdachte Wilders volgde en steunde op Twitter?
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:26:19 #141
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215942441
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:21 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Je blijft dit maar roepen, zonder bron uiteraard al laat die zich wel raden...

Herhaaldelijk is door autoriteiten en zijn werkgever bevestigd dat hij als arts werkzaam was. De beelden van de bestorming van zijn woning lieten geen flatje zien en hij had gewoon een permanente verblijfsvergunning.

Maar vooral blijven roeptoeteren ^O^
Er is geen werkgever bekend, hij staat als zzp'er ingeschreven. Een HRB nummer is openbaar. Vandaar dat de media er als de kippen bij was te melden dat hij arts zou zijn. Want wat is de relevantie van het arts zijn?

Geen enkele werkgever zou zo'n twitter debiel in dienst nemen.
pi_215942443
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:22 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dit.

HR kan weer ongemodereerd zijn gal spuwen over de Islam waar het totaal niet over gaat in deze discussie.

Ik kom wel later terug als er een serieuze niveau is beland in dit topic
We hebben het hier over een aanslag van een migrant uit een Islamitisch land, die zich schijnbaar actief tegen de Islam had gekeerd en deze aanslag heeft gepleegd omdat hij van mening was dat Duitsland te snel zou Islamiseren. Het is dan ook erg opmerkelijk dat je stelt dat dit niets met de Islam te maken zou hebben.

En als je het met mijn posts niet eens bent, helemaal prima, maar kom dan met een paar goede tegenargumenten. Klagen over mijn posts is onzinnig. En als je vindt dat ik ergens de FOK! policy zou overschreiden moeten je een TR zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215942444
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:23 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Waarom kies je er bewust voor om dit soort domme teksten te posten?
Het is een onmiskenbaar feit dat er een exponentiële toename aan terorisme, aanslagen, afrekeningen, liquidaties, inbraken, plofkraken, haatzaaiers en overige criminaliteit is sinds de enorme toestroom van niet-westerse allochtonen in Europa.

Kan je leuk vinden, kan je niet leuk vinden. Isssssss zooooooowww
Aldus een afstammeling van een volk dat landen heeft gekoloniseerd voor welvaart en in die landen vrouwen hebben verkracht en de rest als slaaf heeft gehouden. Hihaho.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:26:40 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215942448
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Degene die fundamentalistisch zijn en zaken als Kerst en jodendom verafschuwen.
Die sporen niet. En Links houdt ze de hand boven het hoofd.
Dus ook alle linkse en progressieve mensen sporen niet? Ongeveer de helft van de bevolking? Dat is wat je zegt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze hebben iets gemeen. Ze sporen niet!
pi_215942449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:26 schreef Origami94 het volgende:
Klopt het dat de verdachte Wilders volgde en steunde op Twitter?
Mogelijk wel maar ik heb alleen foto's gezien van die Tweet en niet de Tweet zelf.
Iemand een link / embed naar die Tweet?
pi_215942452
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nou is de islam opeens geen probleem meer? Nou raak ik in de war hoor. Jouw grote politieke geblondeerde afgod en onze huis-extremisten leggen ons al jaren uit dat het toch echt met de islam te maken heeft en nú opeens niet meer?

Verwarrend hoor die extreem-rechtse logica
Veel mensen gooien alles op 1 hoop.. het gaat om de cultuur!

Je weet vast wel wat Theo erover zei..
pi_215942460
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:27 schreef achtja het volgende:

[..]
Veel mensen gooien alles op 1 hoop.. het gaat om de cultuur!

Je weet vast wel wat Theo erover zei..
Cultuur? Vertel eens meer.
pi_215942462
Linkse mensen erkennen het probleem ook niet. Omdat ze bang zijn dat bij enige vorm van erkenning een vorm van toegeven is. En toegeven is hetzelfde als rechts nog meer in het zadel helpen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 21 december 2024 @ 13:28:28 #149
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215942468
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We hebben het hier over een aanslag van een migrant uit een Islamitisch land, die zich schijnbaar actief tegen de Islam had gekeerd en deze aanslag heeft gepleegd omdat hij van mening was dat Duitsland te snel zou Islamiseren. Het is dan ook erg opmerkelijk dat je stelt dat dit niets met de Islam te maken zou hebben.

En als je het met mijn posts niet eens bent, helemaal prima, maar kom dan met een paar goede tegenargumenten. Klagen over mijn posts is onzinnig. En als je vindt dat ik ergens de FOK! policy zou overschreiden moeten je een TR zetten.
Het is een beetje raar om de Islam aan te vallen als de dader blijkbaar iets had tegen de Islam. En notabene fan was van Wilders en AfD

Ik denk dat het altaartje bij jou thuis weer aangevuld kan worden na vandaag
pi_215942471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 13:27 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Cultuur? Vertel eens meer.
Cultoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')