SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dat is de vraag, zal niet helemaal de eerste keer zijn natuurlijk dat een veel jonger vrouw met een oudere man trouwtquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeez misschien moet je je afvragen of dames van die leeftijd op jou zitten te wachtenDo what you love, love what you do!![]()
Jij wil makkelijk scoren en daarom moet een ander gaan slapen.En waar gaat het om 3 en 4.Nou poepoeh.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach 4 was ik wel maar had gezien,heeft geen zinn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat risico zit er in, maar er zijn toch ook vrouwen van jou leeftijd die geen kinderen hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou kijk nee, het is niet alleen de leeftijd opzich.
Als ik zoek van mijn leeftijd nl, en dat is nog best vaak, dan hebben ze al kinderen enzo.
En hoewel ik daar niet eens Perce tegen ben, he als het klikt.
Maar je haalt een gedoe op je natuurlijk. Ik heb daar de ervaring niet mee. laat staan dat er ook nog een papa in het spel is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O jee, das minder. Iets verkeerds gegeten? Of de overgang van nest naar huis?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke Jep
Maar dit keer was het de pup
Die is aan de raceWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak zijn dat mensen die bij elkaar komen omdat het zo moest zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
dat is de vraag, zal niet helemaal de eerste keer zijn natuurlijk dat een veel jonger vrouw met een oudere man trouwt
Niet mensen die perse een jonger persoon zochtenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat laatste jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, das minder. Iets verkeerds gegeten? Of de overgang van nest naar huis?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja tuurlijk wel, het is alleen ff lastiger zoeken nu.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat risico zit er in, maar er zijn toch ook vrouwen van jou leeftijd die geen kinderen hebben
dat is wat ik zei stukje terug, als ik dingen over had kunnen doen dan bv dit enzo. Weet nl dat er een aantal mij leuk vonden, maar was er zo niet mee bezig toen al en heb ik het over puber leeftijd enzo hoor.
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.Do what you love, love what you do!![]()
Het is altijd wat voor die beestje, weggehaald bij de moeder en zo ineens ergens anders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel, het is alleen ff lastiger zoeken nu.
dat is wat ik zei stukje terug, als ik dingen over had kunnen doen dan bv dit enzo. Weet nl dat er een aantal mij leuk vonden, maar was er zo niet mee bezig toen al en heb ik het over puber leeftijd enzo hoor.
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb jij wel eens een datingsite geprobeerd eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee johquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.
De meeste stellen zijn iets ouders als ze elkaar leren kennenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bijvoorbeeld , je hoort mij niet zeggen dat ik perse opzoek ben naar een jonger persoon hequote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak zijn dat mensen die bij elkaar komen omdat het zo moest zijn
Niet mensen die perse een jonger persoon zochten
Goed lezen. zeg val er vaker op qua uiterlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Ja is best raar hèquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd wat voor die beestje, weggehaald bij de moeder en zo ineens ergens anders.
Maar het is een enorm ondeugend ding
Je zou niet zeggen die mist zijn moederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In Katwijk zeker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Euhm heel simpel door wat ik om me heen zie en die ik nog ken vanaf de basisschool?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ze wennen ook wel heel snel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is best raar hè
Maar het is een enorm ondeugend ding
Je zou niet zeggen die mist zijn moederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb Soul leren kennen toen ik 32 was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm heel simpel door wat ik om me heen zie en die ik nog ken vanaf de basisschool?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jawel. haha opzich is dat haast een topic opzich waard, maarja heb er wel eens over verteld in R&P toen denk nog.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een datingsite geprobeerd eigenlijk?
als versieren niet zo makkelijk gaat topic (legendarisch topic btw).Do what you love, love what you do!![]()
nou laat het begin 20 zijn dan, maar dan zit ik al hoog in mijn ervaring en wat ik om me heen zie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
De meeste stellen zijn iets ouders als ze elkaar leren kennen
maar mss trouwen ze hier nog wel wat vroeger als in de rest van NLDo what you love, love what you do!![]()
O heb ik niet mee gekregen. Lees daar heel af en toe en post heel af en toe iets.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. haha opzich is dat haast een topic opzich waard, maarja heb er wel eens over verteld in R&P toen denk nog.
als versieren niet zo makkelijk gaat topic (legendarisch topic btw).
Vind het nogal wat wat mensen daar posten, zoveel prive dingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trouwen gebeurt sowieso steeds minderquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou laat het begin 20 zijn dan, maar dan zit ik al hoog in mijn ervaring en wat ik om me heen zie.
maar mss trouwen ze hier nog wel wat vroeger als in de rest van NL
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed aanpakken dus, anders neemt hij straks een loopje met je.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja echt
Heeft al een grote mond en al
Het wordt een best kalf zo te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed aanpakken dus, anders neemt hij straks een loopje met je.
Het wordt een best kalf zo te zien.
Streng puppy eigenaar hier
is ook al van 20 jaar terug hoor, maar dat was zeg maar de DTS van toen en het meest dag/nacht lopende topic.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik niet mee gekregen. Lees daar heel af en toe en post heel af en toe iets.
Vind het nogal wat wat mensen daar posten, zoveel prive dingen.
OMG wat ik daar allemaal verteld heb, LOL
het erge is het was ook allemaal wel waar. maargoed ga ervan uit dat niemand de moeite meer neemt om dat nog eens terug te zoeken, want 1000000 posts over net zoveel topics. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Dat zou best kunnen,in andere streken van Nederland ook wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat dat ermee te maken heeft?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
toch heeft het iets moois, in voor en tegenspoed he, ik heb respect voor ieder die dat ook echt aanhoudt en tot de dood enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Trouwen gebeurt sowieso steeds minderDo what you love, love what you do!![]()
1 op de 3 gaan scheiden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch heeft het iets moois, in voor en tegenspoed he, ik heb respect voor ieder die dat ook echt aanhoudt en tot de dood enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch heeft het iets moois, in voor en tegenspoed he, ik heb respect voor ieder die dat ook echt aanhoudt en tot de dood enzo.
Maar niet iedereen denkt daar zo over
En dat is ook okThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
uiteraard? ik vind het wel een mooie gedachte geen punt verder, maar als iemand er zo over denkt dan is het een + om maar te zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar niet iedereen denkt daar zo over
En dat is ook ok
Dan heb ik een +quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard? ik vind het wel een mooie gedachte geen punt verder, maar als iemand er zo over denkt dan is het een + om maar te zeggen.
17 jaar getrouwd
Bruiloften zijn wel leuk.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mooi toch en respect.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb ik een +
17 jaar getrouwd
Ik vind dat altijd mooi mensen die heel hun leven bij elkaar blijven, dan is het toch echte liefde
Op naar de 25
Dat was bij mijn ouders een groot feest.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooi toch en respect.
Ik vind dat altijd mooi mensen die heel hun leven bij elkaar blijven, dan is het toch echte liefde
Op naar de 25“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
totdat je ze moet betalen wssquote:
LOL ik vond het pak al duur voor mijn broertje zijn bruiloft, moest echt van mijn ma.
maargoed die 1,500 die dat koste was wss nog een schijntje ivm het feest wat hij gaf en dag met bandje etc.
Was wel leuk dat moet ik toegeven.Do what you love, love what you do!![]()
Het is zeker de insteekquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooi toch en respect.
Op naar de 25
Maar goed
Ik denk dat veel mensen te graag iemand naast zich hebben en te snel kiezen voor iemand die eigenlijk niet bij hen pastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is wel beter. Dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn. Heb je later alleen maar plezier van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Streng puppy eigenaar hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zeker niet terug lezenquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
is ook al van 20 jaar terug hoor, maar dat was zeg maar de DTS van toen en het meest dag/nacht lopende topic.
OMG wat ik daar allemaal verteld heb, LOL
het erge is het was ook allemaal wel waar. maargoed ga ervan uit dat niemand de moeite meer neemt om dat nog eens terug te zoeken, want 1000000 posts over net zoveel topics. LOL
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja eens en heb wel eens gedacht dat is mijn valkuil, mss moet ik niet zo moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is zeker de insteek
Maar goed
Ik denk dat veel mensen te graag iemand naast zich hebben en te snel kiezen voor iemand die eigenlijk niet bij hen past
maar heb er soort van vrede mee, want in een ruzie relatie wil ik ook niet belanden.
wat je zegt is wel mooi idd, ik denk dat nl ook. maarja aan de andere kant? mss is het niet verkeerd als je dan nog jong bent etc om beetje rond te kijken.
Maar ok ik vind trouwen dan wel een punt van dat je elkaar belooft ook, dus neem dat best zwaar op. en dan moet je mss niet te snel trouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Preciesquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel beter. Dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn. Heb je later alleen maar plezier van.
Dat was wel het ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij hebt een pak van 1500 euro?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
totdat je ze moet betalen wss
LOL ik vond het pak al duur voor mijn broertje zijn bruiloft, moest echt van mijn ma.
maargoed die 1,500 die dat koste was wss nog een schijntje ivm het feest wat hij gaf en dag met bandje etc.
Was wel leuk dat moet ik toegeven.
Welk merk?Geweldig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net als met kinderen streng opvoeden en dan langzaam aan een beetje loslatenquote:
Loslaten en dan streng worden werkt vaak niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging ooit ook een pak kopen,dat liep helemaal mis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou het niet eens meer weten. heb het alleen die dag aangehad, stond me btw wel goed moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt een pak van 1500 euro?
Welk merk?Geweldig.
Maar ik loop nooit in pak natuurlijk, meer monteur werkkleding en ben ik helemaal blij mee.
Het hangt bij mijn ma ergens in een kast, en de eerste keer dat die eruit komt is wss of als ik trouw of als ik begraven wordt, (daarom vond ik het toen al zonde geld). maarjaDo what you love, love what you do!![]()
Nopequote:Op zaterdag 21 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als met kinderen streng opvoeden en dan langzaam aan een beetje loslaten
Loslaten en dan streng worden werkt vaak niet meer
KloptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je moet er ook je ma bij hebben of iig een vrouw LOLquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ging ooit ook een pak kopen,dat liep helemaal mis.
ik zat al te kutten met stropdas etc, weet ik veel hoe je dat doet
Gelukkig behulpzaam personeel.Do what you love, love what you do!![]()
erge is. weet het nu nog niet die knoop in stropdas
zou moeten googelen echt waar
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zat nog te denken ga ik een foto delen van mij toen in pak, maar het is beetje teveel terugzoeken in oude foto's als ik ze al heb nog.
enne naja moet zeggen zag er als een heertje uit wel toen. Stond me best goed.
maar hou er gewoon niet. van
Staan genoeg filmpjes.Zou je Windsor doen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:04 schreef kree het volgende:
erge is. weet het nu nog niet die knoop in stropdas
zou moeten googelen echt waar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet al hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:06 schreef kree het volgende:
zat nog te denken ga ik een foto delen van mij toen in pak, maar het is beetje teveel terugzoeken in oude foto's als ik ze al heb nog.
maar hou er gewoon niet. van![]()
Zonde dan van zo duur pak, heb je het daarna ooit nog wel eens aangehad?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:06 schreef kree het volgende:
maar hou er gewoon niet. vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee joh, ik weet het is makkelijk te vinden, maar dit geeft al aan hoe vaak ik een pak of stropdas aan heb.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staan genoeg filmpjes.Zou je Windsor doen?
nooit meer dus sinds die bruiloft en die is 15 jaar terug.Do what you love, love what you do!![]()
echt nooit dus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde dan van zo duur pak, heb je het daarna ooit nog wel eens aangehad?
ZO jammer dan, weggegooid geldquote:
Ik vind het echt geniaal.Zo benieuwd naar het pak nu.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:08 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee joh, ik weet het is makkelijk te vinden, maar dit geeft al aan hoe vaak ik een pak of stropdas aan heb.
nooit meer dus sinds die bruiloft en die is 15 jaar terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een stukje lekkere banketstaaf van de warme bakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jammiequote:Op zaterdag 21 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een stukje lekkere banketstaaf van de warme bakker![]()
![]()
Zonder pak? Mis ik iets?quote:
Je proeft het verschil wel hoor, een van de supermarkt of een van de bakker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk. ik heb net kerststol opquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je proeft het verschil wel hoor, een van de supermarkt of een van de bakker.![]()
![]()
haha ik weet niet ik ben nog van de generatie doe maar normaal dan doe je al gek genoeg enzo.quote:
Al dat overdreven in pak hecht ik weinig waarde aan moet ik eerlijk zeggen.
Tis wel als je dat aanhebt dan is dan zien je ze als heel wat, het heeft status ofzo. Maar ok allang al geleerd en kijk er doorheen, het zegt niks.
Als management van bedrijven dit dan ook eens bedenken dan zijn we stap verder. LOL meestal is de waardering beetje laag voor mensen in overal die het eigenlijke werk doen en ze zijn onmisbaar.
Vindt het prachtig ook dat ze nu allemaal huilen we kunnen geen technisch personeel vinden, prima. lonen gaan als een malle wat dat aan gaat.Do what you love, love what you do!![]()
hmmms zal ff zoeken of ik de foto's heb nog, zo ja dan doe ik je wel linkjequote:Op zaterdag 21 december 2024 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het echt geniaal.Zo benieuwd naar het pak nu.
Dat is heel simpel,de verhouding suiker/amandel maakt de smaak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima kree.Echt geweldig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zal ff zoeken of ik de foto's heb nog, zo ja dan doe ik je wel linkje
Lekker, ligt er ook een in de kast, gekregen ook van de warme bakker.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:11 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heerlijk. ik heb net kerststol op
Maar die is voor 1ste KerstdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3e Kerstdag toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ligt er ook een in de kast, gekregen ook van de warme bakker.
Maar die is voor 1ste Kerstdag![]()
![]()
Dan heb ik er ook eenquote:
Heer Justin.quote:
ok ik heb foto's gevonden van die bruiloft nog in google photos. ellende is alleen heb ze zelf gemaakt. hahaha sta ik er weer niet op
Wazzup?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:20 schreef kree het volgende:
ok ik heb foto's gevonden van die bruiloft nog in google photos. ellende is alleen heb ze zelf gemaakt. hahaha sta ik er weer niet op
Hey Birdiequote:
of hoewel vind er wel een paar, maar staan anderen op ook dus om dat zo openbaar te zetten.
bovendien vertrouw ik jullie voor geen meter als ik dat zo post in topic, DM maar en dan moet je beloven er niks mee te doenDo what you love, love what you do!![]()
A gossie, was loosquote:
Ik kan geen DM sturen maar wel ontvangen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:22 schreef kree het volgende:
of hoewel vind er wel een paar, maar staan anderen op ook dus om dat zo openbaar te zetten.
bovendien vertrouw ik jullie voor geen meter als ik dat zo post in topic, DM maar en dan moet je beloven er niks mee te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmmm ik vertrouw jou wel, wachtquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan geen DM sturen maar wel ontvangen.Do what you love, love what you do!![]()
Aanslagpleger Maagdenburg kondigde in warrige teksten gewelddaad aan: ‘De wraak zal spoedig komen’
De verdachte van de aanslag op de kerstmarkt in Magdeburg, de uit Saoedi-Arabië afkomstige Taleb Al Abdulmohsen, kondigde in mei op X al aan dat hij een gewelddaad zou plegen. Dat meldt Die Welt. Volgens de Duitse krant wilde de psychotherapeut en Islamcriticus wraak nemen voor de in zijn ogen ‘pro-islamitische houding van de veiligheidsautoriteiten’. Zijn teksten komen verward over.
https://www.destentor.nl/(...)edig-komen~a671f054/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
For Detroit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat las ik ook..... apart weer dit..quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Aanslagpleger Maagdenburg kondigde in warrige teksten gewelddaad aan: ‘De wraak zal spoedig komen’
De verdachte van de aanslag op de kerstmarkt in Magdeburg, de uit Saoedi-Arabië afkomstige Taleb Al Abdulmohsen, kondigde in mei op X al aan dat hij een gewelddaad zou plegen. Dat meldt Die Welt. Volgens de Duitse krant wilde de psychotherapeut en Islamcriticus wraak nemen voor de in zijn ogen ‘pro-islamitische houding van de veiligheidsautoriteiten’. Zijn teksten komen verward over.
https://www.destentor.nl/(...)edig-komen~a671f054/Smile, it's free therapy.![]()
zie DMquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan geen DM sturen maar wel ontvangen.Do what you love, love what you do!![]()
Uhuquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat je ook met je tenen typt![]()
![]()
Ja rare kronkels hebben sommige mensen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat las ik ook..... apart weer dit..
Staat ook een foto van hem bij, die heb ik hier maar niet geplaatst dat zie je wel in dat artikelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kom ook gelijk alles tegen van het vrijgezellen feestje. OMG
Paintball en avond Amsterdam nog, tis dat ik de volgende dag half in coma lag en de aantal dagen erna nog pijn van alle blauwe plekken van het paintball.
legendarisch wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja zag ik ook. Gister stonden er al heel snel foto's van hem op x.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja rare kronkels hebben sommige mensen.
Staat ook een foto van hem bij, die heb ik hier maar niet geplaatst dat zie je wel in dat artikelSmile, it's free therapy.![]()
Prima pak en dito stropdas.quote:
ja toch zoals ik zei was wat later met feest avond dus had het allemaal iets losser gedaan.quote:
maar ok het zag er best ok uit al zeg ik het zelf ook meer begin ochtend, maar heb ik geen foto's van.Do what you love, love what you do!![]()
Maar echtquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
Sophie gruwelt van het mais drankje.......ze ziet er ook wel moe uit
![]()
Ik ben wel merkgeil dus had gekund.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel merkgeil dus had gekund.![]()
![]()
Ja en voelde zich net niet zo lekker.. zag sterretjes.. water met zout gehad al blehhquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar echtze ziet er ook wel moe uit
Ik vind haar wel leuk om naar te luisterenSmile, it's free therapy.![]()
nou haal jij het merk uit die foto zo? ik heb werkelijk geen idee meer wat het was, behalve heel duurquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel merkgeil dus had gekund.
Ik heb geen Xquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja zag ik ook. Gister stonden er al heel snel foto's van hem op x.
Of ik heb wel x maar doe er helemaal niets mee. Kijk daar eigenlijk nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het merk 'kree'quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou haal jij het merk uit die foto zo? ik heb werkelijk geen idee meer wat het was, behalve heel duur![]()
![]()
Ja zij is wel leuk!quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en voelde zich net niet zo lekker.. zag sterretjes.. water met zout gehad al blehh
Ik vind haar wel leuk om naar te luisteren![]()
Wie is sophie?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
Sophie gruwelt van het mais drankje.......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik post er niks maar lees er zo nu en dan wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen X
Of ik heb wel x maar doe er helemaal niets mee. Kijk daar eigenlijk nooitSmile, it's free therapy.![]()
fucking expensive enzo en moest nog aan bijgesteld worden, echt mijn ma dwong me hiermee. ik had zoiets vind het best en doe wel wit overhemd aan.quote:
maargoed zou ik het nu nog passen? ik denk jasje etc allemaal wel, broek mss iets groter. niet eens heel veel denk ik trouwens, ben nog redelijk op hetzelfde gewicht, maar klein beetje meer buikje.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh Lovelyquote:
Armani.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou haal jij het merk uit die foto zo? ik heb werkelijk geen idee meer wat het was, behalve heel duur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O oke heb ik dit jaar nog niet veel gekeken, gisteren middag een uurtje of zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sophie Hijlkema, dj die nu in het glazen huis zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
iig de prijs was er wel naar ja. hahahaquote:
maar geen idee wat het merk was, het was wel ok spul, maar alsnog denk ik betaal dan veels te veel voor een lap stof enzo.
nouja scheelt als ze me begraven dan past het jasje nog wel, broek enzo zit toch onder stuk afgesloten kist.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook pas sinds gisteravond.. was hip hop avond. Wilde Sticks zien optredenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke heb ik dit jaar nog niet veel gekeken, gisteren middag een uurtje of zo![]()
Zegt je misschien niks?
En vanmorgen kwam Hannah Mae optreden dat wilde ik zienSmile, it's free therapy.![]()
Ik hoop het voor drquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:mizzezamy iets geslapen hebben vannacht?Anders lange dag vandaag
![]()
![]()
![]()
ja.....dat is minder fijn als je brak bent. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoop het voor drAnders lange dag vandaag
Smile, it's free therapy.![]()
Prima pak,en het is echt Armani,zou het wat vaker dragen.Zonde om het in de kast te laten hangen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
iig de prijs was er wel naar ja. hahaha
maar geen idee wat het merk was, het was wel ok spul, maar alsnog denk ik betaal dan veels te veel voor een lap stof enzo.
nouja scheelt als ze me begraven dan past het jasje nog wel, broek enzo zit toch onder stuk afgesloten kist.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is een kindekke geboren...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stille nacht...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je een goede nacht gehad?quote:
Ja rustig welquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je een goede nacht gehad?![]()
![]()
mjah maar wanneer draag je zoiets he? zie er gelijk uit als een kantoorpik dan. kan ook nog wel foto sturen hoe ik er meestal dan uitzie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima pak,en het is echt Armani,zou het wat vaker dragen.Zonde om het in de kast te laten hangen.Do what you love, love what you do!![]()
Dit colbert kan ook prima bij een jeans.Als in casual.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
mjah maar wanneer draag je zoiets he? zie er gelijk uit als een kantoorpik dan. kan ook nog wel foto sturen hoe ik er meestal dan uitzie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat nou semi?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk je, vindt t zo officieel allemaal?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit colbert kan ook prima bij een jeans.Als in casual.
maar mss is het een tip idd
Paar sneakers aan en dat noem ik casual.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat colbert netter is dan een trui bijvoorbeeld. En dat dan op jeans maakt semi casual“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel lekker rustig zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn familie had een moord gedaan voor deze omstandigheid: muis zonder stem in de vakantieTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat zingen was toch geen goed idee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens met mezelf praten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb nog wat voor je en is meer in werk kleding.quote:
Dit is btw toen ik net onwijs uit kut situatie kwam etc met uitkering. maar ok die oranje jas heb ik nog wel maar niet meer aan en inmiddels paar bedrijven verder en jaren ook.
Maar het geeft een idee. dat ze het er nog op hebben staan is merkwaardig want ik was niet blij met afloop contract daar en hoe ze me misleid hebben toen. Onderhand hebben ze wss wel miljoenen binnen gesleept.
en was zenuwachtig met hele camera ploeg ineens op me, maarja denk je doe wat goeds enzo heDo what you love, love what you do!![]()
Volg het dit jaar helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds gisteravond.. was hip hop avond. Wilde Sticks zien optreden![]()
Zegt je misschien niks?
En vanmorgen kwam Hannah Mae optreden dat wilde ik zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat er los vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zingen was toch geen goed idee.Trotste mama van Ambar
Nou, mn fitbit heeft niets geregistreerd en ikzelf ook nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou @:mizzezamy iets geslapen hebben vannacht?
Maar ik voel me niet slecht!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klopt, naar daar heb ik weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ziek worden was toch geen goed idee.Trotste mama van Ambar
Helemaal nu ze vakantie heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ziek worden was toch geen goed idee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heee goedemorgen! oef niks geslapen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, mn fitbit heeft niets geregistreerd en ikzelf ook niet
Maar ik voel me niet slecht!
Gelukkig voel je je niet slecht nu. Ben je al daar?
Smile, it's free therapy.![]()
Nu niet nee, want niemand hoort jequote:Op zaterdag 21 december 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, naar daar heb ik weinig over te zeggen![]()
Veel thee met honing drinken en vooral zwijgenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn familie had een moord gedaan voor deze omstandigheid: muis zonder stem in de vakantie
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu niet nee, want niemand hoort jeTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu niet nee, want niemand hoort je
Oefquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, mn fitbit heeft niets geregistreerd en ikzelf ook niet
Maar ik voel me niet slecht!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Dame Saar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind honing in de thee echt vies. En Indiase wijsheid heeft mij geleerd dat ik gember moet gebruiken en geen honingquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Veel thee met honing drinken en vooral zwijgenTrotste mama van Ambar
Ik neem wel iets meequote:Op zaterdag 21 december 2024 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind honing in de thee echt vies. En Indiase wijsheid heeft mij geleerd dat ik gember moet gebruiken en geen honing![]()
![]()
Ook goed. Beterschappies.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind honing in de thee echt vies. En Indiase wijsheid heeft mij geleerd dat ik gember moet gebruiken en geen honingWerewolf
Ik heb ongeveer ene halve kilo gember in huis gehaaldquote:Trotste mama van Ambar
Dan neem ik iets anders meequote:Op zaterdag 21 december 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer ene halve kilo gember in huis gehaald![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 21-12-2024 10:06:50 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow dan. Je wil weer op vakantie?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
Zo eigenwijs,ik ga je voortaan Inie Faber noemen.
[ afbeelding ]![]()
Ieuwlquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Werewolf
Uhm pardon?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Gaat dit over de grens?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sow dan. Je wil weer op vakantie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Excuus en post verwijderd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muis is hier aan het doodgaan. Weet niet eens of ze ooit nog zal spreken of leven en jij begint over mevrouw BulstronkTrotste mama van Ambar
Hoi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bijna, nog 65 km! Het ziet er hier al buitenlands uit!quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heee goedemorgen! oef niks geslapen.
Gelukkig voel je je niet slecht nu. Ben je al daar?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Geweldige filmquote:Op zaterdag 21 december 2024 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
echt? nou kijk maar, is goede film. die dirigent speelt het ook echt onwijs goed en zat beetje making of nog te kijken op YouTube, vandaar dat ik hem weer eens aangezet hebt.
maar de regisseur. voor zover ik begreep heeft het een beetje uit eigen ervaring. Ik kan me er een soort van in herkennen als muzikant. want heb nog in twijfel gezeten na LTS ga ik naar conservatorium of niet. Had de papieren aangevraagd zelfs. Maar werd al bang van de eisen en dacht wat is een handiger beroep en deed al elektrotechniek, dus daarmee verder gegaan.
Wat nu wss beter verdient als een pro muzikant. maargoed heb natuurlijk die muziek er altijd als hobby bij gehad en blijft ook. rode draad in mijn leven dat
Bekijk deze YouTube-video
Maar de waanzinnige gedrevenheid van die leraar ....![]()
![]()
* FreshFruit geeft paracetamol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 07:47 schreef Rob het volgende:
[..]
je "moet" tegenwoordig nog blij zijn als er een plek is waar je los van je werkplek je lunch kan gebruiken en er redelijke koffie is. Soms is er zelfs geen kantine met broodjes en koekjes maar automaten met troep.
Geef mij maar de tijd van de bedrijfsrestaurants waar je een lekker broodje ei - uitsmijter, op de woensdag blauwe hap en vrijdags iets met vis etc. kon halen![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft eenop hoofd van Justie
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik trek in nasi.quote:
Ben al sinds 3 uur wakker.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow okIk neem eerst even een BMH
Sta je weer voor een dichte deur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zet het wel bij de voordeur neerquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sta je weer voor een dichte deur.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sta je weer voor een dichte deur.![]()
![]()
![]()
Jij bent echt erg soms.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet het wel bij de voordeur neer
Moet je een sleutel hebben dan is de deur niet dichtTrotste mama van Ambar
Kan ie niet zeggen, dat ik hem niks gegeven hebquote:
Jij bent gek..quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je een sleutel hebben dan is de deur niet dicht![]()
Staat bij de voordeur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had me zo verheugd om samen met Liev een sinaasappelsapje te drinken he
Uit een pakje van appelsientjequote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had me zo verheugd om samen met Liev een sinaasappelsapje te drinken he
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: