SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dat is de vraag, zal niet helemaal de eerste keer zijn natuurlijk dat een veel jonger vrouw met een oudere man trouwtquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeez misschien moet je je afvragen of dames van die leeftijd op jou zitten te wachtenDo what you love, love what you do!![]()
Jij wil makkelijk scoren en daarom moet een ander gaan slapen.En waar gaat het om 3 en 4.Nou poepoeh.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach 4 was ik wel maar had gezien,heeft geen zinn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat risico zit er in, maar er zijn toch ook vrouwen van jou leeftijd die geen kinderen hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou kijk nee, het is niet alleen de leeftijd opzich.
Als ik zoek van mijn leeftijd nl, en dat is nog best vaak, dan hebben ze al kinderen enzo.
En hoewel ik daar niet eens Perce tegen ben, he als het klikt.
Maar je haalt een gedoe op je natuurlijk. Ik heb daar de ervaring niet mee. laat staan dat er ook nog een papa in het spel is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O jee, das minder. Iets verkeerds gegeten? Of de overgang van nest naar huis?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke Jep
Maar dit keer was het de pup
Die is aan de raceWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak zijn dat mensen die bij elkaar komen omdat het zo moest zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
dat is de vraag, zal niet helemaal de eerste keer zijn natuurlijk dat een veel jonger vrouw met een oudere man trouwt
Niet mensen die perse een jonger persoon zochtenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat laatste jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, das minder. Iets verkeerds gegeten? Of de overgang van nest naar huis?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja tuurlijk wel, het is alleen ff lastiger zoeken nu.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat risico zit er in, maar er zijn toch ook vrouwen van jou leeftijd die geen kinderen hebben
dat is wat ik zei stukje terug, als ik dingen over had kunnen doen dan bv dit enzo. Weet nl dat er een aantal mij leuk vonden, maar was er zo niet mee bezig toen al en heb ik het over puber leeftijd enzo hoor.
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.Do what you love, love what you do!![]()
Het is altijd wat voor die beestje, weggehaald bij de moeder en zo ineens ergens anders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel, het is alleen ff lastiger zoeken nu.
dat is wat ik zei stukje terug, als ik dingen over had kunnen doen dan bv dit enzo. Weet nl dat er een aantal mij leuk vonden, maar was er zo niet mee bezig toen al en heb ik het over puber leeftijd enzo hoor.
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb jij wel eens een datingsite geprobeerd eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee johquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
maar dat is toch vaak de leeftijd dat stelletjes vormen.
De meeste stellen zijn iets ouders als ze elkaar leren kennenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bijvoorbeeld , je hoort mij niet zeggen dat ik perse opzoek ben naar een jonger persoon hequote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak zijn dat mensen die bij elkaar komen omdat het zo moest zijn
Niet mensen die perse een jonger persoon zochten
Goed lezen. zeg val er vaker op qua uiterlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Ja is best raar hèquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd wat voor die beestje, weggehaald bij de moeder en zo ineens ergens anders.
Maar het is een enorm ondeugend ding
Je zou niet zeggen die mist zijn moederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In Katwijk zeker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Euhm heel simpel door wat ik om me heen zie en die ik nog ken vanaf de basisschool?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ze wennen ook wel heel snel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is best raar hè
Maar het is een enorm ondeugend ding
Je zou niet zeggen die mist zijn moederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb Soul leren kennen toen ik 32 was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm heel simpel door wat ik om me heen zie en die ik nog ken vanaf de basisschool?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jawel. haha opzich is dat haast een topic opzich waard, maarja heb er wel eens over verteld in R&P toen denk nog.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een datingsite geprobeerd eigenlijk?
als versieren niet zo makkelijk gaat topic (legendarisch topic btw).Do what you love, love what you do!![]()
nou laat het begin 20 zijn dan, maar dan zit ik al hoog in mijn ervaring en wat ik om me heen zie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
De meeste stellen zijn iets ouders als ze elkaar leren kennen
maar mss trouwen ze hier nog wel wat vroeger als in de rest van NLDo what you love, love what you do!![]()
O heb ik niet mee gekregen. Lees daar heel af en toe en post heel af en toe iets.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. haha opzich is dat haast een topic opzich waard, maarja heb er wel eens over verteld in R&P toen denk nog.
als versieren niet zo makkelijk gaat topic (legendarisch topic btw).
Vind het nogal wat wat mensen daar posten, zoveel prive dingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trouwen gebeurt sowieso steeds minderquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou laat het begin 20 zijn dan, maar dan zit ik al hoog in mijn ervaring en wat ik om me heen zie.
maar mss trouwen ze hier nog wel wat vroeger als in de rest van NL
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed aanpakken dus, anders neemt hij straks een loopje met je.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja echt
Heeft al een grote mond en al
Het wordt een best kalf zo te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed aanpakken dus, anders neemt hij straks een loopje met je.
Het wordt een best kalf zo te zien.
Streng puppy eigenaar hier
is ook al van 20 jaar terug hoor, maar dat was zeg maar de DTS van toen en het meest dag/nacht lopende topic.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik niet mee gekregen. Lees daar heel af en toe en post heel af en toe iets.
Vind het nogal wat wat mensen daar posten, zoveel prive dingen.
OMG wat ik daar allemaal verteld heb, LOL
het erge is het was ook allemaal wel waar. maargoed ga ervan uit dat niemand de moeite meer neemt om dat nog eens terug te zoeken, want 1000000 posts over net zoveel topics. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Dat zou best kunnen,in andere streken van Nederland ook wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat dat ermee te maken heeft?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
toch heeft het iets moois, in voor en tegenspoed he, ik heb respect voor ieder die dat ook echt aanhoudt en tot de dood enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Trouwen gebeurt sowieso steeds minderDo what you love, love what you do!![]()
1 op de 3 gaan scheiden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch heeft het iets moois, in voor en tegenspoed he, ik heb respect voor ieder die dat ook echt aanhoudt en tot de dood enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
toch heeft het iets moois, in voor en tegenspoed he, ik heb respect voor ieder die dat ook echt aanhoudt en tot de dood enzo.
Maar niet iedereen denkt daar zo over
En dat is ook okThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
uiteraard? ik vind het wel een mooie gedachte geen punt verder, maar als iemand er zo over denkt dan is het een + om maar te zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar niet iedereen denkt daar zo over
En dat is ook ok
Dan heb ik een +quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard? ik vind het wel een mooie gedachte geen punt verder, maar als iemand er zo over denkt dan is het een + om maar te zeggen.
17 jaar getrouwd
Bruiloften zijn wel leuk.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mooi toch en respect.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb ik een +
17 jaar getrouwd
Ik vind dat altijd mooi mensen die heel hun leven bij elkaar blijven, dan is het toch echte liefde
Op naar de 25
Dat was bij mijn ouders een groot feest.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooi toch en respect.
Ik vind dat altijd mooi mensen die heel hun leven bij elkaar blijven, dan is het toch echte liefde
Op naar de 25“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
totdat je ze moet betalen wssquote:
LOL ik vond het pak al duur voor mijn broertje zijn bruiloft, moest echt van mijn ma.
maargoed die 1,500 die dat koste was wss nog een schijntje ivm het feest wat hij gaf en dag met bandje etc.
Was wel leuk dat moet ik toegeven.Do what you love, love what you do!![]()
Het is zeker de insteekquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooi toch en respect.
Op naar de 25
Maar goed
Ik denk dat veel mensen te graag iemand naast zich hebben en te snel kiezen voor iemand die eigenlijk niet bij hen pastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is wel beter. Dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn. Heb je later alleen maar plezier van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Streng puppy eigenaar hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zeker niet terug lezenquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
is ook al van 20 jaar terug hoor, maar dat was zeg maar de DTS van toen en het meest dag/nacht lopende topic.
OMG wat ik daar allemaal verteld heb, LOL
het erge is het was ook allemaal wel waar. maargoed ga ervan uit dat niemand de moeite meer neemt om dat nog eens terug te zoeken, want 1000000 posts over net zoveel topics. LOL
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja eens en heb wel eens gedacht dat is mijn valkuil, mss moet ik niet zo moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is zeker de insteek
Maar goed
Ik denk dat veel mensen te graag iemand naast zich hebben en te snel kiezen voor iemand die eigenlijk niet bij hen past
maar heb er soort van vrede mee, want in een ruzie relatie wil ik ook niet belanden.
wat je zegt is wel mooi idd, ik denk dat nl ook. maarja aan de andere kant? mss is het niet verkeerd als je dan nog jong bent etc om beetje rond te kijken.
Maar ok ik vind trouwen dan wel een punt van dat je elkaar belooft ook, dus neem dat best zwaar op. en dan moet je mss niet te snel trouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Preciesquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel beter. Dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn. Heb je later alleen maar plezier van.
Dat was wel het ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij hebt een pak van 1500 euro?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
totdat je ze moet betalen wss
LOL ik vond het pak al duur voor mijn broertje zijn bruiloft, moest echt van mijn ma.
maargoed die 1,500 die dat koste was wss nog een schijntje ivm het feest wat hij gaf en dag met bandje etc.
Was wel leuk dat moet ik toegeven.
Welk merk?Geweldig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net als met kinderen streng opvoeden en dan langzaam aan een beetje loslatenquote:
Loslaten en dan streng worden werkt vaak niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: