abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 december 2024 @ 08:14:29 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215939224
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar dat is normaal dus niet het geval. De meeste aanslagplegers zijn consistent; ik haat partij X, dus ik vermoord partij X. Dit is wel een ander niveau van gekkie.

Alternatief is dat ie stiekem wél gewoon moslim is en een psyop heeft uitgekiemd.
Er zijn zat alternatieven, maar vooralsnog lijkt niks erop te wijzen dat hij stiekem wel een islamist was.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215939229
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Er zijn zat alternatieven, maar vooralsnog lijkt niks erop te wijzen dat hij stiekem wel een islamist was.
Behalve dat ie uit S-A komt, en een kerstmarkt uitkoos.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 21 december 2024 @ 08:17:30 #153
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215939232
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 01:13 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Goede bron weer.
Marocchinate (Italian for 'Moroccans' deeds'; pronounced [marokkiˈnaːte]) is a term applied to the mass rape and killings committed during World War II after the Battle of Monte Cassino in Italy.

pi_215939233
Wellicht was het een vorm van taqiyya. Er is natuurlijk een reden dat hij niet in beeld was bij de veiligheidsdiensten... De aanslagplegers van 9/11 dronken ook alcohol e.d...
pi_215939240
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:12 schreef Fietsenrek het volgende:
Waarom zou je als anti-islamist een aanslag plegen op een Christelijke aangelegenheid? Waarom niet op een moskee oid? Ik ben ook benieuwd. De logica op dit moment ontgaat me wel namelijk.
Het enige wat ik kan bedenken is dat de gemiddelde Duitser, geleid door "christelijke medemenselijkheid", Duitsland laat islamiseren. Anderzijds zou je dan een doelwit zoals Breivik die uitkoos meer voor de hand liggen, want er zit, ondanks die christelijke norm, namelijk best wel wat overlap tussen conservatief Duitsland en christelijkheid.

Of het was een FF en hoopte hij dat niet uit zou komen dat ie afd-rechts is, maar dat lijkt me vreemd gezien zijn postgeschiedenis nog online staat.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215939241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 07:56 schreef Szura het volgende:

[..]
Zoals in dit topic de eerste uren na de aanslag bedoel je
Geldt voor elk incident.

Daarbij is de reden van dit figuur wel erg ongeloofwaardig, objectief gezien, mits het klopt.

Dus logisch dat je hier nog steeds vraagtekens bij zet...

Zal niet de 1ste x zijn dat men de burger desinformatie voorhoudt...
pi_215939244
Volgens de AfD zijn kerstmarkten waarschijnlijk te woke tegenwoordig
pi_215939249
pi_215939253
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wellicht was het een vorm van taqiyya. Er is natuurlijk een reden dat hij niet in beeld was bij de veiligheidsdiensten... De aanslagplegers van 9/11 dronken ook alcohol e.d...
Al zou een Syrië ganger dit gedaan hebben, verdedigen users dit nog.
  zaterdag 21 december 2024 @ 08:24:18 #160
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215939267
quote:
Maar hij komt uit Saudi-Arabië hoor.

Dat hij een islamofoob is, net als velen hier, wordt door velen razendsnel onder het tapijt gemoffeld.

Extreme ideologieën creëren extremisme. Ook hier en niet alleen in Verweggistan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215939271
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat hij een islamofoob is, net als velen hier, wordt door velen razendsnel onder het tapijt gemoffeld.
We hebben hier op FOK! anders ook genoeg nep-ideologen gehad om de andere kant in een slecht daglicht te stellen.
pi_215939272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de gemiddelde Duitser, geleid door "christelijke medemenselijkheid", Duitsland laat islamiseren. Anderzijds zou je dan een doelwit zoals Breivik die uitkoos meer voor de hand liggen, want er zit, ondanks die christelijke norm, namelijk best wel wat overlap tussen conservatief Duitsland en christelijkheid.

Of het was een FF en hoopte hij dat niet uit zou komen dat ie afd-rechts is, maar dat lijkt me vreemd gezien zijn postgeschiedenis nog online staat.
Breivik had zijn aanslagen anders gepland op een bepaalde politieke stroming. Op zo'n kerstmarkt loopt van alles rond, christelijken, ongelovigen, en ja, zelfs moslims.
  zaterdag 21 december 2024 @ 08:26:53 #163
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215939273
quote:
Hier in Amsterdam was het zojuist een regelrechte kakofonie. Iedereen juichend de straten op. Op dit vroege uur!

Maar nu begrijp ik het. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215939275
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:17 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Marocchinate (Italian for 'Moroccans' deeds'; pronounced [marokkiˈnaːte]) is a term applied to the mass rape and killings committed during World War II after the Battle of Monte Cassino in Italy.

[ afbeelding ]
Ik had hier nooit van gehoord maar verbaasd mij nul procent. Stonden de moren ook niet bekend om hun gewelddadigheid. Je zou bijna zeggen aard van het beestje. Of religie.
pi_215939276
ziek links vindt het weer leuk dat het geen echte moslim is, zo kunnen ze zich weer bezighouden met hun favoriete bezigheid, zeiken op rechts
pi_215939279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:26 schreef Fietsenrek het volgende:
Breivik had zijn aanslagen anders gepland op een bepaalde politieke stroming. Op zo'n kerstmarkt loopt van alles rond, christelijken, ongelovigen, en ja, zelfs moslims.
Ja, en hij is nadrukkelijk tegen twee politieke stromingen; de islamitische en de islam-ontvangenden ('links'); niet tegen 'van alles'.
pi_215939283
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Behalve dat ie uit S-A komt, en een kerstmarkt uitkoos.
Inderdaad, waarom niet een hanukah feest?
pi_215939286
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, en hij is tegen twee politieke stromingen; de islamitische en de islam-ontvangende ('links'); niet tegen 'van alles'.
En toch loopt daar van alles rond. Dus het is afwachten wat zijn echte beweegredenen zijn om juist de kerstmarkt in te rijden.
pi_215939287
quote:

[..]

Extreme ideologieën creëren extremisme. Ook hier en niet alleen in Verweggistan.
Behalve dat het onzin is, zijn teksten en denkwijze zijn exact hetzelfde.
Geloof jij maar in de fabeltjes van de overheid, gewoon een verwarde man.
pi_215939290
Misschien gaf ie het op: "bekijk het maar, krijg allemaal de tering.".
pi_215939292
quote:

[..]

Maar de ironie dat hij juist precies hetzelfde doet als extremistische moslims ontgaat je hierbij?

Deze kerel is wel opgegroeid in Verweggistan he. Dit betekent dus dat we geweld kunnen verwachten zelfs van moslims die zich distantiëren van de islam.
pi_215939294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:26 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hier in Amsterdam was het zojuist een regelrechte kakofonie. Iedereen juichend de straten op. Op dit vroege uur!

Maar nu begrijp ik het. :)
Echt?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215939295
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:09 schreef Dven het volgende:
Het stormloopgehalte van dit topic is nu wel drastisch gedaald. Jammer voor de reclame-inkomsten van FOK! ;(
Typisch FOK
pi_215939308
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:09 schreef Dven het volgende:
Het stormloopgehalte van dit topic is nu wel drastisch gedaald. Jammer voor de reclame-inkomsten van FOK! ;(
Ik snap niet waarom. Het is, bottom line, nog steeds een arabier die Duitsers heeft vermoord.
  zaterdag 21 december 2024 @ 08:36:02 #175
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215939310
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Echt?
Ook ‘s ochtends heb ik mijn doosje sarcasme bij me. Altijd handig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')