Er zijn zat alternatieven, maar vooralsnog lijkt niks erop te wijzen dat hij stiekem wel een islamist was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar dat is normaal dus niet het geval. De meeste aanslagplegers zijn consistent; ik haat partij X, dus ik vermoord partij X. Dit is wel een ander niveau van gekkie.
Alternatief is dat ie stiekem wél gewoon moslim is en een psyop heeft uitgekiemd.
Behalve dat ie uit S-A komt, en een kerstmarkt uitkoos.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn zat alternatieven, maar vooralsnog lijkt niks erop te wijzen dat hij stiekem wel een islamist was.
Het enige wat ik kan bedenken is dat de gemiddelde Duitser, geleid door "christelijke medemenselijkheid", Duitsland laat islamiseren. Anderzijds zou je dan een doelwit zoals Breivik die uitkoos meer voor de hand liggen, want er zit, ondanks die christelijke norm, namelijk best wel wat overlap tussen conservatief Duitsland en christelijkheid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:12 schreef Fietsenrek het volgende:
Waarom zou je als anti-islamist een aanslag plegen op een Christelijke aangelegenheid? Waarom niet op een moskee oid? Ik ben ook benieuwd. De logica op dit moment ontgaat me wel namelijk.
Geldt voor elk incident.quote:Op zaterdag 21 december 2024 07:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Zoals in dit topic de eerste uren na de aanslag bedoel je
Al zou een Syrië ganger dit gedaan hebben, verdedigen users dit nog.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wellicht was het een vorm van taqiyya. Er is natuurlijk een reden dat hij niet in beeld was bij de veiligheidsdiensten... De aanslagplegers van 9/11 dronken ook alcohol e.d...
Maar hij komt uit Saudi-Arabië hoor.quote:
We hebben hier op FOK! anders ook genoeg nep-ideologen gehad om de andere kant in een slecht daglicht te stellen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar hij komt uit Saudi-Arabië hoor.
Dat hij een islamofoob is, net als velen hier, wordt door velen razendsnel onder het tapijt gemoffeld.
Breivik had zijn aanslagen anders gepland op een bepaalde politieke stroming. Op zo'n kerstmarkt loopt van alles rond, christelijken, ongelovigen, en ja, zelfs moslims.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat de gemiddelde Duitser, geleid door "christelijke medemenselijkheid", Duitsland laat islamiseren. Anderzijds zou je dan een doelwit zoals Breivik die uitkoos meer voor de hand liggen, want er zit, ondanks die christelijke norm, namelijk best wel wat overlap tussen conservatief Duitsland en christelijkheid.
Of het was een FF en hoopte hij dat niet uit zou komen dat ie afd-rechts is, maar dat lijkt me vreemd gezien zijn postgeschiedenis nog online staat.
Hier in Amsterdam was het zojuist een regelrechte kakofonie. Iedereen juichend de straten op. Op dit vroege uur!quote:
Ik had hier nooit van gehoord maar verbaasd mij nul procent. Stonden de moren ook niet bekend om hun gewelddadigheid. Je zou bijna zeggen aard van het beestje. Of religie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:17 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Marocchinate (Italian for 'Moroccans' deeds'; pronounced [marokkiˈnaːte]) is a term applied to the mass rape and killings committed during World War II after the Battle of Monte Cassino in Italy.
[ afbeelding ]
Ja, en hij is nadrukkelijk tegen twee politieke stromingen; de islamitische en de islam-ontvangenden ('links'); niet tegen 'van alles'.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:26 schreef Fietsenrek het volgende:
Breivik had zijn aanslagen anders gepland op een bepaalde politieke stroming. Op zo'n kerstmarkt loopt van alles rond, christelijken, ongelovigen, en ja, zelfs moslims.
Inderdaad, waarom niet een hanukah feest?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Behalve dat ie uit S-A komt, en een kerstmarkt uitkoos.
En toch loopt daar van alles rond. Dus het is afwachten wat zijn echte beweegredenen zijn om juist de kerstmarkt in te rijden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, en hij is tegen twee politieke stromingen; de islamitische en de islam-ontvangende ('links'); niet tegen 'van alles'.
Behalve dat het onzin is, zijn teksten en denkwijze zijn exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat hij een islamofoob is, net als velen hier, wordt door velen razendsnel onder het tapijt gemoffeld.
Extreme ideologieën creëren extremisme. Ook hier en niet alleen in Verweggistan.
Maar de ironie dat hij juist precies hetzelfde doet als extremistische moslims ontgaat je hierbij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Extreme ideologieën creëren extremisme. Ook hier en niet alleen in Verweggistan.
Echt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam was het zojuist een regelrechte kakofonie. Iedereen juichend de straten op. Op dit vroege uur!
Maar nu begrijp ik het.
Typisch FOKquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:09 schreef Dven het volgende:
Het stormloopgehalte van dit topic is nu wel drastisch gedaald. Jammer voor de reclame-inkomsten van FOK!
Ik snap niet waarom. Het is, bottom line, nog steeds een arabier die Duitsers heeft vermoord.quote:Op zaterdag 21 december 2024 08:09 schreef Dven het volgende:
Het stormloopgehalte van dit topic is nu wel drastisch gedaald. Jammer voor de reclame-inkomsten van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |