SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik denk nog steeds en dat denken jullie nog steeds mss soms, dat ik afga op vrouwen enzo uit puur vanuit mijn lul denken.
Maar dat is onwijs niet zo, ik wil iemand toch een beetje wel ok kennen en iig het idee hebben dat het niet voor een avond is ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vriend van mij ook, oom van hem belasting en baas opgelicht hier in Nederland. Vrouw en kinderen achtergelaten en weg. Maar toen wilde ie terug voor de erfenis van zijn moederTerug op Schiphol aangehouden want mocht bij verstek nog ff 7 jaar brommen. Hij dacht dat ze na 10 jaar weg niet op hem zouden letten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Jonguh, dácht je maar alleen met je lul! Dan verspilde je geen tijd aan dat dramavrouwtje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:27 schreef kree het volgende:
ik denk nog steeds en dat denken jullie nog steeds mss soms, dat ik afga op vrouwen enzo uit puur vanuit mijn lul denken.
Maar dat is onwijs niet zo, ik wil iemand toch een beetje wel ok kennen en iig het idee hebben dat het niet voor een avond is ofzo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah je wil dus wel eerst ff d'r naam weten voor je 'm er in prikt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:27 schreef kree het volgende:
Maar dat is onwijs niet zo, ik wil iemand toch een beetje wel ok kennen en iig het idee hebben dat het niet voor een avond is ofzo.![]()
Echt he!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh, dácht je maar alleen met je lul! Dan verspilde je geen tijd aan dat dramavrouwtje.![]()
![]()
meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah je wil dus wel eerst ff d'r naam weten voor je 'm er in prikt?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon terecht, hoorde van dat maatje van me dat het serieus om heel veel geld ging. En dus niet alleen van de belastingdienst maar ook gestolen bij zijn werkgever toen die tijd.quote:Lach met een schone bips![]()
Bende op af gewist jungske?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vrienden na lange tijd weer gezien, zaten urenlang te hotpottenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vriend van mij ook, oom van hem belasting en baas opgelicht hier in Nederland. Vrouw en kinderen achtergelaten en weg. Maar toen wilde ie terug voor de erfenis van zijn moederTerug op Schiphol aangehouden want mocht bij verstek nog ff 7 jaar brommen. Hij dacht dat ze na 10 jaar weg niet op hem zouden letten
Zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ahhh tof!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrienden na lange tijd weer gezien, zaten urenlang te hotpotten![]()
![]()
Boh boh boh boh boh!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekkaaaaquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
Nahquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rookworstje nog ff in de mosterd gedipt?Uw ADH vitamine Worst
Nah ik geloof oprecht dat kree denkt dat hij haar kan helpen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh, dácht je maar alleen met je lul! Dan verspilde je geen tijd aan dat dramavrouwtje.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat is precies waar ik ook bang voor ben ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik geloof oprecht dat kree denkt dat hij haar kan helpen.
Ik zat vast in het vorige topic.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Een witte prins op een knap paard!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik geloof oprecht dat kree denkt dat hij haar kan helpen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als hutspot, maar dan anders.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over oplichten gesproken. Heb een fles Limoncello in de koelkast liggen met een lichtje in de bodem![]()
[ afbeelding ]En, smaakt dat beter?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic.Damn!
![]()
![]()
Het kost iig beter, over smaak valt te twistenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is waar wij mannen onze dingeling in verwarmen tijdens koude nachten als er een vrouwenlingeling naast ons ligtquote:
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als hutspot, maar dan anders.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik zou mijn dingeling niet in zo'n hete pot willen verwarmen hoor!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is waar wij mannen onze dingeling in verwarmen tijdens koude nachten als er een vrouwenlingeling naast ons ligt![]()
![]()
Lol, ik kreeg vandaag Baron Rum met zelfde lichtje onderin. Was wel een mooiere fles die ik had.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over oplichten gesproken. Heb een fles Limoncello in de koelkast liggen met een lichtje in de bodem![]()
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Liever een old school appel taart vers uit de oven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou mijn dingeling niet in zo'n hete pot willen verwarmen hoor!
Geen idee, ga 'm met oud en nieuw open maken.quote:28 eu voor 50 cl, vond het ook niet goedkoop.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kost iig beter, over smaak valt te twisten
Maar komt uit kerstpakket. Zelf zou ik gewoon een goedkope fles wodka kopen en daar citroen in flikkeren uiteraard."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, ik kreeg vandaag Baron Rum met zelfde lichtje onderin. Was wel een mooiere fles die ik had.
Eigen merk van Barron Trump?![]()
![]()
@Koen66quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, ik kreeg vandaag Baron Rum met zelfde lichtje onderin. Was wel een mooiere fles die ik had.![]()
Ja het hart op de goeie plek in ieder geval.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ja nou kokende olie kan nooit gezond zijn voor je tampeloeres!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever een old school appel taart vers uit de oven?![]()
Nee , dat is ook niet te snappen. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bedoelde de hot pot van de vrouwdingeling die ernaast ligt.... Als ik echt alles moet gaan ondertitelen hierquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou mijn dingeling niet in zo'n hete pot willen verwarmen hoor!
Zijn de batterijen dan niet allang leeg?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee, ga 'm met oud en nieuw open maken.
.![]()
![]()
Er zit minder suiker in staat er, dus denk dat het juist meer limoncello voor volwassenen is.quote:
Ben wel benieuwd maar hij moet nog 10 dagen dicht blijven dus."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zit al in mijn hot potquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigen merk van Barron Trump?
Jawel, dat sowieso wel!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het hart op de goeie plek in ieder geval.![]()
![]()
Ja maar als die dame een pot is, heb je er als ketel....ehhh kerel ook vrij weinig aan natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde de hot pot van de vrouwdingeling die ernaast ligt.... Als ik echt alles moet gaan ondertitelen hier![]()
![]()
Ik wilde juist zeggen. Vodka met citroen is toch gewoon limoncelloquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zit minder suiker in staat er, dus denk dat het juist meer limoncello voor volwassenen is.
Ben wel benieuwd maar hij moet nog 10 dagen dicht blijven dus.
Maar zijn wel voor mij dan weer grappige dingen om te horen als buitenstaander.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , dat is ook niet te snappen. Gelukkig maarLach met een schone bips![]()
Heb het lampje maar ff uitgezet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn de batterijen dan niet allang leeg?
Het heeft ook nog 2 knippestanden voor als je je er écht aan wil ergeren.
ik wil ff keertje nog naar Barcelona. city tripje dus, want heb die hangende tuinen enzo gemist etc. en vond het leuke stad. weekendje ofzo.
Wie gaat mee?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb het lampje maar ff uitgezet.
Het heeft ook nog 2 knippestanden voor als je je er écht aan wil ergeren.Er zit een schakelaar aan die fles?
![]()
![]()
Moment Melania roept hem, moet ff stil zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt Barron Trump in kokende olie zitten?!?
Het is dus gewoon een 'hulpmiddel om irritant gezelschap weg te jagen' gereedschapquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb het lampje maar ff uitgezet.
Het heeft ook nog 2 knippestanden voor als je je er écht aan wil ergeren.
On the bottomquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]Er zit een schakelaar aan die fles?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moment Melania roept hem, moet ff stil zijn.![]()
![]()
![]()
Als je een schakelaar op je bottom hebt zitten is het meestal om iets te laten trillen, niet voor een lampje where the sun doesn't shine!quote:![]()
![]()
Drukknop iddquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]Er zit een schakelaar aan die fles?
![]()
Ironisch genoeg gaan ze heel erg prat op hun duurzame biologische citroenenteelt. Ja man, een lampje met batterij in ieder fles, dat is echt fantastisch duurzaam en biologisch
Soms is het leven net een cartoonquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar zijn wel voor mij dan weer grappige dingen om te horen als buitenstaander.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Drukknop idd![]()
Ironisch genoeg gaan ze heel erg prat op hun duurzame biologische citroenenteelt. Ja man, een lampje met batterij in ieder fles, dat is echt fantastisch duurzaam en biologischDamn!
![]()
![]()
Ik vind dat soort dingen gewoon mooi, en in de meeste gevallen ook gewoon terecht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms is het leven net een cartoonLach met een schone bips![]()
OH YT doet het weer zonderquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je een schakelaar op je bottom hebt zitten is het meestal om iets te laten trillen, niet voor een lampje where the sun doesn't shine!![]()
tis alleen niet die citroen en we hebben het over mW. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Flikkeren mensen dat ding in de glasbak, hoppa, weer een hele partij glas afgekeurd vanwege vervuilingquote:![]()
![]()
watwatwat?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik doe alles zonder, alleen als ik aan een lantaarnpaal moet likken bij min 15 pak ik een beflapje.quote:Lach met een schone bips![]()
shhhhttquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Ehh wat is terecht?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen gewoon mooi, en in de meeste gevallen ook gewoon terecht.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
shhhhttWell god damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikkeren mensen dat ding in de glasbak, hoppa, weer een hele partij glas afgekeurd vanwege vervuiling![]()
![]()
Sow!
![]()
ik heb nog roomijsjes in de vriezer staan, maar heb t al beetje koud.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe alles zonder, alleen als ik aan een lantaarnpaal moet likken bij min 15 pak ik een beflapje.Mijn hemel!
![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog roomijsjes in de vriezer staan, maar heb t al beetje koud.♡♡♡♡![]()
Ik beloof plechtig het lampje eronder uit te slopen voor ik het in de glasbak mieter iig.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Steek dan eens die stekker in je hol dan werkt die koeling weer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, wat er uit komt is niet koud of zoet hoor!Lach met een schone bips![]()
Kijk die gozer dan eens milieubewust zijn!!!!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig het lampje eronder uit te slopen voor ik het in de glasbak mieter iig.
Fucking Groen Links-stemmer zeker!![]()
![]()
Ik zat ook te denken om zondag sushi te halen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niet te snel eten anders krijg je buikpijn of hoofdpijn je mag kiezen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik heb geen 380 volt aansluiting in mijn huis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Steek dan eens die stekker in je hol dan werkt die koeling weer.![]()
![]()
Ik hoef hier nog niet eens 50 meter te lopen voor verse sushi!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken om zondag sushi te halen.![]()
![]()
ik had weer van die Thai nog wat. weet nog steeds niet wat ik bestel, maar het is lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken om zondag sushi te halen.
Ik toch wel een paar 100 meter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef hier nog niet eens 50 meter te lopen voor verse sushi!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ook niet als ik het laat bezorgenquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef hier nog niet eens 50 meter te lopen voor verse sushi!
Uw ADH vitamine Worst
2x 220 werkt ook.... Jij denkt in problemen, ik in oplossingen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen 380 volt aansluiting in mijn huis.Lach met een schone bips![]()
Liep het deze keer niet weg?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik had weer van die Thai nog wat. weet nog steeds niet wat ik bestel, maar het is lekker![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik toch wel een paar 100 meter.The struggle is real...
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2x 220 werkt ook.... Jij denkt in problemen, ik in oplossingen.![]()
![]()
Tot straks!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tot over een uurtje cutiepie
♡♡♡♡![]()
nee hoor, ik zit altijd beetje met bewaren enzo en hoelang. maar 9 van de 10n keer gaat dat goed. en anders ff aan de race.quote:Do what you love, love what you do!![]()
min of meer is dit waar met kook inductie enzo vooral wat ik hoorde.quote:
kan vanaf 2 groepen, voor veiligheid ze moeten wel tegelijk uitschakelen enzo met brug erop dus.
Maar ok ik haat installatie techniek in de elektra en blijf er zover mogelijk van weg, geef mij maar paneelbouw PLC schakelkasten en instrumentatie.
Pijpjes buigen tijd ben ik voorbij en installatie.Do what you love, love what you do!![]()
De goeie sushitent hier is wel een paar honderd meter lopen.
Die tent waar ik meestal naar toe gaan wordt gerund door mensen die in hun vrije tijd de Koran lezen..
Vriendelijke lui sowieso en op de sushi elf valt ook zeker niets aan te merken.
Die andere is echter van een echte japanner die regelmatig bij concurrerende restaurants gaat eten voor vergelijkend waren onderzoek om zijn eigen product nog verder te verbeteren.![]()
![]()
Owww dus je krijgt maar 1 op de 10 keer een voedselvergiftiging? Dat valt dan weer reuze mee!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit altijd beetje met bewaren enzo en hoelang. maar 9 van de 10n keer gaat dat goed. en anders ff aan de race.![]()
![]()
Och, I'll live.quote:
Of het moet regenen, dan bestel ik gewoon weer döner.
Je weet dat er een heel handige stelregel is voor eten? Die volg ik al mijn hele leven, en nooit ziek geworden van bezorg of afhaal voedsel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit altijd beetje met bewaren enzo en hoelang. maar 9 van de 10n keer gaat dat goed. en anders ff aan de race.Lach met een schone bips![]()
Ja ik ga je volgen.quote:Prettige voortplanting hier, mensen!
Ik bedoel dat ik dus naar m'n eigen nest ga he!
![]()
![]()
I'll take those odds!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww dus je krijgt maar 1 op de 10 keer een voedselvergiftiging? Dat valt dan weer reuze mee!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel paar woordjes Japans gesproken om te verifiëren dat het een echte Japanner is?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:51 schreef ToT het volgende:
De goeie sushitent hier is wel een paar honderd meter lopen.
Die tent waar ik meestal naar toe gaan wordt gerund door mensen die in hun vrije tijd de Koran lezen..
Vriendelijke lui sowieso en op de sushi elf valt ook zeker niets aan te merken.
Die andere is echter van een echte japanner die regelmatig bij concurrerende restaurants gaat eten voor vergelijkend waren onderzoek om zijn eigen product nog verder te verbeteren.Uw ADH vitamine Worst
Als het kan apporteren en pootjes geven, moet je het niet meer eten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat er een heel handige stelregel is voor eten? Die volg ik al mijn hele leven, en nooit ziek geworden van bezorg of afhaal voedsel.![]()
Ga het ook geen nachtbrakerij maken vandaag. Morgen fissa."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel paar woordjes Japans gesproken om te verifiëren dat het een echte Japanner is?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat er een heel handige stelregel is voor eten? Die volg ik al mijn hele leven, en nooit ziek geworden van bezorg of afhaal voedsel.ik ruik en kijk en als er nog geen alarmbellen afgaan dan dan eet ik het gewoon op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat er een heel handige stelregel is voor eten? Die volg ik al mijn hele leven, en nooit ziek geworden van bezorg of afhaal voedsel.Do what you love, love what you do!![]()
Uhhmmm dat was je sushi....quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het kan apporteren en pootjes geven, moet je het niet meer eten?Lach met een schone bips![]()
Eet op de dag zoveel je kan, en dan in de klikoquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:54 schreef kree het volgende:
ik ruik en kijk en als er nog geen alarmbellen afgaan dan dan eet ik het gewoon op.
Ik grompff het allemaal snel naar binnen en als ik een uur later niet op de pot zit te spetteren is het goed.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ik ruik en kijk en als er nog geen alarmbellen afgaan dan dan eet ik het gewoon op."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jij verspiller, wat moeten de hongerige kindjes in Afrika wel niet denken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eet op de dag zoveel je kan, en dan in de kliko
maar serieus, Euhm als het echt niet goed meer is dan zie of ruik ik het wel, ik b en vrij ruim met THT data etc enzo. nooit echt ziek van geworden tot nu toe. mensen gooien te snel dingen weg.Do what you love, love what you do!![]()
Was jij dat niet met die wc bril een tijdje geleden? Of ben ik in de war met iemand anders.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik grompff het allemaal snel naar binnen en als ik een uur later niet op de pot zit te spetteren is het goed.
Sorry sorry sorry dan alvast
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, dat was ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was jij dat niet met die wc bril een tijdje geleden? Of ben ik in de war met iemand anders.
Sorry sorry sorry dan alvast![]()
Hoezo?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben weg, de leenhond begint vervelend te doen. Die wil nog poosje lopen denk ik. Baasjes op vakantie en dus hier. Kut Husky
Nee beest is
Nog niet. Heb er ducttape op gedaan omdat hij in mijn tere billetjes begon te bijten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ondertussen een nieuwe bril gevonden?![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet. Heb er ducttape op gedaan omdat hij in mijn tere billetjes begon te bijten.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Is dat het summum van vrijgezelle mannenleef of wat?quote:![]()
denk je dat dit uitzonderlijk is mss. maar had dit ook, echt zeg maar in noodvaart na lange stuk auto rit en schuif op die plee bril, breekt ie af.......quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet. Heb er ducttape op gedaan omdat hij in mijn tere billetjes begon te bijten.![]()
gvd
Ok nu kon ik het redelijk makkelijk bestellen enzo maar duurde weer een week. en moet je gaan pielen met die boutjes onder de wc enzo.\
\
Tja. haha shit happens.Do what you love, love what you do!![]()
Het masThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Overigens is de pot op mijn stage echt van belachelijk slechte kwaliteit.![]()
Weet niet of ik daar wel wil blijven werken als dat zo moet eerlijk gezegd."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
gescheten dan maar op die koude porseleinen rand van de pot ipv bril,,, tja.Do what you love, love what you do!![]()
Is wel hardcore, op de kale pot zitten hopen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:04 schreef kree het volgende:
gescheten dan maar op die koude porseleinen rand van de pot ipv bril,,, tja.
ja het is toch een soort belangrijk ding waar je ff moet kunnen zitten enzo en je ding doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens is de pot op mijn stage echt van belachelijk slechte kwaliteit.![]()
Weet niet of ik daar wel wil blijven werken als dat zo moet eerlijk gezegd.
Nu haat ik het want af ertoe alle andere bezet en dat je dan binnen loopt in de stront meur van de vorige die ff lekker heeft zitten bouten, ik zoek de afgelegen op voor zover mogelijk en dat ik ff momentje voor mezelf heb.Do what you love, love what you do!![]()
Dan ga ik het toch van je winnen. Met een iets teveel flesjes trippel bier op keihard op de wc gaan zitten. Resultaat stortbak kapot, een paar natte sokken en een paar honderd euro verder voor een nieuwe plee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
denk je dat dit uitzonderlijk is mss. maar had dit ook, echt zeg maar in noodvaart na lange stuk auto rit en schuif op die plee bril, breekt ie af.......
gvd
Ok nu kon ik het redelijk makkelijk bestellen enzo maar duurde weer een week. en moet je gaan pielen met die boutjes onder de wc enzo.\
\
Tja. haha shit happens.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik het toch van je winnen. Met een iets teveel flesjes trippel bier op keihard op de wc gaan zitten. Resultaat stortbak kapot, een paar natte sokken en een paar honderd euro verder voor een nieuwe plee.Heldin!
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is wel hardcore, op de kale pot zitten hopen.je wil niet weten want ik ging beetje keihard het vrijgezelle leven in enzo. en uit huis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is wel hardcore, op de kale pot zitten hopen.
WC papier op enzo, tja wie denkt daar nu aan..... ok keukenpapier werkt ook en koffie filters.Do what you love, love what you do!![]()
hahahaha ja die overtref ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik het toch van je winnen. Met een iets teveel flesjes trippel bier op keihard op de wc gaan zitten. Resultaat stortbak kapot, een paar natte sokken en een paar honderd euro verder voor een nieuwe plee.
Damn en toen? ff balen terwijl je tussen de scherven zat?Do what you love, love what you do!![]()
Nou ik had mazzel dat de aansluiting niet kapot was gegaan. Was ik verder van huis.quote:Iedereen is een kutlultrut
meer belangrijk, je moest het nog kwijt natuurlijk je behoefte., hoe ging dat. hahahaha. vertel maar schroom kennen we niet hier
Ja en weekend natuurlijk dus een paar dagen met emmertjes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ja die overtref ik niet
Damn en toen? ff balen terwijl je tussen de scherven zat?Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik het toch van je winnen. Met een iets teveel flesjes trippel bier op keihard op de wc gaan zitten. Resultaat stortbak kapot, een paar natte sokken en een paar honderd euro verder voor een nieuwe plee.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Volgens mij heb ik toen nog een foto op fok gezetquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toen nog een foto op fok gezet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik pieste vrolijk verder totdat ik natte voeten voeldequote:Op zaterdag 21 december 2024 01:10 schreef kree het volgende:
meer belangrijk, je moest het nog kwijt natuurlijk je behoefte., hoe ging dat. hahahaha. vertel maar schroom kennen we niet hierIedereen is een kutlultrut
nouja je zegt t maar zijn van die dingen die iedereen heeft maar nooit zegt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pieste vrolijk verder totdat ik natte voeten voelde
maar had ook echt in de auto al scheetjes etc, enne ik ging al door donker oranje stoplichten en denk moet naar de plee.
Loop ik naar mn deur, sleutel zoeken wat al half natte poepjes en redde het niet?
damn. nouja details te besparen, maar alles moest in de was tot sokken. damn.Do what you love, love what you do!![]()
Die heb ik niet meer. Ik was eigenlijk een stoofpotje aan het koken met bier. Maar ja tijdens het koken had ik er al meer dan genoeg in mijn mik zitten. Ik weet wel dat ik die avond niet meer heb gegeten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:14 schreef kree het volgende:
zou wel epic zijn om die nu nog even toe herposten. hahaIedereen is een kutlultrut
kennen jullie dat gevoel trouwens, van dat je weet het volgende scheetje is niet meer droog?
en dan zeg maar richting plee gaat?
en dan knijpen en uggggh hou in knijp dicht die kringspier. en dan gaat ie toch open he. te snel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat je even moet wachten totdat Mario er is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:19 schreef kree het volgende:
kennen jullie dat gevoel trouwens, van dat je weet het volgende scheetje is niet meer droog?
en dan knijpen en uggggh hou in knijp dicht die kringspier. en dan gaat ie toch open he. te snel.
Door decennialange ervaring en training overkomt me dat eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:19 schreef kree het volgende:
en dan knijpen en uggggh hou in knijp dicht die kringspier. en dan gaat ie toch open he. te snel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb wel ooit een darm onderzoek gehad en en moet je een halve liter zooi drinken en dan water. En dan denk je na een half uur er gebeurt niks en dan poef ...............rennenquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:19 schreef kree het volgende:
en dan knijpen en uggggh hou in knijp dicht die kringspier. en dan gaat ie toch open he. te snel.
Ik had een andere variant. Duwen ze eerst een tube laxeermiddel leeg in je arie. "Ja, en nu wachten totdat je moet, half uurtje, drie kwartier!".quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een darm onderzoek gehad en en moet je een halve liter zooi drinken en dan water. En dan denk je na een half uur er gebeurt niks en dan poef ...............rennen
En dan idd na een half uur "nou, gebeurt niks....." En 5 minuten later ineens "YO! Plee!! PLEE!!!!"
Deze kackmeisterquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Door decennialange ervaring en training overkomt me dat eigenlijk niet meer.
Uw ADH vitamine Worst
Het vergt wel voorbereiding, geen broek met riem en knopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had een andere variant. Duwen ze eerst een tube laxeermiddel leeg in je arie. "Ja, en nu wachten totdat je moet, half uurtje, drie kwartier!".
En dan idd na een half uur "nou, gebeurt niks....." En 5 minuten later ineens "YO! Plee!! PLEE!!!!"
Je ontwikkelt er een soort fingerspitzengefühl voor. Alleen dan met je aars ipv je fingerspitzen.quote:
Zit wel te overwegen om er workshops in te gaan geven. Kan je je voorstellen hoeveel onderbroeken en witte jurkjes ed je daar mee kan redden? Betalen de mensen vast goud geld voor.
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
anusspitzengefühlquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je ontwikkelt er een soort fingerspitzengefühl voor. Alleen dan met je aars ipv je fingerspitzen.
Zit wel te overwegen om er workshops in te gaan geven. Kan je je voorstellen hoeveel onderbroeken en witte jurkjes ed je daar mee kan redden? Betalen de mensen vast goud geld voor.
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je ontwikkelt er een soort fingerspitzengefühl voor. Alleen dan met je aars ipv je fingerspitzen.
Zit wel te overwegen om er workshops in te gaan geven. Kan je je voorstellen hoeveel onderbroeken en witte jurkjes ed je daar mee kan redden? Betalen de mensen vast goud geld voor.Uw ADH vitamine Worst
Zondag spannendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal je zien dat het echt een schijtwedstrijd van een schijtwedstrijd wordtquote:
ff 10 uur slapen hoor.![]()
![]()
Ha als de punten maar meegenomen worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal je zien dat het echt een schijtwedstrijd van een schijtwedstrijd wordtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lolquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha als de punten maar meegenomen worden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3494 / +124 / +0 / 13157 / 13773
2. FreshFruit / 1301 / +83 / +0 / 3189 / 3791
3. Dr.Mikey / 789 / +24 / +9 / 1264 / 1594
4. mario390 / 788 / +61 / +0 / 547 / 841
5. hemarookworst / 457 / +35 / +3 / 1583 / 1878
6. HappyCharly / 433 / +7 / +0 / 1953 / 2181
7. KillemWieft / 425 / +23 / +0 / 339 / 530
8. _UserName_ / 344 / +10 / +0 / 356 / 445
9. AardappelSchotel / 326 / +4 / +0 / 2188 / 2429
10. greysbones / 289 / +29 / +0 / 2943 / 3109
11. gebrokenglas / 276 / +2 / +0 / 2239 / 2513
12. MizzezAmy / 253 / +8 / +0 / 1464 / 1671
13. Lovely / 216 / +16 / +0 / 2468 / 2708
14. ToT / 183 / +37 / +0 / 2884 / 3063
15. Fogel / 182 / +8 / +0 / 668 / 816
16. Pinnenmutske / 181 / +1 / +0 / 849 / 1001
17. loveyoulongtime / 140 / +1 / +0 / 697 / 767
18. Rob / 135 / +0 / +0 / 209 / 261
19. kree / 134 / +5 / +7 / 685 / 766
20. Bally-b / 134 / +0 / +0 / 96 / 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3494 / +124 / +0 / 13157 / 13773
2. FreshFruit / 1301 / +83 / +0 / 3189 / 3791
3. Dr.Mikey / 789 / +24 / +9 / 1264 / 1594
4. mario390 / 788 / +61 / +0 / 547 / 841
5. hemarookworst / 457 / +35 / +3 / 1583 / 1878
6. HappyCharly / 433 / +7 / +0 / 1953 / 2181
7. KillemWieft / 425 / +23 / +0 / 339 / 530
8. _UserName_ / 344 / +10 / +0 / 356 / 445
9. AardappelSchotel / 326 / +4 / +0 / 2188 / 2429
10. greysbones / 289 / +29 / +0 / 2943 / 3109
11. gebrokenglas / 276 / +2 / +0 / 2239 / 2513
12. MizzezAmy / 253 / +8 / +0 / 1464 / 1671
13. Lovely / 216 / +16 / +0 / 2468 / 2708
14. ToT / 183 / +37 / +0 / 2884 / 3063
15. Fogel / 182 / +8 / +0 / 668 / 816
16. Pinnenmutske / 181 / +1 / +0 / 849 / 1001
17. loveyoulongtime / 140 / +1 / +0 / 697 / 767
18. Rob / 135 / +0 / +0 / 209 / 261
19. kree / 134 / +5 / +7 / 685 / 766
20. Bally-b / 134 / +0 / +0 / 96 / 128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mangiare!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoop niet weer zelfde als gisterenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is gekquote:Op zaterdag 21 december 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Blijf gewoon op tot een uur of 9:00.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja idk mensen maken mij moeilijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wil je nou 3e blijven of niet!?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mjah mss, nu denk ik dat het over het algemeen wel zal meevallen als je me in het echt ontmoet. maar prettig gestoord zullen we maar zeggen danquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was een grap, hè.quote:Op zaterdag 21 december 2024 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
mjah mss, nu denk ik dat het over het algemeen wel zal meevallen als je me in het echt ontmoet. maar prettig gestoord zullen we maar zeggen danProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
GodverdommeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blij als dit seizoen voorbij is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DtsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja fantastisch als mario zo post is iedereen spontaan verdwenenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhuquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
LuukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eindelijk
R.I.P DTS.![]()
Ga slapen manquote:Op zaterdag 21 december 2024 04:16 schreef mario390 het volgende:
nog onfairer ben je als je nu niet slapen gaat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zodat jij weer mij voorbij kanquote:Op zaterdag 21 december 2024 04:16 schreef mario390 het volgende:
nog onfairer ben je als je nu niet slapen gaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer is datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DoeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
Tragisch om te zien hoe DTS vriendschappen kapot maakt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Daarom vroeger deden we allemaal nog kinky spelletjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier?quote:Op zaterdag 21 december 2024 04:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom vroeger deden we allemaal nog kinky spelletjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee hier nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeger in deemtahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Later zwollywood ook wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LekkahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:27 schreef kree het volgende:
Maar dat is onwijs niet zo, ik wil iemand toch een beetje wel ok kennen en iig het idee hebben dat het niet voor een avond is ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:
Lekker slipe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat moet dat moet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik lees nooit meer dan 2 paginaas terug, maar zeg dat Mikey en Mario wat onderlinge strijd hebbenquote:
Om #3![]()
![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:
morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
![]()
Nou ja nog geen 6 uur en 5 mensen actief heb ik sinds mijn terugkeer nog niet gezienquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker bakkie, heb je er ook alvast een klaar gezet voor DJMOquote:Op zaterdag 21 december 2024 05:40 schreef Rob het volgende:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oja, de winter is vandaag begonnen.. Sneeuw! Ijs! Vrieskou! Oh, wacht
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Overdag is het best druk, maar 's avonds is er bijna niemand. En toch maken mensen zich druk om #3 en #4quote:Op zaterdag 21 december 2024 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja nog geen 6 uur en 5 mensen actief heb ik sinds mijn terugkeer nog niet gezien![]()
nee die ligt nog (weer) op een oorquote:Op zaterdag 21 december 2024 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie, heb je er ook alvast een klaar gezet voor DJMO![]()
Hoe zijn de vooruitzichten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, de winter is vandaag begonnen.. Sneeuw! Ijs! Vrieskou! Oh, wachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker geef haar groot gelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lecker.quote:
Geen vorst of sneeuw in aantocht dus, jammerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
vind ik ook, sneeuw, ijs en vorst hoort bij het eind van het jaar gevoelsmatig, in februari is toch een beetje water na de wijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen vorst of sneeuw in aantocht dus, jammerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja zo rond de Kerst is het altijd sfeer verhogend vind ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vind ik ook, sneeuw, ijs en vorst hoort bij het eind van het jaar gevoelsmatig, in februari is toch een beetje water na de wijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: