Het accent, maar ook die theatrale manier van formuleren wordt vrij snel storend imho. Het blijft tot u toe wel vermakelijk, maar tot nu toe nooit echt spannend of verassend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:33 schreef Sabata het volgende:
Nu vier afleveringen van Sas Rogue Heroes gehad. Het volgt McIntyres boek heel netjes das een pluspunt. Minpunt is dat Jack O'Connell wel erg aan het schmieren is in zijn accent, alsof hij Cian Barry's optreden in Borderlands heeft gezien als de Ierse moordenaar Zane en het probeert te imiteren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 04:20 schreef superniger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:56 schreef Spaulding het volgende:
Weer genoten van The White Lotus maar voor mij misschien wel het minste seizoen. Dit verhaal kon beter in 6 afleveringen verteld worden net zoals S1. Er was teveel herhaling iedere aflevering weer, en bepaalde verhaallijnen vond ik matig afgerond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 08-04-2025 12:30:16 (Dit is het algemene HBO-topic, dus spoilertags.) ]anonieme razernist
quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wil niet al te negatief zijn want ik heb toch wel week in week uit genoten. Blijft een leuke serie.
Lol, met Sawyer uit Lost.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:56 schreef Sabata het volgende:
net tegen een trailer van Duster aangelopen.
Bekijk deze YouTube-video
kwam ineens in de YouTube feed omhoog toen ik de Bullitt achtervolging terug zat te kijken. aangezien ik vroeger veel de game Driver gespeeld heb lijkt ie me wel grappig. wordt in mei verwacht
quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:27 schreef Spaulding het volgende:
[..]Ook weer mee eens hoor, en ik heb met plezier gekeken, maar ik heb toch het idee dat het vroeger allemaal wat cynischer en harder was. Ik weet nog dat ik daarom bij seizoen 1 aan de film 'Happiness' moest denken destijds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wil niet al te negatief zijn want ik heb toch wel week in week uit genoten. Blijft een leuke serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 10-04-2025 16:43:22 ]anonieme razernist
Inderdaad, ik moet me er echt doorheen worstelen. Seizoen 1 en 2 vond ik fantastisch, maar dit seizoen komt daar totaal niet bij in de buurt. De plotlijnen zijn oersaai en voorspelbaar. Geen enkel hoofdpersonage is boeiend. En waar is de zwarte humor gebleven? Het enige dat nog steeds goed is, is de productiewaarde.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:53 schreef Bronson het volgende:
De eerste 3 afleveringen van S3 van The White Lotus gezien.
Heel erg matig en vooral saai tot nu toe. Hoop dat het nog tot een climax komt, anders is dit wel een enorme domper.
Eens. Gisteren afgerond. Echt dramatisch matig. Net aan een voldoende voor mij.quote:Op zondag 20 april 2025 03:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet me er echt doorheen worstelen. Seizoen 1 en 2 vond ik fantastisch, maar dit seizoen komt daar totaal niet bij in de buurt. De plotlijnen zijn oersaai en voorspelbaar. Geen enkel hoofdpersonage is boeiend. En waar is de zwarte humor gebleven? Het enige dat nog steeds goed is, is de productiewaarde.
nu lekker wekelijks last of us god kijken!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:15 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens. Gisteren afgerond. Echt dramatisch matig. Net aan een voldoende voor mij.
Hopen dat S4 weer wat meer pit krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |