Ik heb niks te maken met die blanke mannen. Jij kiest ervoor om een pedofiel zijn levenslessen te volgen. Zie je hoe zwak je argument is?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:24 schreef Servieskast het volgende:
[..]
En ik blijf het vreemd vinden dat mensen dit als argument brengen, terwijl ze niet reageren op mn opmerking dat ik dan blanke mannen ook over 1 kam.scheer.
Het is geen lijn maar een hoefijzerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
FvD collaboreert tegenwoordig ook met de islam, net als de extreem-linkse marxisten.
Dat maakt het allemaal wel wat overzichtelijker.
beetje zoals nederland aan het worden is.... haal de 3e wereld hier! en we worden vanzelf een 3e wereld land!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een spiegel nog wel.
Dit forum is echt een broeinest van Hamasaanhangers, pro-Russen, FvD complotwappies en extreem links gespuis geworden.
Aldus de man die wiki gebruikt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
ChatGPT als bron gebruiken.
Ooit gehoord van de "Marokkaanse behandeling"?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:28 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben te moe.
Chat.gpt.
Ja, Marokkanen hebben een belangrijke bijdrage geleverd tijdens de Tweede Wereldoorlog. Marokko was destijds een Frans protectoraat, en veel Marokkanen werden gerekruteerd in het Franse leger, met name in de zogenaamde Goumiers (Marokkaanse infanterie-eenheden) en andere troepen. Hun rol was cruciaal in verschillende campagnes:
1. De bevrijding van Europa
Italië-campagne (1943-1944): Marokkaanse troepen speelden een sleutelrol tijdens de gevechten in Italië, met name bij de Slag om Monte Cassino. Hun vastberadenheid en bergbeklimmingsvaardigheden waren essentieel in het doorbreken van de Duitse linies.
Zuid-Frankrijk (1944): Ze hielpen mee aan de bevrijding van Zuid-Frankrijk als onderdeel van Operatie Dragoon, waarbij ze hielpen om Duitse troepen terug te dringen.
2. Noord-Afrika-campagne (1942-1943)
Marokkaanse soldaten vochten in Noord-Afrika tegen de asmogendheden (Duitsland en Italië) tijdens de gevechten in Algerije, Tunesië en Libië. Dit was een van de eerste stappen richting de geallieerde overwinning.
3. Bijdrage in andere fronten
Naast vechten werden veel Marokkanen ingezet als logistieke steun, bouwers en transporteurs.
Erkenning
Hoewel Marokkaanse soldaten een essentiële rol hebben gespeeld, hebben zij, net als veel andere koloniale troepen, vaak niet de erkenning gekregen die ze verdienden. Hun moed en opoffering worden vandaag de dag meer en meer erkend in historische studies.
Hun deelname toont de wereldwijde inspanning en samenwerking die nodig was om het fascisme te verslaan.
Die middeleeuwse stammenstrijd is niet ons probleem.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef Conor12 het volgende:
De hypocrisie weer![]()
Bij elke mesaanval met enkele doden steigeren, moreelridders spelen en met de vinger wijzen![]()
![]()
![]()
Dat er een genocide in Palestina gaande is met 45.000 doden, 100.000den gewonden en miljoenen die verhongerd worden dat weten ze dan wel recht te praten.![]()
![]()
Het probleem is die achterlijke religie, die simpelweg niet past bij de westerse normen en waarden. Dat besef begint zo langzaam aan in steeds meer landen door te dringen gezien hoe her en der gestemd is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef Servieskast het volgende:
Als het geen moslim is ga ik stuk van ironie
En jij doet vrolijk mee aan de hypocrisie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef Conor12 het volgende:
De hypocrisie weer![]()
Bij elke mesaanval met enkele doden steigeren, moreelridders spelen en met de vinger wijzen![]()
![]()
![]()
Dat er een genocide in Palestina gaande is met 45.000 doden, 100.000den gewonden en miljoenen die verhongerd worden dat weten ze dan wel recht te praten.![]()
![]()
Ik zie enorm veel islam haters om mij heen (niet westers), maar ik krijg dat hier echt niet uitgelegd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ziet er voorlopig niet naar uit idd. Zo te zien juist een extreemrechtse islamhater.
Er is dan ook geen sprake van genocide.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef Conor12 het volgende:
De hypocrisie weer![]()
![]()
![]()
![]()
Zemmel yek? Amina koydumquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Waarom zeg je Yallah, zemmel
Bron: Der Spiegelquote:De vermeende dader A. is duidelijk een fan van de AfD, zo blijkt uit een analyse van meerdere van zijn sociale media-accounts door SPIEGEL. Acht jaar geleden schreef hij op Twitter dat hij samen met de AfD een project wilde starten: een academie voor ex-moslims. Toen een andere gebruiker vroeg waarom hij van plan was dit met de AfD van alle mensen te doen, antwoordde hij: “Wie vecht er nog meer tegen de islam in Duitsland?” In juni retweette hij partijleider Alice Weidel en schreef met typefouten: “Links is gek. We hebben AFD nodig om de politie tegen zichzelf te beschermen.’ Hij richtte zich destijds ook tot het beroemdste hoofd van de rechts-extremistische ‘Identitaire Beweging’, Martin Sellner. Hij retweette ook de extreemrechtse AfD-gelieerde activiste Naomi Seibt met het volgende citaat in het Engels: “Tirannie is gebaseerd op de volgzaamheid van lafaards. Ik kies ervoor om moedig te zijn.” Er is nog veel meer content die ook te vinden is op accounts uit de AfD-omgeving. Zo plaatste hij bijvoorbeeld een fotomontage opnieuw waarin ex-kanselier Angela Merkel een bordje met de inscriptie ‘Ik heb Europa vernietigd’ in haar handen houdt. Of van de laterale denker-activist en advocaat Markus Haintz. Of video’s waarin Franse rechtsextremisten ‘remigratie’ en ‘de islam uit Europa’ eisen – en ze ‘patriotten’ worden genoemd. En sommige mensen in de AfD lijken hem ook interessant te vinden. Verschillende bekende functionarissen van de AfD en haar jongerenorganisatie ‘Junge Alternative’ volgden hem.
Een terroristenbolwerk uitroken is geen genocide, wel even bij de les blijven. En harvest zal het vast en zeker met me eens zijn wanneer ik van mening ben dat die Palestijnen zich niet zo aan moeten stellen. Dat handjevol Palestijnen valt immers in het niet bij de grootte van de wereldbevolking en bovendien heeft iedereen wel eens trek. Dat overdreven gezeur over "uithongeren".quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:33 schreef Conor12 het volgende:
De hypocrisie weer![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet blijkbaar niet hoe KI werkt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:35 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Aldus de man die wiki gebruikt.
Welke westerse normen en waarden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:36 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Het probleem is die achterlijke religie, die simpelweg niet past bij de westerse normen en waarden. Dat besef begint zo langzaam aan in steeds meer landen door te dringen gezien hoe her en der gestemd is.
Dank! Precies dit dus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Welke westerse normen en waarden?
Dat heb je toch al meermaals zelf gepost? Die van kinderen neuken natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Welke westerse normen en waarden?
Neen. Ik had het over witte blanke mannen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat heb je toch al meermaals zelf gepost? Die van kinderen neuken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |