SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O o o o nu weer een aanslag op de kerstmarkt in Duitsland. Pppff zeker een dode en meerdere gewondenuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik open altijd een hele reeks filmpjes die voorgesteld worden en kijk die gedurende de dag en check af en toe of er weer nieuwe bij gekomen zijn. Die balk staat altijd aardig vol.
In periodes wanneer de adblocker het niet doet ben ik veel kritischer met wat ik open; geen zin om filmpjes te bekijken die maar matig interessant blijken te zijn en ik daar pas achter kom na 3 kwartier aan reclames gezien te hebben.![]()
Ja kwam net voorbij in het vorige topicquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
O o o o nu weer een aanslag op de kerstmarkt in Duitsland. Pppff zeker een dode en meerdere gewondenu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
O o o o nu weer een aanslag op de kerstmarkt in Duitsland. Pppff zeker een dode en meerdere gewondenuGVD!
![]()
Ik meen het echtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat erg hč. Lees nu 60 tot 80 gewonden nadat bestuurder is ingereden op kerstmarkt Maagdenburgquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kwam net voorbij in het vorige topicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt als de religie van vrede weer....quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat erg hč. Lees nu 60 tot 80 gewonden nadat bestuurder is ingereden op kerstmarkt Maagdenburg![]()
![]()
Wat een gekke. Lopen er toch rond. Wat is het nut hiervan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel triestquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat erg hč. Lees nu 60 tot 80 gewonden nadat bestuurder is ingereden op kerstmarkt Maagdenburg![]()
![]()
Ze spreken van een terreur aanslagquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als de religie van vrede weer....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Terreurquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gekke. Lopen er toch rond. Wat is het nut hiervan.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Stomquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als de religie van vrede weer....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
tis helaas, maar daar zal het wss wel op neer komen denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als de religie van vrede weer....
Of een verward persoonDo what you love, love what you do!![]()
Ow hier in het topic kan ik de Youtube filmpjes toch nog wel zien!Lekker hier spammen wat ik wil gaan kijken dus!
![]()
![]()
Ga je ook een gezellig dagje uit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
....wat een eufemisme is voor.....quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis helaas, maar daar zal het wss wel op neer komen denk ik.
Of een verward persoon![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Ow hier in het topic kan ik de Youtube filmpjes toch nog wel zien!Lekker hier spammen wat ik wil gaan kijken dus!
![]()
![]()
na een soort van 2 jaar ofzo idd hebben ze dit aantal maanden geleden gefixt en dat je niet het hele topic hoeft te verversen voor je op play kon drukken in-linequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
ff testen hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ff testen hoor
Bekijk deze YouTube-videoDoet het!
![]()
Alleen zie je nu de titel niet meer van het filmpjequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
na een soort van 2 jaar ofzo idd hebben ze dit aantal maanden geleden gefixt en dat je niet het hele topic hoeft te verversen voor je op play kon drukken in-line![]()
tja, we weten allemaal het alweer natuurlijk. helaas leiden de goeie onder de kwade ook altijd wel moet ik zeggen.quote:
Dus niet eens zin om er weer een hele discussie over te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Idd, laten we dat niet doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja, we weten allemaal het alweer natuurlijk. helaas leiden de goeie onder de kwade ook altijd wel moet ik zeggen.
Dus niet eens zin om er weer een hele discussie over te maken.![]()
![]()
Je bent nergens meer veilig. In huis niet. Voor je het weet heb je een explosie. En buiten ook niet of je wordt uit het niets buiten westen geslagen zoals die man daarstraks of een of andere gek rijd met zijn auto een mensen massa in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis helaas, maar daar zal het wss wel op neer komen denk ik.
Of een verward persoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
*zingt vals mee "MR CROWLEY!!1!!!!!"*quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
klopt idd, het was me nog niet opgevallen, maargoed dat is niet preken heel erg dan wmb. dat verversen van topic en weer op pagina 1 uitkomen en moeten scrollen was irritanter.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen zie je nu de titel niet meer van het filmpje
mss wel wat voor bug feedback dat trouwens, meldt jij deze storing ff
Do what you love, love what you do!![]()
Ben je weer aan de borrelquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*zingt vals mee "MR CROWLEY!!1!!!!!"*
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is dat al 173 gemeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
klopt idd, het was me nog niet opgevallen, maargoed dat is niet preken heel erg dan wmb. dat verversen van topic en weer op pagina 1 uitkomen en moeten scrollen was irritanter.
mss wel wat voor bug feedback dat trouwens, meldt jij deze storing ff![]()
![]()
ja het is vrij kut aan het worden allemaal. ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nergens meer veilig. In huis niet. Voor je het weet heb je een explosie. En buiten ook niet of je wordt uit het niets buiten westen geslagen zoals die man daarstraks of een of andere gek rijd met zijn auto een mensen massa in.
niet dat ik er bang voor ben ofzo, maar op sommige momenten denk ik dan wel eens. Tja mss blij dat ik geen jonge kinderen heb die dit allemaal mee moeten maken.Do what you love, love what you do!![]()
NWS / Automobilist rijdt in op Duitse kerstmarkt, meerdere gewonden
Ow ze hebben de dader, dan is de kans van terreur toch wat kleiner.
Maar goed; bolk!![]()
![]()
Pas een halve halve liter op dus dat valt nogal mee. Maar blij met deze workaround voor youtube en het is gewoon een geweldig nummerquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben ook niet bang. Wat komt komt kan je toch niet ontlopen. Ik zou als ik nu nog jong was en aan kinderen wilde beginnen dat echt nu niet doen. De wereld is veel te onzeker met allesquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is vrij kut aan het worden allemaal. ik ben het met je eens.
niet dat ik er bang voor ben ofzo, maar op sommige momenten denk ik dan wel eens. Tja mss blij dat ik geen jonge kinderen heb die dit allemaal mee moeten maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoezo bedoel je is de kans op terreur kleiner?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed; bolk!Do what you love, love what you do!![]()
ja eigenlijk wel.... eigenlijk is het heel triest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook niet bang. Wat komt komt kan je toch niet ontlopen. Ik zou als ik nu nog jong was en aan kinderen wilde beginnen dat echt nu niet doen. De wereld is veel te onzeker met allesDo what you love, love what you do!![]()
Volgens 'Bild' zoekt de politie in het afgezette gebied van de kerstmarkt naar explosieven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed; bolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op t nieuws noemen ze t wel een terreuraanslagquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed; bolk!
Nog weinig bekend verder
Vreselijk iig
♡♡♡♡![]()
A je zingt dus zo al vals zonder borrel 🤣quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pas een halve halve liter op dus dat valt nogal mee. Maar blij met deze workaround voor youtube en het is gewoon een geweldig nummerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker al m'n nummers spammen in MUZ / Wat luister je nu? #3133 The Coming Curse nu dus.
Doe ik toch al de helft van de tijd en 90% van mijn youtube-gebruik is ook al tijdens het fokken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Terroristen laten zich niet vaak levend vangen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo bedoel je is de kans op terreur kleiner?
Ik zie in dat topic trouwens ook een blanke man op de grond liggen die gearresteerd zou zijn.
Maar ik lees ook iets over meerdere daders?![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens 'Bild' zoekt de politie in het afgezette gebied van de kerstmarkt naar explosieven.![]()
![]()
En maat houden kan ik ook al niet!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A je zingt dus zo al vals zonder borrel 🤣
Same, ik heb nu Knights Watch op staan met hun review van de nieuwe Superman trailer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker al m'n nummers spammen in MUZ / Wat luister je nu? #3133 The Coming Curse nu dus.
Doe ik toch al de helft van de tijd en 90% van mijn youtube-gebruik is ook al tijdens het fokken![]()
Leuk topic altijd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doe ik toch al de helft van de tijd en 90% van mijn youtube-gebruik is ook al tijdens het fokken![]()
![]()
![]()
Sowieso ja!quote:
ah op die manier.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Terroristen laten zich niet vaak levend vangen.
Ik zie in dat topic trouwens ook een blanke man op de grond liggen die gearresteerd zou zijn.
Maar ik lees ook iets over meerdere daders?
Wat ik trouwens zou denken, gezien het verleden. je zou denken die straten blokken ze af met van die blokken beton enzo?
Dat er geen auto's door kunnen?Do what you love, love what you do!![]()
Top topicquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Ja in die straat is dat blijkbaar niet gekomen, of het is ooit weggehaald. Hoe dan ook: er stond niets.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
ah op die manier.
Wat ik trouwens zou denken, gezien het verleden. je zou denken die straten blokken ze af met van die blokken beton enzo?
Dat er geen auto's door kunnen?![]()
Wel extra kut dat je daar geen titels kunt zien natuurlijk.quote:
Maar verder een leuk topic voor inspiratie!![]()
![]()
Ja da's jammer; maar je kunt het er zelf bijtypen he!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel extra kut dat je daar geen titels kunt zien natuurlijk.
Maar verder een leuk topic voor inspiratie!![]()
![]()
Zelfs hier in NL zie je bij grote evenementen al heel vaak blokken of big bags oid tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
ah op die manier.
Dat er geen auto's door kunnen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is helaas nodig...quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs hier in NL zie je bij grote evenementen al heel vaak blokken of big bags oid tegenwoordig.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Die blokkades in China zijn vaak hol en kun je zo aan de kant schoppen.
Ik zocht een ander filmpje die er wat dieper op in ging, maar dat is lastig nu.![]()
Zowel in de muziek als in de drankquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En maat houden kan ik ook al niet!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep. Helaas. Maar wel goed dat het gedaan wordt.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
TRUTH!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zowel in de muziek als in de drank"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zeker, maar de volgende keer verzinnen ze iets anders. Zo loop je altijd achter de feiten aanquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jep. Helaas. Maar wel goed dat het gedaan wordt.![]()
Parachutespringersquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, maar de volgende keer verzinnen ze iets anders. Zo loop je altijd achter de feiten aan
Drones
Plofoliebollen
Ploffertjeskramen![]()
![]()
nou geen slecht idee lijkt me, hoewel ik kan me een heel aantal dingen verzinnen die dat omzeilen, dus voorkomen kun je het nooit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs hier in NL zie je bij grote evenementen al heel vaak blokken of big bags oid tegenwoordig.Do what you love, love what you do!![]()
Je kan ook gewoon een schoolplein oprijden met een busje of zo. Of een drukke bushalte rammen. Of met een hakbijl mensen te lijf gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, maar de volgende keer verzinnen ze iets anders. Zo loop je altijd achter de feiten aan
100% veiligheid is niet te garanderen. Dat is gewoon een gegeven."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja de Amerikaanse regering staat al volkomen machteloos tegen die drones boven New Jersey!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Parachutespringers
Drones
Plofoliebollen
Ploffertjeskramen
Die parachutes deden het goed in het Midden-Oosten.Ploffertjeskramen!
![]()
![]()
We kregen vandaag oliebollen op m'n stagequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Parachutespringers
Drones
Plofoliebollen
Ploffertjeskramen![]()
met snuif?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We kregen vandaag oliebollen op m'n stage![]()
![]()
![]()
Zo kan één '1' een behoorlijk verschil maken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de ene bron heeft het over 1, een andere heeft het over 11.
Ja las nu meest recente. Gebaseerd op hulpverleners. Maar nog niet officiel iddquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de ene bron heeft het over 1, een andere heeft het over 11.♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: