abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215952171
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 01:21 schreef oheng het volgende:

[..]
ja, nu net zijn er meerdere ATM's in Moskou in de fik gezet. RIA linkjes moeten jullie er maar bij bedenken.
Als die plofkrakers daar nu toch bezig zijn, zou ik zeggen: ga vooral zo door. Als de alle FSB-ers geen geld meer uit de muur kunnen halen, dan moeten ze op hun eigen crimineeltjes van het internet gaan vertrouwen. Ploft dat hele systeem in elkaar, en snel ook.
pi_215952174
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]

Volgens mij was dit nog niet gepost. Maar man man man wat een droefenis. Het hele stuk staat vol met whataboutisms en het is allemaal de schuld van de VS en de NAVO. Over de oorlogsmisdaden van Rusland geen woord.

Thieme kan zich beter bezig houden met konijnen want van geopolitiek heeft ze weinig kaas gegeten :')
Weet je wel hoe dat gaat bij die fokkers van de vlaamse reuzen? Hetzelfde als bij dwergkonijnen hoor.
pi_215952208
quote:
[ x ]

Volgens mij was dit nog niet gepost. Maar man man man wat een droefenis. Het hele stuk staat vol met whataboutisms en het is allemaal de schuld van de VS en de NAVO. Over de oorlogsmisdaden van Rusland geen woord.

Thieme kan zich beter bezig houden met konijnen want van geopolitiek heeft ze weinig kaas gegeten :')
Vooral opmerkelijk dat zowel radicaal-links als wappierechts dezelfde stompzinnige argumenten gebruiken.
pi_215952297
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 02:44 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Vooral opmerkelijk dat zowel radicaal-links als wappierechts dezelfde stompzinnige argumenten gebruiken.
In dit geval komt dat eerder vanwege de relatie van Tieme en niet door radicaal links.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_215952299
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 05:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
In dit geval komt dat eerder vanwege de relatie van Tieme en niet door radicaal links.
Nee, de zevende dag adventisten. Schijnt dat ze daar alweer van gescheiden is, die biologische slager. En die toko is verkocht aan Unilever (ook Wageningse Universiteit) Met Thieme schoolboekenuitgeverij schijnt ze ook contacten te onderhouden. Het was een partij om Dion Gaus en Wilders de wind uit de zeilen te nemen op basis van iets meer redelijkheid dan de Rusland-Israel connecties.

[ Bericht 4% gewijzigd door yessie234 op 22-12-2024 05:31:29 ]
pi_215952389
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, de rest van Europa wil niet de lasten van een militair machtig Duitsland, ivm slechte ervaringen uit het verleden.
Duitsland speelt dan ook graag de baas in Europa. De afgelopen 120 jaar hebben ze 2x op militaire wijze geprobeerd de boel over te nemen en momenteel proberen ze het via de politieke route en worden we een federale EU ingerommeld waar geen hond op zit te wachten.
  zondag 22 december 2024 @ 08:14:33 #157
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_215952520
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 07:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Duitsland speelt dan ook graag de baas in Europa. De afgelopen 120 jaar hebben ze 2x op militaire wijze geprobeerd de boel over te nemen en momenteel proberen ze het via de politieke route en worden we een federale EU ingerommeld waar geen hond op zit te wachten.
Wellicht is het een goed idee om je wat in te lezen over de eerste wereldoorlog, dat was verre van een poging om op militaire wijze de boel over te nemen in Europa.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 22 december 2024 @ 08:50:49 #158
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215952660
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 08:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wellicht is het een goed idee om je wat in te lezen over de eerste wereldoorlog, dat was verre van een poging om op militaire wijze de boel over te nemen in Europa.
Het was een theekransje inderdaad.
Heel veel sambal
pi_215953065
quote:
[ x ]

Wellicht dat het nooit beter is geweest, maar ik stoor mij enorm aan de neiging van opiniemakers om hun argumenten te moeten aandikken met onzin. De NAVO is bijvoorbeeld echt niet altijd lief geweest de laatste jaren, maar als Rusland ervoor kiest om een ander land aan te vallen, dan is dat hun keuze. Niet de schuld van de NAVO en Amerikanen. Toppunt is nog wel dat ze een koloniale oorlog van Rusland framed als terechte zorgen over de nationale veiligheid. Alsof kernwapens nooit gebeurd zijn en NAVO tankdivisies klaarstaan om naar Moskou te trekken.
  zondag 22 december 2024 @ 11:20:12 #160
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215954045
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215954384
quote:

Als er dus oorlog uitbreekt is het de schuld van deze gast begrijp ik?
  zondag 22 december 2024 @ 11:59:41 #162
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215954471
quote:
Daarom zeg ik: Nuke them first!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 22 december 2024 @ 12:01:10 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215954482
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 11:49 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bekijk deze YouTube-video
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215954493
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 11:49 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ziet er hightech uit!
Vakman pur sang
pi_215954599
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:45 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
"Vredesbeweging" amehoela. Dat soort volk staat gewoon op de loonlijst van het Kremlin, dat was tijdens de koude oorlog al zo.
Ik ben wel benieuwd hoe die beïnvloeding werkt. We hebben vrije pers en een vrije oppositie in Nederland. Dan is het zaak voor Rusland om hun argumenten zo veel mogelijk te pushen. We weten dat FvD contact heeft met de Russische ambassadeur, daar is het lijntje goed zichtbaar. En dat er trollen actief zijn op Youtube en X mag ook wel duidelijk zijn. Maar dan ben ik wel benieuwd of (en hoe) ze Ewald Engelen en Marianne Thieme beïnvloed hebben.
pi_215954647
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe die beïnvloeding werkt. We hebben vrije pers en een vrije oppositie in Nederland. Dan is het zaak voor Rusland om hun argumenten zo veel mogelijk te pushen. We weten dat FvD contact heeft met de Russische ambassadeur, daar is het lijntje goed zichtbaar. En dat er trollen actief zijn op Youtube en X mag ook wel duidelijk zijn. Maar dan ben ik wel benieuwd of (en hoe) ze Ewald Engelen en Marianne Thieme beïnvloed hebben.
Ter linkerzijde lijkt het altijd een soort rare combinatie van naïeve wereldverbeteraars, die vanuit zelfhaat vinden dat wij als Westen boete moeten doen voor van alles en nog wat. Die Engelen heeft ook al diverse keren bij BNR zitten wauwelen dat je een kernmacht niet kan verslaan en meer van dat soort onzin. Die lui denken echt dat als we gewoon stoppen met vechten, dat er dan vrede is en dat Rusland zich verder gedeisd houdt.
pi_215954661
quote:

[..]
Het is vaker veel onlogischer een minder duidelijk.
Meer voor de hand liggend is dat ze onzichtbaar pro-hammas protesten steunen door betalingen en opjutting, in het buitenland agenten betalen om een stroom opgang te brengen. SM ook een beetje maar veel scherper dan je denkt.
FvD ontwricht het land niet, daar is geen belang.
Kijk naar alles wat kut is momenteel en bedenk je of dat door beïnvloeding kan komen.

Internet wat ontstoort raakt, de tegenstellingen in de maatschappij verharden, de trek en haat van moslims aanwakkeren.
Daar moet je aan denken.
Vakman pur sang
pi_215954883
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 05:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Thieme is ook altijd al een wappie geweest.
pi_215954944
quote:

[..]
Er zijn hoop types die het idee hebben dat ze dingen 'beter' zien dan de rest. Vaak zelfoverschatting. Neem daarbij dat het Westen niet altijd een goeie trackrecord heeft en daarom gaat er in die koppies soort tegendraads anti Westers sentiment heersen.

Denk ik hoor.
pi_215956244
quote:

[..]
Thieme en Engelen behoren tot een een club uiterst linkse gekkies die menen dat alles de schuld is van de NAVO uit een soort Koude Oorlogreflex. Onder anderen Martijntje Smits, Rebekka Timmer, Tinxy Kox en Harry van Bommel behoren tot dezelfde groep.
pi_215956266
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 14:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Thieme en Engelen behoren tot een een club uiterst linkse gekkies die menen dat alles de schuld is van de NAVO uit een soort Koude Oorlogreflex. Onder anderen Martijntje Smits, Rebekka Timmer, Tinxy Kox en Harry van Bommel behoren tot dezelfde groep.
Niets mis met Ewald Engelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215956318
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niets mis met Ewald Engelen.
Wie Poetinpropaganda verkoopt is niet goed wijs. Deze oorlog is net zo simpel als de Tweede Wereldoorlog.
pi_215956478
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 14:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Die Martijntje Smits, was dat niet die vrouw die op Twitter de hele dag bezig is om te vuur en te zwaard rellend pro-pallietuig te verdedigen?

De rest zijn SP’ers en een huilstruik uit de achterban van Sylvana Simons. Daar kan je weinig anders van verwachten.
pi_215956516
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 14:39 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Die Martijntje Smits, was dat niet die vrouw die op Twitter de hele dag bezig is om te vuur en te zwaard rellend pro-pallietuig te verdedigen?
Klopt: haar hypocrisie is stuitend. Ze vindt enerzijds dat Oekraïne moet worden overgeleverd aan Poetin maar anderzijds vindt ze dat Israël het vreselijkste land op aarde.
  zondag 22 december 2024 @ 15:13:42 #175
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215957059
Ok, ukraine, now do libiya.

twitter
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')