Gedichtjes met kerst?quote:Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een paar cadeautjes kopen, gedichtje schrijven, het huis in orde maken, maandag nog een half dagje werken, etc. en dan weg naar ouders. Begin nu wel het kerstgevoel wat te krijgen. Wham nog niet gehoord trouwens dit jaar.
Verlate Sinterklaas ja, want met Kerstmis heeft iedereen meer tijd.quote:
Sommigen beginnen in juni met Sinterklaasgedichten maken, anderen beginnen nu al, voor volgend jaarquote:
Beterschap!quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop weer bij stem te zijn dinsdag. Woensdag/donderdag verkouden/griep gekregen en ondertussen hoest ik de longen uit mijn lijf en heb ik al 3 dagen niet gesproken. Zij die mij kennen weten dat het lang is. Ja ik praat ook met mezelf ik heb soms advies nodig van een expert.
Leuk begin van de vakantie wel.
Ik zing snel mee en dat gaat compleet op de automatische pilootquote:Op zondag 22 december 2024 13:53 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Beterschap!
Maar om de top2000 te luisteren hoef je geen stem te hebben. Of zing je altijd keihard mee?
quote:Op zondag 22 december 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zing snel mee en dat gaat compleet op de automatische pilootZeker als ik alleen ben. Dus ik leef al een paar dagen muziekloos
Dank! Ik hoop het ookquote:Op zondag 22 december 2024 14:05 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je stem het weer doet over 2 dagen, 9 uur en 55 minuten!
Beterschap, muis!quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop weer bij stem te zijn dinsdag. Woensdag/donderdag verkouden/griep gekregen en ondertussen hoest ik de longen uit mijn lijf en heb ik al 3 dagen niet gesproken. Zij die mij kennen weten dat het lang is. Ja ik praat ook met mezelf ik heb soms advies nodig van een expert.
Beterschap, hopelijk is het voor de kerst voorbij!quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna Deadmau5 of viel het mee?quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Of voorlopig alleen Danger Mouse?quote:
Ik was al bezig met een username wijziging en het aanstellen van 1 van mijn nieuwe kasten als kist.quote:
Heb er uiteraard weer zin inquote:Op zondag 22 december 2024 12:31 schreef PippenScottie het volgende:
Nog twee dagen, elf uur en één bombastische Bart Arens show en dan. Gaan. We. Los![]()
![]()
![]()
Hebben we er een beetje zin in? Ik moet nog veel doen voor het zover is. Persoonlijk kerstkaarten bezorgen, lichtjesfeest Zuiderzeemuseum, hele land doorrijden, top 2000 quiz winnen, playstation kopen voor onder de kerstboom, kerstboodschappen doen, Last Christmas ontwijken.
Hopelijk hou ik wat energie over, want de eerste nacht moet ik tot vier uur opblijven.
Beterschapquote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De AH reclame helpt ook niet echt meequote:Op zondag 22 december 2024 12:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent nog niet af met Whamageddon?
Ik heb hem nog nooit zo vaak gehoord als dit jaar geloof ik. Het helpt niet dat iedereen het concept inmiddels kent.
Dit jaar lijken ze Driving Home for Christmas juist grijs te draaien.quote:Op zondag 22 december 2024 12:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zo vaak gehoord als dit jaar geloof ik. Het helpt niet dat iedereen het concept inmiddels kent.
Die heb ik ook veel vaker gehoord dan Last Christmas.quote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit jaar lijken ze Driving Home for Christmas juist grijs te draaien.
Ik vind dat een beetje egoïstisch van je, maar omdat je er ‘s avonds bij bent zie ik het door de vingers.quote:Op zondag 22 december 2024 15:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb er uiteraard weer zin in![]()
Vanwege de kerst ben ik de eerste twee dagen overdag niet veel online helaas. Maar 's avonds gaat het los
Zal wel extra veel rondvragen stellen dit jaarquote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje egoïstisch van je, maar omdat je er ‘s avonds bij bent zie ik het door de vingers.
Ik ben nog steeds niet af, echte professionalquote:Op zondag 22 december 2024 12:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
die storm waait buiten lekker door welquote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voel je vrij om wat wind te zaaien
We zitten eerst hier nog!quote:
Onder andere Common Peoplequote:Op zondag 22 december 2024 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil nog wel een feitje delen, als er toch storm moet blazen: er stonden op de keuzelijst 152 albumversies, daarvan hebben 121 liederen het gehaald. Desondanks staan er in de eindlijst toch 149 albumversies. Anders gezegd: ook dit jaar krijgen we er dus een paar cadeau.
Glory Box, Earth Song, Run Like Hell, All of Me. Ik denk dat ik ze allemaal wel kan vinden als ik voldoende insomnia heb.quote:
Ah, dan heeft mijn Glory Box (Albumversie) stem geholpen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Glory Box, Earth Song, Run Like Hell, All of Me. Ik denk dat ik ze allemaal wel kan vinden als ik voldoende insomnia heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |