SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O kijk eens aan, dat doe je goedquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ga zo culinair op vakantie buitenshuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Shit jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Vriend kartoffrosti was nog beter![]()
![]()
Druk in de frieterette. Tis weer vrijdag hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ÃĸÂÂThe King of England is black, gay and disabledÃĸÂÂ in My Lady Jane and Fans Are Having a Hard Time Believing ItÃĸÂÂs Real - IMDb
Ik moet toch maar weer een keer Netflix nemen!![]()
![]()
Allemaal geen zin om te kokenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Druk in de frieterette. Tis weer vrijdag hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was even naar de winkel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik idd ook posten als iemand op mijn post in was gegaan!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bier,quote:
mayo,
cherrytomaatjes,
eieren
en inpakpapier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke kadootjesquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bier,
mayo,
cherrytomaatjes,
eieren
en inpakpapier.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bier,
mayo,
cherrytomaatjes,
eieren
en inpakpapier.![]()
![]()
Ja.quote:
Mieters.quote:![]()
Tevens is de boekenkast met ongelezen boeken nu bijna volTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb ook nog niks.. geloof dat bijna niemand iets wint dit jaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 de kraskaarten gister open gemaakt.. niks gewonnen
Hoeveel lege plekken heb je nog?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is de boekenkast met ongelezen boeken nu bijna vol"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
7 cm ongeveer. Dus nog 2 a 3 boekenquote:Trotste mama van Ambar
Ah okquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
7 cm ongeveer. Dus nog 2 a 3 boeken
Ik zal de boeken wel weer een keertje tellen en uitzoeken ookTrotste mama van Ambar
Toch wel fijn,een kast met ongelezen boeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als de oorlog komt of een uitspatting van PVV dat boeken stom zijn dan heb ik er nog genoegTrotste mama van Ambar
Of om te tellen en uit te zoeken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zet er gewoon een heleboel op mijn e-reader en heb ook nog wel gewone boekenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de oorlog komt of een uitspatting van PVV dat boeken stom zijn dan heb ik er nog genoeg
Mag ik dan bij jou schuilen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de oorlog komt of een uitspatting van PVV dat boeken stom zijn dan heb ik er nog genoeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ook een leuke bezigheidquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of om te tellen en uit te zoeken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
AlpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
En dikke agressie in de winkels las ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier al zitten graaien? Alles is nu blijkbaar in de uitverkoop vanwege het faillissement?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee niks gehaald.. viel eerst wel mee qua kortingen nu zal het idd wel veel schelenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier al zitten graaien? Alles is nu blijkbaar in de uitverkoop vanwege het faillissement?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yup, ik zag dat een artikel daarover achter een betaalmuur zat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dikke agressie in de winkels las ik.![]()
Nu is het er wel ineens drukquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier al zitten graaien? Alles is nu blijkbaar in de uitverkoop vanwege het faillissement?![]()
![]()
Ik heb niet direct iets nodig en heb nu weer ff geld nodig voor de installatie van de warmtepompboiler.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee niks gehaald.. viel eerst wel mee qua kortingen nu zal het idd wel veel schelen
Dan ga ik niet blindelings een winkel in duiken en kijken wat ik misschien zou kunnen gebruiken nu het goedkoop is.
Ik koop eigenlijk altijd heel bewust; kijken naar de kwaliteit en specificaties enzo, of dat overeenkomt met wat ik nodig heb.![]()
En Archive doet het niet goed meer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik zag dat een artikel daarover achter een betaalmuur zat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even in archive gooien danquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik zag dat een artikel daarover achter een betaalmuur zat.
[ Bericht 7% gewijzigd door JustinK op 20-12-2024 19:05:37 ]![]()
Ow?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Archive doet het niet goed meer.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Black Friday in Amerika:
[ afbeelding ]
Ook geregeld met knokpartijen.![]()
![]()
quote:Echt he!
Ja toen Op=op over de kop ging ben ik er een paar keer ff rustig wezen rondkijken.
Paar luchtjes gekocht en wat ditjes en datjes die ik sowieso toch nodig had.![]()
Op den duur heb je electriciteit nodig. Ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zet er gewoon een heleboel op mijn e-reader en heb ook nog wel gewone boekenTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ishandeld-door-klant![]()
![]()
Tja dat wel weer ja.. kom ik wel bij jou schuilenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op den duur heb je electriciteit nodig. Ik niet
Dom iets eigenlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
idd, stel dat de PVV straks zegt dat elektriciteit ook maar iets stoms is!quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op den duur heb je electriciteit nodig. Ik niet![]()
![]()
Hier een tijdje geleden bij de BCC.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Black Friday in Amerika:
[ afbeelding ]
Ook geregeld met knokpartijen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Hoe bedoel je, je hebt deze staafmixer niet meer in het blauw??? Klop op je bakkes kun je krijgen!!!"quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom jij nou weer op een staafmixer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hoe bedoel je, je hebt deze staafmixer niet meer in het blauw??? Klop op je bakkes kun je krijgen!!!"![]()
![]()
Verkopen ze die niet bij de Blokker dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer op een staafmixer?![]()
![]()
Motten ze maar eerder heen gaan, maar ja dan moeten ze meer betalenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hoe bedoel je, je hebt deze staafmixer niet meer in het blauw??? Klop op je bakkes kun je krijgen!!!"![]()
![]()
Ik had eerst "scheerapparaat" getypt, maar dat kwam te mannelijk over en ik wilde gewoon iets nog debielers verzinnen voor zo'n mishandeling!![]()
![]()
Kedenge deng.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ja, met zo'n uitverkoop moet zo'n staafmixer gewoon 50 cent kosten zodat je er op kunt gaan stampen nadat je hem gekocht hebt!quote:![]()
![]()
Hoorde dat je zelfs de stellingkasten kan kopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier al zitten graaien? Alles is nu blijkbaar in de uitverkoop vanwege het faillissement?![]()
Ik word er nog wel een beetje verdrietig van
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oef, zo dan! Ja dat komt wel treurig over....quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoorde dat je zelfs de stellingkasten kan kopen![]()
Ik word er nog wel een beetje verdrietig van
Laat ik die dingen nou net kunnen gebruiken!![]()
![]()
Win/win.En een staafmixer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, zo dan! Ja dat komt wel treurig over....
Laat ik die dingen nou net kunnen gebruiken!
Oeh oehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We maken Domo vla.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel de puntentelling van Moniquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar gaat wel meer in dan alleen een puntje!![]()
![]()
Ja mijn beste,ik pruts maar wat.quote:
Prutserquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja mijn beste,ik pruts maar wat.![]()
![]()
Whehe was een uitgeknipte screenshot, toch?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja mijn beste,ik pruts maar wat.![]()
![]()
I did thatquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je altijd nog op invoeren klikken
♡♡♡♡![]()
Was goed dat je die nog had; toen je die lange tijd geleden postte, ging ik hem gelijk opslaan en dat zwarte wegknippen.![]()
![]()
Prekker lutsen toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Allebeiquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik warme chocomel drinken
Of chips eten?
Ik had wel je plaatje opgeslagen.Maar weet niet hoe die weer te plaatsen.Dus maak ik een screenshot.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe was een uitgeknipte screenshot, toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een prutser dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is wel precisie werk.quote:
Echt super gedaan.quote:
Ik zat er nog aan te denken die glans van de letters ook te gebruiken in mijn gebruikte tekst, maar dat komt de leesbaarheid niet ten goede.![]()
Yes goed ideequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan eerst chocomel en later vanavond chips♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Ik zat er nog aan te denken die glans van de letters ook te gebruiken in mijn gebruikte tekst, maar dat komt de leesbaarheid niet ten goede.
vertel? zat ook beetje te zoeken op Netflix, maar kon zo snel ff niks vinden wat me aansprak.quote:
goeie avond trouwens allen
Do what you love, love what you do!![]()
Hee kree.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
vertel? zat ook beetje te zoeken op Netflix, maar kon zo snel ff niks vinden wat me aansprak.
goeie avond trouwens allen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yup, ik zat eerst te denken daar wat mee te doen!quote:Maar dat zou voor anderen weer minder duidelijk kunnen zijn dat het om whisky ging.
![]()
![]()
Deze misschien?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
vertel? zat ook beetje te zoeken op Netflix, maar kon zo snel ff niks vinden wat me aansprak.
goeie avond trouwens allen
Bekijk deze YouTube-video
En hee kerel!
Oh wacht, Amazon!![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
goeie avond trouwens allen![]()
Spy, raadde @FreshFruit net aan
The Happening♡♡♡♡![]()
Dat glaasje staat hier in een theekastje samen met andere oude dingetjes die me dierbaar zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik zat eerst te denken daar wat mee te doen!Maar dat zou voor anderen weer minder duidelijk kunnen zijn dat het om whisky ging.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi![]()
Spy, raadde @:FreshFruit net aan
The Happening![]()
![]()
Hee mooi, man!quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat glaasje staat hier in een theekastje samen met andere oude dingetjes die me dierbaar zijn.![]()
![]()
Dat theekastje is nog van overgrootmoeder geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dan!quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat theekastje is nog van overgrootmoeder geweest.
Zo heb ik hier nog een schilderij dat misschien 100 jaar in de familie geweest is, maar die is bij een restauratie ernstig beschadigd geraakt.
Mijn vader rookte veel en de restaurateur moest de nicotinelaag verwijderen, maar een groot deel van het verf is ook verwijderd, het doek heeft een deuk opgelopen bij die vent, en er is lelijke glanzende vernis overheen gedaan.![]()
Staat ook een karafje in met zilveren dop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nou als je films als "The room" ook leuk vindt met slecht acteren en gebrek aan logica, dan is The Happening wel zeer zeker een aanrader om chronisch zo naar het scherm te kijken:quote:![]()
![]()
Dat is fucked up.Wij hadden ook schilderij in die staat.Zou niet weten waar dat nu is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Zo heb ik hier nog een schilderij dat misschien 100 jaar in de familie geweest is, maar die is bij een restauratie ernstig beschadigd geraakt.
Mijn vader rookte veel en de restaurateur moest de nicotinelaag verwijderen, maar een groot deel van het verf is ook verwijderd, het doek heeft een deuk opgelopen bij die vent, en er is lelijke glanzende vernis overheen gedaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Voor als je de film gekeken hebt, of als je toch besloten hebt het niet te gaan kijken.
Deze Honest Reviews zijn altijd geniaal!![]()
![]()
Nooit gezien..quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou als je films als "The room" ook leuk vindt met slecht acteren en gebrek aan logica, dan is The Happening wel zeer zeker een aanrader om chronisch zo naar het scherm te kijken:
Ik zet 'm zo aan♡♡♡♡![]()
Die van mij staat hier nu op zolder, in geen jaren meer opgehangen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is fucked up.Wij hadden ook schilderij in die staat.Zou niet weten waar dat nu is.
Volgens mij heb ik ergens nog wel een goede foto er van op een schijf staan.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit gezien..
Ik zet 'm zo aanIk heb je gewaarschuwd!
Hou je trouwens van hotdogs? Ze zijn voedzaam en zitten vol proteīnen!![]()
![]()
We hadden ook een schilderij van de manege en boerderij.Dat was toch een lilluk ding.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van mij staat hier nu op zolder, in geen jaren meer opgehangen.
Volgens mij heb ik ergens nog wel een goede foto er van op een schijf staan.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden ook een schilderij van de manege en boerderij.Dat was toch een lilluk ding.![]()
![]()
Avondje alleen thuis gaan mensen je bellen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DM je nummer even.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Avondje alleen thuis gaan mensen je bellen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pfoeh, volgens mij wil de friet al weer naar buiten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Echt hoor,wie dat ooit bedacht had.quote:
Eet dan ook gewoon patat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoeh, volgens mij wil de friet al weer naar buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buikgriep of zo?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoeh, volgens mij wil de friet al weer naar buiten.![]()
![]()
Wij hadden ook zoiets inc. lijst.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is hem dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te gulzig geweest kan ookquote:
Ik heb die Fiuini gegoogled (naam rechts onderin).
Er is wel een zeer beroemde schilder die zo heet wiens schilderijen zeer veel waard zijn, maar die is niet bepaald zijn stijl!
Volgens mij wist mijn vader precies op welke plek dit geschilderd was.![]()
![]()
Toch maar eens naar Tussen kunst en kitsch.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb die Fiuini gegoogled (naam rechts onderin).
Er is wel een zeer beroemde schilder die zo heet wiens schilderijen zeer veel waard zijn, maar die is niet bepaald zijn stijl!
Volgens mij wist mijn vader precies op welke plek dit geschilderd was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whehe idd!quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch maar eens naar Tussen kunst en kitsch.![]()
![]()
Fijn dat je voor je gevoel iets van een ritme er in krijgtquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!
Alleen rustig nu hier in huis nu Mini bij z'n mama is, maar het went wel.
Dat maakt het dragelijkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker ja!quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je voor je gevoel iets van een ritme er in krijgt
Dat maakt het dragelijker![]()
![]()
thanksquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi![]()
The Happening
ff kijken wat het is
En als je er over een paar maanden of jaar er aan toe bentquote:
Date time![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als je er over een paar maanden of jaar er aan toe bent
Date time![]()
![]()
Laat de ladies maar komen!
![]()
![]()
niet eens heel onaardig moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is hem dus.Do what you love, love what you do!![]()
Van dichtbij zie je heel grove verfstreken, maar als geheel vindt ik het wel mooi!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet eens heel onaardig moet ik zeggen![]()
![]()
deze vind ik ook wel wat voor jouquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi![]()
The Happening
https://www.netflix.com/is/title/80990662
ik vond hem wel leuk trouwens
ja ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Van dichtbij zie je heel grove verfstreken, maar als geheel vindt ik het wel mooi!Do what you love, love what you do!![]()
En nu een halve liter.
Ik zat er aan te denken een gifje van een kat te nemen die een haarbal ophoest.
"Grrrrrrrr" terwijlie het aan het ophoesten is en "BOLK!" als het op de grond valt!
Maar dat is me toch wat te onvriendelijk!![]()
![]()
Antwoord 8 ook gelijk goed.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
"Grrrrrrrr" terwijlie het aan het ophoesten is en "BOLK!" als het op de grond valt!
Maar dat is me toch wat te onvriendelijk!
Een panterquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
Maar dat is me toch wat te onvriendelijk!
Dat ben ik!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
Er is maar 1 enige eckte panter in dts![]()
@:Grrrrrrrr
Haha je dm werkt niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Het kan er ook op lijken dat hij dat doetquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoek jij er ff eentje op die een haarbal aan het ophoesten is?
Nee hč alweer?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het zijn of haarbal?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och die mario al twee weken schelden en doen krijgt nog ze zin ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja of dit is oud.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
hadden ze dat daar niet eens eerder ook al?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
Ah crap, Youtube heeft weer door dat ik reclame blokkeer.
Is traditie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
hadden ze dat daar niet eens eerder ook al?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Monstertruck in haaksbergen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan die vrachtwagen op de kerstmarkt denken....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Let iT go Mikeyquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och die mario al twee weken schelden en doen krijgt nog ze zin ook.
Je windt jezelf alleen maar op en laat op deze manier je lol verpesten
Zorg dat je zoveel mogelijk punten haalt
En dan zie je wel waar je eindigtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
steeds meer bizar gaat het worden met dit soort dingen. tja je vraagt je af he, waardoor komt het.quote:Do what you love, love what you do!![]()
15 min. geleden geplaatst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
Ah crap, Youtube heeft weer door dat ik reclame blokkeer.Welke blokker gebruik je?
Niet leukquote:
Ik vind het erg onsympathiek normaal kan ik wel babbelen met hem.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Let iT go Mikey
Je windt jezelf alleen maar op en laat op deze manier je lol verpesten
Zorg dat je zoveel mogelijk punten haalt
En dan zie je wel waar je eindigtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
6 graden en bewolkt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da's weer iets heel wat anders; lompe horkengedrag en mensen die op een gevaarlijke plek stonden.quote:![]()
uBlock en Ghostery, maar Ghostery geeft uit zichzelf aan dat ze de boosdoener zijn in deze situatie.quote:![]()
Crap, Ublock wordt hier idd ook gebolkt door Youtube nu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je weet dat hij zo doet als je met hem om een plek strijdquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet leuk
[..]
Ik vind het erg onsympathiek normaal kan ik wel babbelen met hem.
Je kunt een ander niet veranderen
Enkel hoe je er zelf mee omgaat
En jij laat het jezelf in de weg zitten
Moet je niet doen
Ach soms is hij gewoon weer ff ongesteld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet leuk
[..]
Ik vind het erg onsympathiek normaal kan ik wel babbelen met hem.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, Ublock wordt hier idd ook gebolkt door Youtube nu.![]()
![]()
uBlock is ook fucked dus merk ik net.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
uBlock en Ghostery, maar Ghostery geeft uit zichzelf aan dat ze de boosdoener zijn in deze situatie.
Ja true maar dan doet hij zo krijgt hij nog zijn zin ook.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat hij zo doet als je met hem om een plek strijd
Je kunt een ander niet veranderen
Enkel hoe je er zelf mee omgaat
En jij laat het jezelf in de weg zitten
Moet je niet doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weten ze over een paar dagen vast wel weer te omzeilen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
uBlock is ook fucked dus merk ik net.![]()
Al twee weken danquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach soms is hij gewoon weer ff ongesteld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoop het, vind Youtube met reclames echt niet meer te doen. En 14 eu in de maand betalen is me echt te gortig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Weten ze over een paar dagen vast wel weer te omzeilen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De maand is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja true maar dan doet hij zo krijgt hij nog zijn zin ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
14 euro?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop het, vind Youtube met reclames echt niet meer te doen. En 14 eu in de maand betalen is me echt te gortig.
Mee eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop het, vind Youtube met reclames echt niet meer te doen. En 14 eu in de maand betalen is me echt te gortig.
Mini-ToT en ik zijn die reclame van VGZ met die Eva echt spuugzat, en nu onderhand wordt die reclame van Amazon met die zingende schoonmaker ook behoorlijk irritant.![]()
Dat hij boven jou staat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja true maar dan doet hij zo krijgt hij nog zijn zin ook.
Er is maar 1 iemand die daar wat aan kan doen
Dat ben jijzelf
Bolken
En niet hierin blijven hangenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, da's toch te debiel voor woorden?quote:![]()
Voor een platform wat runt op content van anderen.
Die zingende schoonmaker.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Mini-ToT en ik zijn die reclame van VGZ met die Eva echt spuugzat, en nu onderhand wordt die reclame van Amazon met die zingende schoonmaker ook behoorlijk irritant.![]()
What the world needs now...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolken is altijd het beste advies.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij boven jou staat?
Er is maar 1 iemand die daar wat aan kan doen
Dat ben jijzelf
Bolken
En niet hierin blijven hangen
Dit ja!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zingende schoonmaker.![]()
What the world needs now...
Die Eva met d'r korte armpjes en beentjes zie je de laatste tijd gelukkig niet meer.![]()
Is vast een insude joke..quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb je gewaarschuwd!
Hou je trouwens van hotdogs? Ze zijn voedzaam en zitten vol proteīnen!♡♡♡♡![]()
Gewoon tegen mario zeggen:quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolken is altijd het beste advies.![]()
![]()
Ik wist het niet,maar wat een bedrag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, da's toch te debiel voor woorden?![]()
Voor een platform wat runt op content van anderen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word er ook gek van! (Al heb ik andefe reclames) lijkt wel of er ook steeds meer en langere reclames komen.. of merkte ik dat nooit omdat ik t blocktequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Mini-ToT en ik zijn die reclame van VGZ met die Eva echt spuugzat, en nu onderhand wordt die reclame van Amazon met die zingende schoonmaker ook behoorlijk irritant.♡♡♡♡![]()
Echt hč? Ik snap het ook gewoon niet. Geen hond neemt dat toch nu? Maak het iets van 2-4 eu en dan denk ik dat het storm loopt. Zou ik het iig voor doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist het niet,maar wat een bedrag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik betaal het wel, omdat idd anders niet kijkbaar en gebruik het eigenlijk best vaak.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent trouwens nog niet van alle "reclame" af met abo. want tegenwoordig youtubers hebben gemiddeld wel een minuut een sponsor praatje.
Niet meer wat het geweest is dat hele YouTube. maar een echt alternatief is er niet.
Ja Nebula, maar dan moet je wat meer geīnteresseerd zijn in docu achtige diepgaande. en nog aanbod niet fantastisch daar.
het is wel goedkoperDo what you love, love what you do!![]()
Same!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hč? Ik snap het ook gewoon niet. Geen hond neemt dat toch nu? Maak het iets van 2-4 eu en dan denk ik dat het storm loopt. Zou ik het iig voor doen.♡♡♡♡![]()
Heb je ook ad-ins voor om die automatisch te skippen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik betaal het wel, omdat idd anders niet kijkbaar en gebruik het eigenlijk best vaak.
Je bent trouwens nog niet van alle "reclame" af met abo. want tegenwoordig youtubers hebben gemiddeld wel een minuut een sponsor praatje.
Niet meer wat het geweest is dat hele YouTube. maar een echt alternatief is er niet.
Ja Nebula, maar dan moet je wat meer geīnteresseerd zijn in docu achtige diepgaande. en nog aanbod niet fantastisch daar.
het is wel goedkoper![]()
klopt ik ken die en op laptop werken die (hoewel ik had gelezen ergens dat dat ook niet meer gaat werken, want werkt met een database op time-code en YouTube gaat ze er random inzetten, als ik het goed begrepen heb)quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook ad-ins voor om die automatisch te skippen.
Alsnog maakt het niet uit want ik kijk het op samsung tv. en daar kan dat dus niet op.
Heb wel alternatief enzo met firestick waar meer op kan. maarja dat is ook weer een gedoe. Dus me er maar bij neergelegd om dat te betalen.Do what you love, love what you do!![]()
Betalen voor YTquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik betaal het wel, omdat idd anders niet kijkbaar en gebruik het eigenlijk best vaak.
het is wel goedkoperDaar ben jij er één van. Het is niet te hachelen met reclame maar daar heb ik wel een een oplossing voor. Voor zolang het duurt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
als die ook werkt op TV dan hou ik me van harte aanbevolen via DMquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Betalen voor YTDaar ben jij er één van. Het is niet te hachelen met reclame maar daar heb ik wel een een oplossing voor. Voor zolang het duurt.
Die sponsorblock zal sowieso wel werken, want de content creators lullen gewoon over hun sponsoren en kijkers kunnen aangeven van welk moment tot welk moment je kunt skippen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik ken die en op laptop werken die (hoewel ik had gelezen ergens dat dat ook niet meer gaat werken, want werkt met een database op time-code en YouTube gaat ze er random inzetten, als ik het goed begrepen heb)
Alsnog maakt het niet uit want ik kijk het op samsung tv. en daar kan dat dus niet op.
Heb wel alternatief enzo met firestick waar meer op kan. maarja dat is ook weer een gedoe. Dus me er maar bij neergelegd om dat te betalen.
Tenzij ze daar toch op één of andere manier weer iets tegen verzinnen natuurlijk.![]()
Oh dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
als die ook werkt op TV dan hou ik me van harte aanbevolen via DMIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
uBlock en Ghostery doen het sinds een half uurtje of zo ineens niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Betalen voor YTDaar ben jij er één van. Het is niet te hachelen met reclame maar daar heb ik wel een een oplossing voor. Voor zolang het duurt.
![]()
Dan verzint iemand wel weer wat anders.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
uBlock en Ghostery doen het sinds een half uurtje of zo ineens niet meer.Iedereen is een kutlultrut
Nu ook ff geen zin om te gaan zoeken naar een nieuwe work-around, wacht het wel ff af.
Kutquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
uBlock en Ghostery doen het sinds een half uurtje of zo ineens niet meer.idd...........
Iedereen is een kutlultrut
TRUTH!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh jawel!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan verzint iemand wel weer wat anders.![]()
![]()
Daarom, er komt vast wel een update.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu ook ff geen zin om te gaan zoeken naar een nieuwe work-around, wacht het wel ff af.![]()
vinegar - tube cleaner. werkt op Mac iig en in safariquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
uBlock en Ghostery doen het sinds een half uurtje of zo ineens niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Laat ik dat nou net niet hebben!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
vinegar - tube cleaner. werkt op Mac iig en in safari![]()
![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dijna bicht!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja echt waar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: