SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O kijk eens aan, dat doe je goedquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ga zo culinair op vakantie buitenshuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Shit jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Vriend kartoffrosti was nog beter![]()
![]()
Druk in de frieterette. Tis weer vrijdag hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ÃĸÂÂThe King of England is black, gay and disabledÃĸÂÂ in My Lady Jane and Fans Are Having a Hard Time Believing ItÃĸÂÂs Real - IMDb
Ik moet toch maar weer een keer Netflix nemen!![]()
![]()
Allemaal geen zin om te kokenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Druk in de frieterette. Tis weer vrijdag hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was even naar de winkel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik idd ook posten als iemand op mijn post in was gegaan!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bier,quote:
mayo,
cherrytomaatjes,
eieren
en inpakpapier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke kadootjesquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bier,
mayo,
cherrytomaatjes,
eieren
en inpakpapier.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bier,
mayo,
cherrytomaatjes,
eieren
en inpakpapier.![]()
![]()
Ja.quote:
Mieters.quote:![]()
Tevens is de boekenkast met ongelezen boeken nu bijna volTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb ook nog niks.. geloof dat bijna niemand iets wint dit jaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 de kraskaarten gister open gemaakt.. niks gewonnen
Hoeveel lege plekken heb je nog?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is de boekenkast met ongelezen boeken nu bijna vol"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
7 cm ongeveer. Dus nog 2 a 3 boekenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ah okquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
7 cm ongeveer. Dus nog 2 a 3 boeken
Ik zal de boeken wel weer een keertje tellen en uitzoeken ookTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: