Die zijn echt geweldig inderdaadquote:Op zondag 22 december 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De Engelstalige versie van het luisterboek wordt door Stephen Fry voorgelezen, dat maakt het nog een keer mooier.
Dan begrijp je waarom ik hier nooit naar de bioscoop gaquote:Op zondag 22 december 2024 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zijn echt geweldig inderdaad![]()
Wat betreft de Nederlandse versie, ik vond het oprecht jammer dat ik geen bioscoopbezoek met Engelse ondertiteling kon kiezen.
Ik ben er ook geen fan van. Ik maak eens in de 5 jaar een uitzondering voor een Potter of een Star Wars ding. Maar dat is het dan ook wel. Bij Star Wars vertalen ze de namen niet in de ondertitels dus dat alweer beter te doen. Maar eigenlijk ben ik met Nederlandse ondertitels altijd de vertaling aan het controleren.quote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan begrijp je waarom ik hier nooit naar de bioscoop ga
Wow…je zal er onder wonen! Of ernaast.quote:Op zondag 22 december 2024 21:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef, er is een GRIP 1 zeer grote brand in de flat waar ex nu woont.. gelukkig reageerde hij heel snel op whatsapp dat 'ie buiten staat. Hoorde echt enorm veel brandweer (is hier niet heel ver vandaan).. hoop dat alle anderen ook veilig buiten zijn gekomen/naar buiten zijn gehaald..
Ach gossiequote:Op zondag 22 december 2024 21:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een kerstdiner gekookt voor 50 bejaarden. We kregen applaus na het dessert![]()
Vermoeide labiele Lonaa pinkte toch bijna een traantje weg.
Net thuis, even iets eten, slapen en morgen nog 1 lange dag. De dagen daarna zijn allemaal korter.
Ja, als ik de foto zie op rtv Utrecht dan zit hun appartement er echt dichtbij wel ook.. maar gelukkig melden zij nu dat er geen gewonden zijn. Wel eng hoor.. ben wel blij dat ik niet in een flat woon!quote:Op zondag 22 december 2024 21:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow…je zal er onder wonen! Of ernaast.
Óf überhaupt. Wat rot!
Tele! Eet wat dropjes, niet té veel. Had je wel eens eerder de neiging tot flauwvallen?
Schrikken zeg.
Geplust want ik ken het. Hoewel ik meestal gelijk bij het bloedprikken al gaquote:Op zondag 22 december 2024 21:38 schreef Tele6 het volgende:
Jullie mogen raden. Wie ging er vrijdag bloed doneren en 2 dagen later van haar stokje in de sauna?
Minder, geloof ik. Morgen even wat audio wegbrengen naar 4 of 5 plekken, eerste kerstdag weer ophalen, tweede kerstdag catering en ik denk dat ik dan vrij ben.quote:Op zondag 22 december 2024 21:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Nog 6 H H H dagen, of ben ik de tel al kwijt.
Het alom gevreesde eindejaarsvirus woedt hevig, mijn tandartsafspraak deze ochtend werd net ook afgebeld wegens ziekte van de tandartsmevrouw…quote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het medische complot tegen mij is nog niet afgelopen![]()
Vandaag zou ik naar de tettenpletter gaan. Wekker gezet, fris gedouched, mooiste bh aan (want men zou er eens wat van vinden…) en toen belden ze dat er zoveel laboranten ziek waren dat de bus vandaag niet komt.
Ja, gevaarlijke tijdenquote:Op maandag 23 december 2024 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het alom gevreesde eindejaarsvirus woedt hevig, mijn tandartsafspraak deze ochtend werd net ook afgebeld wegens ziekte van de tandartsmevrouw…
Die bh mot toch uit in het hokkiequote:Op maandag 23 december 2024 09:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het medische complot tegen mij is nog niet afgelopen![]()
Vandaag zou ik naar de tettenpletter gaan. Wekker gezet, fris gedouched, mooiste bh aan (want men zou er eens wat van vinden…) en toen belden ze dat er zoveel laboranten ziek waren dat de bus vandaag niet komt.
Nieuwe poging over een week of drie. Hier ging ik me uiteraard niet over opwinden, want het is een bevolkingsonderzoek zonder indicatie. Beter hierbij zieken dan bij de trajecten die wel tijdgevoelig waren.
Vanmiddag oogmeting en nieuwe bril uitzoeken, er is nog niet afgebeld![]()
Wat een schrik hier voor @:tele6 @:vlindertje89 en beterschap voor @:Kaatje1
Jamaar stel dat iemand in dat hokkie kijkt en er hangt een mottige bh en dan BEN IK METEEN DE RISEE VAN HET DURRUPquote:
dat iedereen op je neerkijktquote:Op maandag 23 december 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
Cat de risee![]()
Wat is een risee? Dorrupsgekkie?
Van het Franse 'risée': (spottend ) gelach.quote:Op maandag 23 december 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
Cat de risee![]()
Wat is een risee? Dorrupsgekkie?
Gelukkig was het geen baarmoederhals onderzoek…quote:Op maandag 23 december 2024 11:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar stel dat iemand in dat hokkie kijkt en er hangt een mottige bh en dan BEN IK METEEN DE RISEE VAN HET DURRUP
Druk he, vakantie vieren? Hier vanochtend wat gezamenlijke admin en wentelteefjes op de bbq. Nu ben ik even 3 uurtjes aan het werk en dan direct joggingpak uit en normale kleren aan, pizzalunchkliekje onder de arm en de auto in. We gaan de auto ophalen, daarna naar Ikea, schoonmoeder en Praxis.quote:Op maandag 23 december 2024 12:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Groetjes vanuit een auto vol karton in de wachtrij bij de stort van mensen die blijkbaar eenzelfde opruimneiging hadden als ik![]()
En dan heb ik ook al gesport en ontbeten, en mn corticosteroïden neusspray opgehaald bij de apotheek. En ooit als ik uit de rij ben, haal ik thuis twee plaids op die terug moeten en een boodschappentas, en rij ik naar de woonboulevard met winkel voor retourneren en Ikea want leuk en dan op terugweg langs de Lidl en action voor boodschapjes. Ik vind mezelf maar wat actief vandaag![]()
Die kende ik ook niet. Mooie term.quote:Op maandag 23 december 2024 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Van het Franse 'risée': (spottend ) gelach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |