Countdown: 7 te gaan…quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Eerste ietwat labiele breakdown van december: check.
Thuis.
Wat heeft het werk en de taallessen jou goede positiviteit gegeven!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis. De Ir. was heel blij dat hij nu eindelijk klaar is met studeren. Feestje was erg leuk, maar ook erg druk. We hebben ‘m toegezongen (ook stoute woorden volgens iemand die ik zo’n 8 jaar geleden voor het laatst zag). Een van onze huidige tolken was er ook, had mij daar niet verwacht, gezicht was een enorm vraagteken
Wat een voorbeeld is ze he? Echt zo leuk om te lezen. Ook over jouw studente en haar boeklezerij trouwens.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat heeft het werk en de taallessen jou goede positiviteit gegeven!
Zo veel fijne mensen om je heen, die je zien.
Ik vind dat ook zo fijn, allemaal mensen hier die anderen helpenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een voorbeeld is ze he? Echt zo leuk om te lezen. Ook over jouw studente en haar boeklezerij trouwens.
Zo, daar zou ik me ook rot van schrikken. Vooral niet op de begane grond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Schrok me net een hoedje, hoorde getik op het raam. Zit er een ekster op de vensterbank en tikt met z’n snavel op mijn raam. Brutale beest vreet al tijden de pindakaas potjes leeg en wil zeker meer
Maar raam en voerplek liggen niet dicht bij elkaar, moet hij toch nog een meer of 5 voor vliegen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds ik veel vaker thuiswerk ben ik ook de lokale vogels aan het vetmesten bij het raam waar mn werktafel tegenaan staat. Op een klein plukje koolmezen na is het allemaal duif, kraai en parkiet
Wel gek dat ik er nooit meeuwen of eksters zie, want die zitten hier 9ok keiveel.
De duiven zijn het minst onder de indruk van mijn aanwezigheid en/of die van pep. De kraai(en?) het meest.
Pep gilt me nu niet meer om ontbijt maar om de luxaflexen open te draaien.
Ik heb me tot nu toe weten in te houden om zo'n camerahuisje te kopen, maar het is wel verleidelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar raam en voerplek liggen niet dicht bij elkaar, moet hij toch nog een meer of 5 voor vliegen.
Voor de pindakaas komt er van alles langs de afgelopen jaren, roodborstje, kool- en pimpelmees, mus, ekster, specht en gaai (de rest herken ik niet)
Hier zijn het de kauwen die alles voor de kleintjes weg willen kanen. Ik klap soms ff in mijn handen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Schrok me net een hoedje, hoorde getik op het raam. Zit er een ekster op de vensterbank en tikt met z’n snavel op mijn raam. Brutale beest vreet al tijden de pindakaas potjes leeg en wil zeker meer
Die groene krijsers?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb me tot nu toe weten in te houden om zo'n camerahuisje te kopen, maar het is wel verleidelijk
Ik was het meest verbaasd over de parkiet die echt een soort rambo lijktwas echt verbaasd hoe groot die zijn en hoe... gespierd? Kun je dat zeggen van vogels
Ja halsbandparkietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |