Vanuit de woonkamer met de hand inzoomen. En snel ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
Maak je de foto’s uit de hand? Of heb je een statief staande bij?
MnX komt die tegen in de klw.in soorten en maten…
klw?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
Maak je de foto’s uit de hand? Of heb je een statief staande bij?
MnX komt die tegen in de klw.in soorten en maten…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dat gooide wij 9 aan de 10x in de grijze bakquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:19 schreef Blues het volgende:
Wij scheiden weinig. Glas in de glasbak, karton en papier in de openbare papierbak hierachter.
Afvalverwerking kan het vele plastic hier niet aan, dat komt op de grote hoop.
Kring Loop Winkel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu stoeien met een andere optie.
Gebruikt iemand hier zo’n handige app om klantenkaarten te verzamelen?
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet? 😎
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kring Loop Winkel.
Blijkbaar wordt gebruik van Stocard gefaseerd beëindigd. MnX kon al niks meer vanmiddag. Vorige week kon ik bij kruidvat nog betalen.
Nou zou ik aan die stomme Klarna app moeten. Mooi niet.Catima. Geen reclame, supersimpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu stoeien met een andere optie.
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet? 😎Spoilers!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kring Loop Winkel.
Blijkbaar wordt gebruik van Stocard gefaseerd beëindigd. MnX kon al niks meer vanmiddag. Vorige week kon ik bij kruidvat nog betalen.
Nou zou ik aan die stomme Klarna app moeten. Mooi niet.Klw is geen afkortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu stoeien met een andere optie.
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet? 😎
Stocard kun je vervangen door Google Wallet of Apple die zelfde functionaliteit heeft. Makkelijker ook nog
Betalen kan altijd zonder klantenkaart, snap niet waarom dhr. Annex niks meer kon en jij ook niet meer kon betalen??Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:53 schreef Tuindier het volgende:
De grijze kost hier 12 euro per leging, die gaat hooguit 2 keer per jaar aan de straat. Groen gaat wat vaker en kost een euro ofzo. De rest is gratis.
Nee, ik gebruik geen klantenkaartapp. Ik heb een (anonieme) AH-bonuskaart zodat ik een handscanner mee kan nemen, en een kaart met autowasstraattegoed erop. Die heb ik wel gewoon in m'n portemonnee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:52 schreef AnneX het volgende:
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet?
Heb jaren gedacht dat diftar een islamitisch feest wasquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Blij dt we hier van de diftar af zijn. Je kon nauwelijks iets kwijt in de ondergrondse bakken. Nu is het wel iets duurder maar ook veel minder ergernis. De groenverzamelaar gebruik ik niet (te weinig) en verder altijd plastic, papier en glas scheiden.
Vanmiddag vrienden op bezoek gehad, tijdlang niet gezien maar meteen weer “ouwe jongens krentebrood”.
En zo even wat eten, niet teveel want ik hoop/verwacht straks veel lekkere (syrische) hapjes
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jaren gedacht dat diftar een islamitisch feest was![]()
Niet zo heel moeilijk:quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik heb ook geen flauw idee waar de letters voor staan
Ah…ik zocht eigenlijk naar iets “logisch “ voor iedere letter waar de A voor afval stondquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk:
DIFferentieel TARief
Hebben ze je toch weer te pakken hequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah…ik zocht eigenlijk naar iets “logisch “ voor iedere letter waar de A voor afval stond
DRT leek mij dirt, wat me van je verbaasde.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze je toch weer te pakken he
Ja een apart subforum over vuilnis, waarom nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
DRT leek mij dirt, wat me van je verbaasde.
Ik dacht meer hieraan:quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een apart subforum over vuilnis, waarom niet
Ja nou ja, KAN, op zich. Maar dan is het met mij kwaad kersen eten. Want iets als "grond" of "aarde" bestaat dus niet. Ik denk dan in termen van zand, grind, klei, zavel, löss, leem. Op basis van korrelgrootte, sortering, textuur. Of eerdgrond, vaaggrond veengrond podzol, afhankelijk van de bodemontwikkeling en zo. Dingenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht meer hieraan:
[ afbeelding ]
Maar een vuilnissubforum is misschien kansrijker, gezien het kringloopgehalte van de vuilnisgesprekken
Helaasch…data harvesting is een duidelijk begrip zeg!quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het telt toch op hier met die klantenkaarten. Ik doe niet aan dataharvesting voor Hema, Kruidvat, etc. Maar voor de Makro, Sligro en Hanos heb ik toch echt een pas nodig. Voor de ANWB pechhulp ook, evenals ANWB en Shell laadpassen. Dan is er nog de chip van Piep die met een pasje kwam. Verder nog de wasstraat en Museumkaarten.
De tuinmeubelen van de Karwei en Praxis waren een stuk goedkoper met pas. Zo lang ik nog garantie heb, behoud ik de accounts ook. Daarna gaan ze weg en laat ik mijn data verwijderen.
Ik laat mijn data wel harvesten door AH, Jumbo en Lidl, daar heb ik zelf ook veel aan. Ik ben helaas niet zo principieel als Sigme
Nou ja, dan had ik toch een redelijk goed plaatje gezocht? Ik zocht op "zand leem klei"quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, KAN, op zich. Maar dan is het met mij kwaad kersen eten. Want iets als "grond" of "aarde" bestaat dus niet. Ik denk dan in termen van zand, grind, klei, zavel, löss, leem. Op basis van korrelgrootte, sortering, textuur. Of eerdgrond, vaaggrond veengrond podzol, afhankelijk van de bodemontwikkeling en zo. Dingen
Mooiquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht meer hieraan:
[ afbeelding ]
Maar een vuilnissubforum is misschien kansrijker, gezien het kringloopgehalte van de vuilnisgesprekken
Jumbo zegelsquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch…data harvesting is een duidelijk begrip zeg!
Dankzij jullie hier kwam ik op de stocard. Het scheelt wat klantenpasjes om mee te sjouwen in een anders uitpuilende tas.
Alhoewel: het zijn slechts 11 stuks. De punten, die verzameld waren op de kruidvatpas konden mooi geschonken worden voor een goed doel.
De jumbo punten idem aan iemand, die servies spaart 😎. Bij ah stiekum digitaal zegeltjes sparen.
Anwb kan ook nog dus.
Andere opties bekijk ik nu.
Tja, morgen wordt het ah, vermoed ik, gezien de boodschappenlijst.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jumbo zegels![]()
Catima is echt een fijne optie. Gratis, advertentievrij en ook geen data harvesting.
Die ken ik van het briefje bij de kassa bij de Sligro, dat die app stoptquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch…data harvesting is een duidelijk begrip zeg!
Dankzij jullie hier kwam ik op de stocard. Het scheelt wat klantenpasjes om mee te sjouwen in een anders uitpuilende tas.
Alhoewel: het zijn slechts 11 stuks. De punten, die verzameld waren op de kruidvatpas konden mooi geschonken worden voor een goed doel.
De jumbo punten idem aan iemand, die servies spaart 😎. Bij ah stiekum digitaal zegeltjes sparen.
Anwb kan ook nog dus.
Andere opties bekijk ik nu.
En heb je geen sligro- makro- of hanospas?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die ken ik van het briefje bij de kassa bij de Sligro, dat die app stopt![]()
Ik heb een klantenpas, van XXXLutz, was nodig om mn eettafel te kunnen kopen/reserveren (was showroommodel, flink afgeprijsd.) maar Jumbo, gamma of weet ik veel wat nog meer, doe ik niet.
Bij webshops maak ik ook nooit een account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 😂
Had het anders moeten formuleren, vrijwillige klantenkaarten heb ik op die bovengenoemde niet. Dat Sligro met pasjes werkt heeft ook deels te maken met bestemmingsplannen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
En heb je geen sligro- makro- of hanospas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |