Vanuit de woonkamer met de hand inzoomen. En snel ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
Maak je de foto’s uit de hand? Of heb je een statief staande bij?
MnX komt die tegen in de klw.in soorten en maten…
klw?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
Maak je de foto’s uit de hand? Of heb je een statief staande bij?
MnX komt die tegen in de klw.in soorten en maten…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dat gooide wij 9 aan de 10x in de grijze bakquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:19 schreef Blues het volgende:
Wij scheiden weinig. Glas in de glasbak, karton en papier in de openbare papierbak hierachter.
Afvalverwerking kan het vele plastic hier niet aan, dat komt op de grote hoop.
Kring Loop Winkel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu stoeien met een andere optie.
Gebruikt iemand hier zo’n handige app om klantenkaarten te verzamelen?
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet? 😎
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kring Loop Winkel.
Blijkbaar wordt gebruik van Stocard gefaseerd beëindigd. MnX kon al niks meer vanmiddag. Vorige week kon ik bij kruidvat nog betalen.
Nou zou ik aan die stomme Klarna app moeten. Mooi niet.Catima. Geen reclame, supersimpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu stoeien met een andere optie.
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet? 😎Spoilers!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kring Loop Winkel.
Blijkbaar wordt gebruik van Stocard gefaseerd beëindigd. MnX kon al niks meer vanmiddag. Vorige week kon ik bij kruidvat nog betalen.
Nou zou ik aan die stomme Klarna app moeten. Mooi niet.Klw is geen afkortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu stoeien met een andere optie.
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet? 😎
Stocard kun je vervangen door Google Wallet of Apple die zelfde functionaliteit heeft. Makkelijker ook nog
Betalen kan altijd zonder klantenkaart, snap niet waarom dhr. Annex niks meer kon en jij ook niet meer kon betalen??Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:53 schreef Tuindier het volgende:
De grijze kost hier 12 euro per leging, die gaat hooguit 2 keer per jaar aan de straat. Groen gaat wat vaker en kost een euro ofzo. De rest is gratis.
Nee, ik gebruik geen klantenkaartapp. Ik heb een (anonieme) AH-bonuskaart zodat ik een handscanner mee kan nemen, en een kaart met autowasstraattegoed erop. Die heb ik wel gewoon in m'n portemonnee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:52 schreef AnneX het volgende:
Zo ja, welke? Zo nee…hoezo niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |