Dankquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
https://pinguinradio.com/player/pinguinindie
Goed bericht wel. Vraag me af of You Suffer er tussen staat, die neemt denk ik met gemak de award voor kortste nummer mee naar huisquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:33 schreef Berkery het volgende:
1615. (RE) Napalm Death – Nazi Punks Fuck Off (1994)
Da's vast het kortste nummer in de lijst
Volgend jaar dan maar op You Suffer stemmen van Napalm, dan is het nog wat sneller klaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:33 schreef Berkery het volgende:
1615. (RE) Napalm Death – Nazi Punks Fuck Off (1994)
Da's vast het kortste nummer in de lijst
Je kan You Suffer precies twee keer draaien tussen onze berichten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goed bericht wel. Vraag me af of You Suffer er tussen staat, die neemt denk ik met gemak de award voor kortste nummer mee naar huis
Volgens mij hebben wij een gedeelde breincelquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:46 schreef pipster het volgende:
[..]
Je kan You Suffer precies twee keer draaien tussen onze berichten.
Geweldig nummer ja, kende 'm nog niet maar vond 'm erg lekker. Zeker met die wat rauwe gitaar erbij, prima combo!quote:
Veel plezier bij de borrel, we zullen extra voor je headbangen op alle teringherriequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga naar een kerstborrel met wat vrienden van toneel, geniet nog van het mooie programma rest vd dag. Vooral Evelyne terug in de lijst <3
haha!quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Veel plezier bij de borrel, we zullen extra voor je headbangen op alle teringherrie
Ik vind de overige platen niet bijzonder maar Mezzanine is wel de natuurlijke voorloper van Third van Portishead. Heerlijke nummersquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geweldig nummer ja, kende 'm nog niet maar vond 'm erg lekker. Zeker met die wat rauwe gitaar erbij, prima combo!
Tja, er moet toch genoeg tijd in de lijst zijn voor de 1000 nummers van Marillion/Fishquote:
Inderdaad, ik zag 'm staan op de lijst en dacht, wat doet die hier?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:20 schreef MielMonteur het volgende:
Dat Ed Sheeran en Bruno Mars hardrocknummer is wel een verrassing
Kreeg em laatst toevallig via een vriendin toegestuurd. Kende em tot dan toe ook niet en dacht dat ik het niks zou vinden. Was toen ook al blij verrast. Chris Stapleton vind ik sowieso dikke primaquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:20 schreef MielMonteur het volgende:
Dat Ed Sheeran en Bruno Mars hardrocknummer is wel een verrassing
Helaas was dat in 2015.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dit stond ooit op nr 2000 in de top 2000. Dan begon en eindigde je met Bohemian
Ja, ik luister regelmatig naar de snob, maar haak bij al die theatrale meuk waar geen eind aan lijkt te komen meestal weer af.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom duurt prog rock altijd 23 minuten?
Niet altijd, er zijn ook langere nummersquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Heb op zich niks tegen lange nummers, en ook theatraal kan prima zijn, maar bij de muziek van zeg Genesis of vooral Marillion en gezanten begint het al heel snel te kriebelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef Eightyone het volgende:
Jong stemmetje heeft de dj van dit uur. Ze klinkt als weinig ouder dan 16.
Verder eens wat betreft het eerste nummer uit de post hierboven.
Fijne lange nummers!quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
CAN
Terecht in de Snob, want zeker ondergewaardeerd
Ondergewaardeerd!quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
1467. (1554) Jacques Dutronc – Il Est Cinq Heures, Paris S’Éveille (1968)
1469. (1845) Split Enz – I Hope I Never (1980)
Zo zonde dat deze niet meer in de Top 2000 staan
Vind de B-kant van Future Days heerlijk om bij weg te dromenquote:
29 volgens Google. Iemand met een van nature jeugdig toontje dus. Sommigen hebben dat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is 'r
En op 1340 kwam ze gewoon zelf langs: 1340. (RE) Fiep – Night Shop (2022)quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
29 volgens Google. Iemand met een van nature jeugdig toontje dus. Sommigen hebben dat.
Ja, je zou toch denken dat ie onderdeel van het vaste meubilair zou zijnquote:Op zondag 22 december 2024 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Echt zo raar dat deze Kinks al jaren niet meer in de Top 2000 staat
Jij zou verwachten dat het Nederlandse volk smaak heeft?quote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, je zou toch denken dat ie onderdeel van het vaste meubilair zou zijn
Zo af en toe wel jaquote:Op zondag 22 december 2024 16:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Jij zou verwachten dat het Nederlandse volk smaak heeft?
Ben juist wel blij dat ze hier nog worden opgevist eigenlijkquote:Op zondag 22 december 2024 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
Zou het eigenlijk geen regel moeten zijn dat als liedjes uit de top 2000 zijn gevallen, ze niet meer voor de Snob in aanmerking mogen komen?
Rare verwachting wel....quote:
Ja, dat is zeker zo. Nu hoeft zeker niet elk liedje dat uit de Top 2000 valt in aanmerking te komen voor de Snob 2000 (ik zie Suzan & Freek er bijvoorbeeld niet in voorkomen), maar van sommige klassiekers is het inderdaad verrassend dat ze niet meer gewaardeerd worden.quote:Op zondag 22 december 2024 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben juist wel blij dat ze hier nog worden opgevist eigenlijk
Wij hadden op de middelbare school een muziekleraar die ons op de laatste les van het jaar liedjes liet analyseren. Eén van die liedjes was Welcome Home (Sanitarium).quote:
Vorig jaar heb ik heel veel op en neer gezapt, en zat ik rond het hele uur (als Radio 2 eindeloze reclameblokken uitzendt) sowieso steeds bij de Snob.quote:Op maandag 23 december 2024 08:27 schreef MielMonteur het volgende:
Is er trouwens iets bekend van de retention rate van luistenaars na de 24e? Ik neem toch aan dat een groot deel overgaat naar een andere lijst
Wat leuk! Ik heb ze het afgelopen jaar 3x live gezien en ben de laatste keer zelfs nog na het optreden met de band de stad in gegaan. Sympathieke gasten, ik ben blij verrast dat ze in de Snob staan.quote:Op maandag 23 december 2024 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maruja was een mooie verrassing, meteen maar geliket, en ook naar wat vrienden gestuurd die 'm ook wel kunnen waarderen denk ik
Tof om te horen! ik dacht bijna dat je ging zeggen dat je karaoke had gezongen met in de gay barquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik heb ze het afgelopen jaar 3x live gezien en ben de laatste keer zelfs nog na het optreden met de band de stad in gegaan. Sympathieke gasten, ik ben blij verrast dat ze in de Snob staan.
Nou, we gingen naar café De Plak in Nijmegen en dat is wel een soort van gay bar.quote:Op maandag 23 december 2024 17:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tof om te horen! ik dacht bijna dat je ging zeggen dat je karaoke had gezongen met in de gay bar
Als ze eens een keer in de buurt spelen maar eens meepakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, we gingen naar café De Plak in Nijmegen en dat is wel een soort van gay bar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer alleen dat ie de grap van je stal
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Metal is best leuk, af en toe een nummerquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:04 schreef MielMonteur het volgende:
Two Minutes to Midnight mag best wel in de Top-lijst.
En dat zeg ik als metal-hater
Ik ken dit niet, maar kan dit wel waarderen. Je zal het alleen niet snel op een feestje opzettenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Wat fijn dat deze Swans bijna 300 plekken gezakt is. Nu pak ik em wel mee
Als je Swans te veel waardeert, word je niet meer feestjes uitgenodigd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar kan dit wel waarderen. Je zal het alleen niet snel op een feestje opzetten
quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:43 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Als je Swans te veel waardeert, word je niet meer feestjes uitgenodigd.
Mooi nummer, maar wel godsgruwelijk intens jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar kan dit wel waarderen. Je zal het alleen niet snel op een feestje opzetten
Ooh me too als ze naar NL komenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar! Die wil ik wel weer live zien.
"Houd je van deathmetal, dan heb ik de komende minuten nieuws voor je."quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is er elke keer als ik m aanzet metal of progrock.
Echt hequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk nummer idd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
Einstürzende Neubauten – Yü-Gung (Fütter Mein Ego)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het mag inderdaad iets minder, maar nog altijd liever dan nietszeggende kabbelmuziek van een Suus & Freek ofzoietsquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat zijn sowieso momenten die me de komende dagen van Radio 2 naar Pinguin Radio laten zappen, als het al niet opstond.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het mag inderdaad iets minder, maar nog altijd liever dan nietszeggende kabbelmuziek van een Suus & Freek ofzoiets
Ook hier wordt gezeken over wat er allemaal niet in de lijst staatquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Midlake altijd genot. Hun mooiste, Young Bride, zou ook wel in deze lijst mogen staan
Gelukkig ook genoeg niet-metalquote:
Zeker. Ben zelf niet zo'n metalhead, maar soms wel leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig ook genoeg niet-metal
Later vandaag nog een stemplaat, Talk Talk - After The Flood.
Verschrikkelijk mooi nummer, geniale sax solo, maar ik ga 'm wellicht missen vanwege de kerstboodschappen
Zo af en toe is het wel enigszins nostalgisch, maar zoals dit afgelopen uur hoeft ook weer nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zeker. Ben zelf niet zo'n metalhead, maar soms wel leuk.
Kerstboodschappen kunnen toch ook met de Snob in de oortjes;) Ga ik in ieder geval voor rond 18.00. Hoop dat de meeste mensen dan aan het eten zijn.. en dan is ook nog eens het mooiste Snobuur van de dagquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig ook genoeg niet-metal
Later vandaag nog een stemplaat, Talk Talk - After The Flood.
Verschrikkelijk mooi nummer, geniale sax solo, maar ik ga 'm wellicht missen vanwege de kerstboodschappen
Ik ben helaas niet alleen, anders had ik dat gedaan ja, heb ik afgelopen vrijdag ook gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kerstboodschappen kunnen toch ook met de Snob in de oortjes;) Ga ik in ieder geval voor rond 18.00. Hoop dat de meeste mensen dan aan het eten zijn.. en dan is ook nog eens het mooiste Snobuur van de dag
Ben het nummer ook nu alweer vergeten. Ene oor in..quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
Deze band trad bij ons op tijdens de Popronde van dit jaar. Dat was een tegenvaller en dat vond het publiek ook, want toen ze klaar waren, waren er nog maar een handjevol mensen. Jammer. Bij TAXITAXI eerder op de dag stond het wel vol
Ooit per toeval live op een plein in Florence in 2009 gezien, wat briljant was dat.quote:
Teringquote:
Genoeg leuke nummers al geweest hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tering![]()
Nouja, scheelt dat het niet de top2000 is, dan waren de leukste nummers al geweest
Ik had even goede hoop dat hij er niet bij zou zijn dit jaar, maar volgende uur gaat weer door die irritante Ratz gepresenteerd worden. Hopelijk genoeg muziek zodat hij veel zijn mond moet houden.quote:
Haha ik zit net op te zoeken wie deze flapdrol is, maar hij is berucht hoor ik al. Ook gewoon 5 keer verspreken in 2 zinnen en dan het verkeerde cijfer oplezen. Je hebt verdomme 1 taakquote:
Tijdens z'n wekelijkse uitzending op Ice Radio (zaterdag, 11 uur) vertelt 'ie regelmatig over zichzelf. Hij heeft iets triestigs.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha ik zit net op te zoeken wie deze flapdrol is, maar hij is berucht hoor ik al. Ook gewoon 5 keer verspreken in 2 zinnen en dan het verkeerde cijfer oplezen. Je hebt verdomme 1 taak
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tijdens z'n wekelijkse uitzending op Ice Radio (zaterdag, 11 uur) vertelt 'ie regelmatig over zichzelf. Hij heeft iets triestigs.
Enige tijd terug kwamen z'n scheidingsperikelen uitgebreid op tafel.
O.k. muzieksmaak, dat dan weer wel.
Redding staat er helaas niet in dit jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:07 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd welke Kecksnummers hoger staan. Hoop op Redding 2e Kerstdag. Everlasting van MSP ook weer terug in de snob
Tja, you love him or you hate him.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik had even goede hoop dat hij er niet bij zou zijn dit jaar, maar volgende uur gaat weer door die irritante Ratz gepresenteerd worden. Hopelijk genoeg muziek zodat hij veel zijn mond moet houden.
Edit: Helaas. Al bij de aankondiging binnen 20 seconden twee keer "Vrienden"![]()
En de herinnering van een legendarische uitvoering van dit nummer op een gure kerstavond in Paradiso met veel sneeuw ergens lang geleden. (niet die van 24 december 2001)quote:Op donderdag 26 december 2024 20:42 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Redding staat er helaas niet in dit jaar.
We zullen het met deze blog moeten doen (toevallig wel vandaag gepubliceerd): https://ondergewaardeerde(...)kener-kecks-redding/
Misschien zijn er meer mensen die er in de tien minuten rond de hele uren vaak zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Topdag vandaag in de Snob! Helaas verliezen ze het elk jaar van de Top 2000 qua aandacht. Wel benieuwd naar de luisterdip na 24 dec
Haha toch wel? Bazen dat het zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:21 schreef Gehenna het volgende:
Fuck yeah, Dopesmoker gewoon![]()
Die zag ik even niet aankomen![]()
Gisteren was er op NPO Radio 1 een interview met een van de mensen achter de Snob 2000. Daarin werd ook de nummer 1 gespoilerd (of had Radio 1 de primeur om deze bekend te maken).quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef Gehenna het volgende:
Begin ook benieuwd te raken naar de nummer 1
quote:Op zondag 29 december 2024 11:58 schreef EP3 het volgende:
Marquee Moon afkappen zou verboden moeten worden.
Zelfde ja. Zou mooi zijn als ze dat een keer anders gaan doen. Vorig jaar vroegen ze nog om feedback. Zou best kunnen bedenken dat ze van meerdere mensen het verbetervoorstel hebben ontvangen om een week eerder te beginnen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Snobbers die nog over zijn. Ik luister dit jaar vanaf de 25ste nog minder naar de Snob dan anders. Blijf erbij dat ze dat beter anders kunnen plannen.
23 minuten genotquote:Op maandag 30 december 2024 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfde ja. Zou mooi zijn als ze dat een keer anders gaan doen. Vorig jaar vroegen ze nog om feedback. Zou best kunnen bedenken dat ze van meerdere mensen het verbetervoorstel hebben ontvangen om een week eerder te beginnen.
Morgen wel even inschakelen voor De Ballade van Jannes van der Wal though
Yep, een weekje naar voren halen zou niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Snobbers die nog over zijn. Ik luister dit jaar vanaf de 25ste nog minder naar de Snob dan anders. Blijf erbij dat ze dat beter anders kunnen plannen.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef EP3 het volgende:
Mijn liefde voor deze ellenlange ballade reikt iets minder ver dan die van de gemiddelde snobber, geloof ik.
Nu ja, van mij had het levensverhaal van Jannes ook best in 10 minuten verteld mogen worden.quote:
Boh. Die snob moet echt hun uitzenddata anders gaan plannen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
136. (146) Duran Duran – The Chauffeur (1982)
135. (142) The Waterboys – Don’t Bang The Drum (1985)
134. (203) Siouxsie & The Banshees – Cities In Dust (1985)
133. (226) Siouxsie & The Banshees – Spellbound (1991)
132. (121) Mad Season – Wake Up (1995)
131. (134) Bauhaus – Bela Lugosi’s Dead (1982)
130. (208) Rainbow – Stargazer (1976)
Wat een genot vanaf nu dit uur
Of gewoon de mooiste Snobdag nog even meepakken:)quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boh. Die snob moet echt hun uitzenddata anders gaan plannen hoor
Can’t. Top 2000 is traditiequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of gewoon de mooiste Snobdag nog even meepakken:)
Nope Snoblijst is te mooi vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen top 2000 aan t luisteren Gale?
leuk! Ik wissel klein beetje af. En dan ook nog de Tijdloze. Tis zwaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nope Snoblijst is te mooi vandaag
Teveel genot tegelijkertijd op de 31e jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
leuk! Ik wissel klein beetje af. En dan ook nog de Tijdloze. Tis zwaar
Ok, ik ben inmiddels toch wel omquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:54 schreef Gehenna het volgende:
Riverside is best ok natuurlijk, maar het klinkt ook wel heel erg als elke andere progrock band. Hoezo is deze dan zo populair?
Sterk nummer toch Stockholm Syndromequote:
Ik heb zelfs nog helemaal niet geluisterd. Al dat metal erin maakt het uiteindelijk helemaal niet zo'n leuke lijst (voor mij). En er zijn teveel nummer gepromoveerd naar de Top 2000.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goed punt. Maar geloof niet dat ze hier bij de snob ook maar iets van aantrekken. Alles wat ik afgelopen jaren aan verbeteringen heb gesuggereerd wordt terzijde geschoven met een "maar we doen het nou eenmaal al jaren zo"quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog helemaal niet geluisterd. Al dat metal erin maakt het uiteindelijk helemaal niet zo'n leuke lijst (voor mij). En er zijn teveel nummer gepromoveerd naar de Top 2000.
ach ja ik moet ook niet zeiken inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sterk nummer toch Stockholm Syndrome
Nja tijdens zo'n Riverside net gewoon even zappen naar Radio 2. Primaquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goed punt. Maar geloof niet dat ze hier bij de snob ook maar iets van aantrekken. Alles wat ik afgelopen jaren aan verbeteringen heb gesuggereerd wordt terzijde geschoven met een "maar we doen het nou eenmaal al jaren zo"
Op t einde heeft de drummer maar geen zin om te stoppen. Waardoor Nina tot in het oneindige POWAAHHH moet blijven schreeuwenquote:
Weet jij eigenlijk hoe die stemlijst van de Tijdloze werkt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op t einde heeft de drummer maar geen zin om te stoppen. Waardoor Nina tot in het oneindige POWAAHHH moet blijven schreeuwen
Ik weet iig dat de grens voor t aantal stemmen om in de lijst vrij laag ligt. Zeker in de lagere regionen die ze sinds een paar jaar hebben zijn 4-5 stemmen genoeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk hoe die stemlijst van de Tijdloze werkt?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet iig dat de grens voor t aantal stemmen om in de lijst vrij laag ligt. Zeker in de lagere regionen die ze sinds een paar jaar hebben zijn 4-5 stemmen genoeg.
Tis wel een totaal mannenvanmiddelbareleeftijdbolwerk. Taylor debuteert in de top 100 met All Too Well en men begint massaal te zeiken dat ze geweerd had moeten worden net als Andre van Duin ooit.
Nu al wel 3x Cave in de top 100quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet iig dat de grens voor t aantal stemmen om in de lijst vrij laag ligt. Zeker in de lagere regionen die ze sinds een paar jaar hebben zijn 4-5 stemmen genoeg.
Tis wel een totaal mannenvanmiddelbareleeftijdbolwerk. Taylor debuteert in de top 100 met All Too Well en men begint massaal te zeiken dat ze geweerd had moeten worden net als Andre van Duin ooit.
Ja en Into My Arms (lang voordat ie in de Top 2000 binnenkwam en opklom) en martha doen t bijv al lang goed in de hoogste regionen. Denk een net wat andere meer classic rock georiënteerd stempubliek. Maar ze hebben hun hypes. The Chain op 1 bijv. Die nu in de top 2000 ook steeds hoger komtquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Was benieuwd, aangezien er met bijvoorbeeld This Must Be The Place (Naïve Melody), Piece of my Heart (Janis Joplin), nummers het heel goed doen die bij ons niet eens de bubbling under zouden halen.
'Onze' lijst is in elk geval een cultureel fenomeen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja en Into My Arms (lang voordat ie in de Top 2000 binnenkwam en opklom) en martha doen t bijv al lang goed in de hoogste regionen. Denk een net wat andere meer classic rock georiënteerd stempubliek. Maar ze hebben hun hypes. The Chain op 1 bijv. Die nu in de top 2000 ook steeds hoger komt
Ik denk dat t land te klein is als daar Kensington in de top 100 komt of Marco Schuitemaker in de buurt vanquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Onze' lijst is in elk geval een cultureel fenomeen, natuurlijk.
Belgen hebben ook een betere muzieksmaakquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat t land te klein is als daar Kensington in de top 100 komt of Marco Schuitemaker in de buurt van
Beach House is zo'n band die op papier voor mij gemaakt zou moeten zijn, maar die maar niet blijft hangen bij mij. Maar vond deze wel erg mooi iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Myth is het mooiste Dreampop nummer ooit
15.00 – 16.00 uur, Martje Schoemakerquote:
Eclectisch rijtje weer. Eefje hoogtepuntquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
15.00 – 16.00 uur, Martje Schoemaker
87. (85) Steven Wilson – Routine (2015)
86. (353) Nick Cave & The Bad Seeds – Bright Horses (2019)
85. (191) Fish – Vigil (1990)
84. (242) Nick Cave & The Bad Seeds – Push The Sky Away (2013)
83. (82) Radiohead – Let Down (1997)
82. (66) AmenRa – A Solitary Reign (2017)
81. (125) Johan – Everybody Knows (1996)
80. (NIEUW) The Last Dinner Party – Nothing Matters (2024)
79. (247) Eefje de Visser – De Parade (2020)
78. (46) Placebo – The Bitter End (2003)
77. (39) Ayreon ft. Anneke van Giersbergen, Floor Jansen & Marcela Bovio – Valley Of The Queens (2018 Version) (2018)
Ik zeg deze Let Down hoogtepuntquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eclectisch rijtje weer. Eefje hoogtepunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |