Dankquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
https://pinguinradio.com/player/pinguinindie
Goed bericht wel. Vraag me af of You Suffer er tussen staat, die neemt denk ik met gemak de award voor kortste nummer mee naar huisquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:33 schreef Berkery het volgende:
1615. (RE) Napalm Death – Nazi Punks Fuck Off (1994)
Da's vast het kortste nummer in de lijst
Volgend jaar dan maar op You Suffer stemmen van Napalm, dan is het nog wat sneller klaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:33 schreef Berkery het volgende:
1615. (RE) Napalm Death – Nazi Punks Fuck Off (1994)
Da's vast het kortste nummer in de lijst
Je kan You Suffer precies twee keer draaien tussen onze berichten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goed bericht wel. Vraag me af of You Suffer er tussen staat, die neemt denk ik met gemak de award voor kortste nummer mee naar huis
Volgens mij hebben wij een gedeelde breincelquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:46 schreef pipster het volgende:
[..]
Je kan You Suffer precies twee keer draaien tussen onze berichten.
Geweldig nummer ja, kende 'm nog niet maar vond 'm erg lekker. Zeker met die wat rauwe gitaar erbij, prima combo!quote:
Veel plezier bij de borrel, we zullen extra voor je headbangen op alle teringherriequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga naar een kerstborrel met wat vrienden van toneel, geniet nog van het mooie programma rest vd dag. Vooral Evelyne terug in de lijst <3
haha!quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Veel plezier bij de borrel, we zullen extra voor je headbangen op alle teringherrie
Ik vind de overige platen niet bijzonder maar Mezzanine is wel de natuurlijke voorloper van Third van Portishead. Heerlijke nummersquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geweldig nummer ja, kende 'm nog niet maar vond 'm erg lekker. Zeker met die wat rauwe gitaar erbij, prima combo!
Tja, er moet toch genoeg tijd in de lijst zijn voor de 1000 nummers van Marillion/Fishquote:
Inderdaad, ik zag 'm staan op de lijst en dacht, wat doet die hier?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:20 schreef MielMonteur het volgende:
Dat Ed Sheeran en Bruno Mars hardrocknummer is wel een verrassing
Kreeg em laatst toevallig via een vriendin toegestuurd. Kende em tot dan toe ook niet en dacht dat ik het niks zou vinden. Was toen ook al blij verrast. Chris Stapleton vind ik sowieso dikke primaquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:20 schreef MielMonteur het volgende:
Dat Ed Sheeran en Bruno Mars hardrocknummer is wel een verrassing
Helaas was dat in 2015.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dit stond ooit op nr 2000 in de top 2000. Dan begon en eindigde je met Bohemian
Ja, ik luister regelmatig naar de snob, maar haak bij al die theatrale meuk waar geen eind aan lijkt te komen meestal weer af.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom duurt prog rock altijd 23 minuten?
Niet altijd, er zijn ook langere nummersquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom duurt prog rock altijd 23 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |