abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 11:32:32 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216377075
Auto is top, ik heb geen boodschap aan de eigenaar van het bedrijf.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_216377668
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Zat laatst naar een nieuwe auto te kijken, huidige is een id.4 en die bevalt goed. Die id.4 en Tesla kwamen bovenbrijven, maar op dit moment geen zin om geld naar Musk te brengen, dus wordt geen Tesla. Bij een maat van mij hetzelfde, Tesla viel om dezelfde reden af. Andere maat heeft ruim een jaar geleden een Tesla gekocht, en wilt er nu eigenlijk vanaf.
Een ID4 gaan rijden omdat je per sé geen Tesla wil. Dat is zelfkastijding...
pi_216377903
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Een ID4 gaan rijden omdat je per sé geen Tesla wil. Dat is zelfkastijding...
Meer ruimte, vergelijkbaar bereik, bevalt goed, dus waarom veranderen?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 23:23:34 #79
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216385886
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216385969
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
De Model Y is groter, heeft meer range, laadt sneller, veel betere software, rijdt beter, veel sneller…

Maar ieder zijn ding.
pi_216385970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Skoda Enyaq is de betere ID4
pi_216386096
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 23:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De Model Y is groter, heeft meer range, laadt sneller, veel betere software, rijdt beter, veel sneller…

Maar ieder zijn ding.
Praat met je portemonnee. Zolang mensen psychopaten geld geven, gaan ze alleen erger worden. En met een half biljoen kunnen ze veel schade aanrichten.

Maar veel mensen juichen dat toe.
pi_216386115
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 00:21 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Praat met je portemonnee. Zolang mensen psychopaten geld geven, gaan ze alleen erger worden. En met een half biljoen kunnen ze veel schade aanrichten.

Maar veel mensen juichen dat toe.
Musk is een apart figuur, maar geen psychopaat. En dat niet alleen: hoeveel spullen komen uit China bij jou thuis. Ook niet heek erg fris.
  woensdag 22 januari 2025 @ 00:41:27 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216386137
Ben wel short op Tesla. Iets wat ik zelden doe en waarmee ik nooit verloren heb.
Musk is gewoon te raar en wispelturig, consumenten keren zich af, de marketcap is groter dan die van alle Duitse fabrikanten en de koers is zonder echte reden verdubbeld
The End Times are wild
pi_216387379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 23:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar ieder zijn ding.
Maar die is ook een stuk duurder. En die range, meer dan wat we nu hebben hebben we eigen niet nodig. We hebben een kleintje, dus moeten toch elke paar uur stoppen. En laadsnelheid...ik heb eigenlijk nog nooit ergens meegemaakt dat de auto op zijn max laadde. 350 kWh laadpaal, auto kan 175 kWh aan, en laadt toch maar op 50-70 kWh. En laden ook bijna alleen thuis op, alleen op vakantietrips niet, en dan is tijd ook niet zo'n issue. Gewoon een beetje plannen. Om van het eiland af te komen bijv gaan wel meestal door de tunnel. Daar kunnen we prima naar toe rijden in een ruk en moet je een uur vantevoren zijn, dus laden we daar op de parkeerplaats (en daar kun je nu ook op de tesla-laders laden), dan nog een keer laden ergens in België, wat we meestal doen tijdens eten in een restaurant, en daarna door naar familie in NL. Heb wel in een Tesla gereden maar was niet echt onder de indruk eigenlijk, misschien heb ik toen de software niet helemaal ervaren.
pi_216387398
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 23:40 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Skoda Enyaq is de betere ID4
Was helaas geen optie, anders was dat een goede kanshebber ja.
pi_216387536

[ Bericht 53% gewijzigd door SnertMetChoco op 22-01-2025 10:05:28 ]
pi_216465812
Bekijk deze YouTube-video
EV buyers will choose Chinese EVs over Tesla due to Elon Musk says study

Liever een chinese EV dan een Tesla :P
Lijkt me een beetje van de regen in de drup, van de Titanic in de Lusitania :{
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_216466174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 00:30 schreef Digi2 het volgende:

Ach, ik zie Xi Ping geen extreemrechts gedachtengoed verspreiden in Europa.

Bovendien komen veel producten reeds uit China. Waarom dan geen autos's?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216466545
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 04:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, ik zie Xi Ping geen extreemrechts gedachtengoed verspreiden in Europa.

Bovendien komen veel producten reeds uit China. Waarom dan geen autos's?
Als je werkelijk denkt dat China moreel boven Elon staat, dan heb je heel weinig meegekregen van wat er in de wereld gebeurt.

Maar zo zie je maar hoeveel mensen hersenloos achter media hetzes aanlopen.
  woensdag 29 januari 2025 @ 08:25:12 #91
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216466605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je werkelijk denkt dat China moreel boven Elon staat, dan heb je heel weinig meegekregen van wat er in de wereld gebeurt.

Waarom ga je er van uit dat die mensen een stomme keuze maken en niet zelf kunnen nadenken?
Vrijheid van meningsuiting en het zelf maken van keuzes; belangrijk toch?

Arme Elon, slachtoffer van de mediahetze. Het overkomt hem toch zomaar allemaal. Snap er niks van. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216469497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik loop niet achter de media aan.
Dat hoeft ook niet met Musk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator woensdag 29 januari 2025 @ 13:13:29 #93
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216469553
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik loop niet achter de media aan.
Dat hoeft ook niet met Musk.
Ik loop sowieso nergens achteraan. Ik rij. In een Tesla.

:+
Breitling - Instruments for Professionals
pi_216469571
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 00:30 schreef Digi2 het volgende:

Musk is Tesla, Tesla is Musk. Dat is zoals Musk het merk groot heeft weten te maken. Knap gedaan, maar dit is andere kant van de medaille. Dit geeft aan hoe giftig de naam Musk is geworden en dus ook dat Musk een risico is voor bedrijven waaraan hij meedoet.
pi_216469764
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:25 schreef MissButterflyy het volgende:

Arme Elon, slachtoffer van de mediahetze. Het overkomt hem toch zomaar allemaal. Snap er niks van. :+
Tja Elon die had gewoon niet zo dom met een herhaalde armbeweging moeten doen. Zoals onze maxima met wat reflectie na wat geblunder ooit zei hij is een beetje dom geweest. Maar dat zien we Elon of Trump over elon weer niet zeggen. :D
  vrijdag 31 januari 2025 @ 11:03:03 #96
323876 michaelmoore
pi_216492681
Tesla moet niet gaan denken dat ze met de Optimus het monopoly in de robotindustry in handen heeft , dat gaat een gigantische vechtmarkt worden

https://www.scmp.com/tech(...)ght-spring-gala-show

UNITREE shop

[ Bericht 17% gewijzigd door michaelmoore op 31-01-2025 11:16:10 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216493394
Laat ze eerst maar eens een robot maken die ook echt kan strijken. Dus zelf uit de mand halen, plat neerleggen / over de strijkplank trekken en dan strijken. Veel succes. Als dat gelukt is mag je ze er ook voor verkopen. Poetsen, nog zo'n leuke.

Het is wel heel makkelijk om te zeggen dat ze gaan helpen in het huishouden, maar dat hebben we al voor een groot deel geautomatiseerd. Wasmachine, afwasmachine, magnetron, stofzuiger, enzovoorts. Als je een robot gaat maken die ook kan stofzuigen heeft een humanoïde robot alleen nut als hij ook al die andere dingen kan doen. Dus het is dan helemaal stom om te verwachten dat we straks voor iedere taak een andere humanoïde robot hebben.

Als je een robot wil laten stofzuigen, maak dan een zelfrijdende stofzuiger. En die hebben we al. Als je een kookrobot wilt, combineer dan een keukenmachine met een combioven en laat dat ding piepen als de gebruiker er het volgende ingrediënt in moet gooien. In Japan hebben ze die vast ook al. Die strijkrobot word steeds minder nodig omdat je steeds minder kleding nog heet mag wassen / drogen.

Veel mensen hebben daar gewoon een werkster voor. Veel praktischer en goedkoper.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 12:10:18 #98
323876 michaelmoore
pi_216493416
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
Laat ze eerst maar eens een robot maken die ook echt kan strijken. Dus zelf uit de mand halen, plat neerleggen / over de strijkplank trekken en dan strijken. Veel succes. Als dat gelukt is mag je ze er ook voor verkopen. Poetsen, nog zo'n leuke.

Het is wel heel makkelijk om te zeggen dat ze gaan helpen in het huishouden, maar dat hebben we al voor een groot deel geautomatiseerd. Wasmachine, afwasmachine, magnetron, stofzuiger, enzovoorts. Als je een robot gaat maken die ook kan stofzuigen heeft een humanoïde robot alleen nut als hij ook al die andere dingen kan doen. Dus het is dan helemaal stom om te verwachten dat we straks voor iedere taak een andere humanoïde robot hebben.

Als je een robot wil laten stofzuigen, maak dan een zelfrijdende stofzuiger. En die hebben we al. Als je een kookrobot wilt, combineer dan een keukenmachine met een combioven en laat dat ding piepen als de gebruiker er het volgende ingrediënt in moet gooien. In Japan hebben ze die vast ook al. Die strijkrobot word steeds minder nodig omdat je steeds minder kleding nog heet mag wassen / drogen.

Veel mensen hebben daar gewoon een werkster voor. Veel praktischer en goedkoper.
waarom zou een zelflerende robot dat niet kunnen , als jij het wel kan ?
k denk dat jij een robot nog als een machine ziet

https://youtube.com/shorts/zS6vNNW5bEo?si=4RGXBRgIsV6MkKoR
pi_216493444
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
waarom zou een zelflerende robot dat niet kunnen , als jij het wel kan ?
k denk dat jij een robot nog als een machine ziet

https://youtube.com/shorts/zS6vNNW5bEo?si=4RGXBRgIsV6MkKoR
Het is te random, je kunt hem niet voor alles een voorbeeldje laten zien. Pingpong is prima te automatiseren, huishoudelijk werk niet.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 14:02:22 #100
323876 michaelmoore
pi_216494628
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het is te random, je kunt hem niet voor alles een voorbeeldje laten zien. Pingpong is prima te automatiseren, huishoudelijk werk niet.
een self learning robot zou alles moeten kunnen weten en leren wat jij ook zou moeten kunnen en weten

Ik heb liever een robot naast mijn bed aan de stekker de hele nacht dan jij
ik denk dat de robot beter weet wat mijn hartslag is en bloedwaardes zijn tijdens de nacht dan jij, ook dat ie beter weet wat te doen in geval van failure en het dienstnummer van de spoeddienst niet hoeft op te zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')