SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat heel de verloskamer vol met artsen staat enzo en je te horen krijgt dat je kind het syndroom van down heeft.
En doorrrrKan mij voorstellen dat je dan schrikt.
Maar hiernaast hebben ze ook een kind met het syndroom van down. Dat is was als baby echt een heel lief kind.
Nu is hij niet meer te handhaven thuis en zit hij elders. Komt wel regelmatig thuis.
Heb je een kind?En dat is erg, de hele zorg is momenteel heel erg achteruit aan het gaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
In bijna 2025 blijkt nog steeds dat ik zal moeten vechten voor mijn dochter en andere mensen met het syndroom van Down.
Dit betekent dat er in bijna 25 jaar nog niks veranderd is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was gisteren ook weer zo schrijnend geval, een zwaar gehandicapte jongen van 20die in ontwikkeling een baby van drie maanden was.
Zal heel zijn leven al in S'heerenloo. Maar helaas voor hem geen plaats meer omdat hij te veel zorg nodig heeft.
Ze kunnen niets voor hem vinden
In en in triestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* greysbones geeft MK een knufquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zei toch dat het debiel was
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wauw !quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren ook weer zo schrijnend geval, een zwaar gehandicapte jongen van 20die in ontwikkeling een baby van drie maanden was.
Zal heel zijn leven al in S'heerenloo. Maar helaas voor hem geen plaats meer omdat hij te veel zorg nodig heeft.
Ze kunnen niets voor hem vinden
In en in triest
Ik weet dat hier een tehuis is waar zwaar gehandicapte kinderen en volwassen zitten.
Echt hele zware gevallen
Maar ze zullen maar net plek moeten hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha, dat is natuurlijk niet echt de reden dat ik geen kinderen heb. Ik heb gewoon nooit echt een kinderwens gehad. De wens die ik had mbt kinderen krijgen, was meer ingegeven vanuit het ideaalbeeld dat geschetst werd in mn jeugd. Heel soms denk ik dat het wel leuk geweest zou zijn, maar over het algemeen denk ik dat ik beter functioneer zonder kinderen. Maar ik haat ze niet hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende: [..] Dat zijn beste baby's zeg Had je anders wel kinderen gewild?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
nu politiechronik slowenie gelezen , per dag zijn tussen 60 en
160 ongevallen, darvan 1 tot 5 schwere ongevallen![]()
Ja het was te triest voor woorden. Waar gaan wij in vredesnaam naar toe met onze zorgquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw !
Ik weet dat hier een tehuis is waar zwaar gehandicapte kinderen en volwassen zitten.
Echt hele zware gevallen
Maar ze zullen maar net plek moeten hebben
We moeten steeds meer en meer betalen en krijgen er steeds minder voor terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak me daar best wel eens zorgen omquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was te triest voor woorden. Waar gaan wij in vredesnaam naar toe met onze zorg
We moeten steeds meer en meer betalen en krijgen er steeds minder voor terugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zijn hier meer dan 300 per dagquote:
Nederland is ook een klein landThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stuk minder dichtbevolkt dan Nederlandquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En kleine bevolking ( denk ik)![]()
Slechte infrastructuurquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stuk minder dichtbevolkt dan NederlandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doorheenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nooit geweest. Jij wel?
Meer niet
Maar het lijkt me duidelijk dat Nederland in die begrippen welvarender isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Absoluut. Ik wil er wel een keer heenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doorheen
Meer niet
Maar het lijkt me duidelijk dat Nederland in die begrippen welvarender is![]()
![]()
Best veel he, zijn er 160 te veelquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:42 schreef mario390 het volgende:
nu politiechronik slowenie gelezen , per dag zijn tussen 60 en
160 ongevallen, darvan 1 tot 5 schwere ongevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel naar Kroatiëquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Absoluut. Ik wil er wel een keer heen
Of HongarijeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja Kroatië lijkt me ook mooiquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wel naar Kroatië
Of Hongarije![]()
Hongarije, of in ieder geval Boedapest, is![]()
![]()
Ja ik ook. ALs je zo ook eens om je heen hoort zitten er best veel gevallen tussen waarbij je denkt ppfff wat is ditquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak me daar best wel eens zorgen om
Klein voorbeeld
Zus heeft vorige week een ablatie gehad. Dan kom je op een speciale afdeling daarna. Ze moet daarna 6 uur plat blijven liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er woont familie in Hongarijequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Kroatië lijkt me ook mooi![]()
Hongarije, of in ieder geval Boedapest, is
Zijn afgelopen jaar geëmigreerd
Ben wel benieuwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snel een keer langsgaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er woont familie in Hongarije
Ben wel benieuwd![]()
![]()
kijk deze ongevall autobahn slowenie 2019.binnen 5 sekonden de in vrachtwagen overleden 20 meter afgestürzt
de in kleine auto niks gebeurd maar de was schuld
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. ALs je zo ook eens om je heen hoort zitten er best veel gevallen tussen waarbij je denkt ppfff wat is dit
Klein voorbeeld
Zus heeft vorige week een ablatie gehad. Dan kom je op een speciale afdeling daarna. Ze moet daarna 6 uur plat blijven liggen.Dat hoor je vaak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuk vakantie adresjequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er woont familie in Hongarije
Ben wel benieuwd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftigquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:57 schreef mario390 het volgende:
kijk deze ongevall autobahn slowenie 2019.binnen 5 sekonden de in vrachtwagen overleden 20 meter afgestürzt
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij moet er nog heel veel gebeurenquote:
Dat is een flinke klapperquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:57 schreef mario390 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik kom wel helpen maar moet wel in Spanje of Italië zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nog heel veel gebeuren![]()
Applaus!?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak!Zo dan zo lang wachten als ze bang zijn voor kanker ppffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk hebben ze het verkeerd en is het iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spanjequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen maar moet wel in Spanje of Italië zijn.
Dan kan je beter even wachtenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nog heel veel gebeuren
quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan zo lang wachten als ze bang zijn voor kanker ppffff
Hopelijk hebben ze het verkeerd en is het iets andersHuisartsenpraktijk hier is echt 1 grote puinzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben niks voor elkaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met je voeten!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Greybones volg je mijn vrienden al in Spanje?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2024 10:04:52 ]![]()
Ken je meneer Cactus niet?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een beetje onhandig, maar vooruitI'm surrounded by morons!
Creatief met kurk?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik al weer ver weggestopt in m'n geheugenI'm surrounded by morons!
Hoi pieperquote:
I'm surrounded by morons!
Ik een mens?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
lkw mens tot,en de corsa mens niks gebeurdEcht niet, ik ben AI!
Of eerder Artificial Stupidity!![]()
![]()
Jawel, gaat ook wel!quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles fijn achter het gordijn
Met u ook?![]()
Alleen wel slecht geslapen.
Mini-ToT is nu voor een kerstbrunch naar school.![]()
![]()
Ow balen, misschien nog een klein dutje zo?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, gaat ook wel!![]()
Alleen wel slecht geslapen.
Mini-ToT is nu voor een kerstbrunch naar school.
Oh leuk!Had ie er zin in?
![]()
![]()
Nou ik moet hem zo weer ophalen he!quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen, misschien nog een klein dutje zo?
Oh leuk!Had ie er zin in?
En hij had er niet specifiek zin in, maar was gewoon weer super vrolijk.![]()
![]()
Ow hehequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik moet hem zo weer ophalen he!
En hij had er niet specifiek zin in, maar was gewoon weer super vrolijk.![]()
Dat is altijd fijn als ie vrolijk is![]()
![]()
AI is more artificial than it is intelligent zeg ik vaak tijdens mijn presentaties over AIquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik een mens?Echt niet, ik ben AI!
Of eerder Artificial Stupidity!
Zeker!quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow hehe![]()
Dat is altijd fijn als ie vrolijk isGisteren was het helemaal van de zotte hoe vrolijk hij was!
Eergisteren ook!![]()
Maandag en dinsdag moest hij eerst nog ff wat bijrusten van het weekend.![]()
Shit goes in, shit goes out.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
AI is more artificial than it is intelligent zeg ik vaak tijdens mijn presentaties over AI![]()
![]()
Mooi om te zienquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Gisteren was het helemaal van de zotte hoe vrolijk hij was!
Eergisteren ook!![]()
Maandag en dinsdag moest hij eerst nog ff wat bijrusten van het weekend.![]()
![]()
Creatieve spetterpoep over de hele muur en plafondquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Creatieve spetterpoep over de hele muur en plafond![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je visueel ingesteld bentquote:
Nogal ja!quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je visueel ingesteld bent![]()
![]()
quote:
Ga duttenI'm surrounded by morons!
TrusteI'm surrounded by morons!
Graag gedaanI'm surrounded by morons!
Neequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Greybones volg je mijn vrienden al in Spanje?
VertelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niks zeggen maar ik ben nog maar 6 puntjes (?)verwijderd van GG
Alle?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke maand had jij de meeste punten ?![]()
![]()
Plannen voor vandaag?
En
En
En
De zon schijnt hier![]()
![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke maand had jij de meeste punten ?![]()
![]()
Februari 2. JustinK / 3192 / +164 / +82 / 5088 / 6572
Maart 1. JustinK / 5889 / +91 / +16 / 8441 / 10149
April 13. JustinK / 561 / +0 / +9 / 2000 / 2285
Mei 1. JustinK / 3678 / +5 / +16 / 10860 / 11843
Juni 1. JustinK / 3294 / +75 / +61 / 14779 / 15935
Juli 1. JustinK / 3971 / +132 / +21 / 12693 / 13753
September 1. JustinK / 3919 / +112 / +18 / 9130 / 10473
Oktboer 2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
November 1. JustinK / 4562 / +185 / +53 / 9918 / 11171"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga vanmiddag even naar de mediamarkt..quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:05 schreef greysbones het volgende:
Plannen voor vandaag?
En
En
En
De zon schijnt hier![]()
![]()
En hier geen zon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kijk deze damequote:Op vrijdag 20 december 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
November 1. JustinK / 4562 / +185 / +53 / 9918 / 11171
Deze vrouwquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
November 1. JustinK / 4562 / +185 / +53 / 9918 / 11171![]()
![]()
Wat ga je halen ?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag even naar de mediamarkt..
En hier geen zonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet nog cadeautjes halen
Ben een beetje laat
Jus,quote:
Jij als oude man
Wat zou jij willen voor kerst
Januari 16. Lovely / 389 / +24 / +7 / 819 / 1046
Februari 35. Lovely / 29 / +0 / +0 / 120 / 145
Maart 22. Lovely / 373 / +13 / +0 / 748 / 969
April 8. Lovely / 708 / +13 / +18 / 2325 / 2793
Mei 11. Lovely / 451 / +2 / +0 / 2500 / 2842
Juni 25. Lovely / 166 / +0 / +12 / 1158 / 1301
Juli 12. Lovely / 556 / +23 / +29 / 2416 / 2844
September 3. Lovely / 1198 / +107 / +80 / 4156 / 4981
Oktober 3. Lovely / 1218 / +51 / +30 / 4274 / 5036
November 6. Lovely / 871 / +83 / +33 / 3749 / 4352"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wil ik al best lang en is nu goedkoper, mooi kerst cadeau voor mezelfquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oktober lovquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
Januari 16. Lovely / 389 / +24 / +7 / 819 / 1046
Februari 35. Lovely / 29 / +0 / +0 / 120 / 145
Maart 22. Lovely / 373 / +13 / +0 / 748 / 969
April 8. Lovely / 708 / +13 / +18 / 2325 / 2793
Mei 11. Lovely / 451 / +2 / +0 / 2500 / 2842
Juni 25. Lovely / 166 / +0 / +12 / 1158 / 1301
Juli 12. Lovely / 556 / +23 / +29 / 2416 / 2844
September 3. Lovely / 1198 / +107 / +80 / 4156 / 4981
Oktober 3. Lovely / 1218 / +51 / +30 / 4274 / 5036
November 6. Lovely / 871 / +83 / +33 / 3749 / 4352
Nou kan morgen en of maandag nogquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
Ik moet nog cadeautjes halen
Ben een beetje laat
Ik heb er de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:20 schreef Lovely het volgende:
Deze https://www.mediamarkt.nl(...)ht-ip8x-1806604.html
Maar ziet er prima uit
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus,
Jij als oude man
Wat zou jij willen voor kerst![]()
![]()
Ik ook niet echt eigenlijk,maar deze vond ik wel mooi en heeft een kleuren schermquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van
Maar ziet er prima uit
Volgens mij heeft @Kissingbird ook een e-reader"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kiwiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nog steeds koorts en een beetje hoofdpijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds koorts en een beetje hoofdpijn![]()
![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds koorts en een beetje hoofdpijn
Gaat vast wel over voordat ik een jongetje wordTrotste mama van Ambar
Aarg die stiefelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kutzooi was er al bang voorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Derde plek weg
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owwww de wereld vergaat niet Mikeyquote:
Snap dat je het jammer vindt
Maar kop op
Tis niet zo druk de laatste dagen
Bolk away
Si habben irh laten lauffenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owwww de wereld vergaat niet Mikey
Snap dat je het jammer vindt
Maar kop op
Tis niet zo druk de laatste dagen
Bolk awayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sie haben die Mario nicht lassen Laufenquote:![]()
Die Mario hat punkten gemacht im NachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik was er zelf tot drie uur was het nog gezellig druk. Nog keer extra wakker geschrokken post gezet verder gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sie haben die Mario nicht lassen Laufen![]()
Die Mario hat punkten gemacht im NachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Je bent in ieder geval alweer een puntje ingelopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik was er zelf tot drie uur was het nog gezellig druk. Nog keer extra wakker geschrokken post gezet verder gaan slapen.
Mario komt al twee weken agressief naar mij met vent dit vent dat en duits gescheld elke nacht nu heeft ie nog zijn zin ookquote:
R.I.P DTS.![]()
Lekker laten gaan johquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mario komt al twee weken agressief naar mij met vent dit vent dat en duits gescheld elke nacht nu heeft ie nog zijn zin ook![]()
Ik ga jullie met rust laten
Tijd om het slachtveld in te gaan
Aka boodschappen doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Aka boodschappen doen![]()
![]()
Ja is ook maar dacht dat we matties waren maar sinds ik met hem rond dezelfde plek zit doet hij ronduit onaardig. Hema maakte laatst een grapje over dat Mario zich zou rukken op big brother dames werd Mario vervolgens boos op mij.quote:
R.I.P DTS.![]()
Heb ik net gedaan, moest nog cadeautje zoeken voor de kids, een aardigheidjequote:Op vrijdag 20 december 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Aka boodschappen doen
Maar kan niets vinden, dus maar kleine cadeaudoosjes bij de Hema gekocht en 50 euro in gedaan. Kunnen ze beter zelf wat kopen wat ze leuk vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hij kan soms ineens nogal woosboest reageren, maar ja dat is mario.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is ook maar dacht dat we matties waren maar sinds ik met hem rond dezelfde plek zit doet hij ronduit onaardig. Hema maakte laatst een grapje over dat Mario zich zou rukken op big brother dames werd Mario vervolgens boos op mij.
![]()
In ander nieuws wel antwoord van coolblue
R.I.P DTS.![]()
Wordt het eindelijk goed opgelost?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
In ander nieuws wel antwoord van coolblue![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Je krijgt een nieuwe kookplaat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
In ander nieuws wel antwoord van coolblueWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt het eindelijk goed opgelost?Shop te goed dezelfde waarde want hij was zogenaamd niet leverbaar nu gaan we met dat te goed hetzelfde ding weer bestellenquote:
R.I.P DTS.![]()
Dat dit zolang heeft moeten duren...quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Shop te goed dezelfde waarde want hij was zogenaamd niet leverbaar nu gaan we met dat te goed hetzelfde ding weer bestellen
Maar goed, eindelijk wordt er iets geregeld![]()
![]()
Kan je niet beter elders bestellen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Shop te goed dezelfde waarde want hij was zogenaamd niet leverbaar nu gaan we met dat te goed hetzelfde ding weer bestellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja duurde echt lang.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat dit zolang heeft moeten duren...
Maar goed, eindelijk wordt er iets geregeldIs shop tegoed van coolblue zelf.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet beter elders bestellen dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O, doe je er wel verstandig aan om dan dezelfde te bestellen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja duurde echt lang.
[..]
Is shop tegoed van coolblue zelf.
Ik zou voor een andere gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk krijg je dan niet precies dezelfde terugquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Shop te goed dezelfde waarde want hij was zogenaamd niet leverbaar nu gaan we met dat te goed hetzelfde ding weer bestellen
Misschien ligt die nu wel bij de tweedekansjes
Een tweede kansje moet wel werken hequote:Op vrijdag 20 december 2024 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dan niet precies dezelfde terug
Misschien ligt die nu wel bij de tweedekansjes![]()
![]()
Misschien hebben ze hem nu wel gerepareerd?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een tweede kansje moet wel werken he
Was wel een heel mooi en handig ding als ik er een heb die wel fatsoenlijk werkt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, doe je er wel verstandig aan om dan dezelfde te bestellen?
Ik zou voor een andere gaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou inderdaad ook niet meer precies dezelfde durven te bestellen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, doe je er wel verstandig aan om dan dezelfde te bestellen?
Ik zou voor een andere gaanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wanneer je weet dat je het rustig aan moet doen maar nu wel ontzettend verveelt bentTrotste mama van Ambar
Zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem nu wel gerepareerd?![]()
![]()
Dat zou wel heel stom zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dan niet precies dezelfde terug
Misschien ligt die nu wel bij de tweedekansjes
R.I.P DTS.![]()
Wat is er anders aan dan aan al die andere?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was wel een heel mooi en handig ding als ik er een heb die wel fatsoenlijk werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik ook niet, wel raar als ze zeggen dat hij niet meer voorradig is maar wel op de website staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook niet meer precies dezelfde durven te bestellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit ik net aan. had een banketstaaf bij de bakker meegenomen. Dacht doe eens gek. Toen ik af moest rekenen was ik gek. Schrok mij kapot 7.95quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik net aan. had een banketstaaf bij de bakker meegenomen. Dacht doe eens gek. Toen ik af moest rekenen was ik gek. Schrok mij kapot 7.95Maar extra van genieten dan
![]()
love it.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
November 1. JustinK / 4562 / +185 / +53 / 9918 / 11171![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet echt eigenlijk,maar deze vond ik wel mooi en heeft een kleuren scherm
Volgens mij heeft @:kissingbird ook een e-readerja ik heb ook een Kobo ereader. De derde al.. zijn allemaal goed (vind ik dan).
Smile, it's free therapy.![]()
Zou Killem banketbakker zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen als het een banketbakkersstaaf is![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik net aan. had een banketstaaf bij de bakker meegenomen. Dacht doe eens gek. Toen ik af moest rekenen was ik gek. Schrok mij kapot 7.95![]()
sodeju wat een geld!
Eindelijk!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Oh, toch nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal hem ff opwarmen in je oventje.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal hem ff opwarmen in je oventje.![]()
![]()
2 hier dus dat komt vast wel goed![]()
En hallo Killem
Banketstaaf dat stukje bladerdeeg met spijs erin? Vieze bendeTrotste mama van Ambar
Ja maar die ene is een beetje vies. Moet je eerst schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
2 hier dus dat komt vast wel goed![]()
En hallo KillemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zat oa nog een normale stekker aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan aan al die andere?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is graag of niet!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar die ene is een beetje vies. Moet je eerst schoonmaken.Mag jij doen als je toch ziet dat die vies isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is graag of niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag jij doen als je toch ziet dat die vies is
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is graag of niet!Ja, daar ben ik het mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mooie ventquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens!Zelden dat je een maagd treft lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HushThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
A girl can dream. Al heb ik wel een beetje mn twijfels bij een 40-jarige maagdquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelden dat je een maagd treft lijkt me![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
A girl can dream. Al heb ik wel een beetje mn twijfels bij een 40-jarige maagdHeuj!
Dat gifje van gisteravond over piraten en bruine broek was een scène van Game of Thrones; een piraat zat een grap te vertellen van dat als een piraat iemand aanviel, hij altijd een rode broek aan wilde hebben zodat ze hem niet konden zien bloeden.
Op een dag waren ze omsingeld door 16 schepen: "Breng me m'n bruine broek, zodat ze me niet kunnen zien schijten!"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
A girl can dream. Al heb ik wel een beetje mn twijfels bij een 40-jarige maagdzou overslaan
Ik heb een filmpje toegestuurd gekregen waarop hij te zien is dat hij met een hele groep schoolgenotjes heel uitbundig aan het dansen is!quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met mij nog steeds
Hoe heeft mini-ToT het gehad?Hij heeft zich wel vermaakt!
![]()
![]()
Oh dat klinkt goedquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje toegestuurd gekregen waarop hij te zien is dat hij met een hele groep schoolgenotjes heel uitbundig aan het dansen is!Hij heeft zich wel vermaakt!
![]()
![]()
Hij smaakte ook overheerlijk moet ik zeggen.quote:
Moet mij dan altijd zo inhouden om niet nog een stuk te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je een lekkere vulling danquote:
Ja vers gebakken het bestequote:Op vrijdag 20 december 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij smaakte ook overheerlijk moet ik zeggen.
Moet mij dan altijd zo inhouden om niet nog een stuk te pakken![]()
![]()
Ja, daar schrok ik ook van hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O op die manier, maar daar zijn er nog wel meer van toch?quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat oa nog een normale stekker aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees net bij TIna Nijkamp dat BB 6 jan begintquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: