Jij hoeft met helemaal niemand begrip te hebben hoor. De rechter doet de uitspraak.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:53 schreef Richestorags het volgende:
Waarom moeten wij als samenleving begrip hebben voor iemand die zijn trauma dat 2.500 km verderop is ontstaan hier uitleeft?
Breng het even terug naar een huis: je neemt een vreemde in huis en die sloopt je hele boel. Zou je diegene dan nog in je huis houden?
Waar is dat begrip voor de samenleving dan? Waarom hebben die inclusieve lui altijd alleen begrip voor "zielige" gevallen maar nooit voor de consequenties van hun begrip?
Er staat nergens dat hij een trauma heeft. Al moet ik zeggen dat dat vaak wel gebruikt wordt om slecht gedrag goed te praten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:53 schreef Richestorags het volgende:
Waarom moeten wij als samenleving begrip hebben voor iemand die zijn trauma dat 2.500 km verderop is ontstaan hier uitleeft?
Breng het even terug naar een huis: je neemt een vreemde in huis en die sloopt je hele boel. Zou je diegene dan nog in je huis houden?
Waar is dat begrip voor de samenleving dan? Waarom hebben die inclusieve lui altijd alleen begrip voor "zielige" gevallen maar nooit voor de consequenties van hun begrip?
Trauma hoeft al niet eens meer om het gedrag goed te praten. Hij heeft gewoon wat stress. En daar had NL vast iets aan moeten doen dus eigenlijk verdienen we dit gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij een trauma heeft. Al moet ik zeggen dat dat vaak wel gebruikt wordt om slecht gedrag goed te praten.
Ja oke dus met de D66-mentaliteit kunnen wij concluderen dat het de schuld van de maatschappij is dat hij dingen kapot loopt te maken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Trauma hoeft al niet eens meer om het gedrag goed te praten. Hij heeft gewoon wat stress. En daar had NL vast iets aan moeten doen dus eigenlijk verdienen we dit gewoon.
De fuck boeit het nou waar een trauma is ontstaan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:53 schreef Richestorags het volgende:
2nd thisquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:53 schreef Richestorags het volgende:
Hoezo? Hij is toch ouder dan 18! Dan mogen niet meer je ouders en zussen komen, alleen het eigen gezin en dat heeft hij nog niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat zielig voor hem he? Gelukkig mag zijn familie binnenkort overkomen. Wat een aanwinst!
Dus niet vader, moeder en zusjes.quote:In aanmerking voor hereniging komen:
echtgenoot of partner;
biologische kinderen;
pleegkinderen of adoptiekinderen die deel uitmaakten van het gezin in het land van herkomst.
Deze man is 20.quote:Het verzoek tot gezinshereniging loopt.
Op basis waarvan moet er gezinshereniging plaatsvinden? Hij herenigt zich maar in Syrië.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:48 schreef nixxx het volgende:
Als gezinshereniging afgewezen wordt, en deze man uit frustratie een stel mensen doodsteekt zullen er nog wel naïevelingen zijn die het excuseren.
Dit kun je nu wel zo stellen maar die familie gaat gewoon hierheen komenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Op basis waarvan moet er gezinshereniging plaatsvinden? Hij herenigt zich maar in Syrië.
En gezinshereniging toestaan, omdat hij anders misschien een misdrijf begaat. Komop zeg, voor die chantage ga je toch niet de wet omzeilen.
Wettelijk gezien kan het toch ook niet. Zie mijn post van de rijksoverheid. Eigen partner en/of eigen kinderen. Geen ouders en siblings.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Deze man is 20.
Rond die tijd zijn - of beter gezegd wáren - de meeste mensen al uit het ouderlijk huis.
Dus, waar hebben we het over?
Tja, dit is wat een groot deel van progressief links graag wil. Zij zien het als de verantwoordelijkheid van Westerse landen zoals Nederland, om allerlei mensen uit niet-Westerse landen hier op te vangen. En grote misvatting, dit is namelijk niet de verantwoordelijkheid van het Westen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:24 schreef RotatoR het volgende:
Waanzin eigenlijk dat de tikkende asieltijdbommen met allerlei stoornissen zo de samenleving in mogen.
Ik hoop dat vanwege de val van Assad dit verzoek afgewezen gaat worden, ook vanwege het feit dat deze gast volwassen is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit kun je nu wel zo stellen maar die familie gaat gewoon hierheen komen
En dat lijkt me ook niets anders dan gezond verstand.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Wettelijk gezien kan het toch ook niet. Zie mijn post van de rijksoverheid. Eigen partner en/of eigen kinderen. Geen ouders en siblings.
Die kans is klein. Er is helaas een compleet ecosysteem van vluchtelingenorganisaties, NGOs en 'human rights lawyers' die als het nodig is een individu vijf keer opnieuw een aanvraag laten doen. Op deze manier wordt trouwens ook de politieke en democratie ondermijnt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanwege de val van Assad dit verzoek afgewezen gaat worden, ook vanwege het feit dat deze gast volwassen is.
Haha ja dit dus preciesquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:02 schreef ZarB het volgende:
"Opa mist seks met vrouw, vegrijpt zich daarom aan kleinkind, opa krijgt maandelijks sekswerker vanuit thuiszorg op bezoek"
"Juf is boos om niet verlengen contract, brandt school plat, krijgt nu nieuwe baan toegewezen"
Ik mis Scott.gif.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |