SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik was er ook nooit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:08 schreef FreshFruit het volgende: [..] Mijn ervaring is toch iets anders.Ben ook wel verknipt hoor, na 4 Mavo`s door verhuizing heb ik een tijdje geweigerd om naar school te gaan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Veel dronken lui op straatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kerstvakantie begonnen denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er kwam een brief dat het toch wel de bedoeling was dat ik weer naar school moest.Toen heb ik de bakkerij en horeca vakschool maar gedaan en daarna de DTS.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thanks jullie ook straksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MDS ipv DTS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk sta ik nog derde als ik opstaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat jouw doel?quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk sta ik nog derde als ik opsta![]()
Iemand wilde ongevraagd een strijd met mij aan komt elke nacht schelden op mij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Anders nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht serieus dat jullie maatjes waren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand wilde ongevraagd een strijd met mij aan komt elke nacht schelden op mij.
Maar wie dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand wilde ongevraagd een strijd met mij aan komt elke nacht schelden op mij.![]()
Wees blij dat je wakker. Iedere ochtend toch weer een aantal mensen die niet wakker worden!quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
Lekkere tijdstip om weer wakker te zijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Was ook een groot succes,sommige vakken deed ik op mijn slofjes.Maar het was ook de periode dat ik housefessten leerde ontdekken,en daarbij had ik een stage adres die betaalden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt negatiever dan het is, maar boeit me niet als ik opeens niet meer wakker wordquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wees blij dat je wakker. Iedere ochtend toch weer een aantal mensen die niet wakker worden!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze knulquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wees blij dat je wakker. Iedere ochtend toch weer een aantal mensen die niet wakker worden!![]()
![]()
Merk je niks van.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt negatiever dan het is, maar boeit me niet als ik opeens niet meer wakker word“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms lijkt het alsof ik je al jaren ken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd. Dat weet je toch inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet niet of hij nog boos op me is over mijn opmerking over cum tributes
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Soms lijkt het alsof ik je al jaren ken.WederzijdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De aardrijkskundeleraar is altijd boosquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet of hij nog boos op me is over mijn opmerking over cum tributes![]()
Die was wel vies.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet of hij nog boos op me is over mijn opmerking over cum tributes
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En toch nog magna cum laude geslaagd. Netjes.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De aardrijkskundeleraar is altijd boos
lolquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toch nog magna cum laude geslaagd. Netjes.![]()
Je noemt vast geen namenquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand wilde ongevraagd een strijd met mij aan komt elke nacht schelden op mij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij heeft ook 0 spijt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joran.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja alsof hier allemaal lieverdjes zitten![]()
Zodra het om punten gaat ...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja gib mir punkten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:47 schreef Puzzie het volgende:
Nou ja alsof hier allemaal lieverdjes zitten![]()
Zodra het om punten gaat ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ,dit was even een miscommunicatie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die komt Mikey elke dag uitschelden?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee ,dit was even een miscommunicatie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
@joranquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Lekker ite.
Time flies....quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:06 schreef Puzzie het volgende:
Shit het is ook alweer vier uur geweest
Ik moet morgen alleen nog maar wakker blijven voor mijn parfum wat bezorgd word.quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:06 schreef Puzzie het volgende:
Shit het is ook alweer vier uur geweest![]()
Welke?quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet morgen alleen nog maar wakker blijven voor mijn parfum wat bezorgd word.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat doe ik ook weleens als het zo uitkomtquote:Op vrijdag 20 december 2024 04:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet morgen alleen nog maar wakker blijven voor mijn parfum wat bezorgd word.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Moet kunnen,wel een topgeur.quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dior Dolce Vita 100 ml dus ik ben failliet voorlopig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Mario.quote:
Iedereen vond jullie foto mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dure smaak wel.quote:
Weer thuis?quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:19 schreef mario390 het volgende:
ja gezien
om 22 00 was ik zo müde, heb selfs bb spanie final niet gekijktUw ADH vitamine Worst
Wil je nog even tegen @yvonne zeggen dat ik de foto`s mocht plaatsen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Later vanavond hotpot, zie ik mijn vrienden ook eens na halfjaar en een ander na een jaarUw ADH vitamine Worst
Ik zag mijn zusje laatst na een lange tijd.Heb haar wel een flinke knuffel gegeven.Denk wel 3 keer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:32 schreef hemarookworst het volgende:
Later vanavond hotpot, zie ik mijn vrienden ook eens na halfjaar en een ander na een jaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
yep maar niet nu om half 5quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je nog even tegen @:Yvonne zeggen dat ik de foto`s mocht plaatsen?![]()
Ik zag jouw zusje laatst na een lange tijd.Heb haar wel een flinke knuffel gegeven.Denk wel 3 keer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 04:32 schreef hemarookworst het volgende:
Later vanavond hotpot, zie ik mijn vrienden ook eens na halfjaar en een ander na een jaar![]()
Hoeft nu ook niet.Maar ik kreeg vragen.En jij kan dat zeggen dat het op jouw verzoek was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hilarisch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het een prachtige foto.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk dat we er vaak best naast zitten hoe een user er irl uitziet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mee vandaag.
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Met wie ga je mee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achterop de fiets.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jullie maatjes waren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ken je Serious Request?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MOONtje.quote:![]()
Wazzup?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je verliefd?quote:Op vrijdag 20 december 2024 05:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heb echt mega slecht geslapen. Echt enorm aan het piekeren. Wel over leuke dingen
Dat zouden we stil houden.quote:
dat kann je niet vorstellen hoveel in laibach menschen gewezen zijn
daar zijn over 260 000 inwohner vele students![]()
Lijkt me een leuke stad, wil daar wel een keer heen in de zomer of lenteUw ADH vitamine Worst
Ik heb MOON al.
Ik ben geen fan van Elstak, maar dit is een van die gevallen waar de cover beter is dan het origineelquote:Op vrijdag 20 december 2024 05:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh die heb ik ff aan mijn spotify lijstje toegevoegd
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik ga zo even liggen.Groetjes aan de ochtendploeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat komisch zijn de wc´s bij de brücke, vor mannen is over en stiege vor beneden gaan
en vor meiden is op de ander seite van de brücke![]()
Ik wil mario als gids wanneer ik naar Ljubljana ga, lijkt me komischUw ADH vitamine Worst
Username is er ook weer en soms Bally en Dot.quote:Op vrijdag 20 december 2024 05:53 schreef devzero het volgende:
Wie is de ochtendploeg tegenwoordig? Justink en gebrokenglas?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh nice jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 05:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Elstak, maar dit is een van die gevallen waar de cover beter is dan het origineel
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
ik weet niet in zomer de atraktie daar, daar zie je geen meer ,vor meer te zien moet je nogquote:Op vrijdag 20 december 2024 05:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil mario als gids wanneer ik naar Ljubljana ga, lijkt me komisch
1 ur verder rijden geloof ik![]()
Deze intro is zo gejat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar was op 11 december en overbreite schwertransport onderwegs de kunnt nur
nachts rijden ,dat heeft 3 nachten geduurd obwohl van laibach nach koper zijn nur
105 kilometer zijn![]()
Mario pakt puntjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Mario. Wat een leuke moeder heb jijquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:10 schreef mario390 het volgende:
daar was op 11 december en overbreite schwertransport onderwegs de kunnt nur
nachts rijden ,dat heeft 3 nachten geduurd obwohl van laibach nach koper zijn nur
105 kilometer zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar irritant was zij betje, bij en drop regen zei zij ikquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario. Wat een leuke moeder heb jij
moet kapuze over de kop doen![]()
Ik dacht altijd dat het een boos dametje was, omdat ik altijd lees dat ze aan het mopperen is op je. Maar zo ziet ze er niet uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar irritant was zij betje, bij en drop regen zei zij ik
moet kapuze over de kop doen
Waarom speelt ze nu nog steeds zo de baas over jou. Je bent een volwassen man toch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van regen op je hoofd wordt je niet ziek. Je bent ziek van een virus, die zitten in de lucht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:47 schreef mario390 het volgende:
ja maar ik was erder over 2 weken ziek
Dan had ze je beter niet mee de drukte in kunnen nemen, want daar loop je juist vaak virussen opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klo bedoel je toilet?quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:51 schreef mario390 het volgende:
is over veel in zorg, vragt zij me 3 keer in bus bij nach laibach rijden
moet je naar kloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoef zoiets niet meer tegen mijn kinderen te doen.quote:
Mam, ik ben volwassen hoor, weet zelf wel wanneer ik naar de toilet moet zeur niet zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sonst spelt zij gern tante vor kleinkinderen van onze verwandschaft
kopt hun kleine diingens,en geschenke![]()
Dat is wel lief. Heb jij eigenlijk een broer of zus?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:01 schreef mario390 het volgende:
sonst spelt zij gern tante vor kleinkinderen van onze verwandschaft
kopt hun kleine diingens,en geschenkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, en dat is het zij heeft nur meer 1 broeder ,de andere is
precies vor en jaar in november in wien levend overleden![]()
Dus ze gaat nooit oma worden dus. Of jij moet een leuke vrouw tegen komenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:04 schreef mario390 het volgende:
nee, en dat is het zij heeft nur meer 1 broeder ,de andere is
precies vor en jaar in november in wien levend overleden
Heb jij wel eens een relatie gehad?quote:
Je ziet er best leuk uit, geen vrouwen die om je heen draaien als je uit gaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is een nana gezicht?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:14 schreef mario390 het volgende:
in bleiburg zeker niet,daar is niet veel en de zijn vergeven
en meeste bij onz hebben nana gezichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bij nuur bijna 4000 inwohner is daar niet veel
daar moet ik klagenfurt wohnen zijn over 100 000 bewohner
maar uit alle landen
in klagenfurt ben je vanavond als je meisje vrouw bent niet zeker
als je allein lopt![]()
Lastig dus om iemand tegen te komen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:19 schreef mario390 het volgende:
bij nuur bijna 4000 inwohner is daar niet veel
daar moet ik klagenfurt wohnen zijn over 100 000 bewohner
maar uit alle landen
in klagenfurt ben je vanavond als je meisje vrouw bent niet zeker
als je allein lopt
En een dating bureau, heb je dat al eens geprobeerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen mooie leuke vrouwen dus. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeggen we zo in bleiburg zijn geen zort naomi, manon,violeta
Je wil toch ook wel eens euhhh .......je weet wat ik bedoel![]()
En toeristen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kann ook geen 20 jarige kregen, om dat het bijna niet kann
dann praat de hele city over me,en ik geloof dat me 20 jarige ook
vor veel te oud zien![]()
daar is niet veel, de de komen zijn te beharte mensenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen mooie leuke vrouwen dus. Dat is wel jammer.
Je wil toch ook wel eens euhhh .......je weet wat ik bedoel![]()
En toeristen?
of zo jugend de komen als schulklasse skivakantie ofzo![]()
Je wilt een jong meisje. Je bent 40 toch? Het kan wel, je ziet wel vaker oudere mannen met jongere vrouwen. Alleen zou ik dan voor een 21 jarige gaan, die is volwassenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:23 schreef mario390 het volgende:
ik kann ook geen 20 jarige kregen, om dat het bijna niet kann
dann praat de hele city over me,en ik geloof dat me 20 jarige ook
vor veel te oud zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik dat zo lees zijn er dus veel vrijgezellen bij jullie. Of jij hebt gewoon een moeilijke smaak wat vrouwen betreftquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is niet veel, de de komen zijn te beharte mensen
of zo jugend de komen als schulklasse skivakantie ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3370 / +106 / +0 / 12871 / 13434
2. FreshFruit / 1276 / +51 / +58 / 3077 / 3657
3. mario390 / 778 / +38 / +51 / 534 / 819
4. Dr.Mikey / 764 / +102 / +8 / 1164 / 1474
5. hemarookworst / 451 / +19 / +32 / 1550 / 1839
6. HappyCharly / 430 / +3 / +4 / 1890 / 2111
7. KillemWieft / 421 / +9 / +19 / 333 / 521
8. _UserName_ / 334 / +83 / +0 / 352 / 437
9. AardappelSchotel / 322 / +4 / +0 / 2179 / 2419
10. gebrokenglas / 274 / +3 / +0 / 2186 / 2453
11. greysbones / 260 / +34 / +0 / 2817 / 2972
12. MizzezAmy / 246 / +34 / +1 / 1422 / 1623
13. Lovely / 200 / +28 / +0 / 2399 / 2623
14. Pinnenmutske / 180 / +8 / +0 / 843 / 994
15. Fogel / 174 / +46 / +0 / 658 / 802
16. ToT / 146 / +15 / +0 / 2593 / 2756
17. loveyoulongtime / 140 / +1 / +1 / 660 / 730
18. Rob / 135 / +0 / +0 / 209 / 261
19. Bally-b / 134 / +20 / +0 / 87 / 119
20. mascara-klodder / 125 / +0 / +17 / 213 / 260SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
dat klopt niet met vele vrijgezellen ,wanneer ik naar mijn
oude schulvrienden denk,hebben vele en family m.kinder![]()
O echt, dacht dat je 42 was of zoquote:
Wanneer wordt je 50 dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, jij hebt gewoon te veel eisen wat een vrouw betreftquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:30 schreef mario390 het volgende:
dat klopt niet met vele vrijgezellen ,wanneer ik naar mijn
oude schulvrienden denk,hebben vele en family m.kinder
Dan zal je hard moeten strijden om dat vol te houdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2026quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dacht dat je 42 was of zo
Wanneer wordt je 50 dan?![]()
Dan hoor je ook bij de oudjesquote:![]()
Je ziet er wel jonger uit hoor dan 48Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou wel van mannen met lange haren.quote:
Een beginnend baardje is ook wel mooi. Zo dikke volle baard vind ik dan weer lelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft toch ook wat. Maar als je het niets vindt kan je er ook wat aan doen. Gewoon verven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:39 schreef mario390 het volgende:
schwarzgrieze bart, schwarzgrieze harenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat rijden nach laibach was geplant dat we in 2 uren daar zijn
maar wegen bouwstellen, en en ongevall op de ander seite van de autobahn
hebben we en ur langer vor gebruikt![]()
Dat is wel balen, en de terugweg?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:51 schreef mario390 het volgende:
dat rijden nach laibach was geplant dat we in 2 uren daar zijn
maar wegen bouwstellen, en en ongevall op de ander seite van de autobahn
hebben we en ur langer vor gebruiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Assiequote:Nog steeds op vakantie?
moesten we anders rijden om dat de busrijder dacht de autobahn is gesperrt van ongevallquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel balen, en de terugweg?
maar we zijn over loiblpass schneller geweest, obwohl dat daar somige steile kurven zijn,daar moet
je echt goed bus rijden kunnen![]()
Lekker danquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moesten we anders rijden om dat de busrijder dacht de autobahn is gesperrt van ongevall
maar we zijn over loiblpass schneller geweest, obwohl dat daar somige steile kurven zijn,daar moet
je echt goed bus rijden kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UN, hoe was de echo?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze was wat aan de kleine kant dus we moesten gister naar Nijmegen, maar ze is gewoon klein, is niks afwijkends te zien verder. Maar was wel even hectischquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat snap ik je maakt je toch zorgenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze was wat aan de kleine kant dus we moesten gister naar Nijmegen, maar ze is gewoon klein, is niks afwijkends te zien verder. Maar was wel even hectisch
Klein kan komen door het roken, vaak zie je dan dat de baby's klein zijn
Maar een kleine baby kan gezond zijn, en persoonlijk vind ik een kleine baby ook leuker
En ze kan de laatste maanden nog een groeispurt makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeiden wij ook maar het is niet aan de echo af te zien dat het daardoor komt, zoals de gynaecoloog zei: "zonder 3% kleine kinderen zijn er andere kinderen die bij de 3% horen, het hoeft niks te betekenen", ze is dus gewoon klein, wel gaan ze de groei bijhouden elke 2 weken nu maar dat kan gewoon in Winterswijk, tenzij ze van haar groeicurve af gaat wijken naar een mindere lijn. Als ze met 36 weken 1500 gram is, is er niks aan de hand.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan maar hopen dat ze een groeispurt maakt 1500 gr is wel weinig met 36 weken. Hopelijk wordt het wat meerquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
Dat zeiden wij ook maar het is niet aan de echo af te zien dat het daardoor komt, zoals de gynaecoloog zei: "zonder 3% kleine kinderen zijn er andere kinderen die bij de 3% horen, het hoeft niks te betekenen", ze is dus gewoon klein, wel gaan ze de groei bijhouden elke 2 weken nu maar dat kan gewoon in Winterswijk, tenzij ze van haar groeicurve af gaat wijken naar een mindere lijn. Als ze met 36 weken 1500 gram is, is er niks aan de hand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar mn broer en zus waren 9-ponders, waardoor ik alsnog heel makkelijk naar buiten floepte
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die van mij was ook 6 weken te vroeg en woog 2550 gram dus netjesquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik woog 2kg650 bij mijn geboorte
15 dagen te vroeg
MIjn tweeling was een maand te vroeg, de een woog 2350 gram en de andere 2510 gramWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO dat was een beste bevalling voor je moederquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze was het gewend!quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dat was een beste bevalling voor je moeder
Mijn neefje was ook rond de 4500 gram, toen durfde ik niet meer aan kinderen te beginnen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
vrachtwagen hebben daar eigentlich verbot ,rijden somige trotzdem
ook wanneer dikke sneeuw iszo als hier gebeurd 2020 de ding heeft
daar de hele straße blokeerd![]()
![]()
Dat zijn beste baby's zegquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze was het gewend!
Mijn neefje was ook rond de 4500 gram, toen durfde ik niet meer aan kinderen te beginnen
Had je anders wel kinderen gewild?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3370 / +106 / +0 / 12871 / 13434
2. FreshFruit / 1276 / +51 / +58 / 3077 / 3657
3. mario390 / 778 / +38 / +51 / 534 / 819
4. Dr.Mikey / 764 / +102 / +8 / 1164 / 1474
5. hemarookworst / 451 / +19 / +32 / 1550 / 1839
6. HappyCharly / 430 / +3 / +4 / 1890 / 2111
7. KillemWieft / 421 / +9 / +19 / 333 / 521
8. _UserName_ / 334 / +83 / +0 / 352 / 437
9. AardappelSchotel / 322 / +4 / +0 / 2179 / 2419
10. gebrokenglas / 274 / +3 / +0 / 2186 / 2453
11. greysbones / 260 / +34 / +0 / 2817 / 2972
12. MizzezAmy / 246 / +34 / +1 / 1422 / 1623
13. Lovely / 200 / +28 / +0 / 2399 / 2623
14. Pinnenmutske / 180 / +8 / +0 / 843 / 994
15. Fogel / 174 / +46 / +0 / 658 / 802
16. ToT / 146 / +15 / +0 / 2593 / 2756
17. loveyoulongtime / 140 / +1 / +1 / 660 / 730
18. Rob / 135 / +0 / +0 / 209 / 261
19. Bally-b / 134 / +20 / +0 / 87 / 119
20. mascara-klodder / 125 / +0 / +17 / 213 / 260Hoppakeee en wederom in de toplijst van bolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey M_K en ik zie je bijna nooit hier, ben je in de late of nachtelijke uurtjes hier?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoppakeee en wederom in de toplijst van bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoppakeee en wederom in de toplijst van bolkenquote:quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey M_K en ik zie je bijna nooit hier, ben je in de late of nachtelijke uurtjes hier?![]()
![]()
Soms en soms ook niet. Of ik laat jullie aan mij voorbijgaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey M_K en ik zie je bijna nooit hier, ben je in de late of nachtelijke uurtjes hier?
Je kan op mijn naam klikken en dan zie je wat ik doe overdag of in de nacht of gewoon niet![]()
![]()
Morguh Justinquote:lekker uitgeslapen?
O dat is ook veel, ik weet het niet eens van mij zelfquote:
O zover ga ik niet hoor. Ga niet op iemand zijn naam klikken om te kijken waar hij of zij uithangt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Soms en soms ook niet. Of ik laat jullie aan mij voorbijgaan
Je kan op mijn naam klikken en dan zie je wat ik doe overdag of in de nacht of gewoon niet
Ik kom iemand wel ergens tegen of niet tegen
Wij komen elkaar vooral hier tegenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zover ga ik niet hoor. Ga niet op iemand zijn naam klikken om te kijken waar hij of zij uithangt.
Ik kom iemand wel ergens tegen of niet tegen![]()
![]()
Moguh Dotquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Justinlekker uitgeslapen?
Ja heerlijk
![]()
![]()
Ja ik zie je niet waar ik ook nog zit en jij mij niet waar jij dan zitquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij komen elkaar vooral hier tegen![]()
Het forum mis ook zo groot
Ik ga altijd wel overal langs, maar post niet overal
En vandaag post ik dan eens hier en dan eens daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, beter als zo vroeg al wakker zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar kan ik nog steeds niet aan wennenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, beter als zo vroeg al wakker zijn![]()
Moet je zo vroeg beginnen met je werk dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daar kan ik nog steeds niet aan wennenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt mee, maar als ik naar kantoor ga sta ik wel wat vroeger op. Moet ook nog stukje reizenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je zo vroeg beginnen met je werk dan?![]()
O, hoever?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Valt mee, maar als ik naar kantoor ga sta ik wel wat vroeger op. Moet ook nog stukje reizenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw dat is best een eind. En dan doe je onder het rijden ook nog bolken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard!quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw dat is best een eind. En dan doe je onder het rijden ook nog bolken?![]()
![]()
Ga je met de trein?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is bolken toegestaanquote:
Dat zou ook niet best zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ze de kost niet willen geven wie het toch doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee daar ontstaan de meeste ongelukken doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou idd. Goed dat er hoge boetes voor staanquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze de kost niet willen geven wie het toch doen![]()
Moeten nog veel hoger worden ook voor drinken en dan gaan rijdenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou idd. Goed dat er hoge boetes voor staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies. Het gebeurt nog veel te vaakquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten nog veel hoger worden ook voor drinken en dan gaan rijden![]()
Straffen zijn allemaal veel te mild hier in Nederlandquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. Het gebeurt nog veel te vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De pakkans is veel te kleinquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straffen zijn allemaal veel te mild hier in Nederland
Een EMA is best pittig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morguh Greysquote:
Wat is een EMA?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De pakkans is veel te klein
Een EMA is best pittigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Educatieve maatregel alcohol en drugsquote:
Die krijg je als je wordt gepakt
En moet je naast je bekeuring zelf betalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Google al gevraagd, een alcohol curcus
Mooi zo, mogen wat mij betreft nog wel meer kosten aan zitten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Educatieve maatregel alcohol en drugs
Die krijg je als je wordt gepakt
En moet je naast je bekeuring zelf betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aaahhhquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je was er niet toen alles werd besproken wb ongesteldheid![]()
![]()
Heb je al wel mijn puppedup gezien ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij w as er niet toen alles besproken werd over bevallingenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je was er niet toen alles werd besproken wb ongesteldheid
Odinquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh![]()
![]()
Heb je al wel mijn puppedup gezien ?![]()
![]()
Net mijn 4de bakkie naast mij staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ookal nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh![]()
![]()
Heb je al wel mijn puppedup gezien ?![]()
![]()
daarmee win ik allesquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij w as er niet toen alles besproken werd over bevallingen![]()
![]()
Wij hebben alleen grote hondenquote:
Geen honden die denken dat ze groot zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ZIe hemn liggenquote:
O vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tis echt een verwend blaag alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heel de verloskamer vol met artsen staat enzo en je te horen krijgt dat je kind het syndroom van down heeft.quote:
En doorrrr![]()
In bijna 2025 blijkt nog steeds dat ik zal moeten vechten voor mijn dochter en andere mensen met het syndroom van Down.
Dit betekent dat er in bijna 25 jaar nog niks veranderd is.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2024 09:24:59 ]![]()
Dat is in en in triestquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
In bijna 2025 blijkt nog steeds dat ik zal moeten vechten voor mijn dochter en andere mensen met het syndroom van Down.
Dit betekent dat er in bijna 25 jaar nog niks veranderd is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In elk land wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is zoveel in Nl wat slecht geregeld is![]()
Kloptquote:
Maar vind wel dat de zorg ( maakt niet uit welk deel) achteruit holtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat wordt er niet beter op.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar vind wel dat de zorg ( maakt niet uit welk deel) achteruit holt
Maar je kijkt naar hoe dat in de USA geregeld is, mogen we nog blij zijn.![]()
Volgens mij is alles best redelijk goed geregeld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is zoveel in Nl wat slecht geregeld is
Ik was 1 van de moeders die het debiel vond om bij de SVB elk jaar weer te verklaren dat kind nog steeds het syndroom van Down heeft.![]()
Wauw, wat een kanjer dan, dacht al een maandje of 3-4quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar betaal je je blauw maar de medische zorg an sich is daar wel vaak beterquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat wordt er niet beter op.
Maar je kijkt naar hoe dat in de USA geregeld is, mogen we nog blij zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen oor de meeste niet te betalenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar betaal je je blauw maar de medische zorg an sich is daar wel vaak beter![]()
Ik heb daar een heel andere mening overquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij is alles best redelijk goed geregeld.
Ik was 1 van de moeders die het debiel vond om bij de SVB elk jaar weer te verklaren dat kind nog steeds het syndroom van Down heeft.![]()
Waarom moet dat elk jaar ?
Het is niet iets wat ooit verandert ..Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: