Terecht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:42 schreef KingRoland het volgende:
Het gaat er BEHOORLIJK aan toe in het kerstmarkt aanslag topic
et binne weer een buutnlander, weer zij, weer hullie. Altied gedonder me da volk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Een situatieschets in het kerstmarkt aanslag topic
[ afbeelding ]
In Amsterdam snappen ze het wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
et binne weer een buutnlander, weer zij, weer hullie. Altied gedonder me da volk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat het huwelijksaanzoek van user @:scrummie in de all you need is love kerstspecial zit die wij allen gaan kijken, anders ben ik hevig teleurgesteld
Niks ontvangen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Heb een kaartje gestuurd naar eenzame ouderen
Oh toevalstreffer ik eet bij mijn ouders en die hebben ook nasi gemaakt. Ook van die boontjes in sausquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Nasi a la @johannes_vermeerquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb pizza besteld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu gabagool @:ggmm @:rambodirk @:wereldgozer @:lange_lans
Die gozer zit inmiddels op zoveel buitenvrouwen dat er van FOK!ken niets meer terecht komt.quote:
Wat lekker zegquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu gabagool @:ggmm @:rambodirk @:wereldgozer @:lange_lans
GGMM mag ik graag in het lijstje voor als je een uurtje hebt gesport en weet jij alle andere hier te noemen die ook af en toe dat posten? Ik zoek motivatie om zelf ook meer te sporten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zegVanwege de Sopranos zeker? Geniet ervan!
Zeker, zodra ik het aanmeldformulier en inschrijfgeld heb ontvangenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
GGMM mag ik graag in het lijstje voor als je een uurtje hebt gesport en weet jij alle andere hier te noemen die ook af en toe dat posten? Ik zoek motivatie om zelf ook meer te sporten.
Ik word een zwemmer
Helaas al 275 euro kwijt aan jaar abonnement voor te zwemmen. Kunnen we niet beetje aan elkaar optrekken? Elkaar motiveren gezonde jongens te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker, zodra ik het aanmeldformulier en inschrijfgeld heb ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |