abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216163471
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2024 17:37 schreef Drankster het volgende:
Dan aan Indiana Jones beginnen en voor 4 januari uitspelen aangezien dan mijn GamePass verloopt.
Op de valreep Indiana Jones uitgespeeld en 100% alle achievements in iets meer dan 25 uur. Enorm leuke game waarin ze je echt het gevoel geven dat je in de films zit. Veel klauteren, puzzelen en hier en daar een nazi een stomp op z'n gezicht geven voelde echt heerlijk en ik heb mij geen seconde verveeld. In Uncharted en vooral Tomb Raider miste ik dit nog wel eens, dat waren eigenlijk gewoon shooters op mooie locaties, vooral TR was veel te veel schieten.

Hele grote pluspunten voor het gebruik van de originele talen die de verschillende personages horen te spreken. Nazi's spreken Duits, Italianen spreken echt Italiaans etc.. Vaak zijn dit gewoon Engelstalige sprekers met een enorm (slecht) accent maar, in deze game gelukkig niet. De wear and tear van Indianas jas gaf ook een leuk visuele progressie, beetje zoals de cape van Batman die steeds verder kapot naarmate het verhaal vordert. Uiteindelijk 8,5 uit 10. Machinegames heeft een hele goede basis gelegd voor een leuke franchise, ben erg benieuwd wat ze er verder mee gaan doen. De DLC van deze game komt er sowieso in.

Nu even kijken wat ik ga spelen aangezien Kingdom Come: Deliverance II over een maandje al komt. Sowieso GamePass niet verlengen want dat doen we wel weer verderop in het jaar als er weer wat mooie releases zijn geweest. Nazi's schieten voelde wel leuk weer dus denk dat ik de verhaallijnen van Wolfenstein: The New Order, Wolfenstein: The Old Blood en Wolfenstein II: The New Colossus ga doorspelen aangezien die allemaal op PS+ Extra staan. Toevallig van dezelfde makers als Indiana Jones. :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 januari 2025 @ 19:35:01 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216163482
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 19:34 schreef Drankster het volgende:

[..]
Op de valreep Indiana Jones uitgespeeld en 100% alle achievements in iets meer dan 25 uur. Enorm leuke game waarin ze je echt het gevoel geven dat je in de films zit. Veel klauteren, puzzelen en hier en daar een nazi een stomp op z'n gezicht geven voelde echt heerlijk en ik heb mij geen seconde verveeld. In Uncharted en vooral Tomb Raider miste ik dit nog wel eens, dat waren eigenlijk gewoon shooters op mooie locaties, vooral TR was veel te veel schieten.

Hele grote pluspunten voor het gebruik van de originele talen die de verschillende personages horen te spreken. Nazi's spreken Duits, Italianen spreken echt Italiaans etc.. Vaak zijn dit gewoon Engelstalige sprekers met een enorm (slecht) accent maar, in deze game gelukkig niet. De wear and tear van Indianas jas gaf ook een leuk visuele progressie, beetje zoals de cape van Batman die steeds verder kapot naarmate het verhaal vordert. Uiteindelijk 8,5 uit 10. Machinegames heeft een hele goede basis gelegd voor een leuke franchise, ben erg benieuwd wat ze er verder mee gaan doen. De DLC van deze game komt er sowieso in.

Nu even kijken wat ik ga spelen aangezien Kingdom Come: Deliverance II over een maandje al komt. Sowieso GamePass niet verlengen want dat doen we wel weer verderop in het jaar als er weer wat mooie releases zijn geweest. Nazi's schieten voelde wel leuk weer dus denk dat ik de verhaallijnen van Wolfenstein: The New Order, Wolfenstein: The Old Blood en Wolfenstein II: The New Colossus ga doorspelen aangezien die allemaal op PS+ Extra staan. Toevallig van dezelfde makers als Indiana Jones. :P
Klinkt goed, ik ga hem op pc spelen *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 3 januari 2025 @ 20:07:51 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_216164006
quote:

[..]

Net ff gecheckt, ik moet m uiterlijk 7 feb uitgespeeld hebben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_216164241
quote:

[..]

Indiana Jones is idd een ontzettend toffe en leuke game die de sfeer en de vibe van de films goed weergeeft.

Een van de leukste games van 2024 _O_

Absolute aanrader voor als ie straks naar de PS5 komt :Y

Merk wel nu dat er in dat jungle gedeelte redelijk wat pop-in is qua achtergrond als je aan het varen bent, en af en toe wat merkbare framedrops.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_216164625
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 20:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Indiana Jones is idd een ontzettend toffe en leuke game die de sfeer en de vibe van de films goed weergeeft.

Een van de leukste games van 2024 _O_

Absolute aanrader voor als ie straks naar de PS5 komt :Y

Merk wel nu dat er in dat jungle gedeelte redelijk wat pop-in is qua achtergrond als je aan het varen bent, en af en toe wat merkbare framedrops.
Thailand is inderdaad de minst stabiele locatie ja. Paar icoontjes van collectables bleven zichtbaar nadat ik ze had opgepakt, Gina bleef stil staan en wilde niet de radio frequencies aannemen (uiteindelijk kunnen geven door ze op tafel te leggen naast de radio) en Indiana Jones bleef een bepaalde zin constant herhalen wat op zich best grappig was. Gelukkig geen gamebreaking bugs gehad en alles kunnen halen.

Zeer benieuwd hoe deze game op de PS5 Pro eruit gaat zien icm PSSR. Van Stellar Blade op de Pro naar Indiana Jones op Series X was qua scherpte en stabiliteit wel zichtbaar een stap terug. Indy is nog steeds een mooie game hoor.
pi_216164807
GTA VI, Ghost of Yotei, AC Shadows, Mafia The Old Country en de Switch 2 heb ik wel zin in.
SOONY
pi_216170599
quote:
16s.gif Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
NFS voeg ik wel toe, weet niet of ik deze gespeeld heb vroeger volgens mij vooral underground op de PSP maar ook op de psx nog een versie. :P
Dit deel staat bekend als 1 van de betere delen. En terecht.
pi_216170642
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Heb ze nooit gespeeld. :@ maar keek alles met Milla.
Bro, de games zijn ZO VEEL beter dan de films. Met uitzondering van 6 dan. RE1 t/m4, Code Veronica, de remakes, allemaal dijken van games. 5 is wel aardig. Ben op het moment bezig met RE3 remake, zit goed in elkaar, al vind ik Nemesis af en toe well bullshit.
pi_216170717
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 11:18 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit deel staat bekend als 1 van de betere delen. En terecht.
Online races zijn ook goed :Y)
SOONY
  zaterdag 4 januari 2025 @ 12:26:46 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216171232
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 11:23 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Bro, de games zijn ZO VEEL beter dan de films. Met uitzondering van 6 dan. RE1 t/m4, Code Veronica, de remakes, allemaal dijken van games. 5 is wel aardig. Ben op het moment bezig met RE3 remake, zit goed in elkaar, al vind ik Nemesis af en toe well bullshit.
Ben niet zo into horror games. Of shooters.
Keek gewoon omdat ik een harde plasser kreeg van Milla.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 4 januari 2025 @ 17:01:59 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216173390
Had Crusader Kings 3 gekocht.
Tering wat ingewikkeld. Kan niet eens een buur aanvallen en winnen ondanks dat ik 3x zijn leger heb.
Denk dat ik eerst wat filmpjes moet kijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216184803
Beyond Good and Evil nooit gespeeld vroeger :@

Nu de 20 Years Anniversary Remaster gekocht in de Store voor 12 euro nogwat.

Die staat voor direct na Indiana Jones op het programma :Y

*start Series X op
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 januari 2025 @ 18:31:54 #188
Brabo Bastard
pi_216184825
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had Crusader Kings 3 gekocht.
Tering wat ingewikkeld. Kan niet eens een buur aanvallen en winnen ondanks dat ik 3x zijn leger heb.
Denk dat ik eerst wat filmpjes moet kijken.
Oh dat moest ik ook doen _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator zondag 5 januari 2025 @ 18:35:34 #189
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216184857
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
Beyond Good and Evil nooit gespeeld vroeger :@

Nu de 20 Years Anniversary Remaster gekocht in de Store voor 12 euro nogwat.

Die staat voor direct na Indiana Jones op het programma :Y

*start Series X op
Ik heb het origineel nog niet uit gespeeld. Ik heb dat spel 20 jaar terug voor 5 euro gekocht bij Bart Smit. Alleen kan ik het spel niet meer installeren van de cd rom, maar ik heb wel de XBOX classic variant en ik heb hem nog op steam.

Ik vind het leuk spel. Niet te moeilijk en beetje vijanden verslaan en puzzels oplossen. Beetje Tomb Raider Light.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_216184893
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb het origineel nog niet uit gespeeld. Ik heb dat spel 20 jaar terug voor 5 euro gekocht bij Bart Smit. Alleen kan ik het spel niet meer installeren van de cd rom, maar ik heb wel de XBOX classic variant en ik heb hem nog op steam.

Ik vind het leuk spel. Niet te moeilijk en beetje vijanden verslaan en puzzels oplossen. Beetje Tomb Raider Light.
Bart Smit _O_

Heb daar nog een grote soort boodschappen tas van.
Die ik dan ook voor de boodschappen gebruik.

Als je hem nooit uitgespeeld hebt, is dat een goed excuus om 12 euro nogwat uit te geven O-)
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 5 januari 2025 @ 18:47:04 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216185022
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bart Smit _O_

Heb daar nog een grote soort boodschappen tas van.
Die ik dan ook voor de boodschappen gebruik.

Als je hem nooit uitgespeeld hebt, is dat een goed excuus om 12 euro nogwat uit te geven O-)
Je brengt me wel in de verleiding. Teveel games en andere hobbies.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie FP zondag 5 januari 2025 @ 18:49:59 #192
Brabo Bastard
pi_216185067
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je brengt me wel in de verleiding. Teveel games en andere hobbies.
F1 is nu even rustig he :+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator zondag 5 januari 2025 @ 18:51:50 #193
446930 crew  ESF1Gamer
pi_216185089
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
F1 is nu even rustig he :+
Kijk eens in CRE 😉
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie FP zondag 5 januari 2025 @ 19:04:57 #194
Brabo Bastard
pi_216185312
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Kijk eens in CRE 😉
Ohw :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216185336
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 22:07 schreef Jimbo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Need for speed _O_
Bekijk deze YouTube-video

Beste nfs!
pi_216185364
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Alan Wake 2 op difficulty story gezet.
Werd gek van sommige encounters.

En ik begin er, ondanks een mysterieze sfeer en verhaal, wel een beetje gek van te worden. God of War 2 brandt in mijn kast. Dus ik wil door.
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.
pi_216186441
Helldivers II platinum gehaald, 90 uur op de teller and counting. M’n meest gespeelde spel van 2024 en nog lang niet klaar. _O_
  Moderator / Redactie FP zondag 5 januari 2025 @ 20:50:53 #198
Brabo Bastard
pi_216186517
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Drankster het volgende:
Helldivers II platinum gehaald, 90 uur op de teller and counting. M’n meest gespeelde spel van 2024 en nog lang niet klaar. _O_
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_216186590
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?
Je kunt hem ook solo spelen?
Met bots dan.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 januari 2025 @ 21:03:12 #200
Brabo Bastard
pi_216186640
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2025 20:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Je kunt hem ook solo spelen?
Met bots dan.
Dat weet ik dus niet :@
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')