Dit deel staat bekend als 1 van de betere delen. En terecht.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
NFS voeg ik wel toe, weet niet of ik deze gespeeld heb vroeger volgens mij vooral underground op de PSP maar ook op de psx nog een versie.
Bro, de games zijn ZO VEEL beter dan de films. Met uitzondering van 6 dan. RE1 t/m4, Code Veronica, de remakes, allemaal dijken van games. 5 is wel aardig. Ben op het moment bezig met RE3 remake, zit goed in elkaar, al vind ik Nemesis af en toe well bullshit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze nooit gespeeld.maar keek alles met Milla.
Online races zijn ook goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit deel staat bekend als 1 van de betere delen. En terecht.
Ben niet zo into horror games. Of shooters.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Bro, de games zijn ZO VEEL beter dan de films. Met uitzondering van 6 dan. RE1 t/m4, Code Veronica, de remakes, allemaal dijken van games. 5 is wel aardig. Ben op het moment bezig met RE3 remake, zit goed in elkaar, al vind ik Nemesis af en toe well bullshit.
Oh dat moest ik ook doenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had Crusader Kings 3 gekocht.
Tering wat ingewikkeld. Kan niet eens een buur aanvallen en winnen ondanks dat ik 3x zijn leger heb.
Denk dat ik eerst wat filmpjes moet kijken.
Ik heb het origineel nog niet uit gespeeld. Ik heb dat spel 20 jaar terug voor 5 euro gekocht bij Bart Smit. Alleen kan ik het spel niet meer installeren van de cd rom, maar ik heb wel de XBOX classic variant en ik heb hem nog op steam.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
Beyond Good and Evil nooit gespeeld vroeger
Nu de 20 Years Anniversary Remaster gekocht in de Store voor 12 euro nogwat.
Die staat voor direct na Indiana Jones op het programma
*start Series X op
Bart Smitquote:Op zondag 5 januari 2025 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het origineel nog niet uit gespeeld. Ik heb dat spel 20 jaar terug voor 5 euro gekocht bij Bart Smit. Alleen kan ik het spel niet meer installeren van de cd rom, maar ik heb wel de XBOX classic variant en ik heb hem nog op steam.
Ik vind het leuk spel. Niet te moeilijk en beetje vijanden verslaan en puzzels oplossen. Beetje Tomb Raider Light.
Je brengt me wel in de verleiding. Teveel games en andere hobbies.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bart Smit
Heb daar nog een grote soort boodschappen tas van.
Die ik dan ook voor de boodschappen gebruik.
Als je hem nooit uitgespeeld hebt, is dat een goed excuus om 12 euro nogwat uit te geven
F1 is nu even rustig hequote:Op zondag 5 januari 2025 18:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je brengt me wel in de verleiding. Teveel games en andere hobbies.
Kijk eens in CRE 😉quote:
Ohwquote:
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Alan Wake 2 op difficulty story gezet.
Werd gek van sommige encounters.
En ik begin er, ondanks een mysterieze sfeer en verhaal, wel een beetje gek van te worden. God of War 2 brandt in mijn kast. Dus ik wil door.
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:42 schreef Drankster het volgende:
Helldivers II platinum gehaald, 90 uur op de teller and counting. M’n meest gespeelde spel van 2024 en nog lang niet klaar.
Je kunt hem ook solo spelen?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?
Dat weet ik dus nietquote:Op zondag 5 januari 2025 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt hem ook solo spelen?
Met bots dan.
Vrienden en andere spelers. De enige bots die er zijn vecht je tegen. Het is PVE.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Solo of met vrienden/andere spelers/bots?
Ohwquote:Op zondag 5 januari 2025 21:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vrienden en andere spelers. De enige bots die er zijn vecht je tegen. Het is PVE.
Je kan online en crossplay uitzetten maar dat is niet echt de bedoeling. Je moet samen bepaalde opdrachten doen tijdens een missie en dat werkt prima met randoms want iedereen weet wel wat ie moet doen, zijn simpele opdrachten. Als ik met randoms speel doe ik ook geen mic bijvoorbeeld. Laat je niet afschrikken omdat het een multiplayer spel is. Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.quote:
Ik zal het eens in mijn achterhoofd houdenquote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan online en crossplay uitzetten maar dat is niet echt de bedoeling. Je moet samen bepaalde opdrachten doen tijdens een missie en dat werkt prima met randoms want iedereen weet wel wat ie moet doen, zijn simpele opdrachten. Als ik met randoms speel doe ik ook geen mic bijvoorbeeld. Laat je niet afschrikken omdat het een multiplayer spel is. Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.
Ja heb er echt zin inquote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.
God of War 2?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier begonnen met God of war 2, slow start maar prachtig daarna.
quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Randoms zonder mic zijn net bots maar dan slimmer.
Ze hadden hier en daar wat potten gele verf van Sony kunnen lenen ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat me vooral tegenstaat is het frustrerende "de weg zoeken". Niet alleen omdat je geregeld moet switchen tussen realiteiten, maar ook dat bos (soms zonder kaart) wat gewoon echt zeer slecht aangeeft wat de richtingen zijn, de paden etc Natuurlijk is dat onderdeel van de ervaring, verdwalen, maar na uren gameplay is dat echt niet leuk meer.
Sorry maar dat is zo lang geleden, die tellen we niet meerquote:Op maandag 6 januari 2025 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
God of War 2?
Je bedoeld God of War Ragnarok neem ik aan
Dit is God of War 2
[ afbeelding ]
Nee sorry, zo werkt het nietquote:Op maandag 6 januari 2025 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry maar dat is zo lang geleden, die tellen we niet meer
Voor mij is GOW2 ook Ragnarok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |