Het ergste is, dit had nog gewoon potentie ook.quote:
NFS Hot Pursuit is echt geweldig. De gameplay, feel en de muziek echt zo goedquote:
Dit deel is echt geweldigquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
NFS voeg ik wel toe, weet niet of ik deze gespeeld heb vroeger volgens mij vooral underground op de PSP maar ook op de psx nog een versie.
Noicequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit deel is echt geweldig![]()
Wat luxere auto’s met sprints, time attacks en hot pursuits.
Heeft een PS5-patch gekregen in 2020. 4K 60fps
Maar wel in de stijl van Takedown, en niet die free roaming bullshitquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem hoop ik dat er ooit nog een nieuwe Burnout komt
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITYquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel in de stijl van Takedown, en niet die free roaming bullshit
HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIENDquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
Toffe game
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel in de stijl van Takedown, en niet die free roaming bullshit
Combinatie vanquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
Toffe game
Die serie is wel klaar. Als je al ziet hoe Need For Speed al naar de exit lijkt te gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiekem hoop ik dat er ooit nog een nieuwe Burnout komt
Ik had op de PS3 mijn eigen muziek, geen last van gehadquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND
Omdat EA.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die serie is wel klaar. Als je al ziet hoe Need For Speed al naar de exit lijkt te gaan.
Hoe moeilijk is het om een game te maken als Underground 2 of Most Wanted. Alleen Hot Pursuit 2010, Rivals, NFS 2015 en Unbound waren chill.
[..]
Ik had op de PS3 mijn eigen muziek, geen last van gehad
Ik denk niet dat je indruk op rockstar maakt, broquote:Op woensdag 1 januari 2025 04:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als GTA 6 niet komt word ik boos!
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik herken dat wel van Marvel Rivals.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Marvel Rivals is slecht voor m'n game backlog.
Alan wake 2 is slecht voor m'n heart (wat een hoop jump scares zeg).
Gewoon gaan trollenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van Marvel Rivals.
Alleen soms zijn de mede spelers echt verschrikkelijksta je op winst met 2 vanguards 2 healers en 2 dps besluit een van je healers of vanguards opeens dps te gaan verlies je als nog
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel van Marvel Rivals.
Alleen soms zijn de mede spelers echt verschrikkelijksta je op winst met 2 vanguards 2 healers en 2 dps besluit een van je healers of vanguards opeens dps te gaan verlies je als nog
![]()
Echt nul last van.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon gaan trollen
Bekijk deze YouTube-video
"You're not gonna report meh?"
"You better fookin unreport me!"
Als mensen niet weten wie Limmy is, comedian uit schotland
Bekijk deze YouTube-video
Ik snap de gameplay in Alan Wake 2 gewoon echt niet. Raak verdwaald. Begrijp de foto-puzzels niet. Mis alle benodigde items en moet daarom backtracken als ik toch maar een guide raadpleeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Alan Wake 2 op difficulty story gezet.
Werd gek van sommige encounters.
En ik begin er, ondanks een mysterieze sfeer en verhaal, wel een beetje gek van te worden. God of War 2 brandt in mijn kast. Dus ik wil door.
Foto puzzles? Bedoel je die kinder rijmpjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap de gameplay in Alan Wake 2 gewoon echt niet. Raak verdwaald. Begrijp de foto-puzzels niet. Mis alle benodigde items en moet daarom backtracken als ik toch maar een guide raadpleeg.
Hel van een game.
Nee, dat evidence board. Waar je foto's moet plaatsen om clues te ontdekken. Ik heb echt zo geen ideequote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Foto puzzles? Bedoel je die kinder rijmpjes?
(want die begin ik eindelijk te snappen en ze hebben de poppetjes iets simpeler gemaakt zodta jee niet totaal ergens anders heen hoeft)
Dat verdwalen dat heb ik ook af en toe, zeker met die light switches die precies goed moeten staan om de uitweg te vinden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat evidence board. Waar je foto's moet plaatsen om clues te ontdekken. Ik heb echt zo geen idee
Zou echt de slechtste detective ooit zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |