Heeerlijke game 🥰 Deel 1 deed me altijd aan Twilight Town van Kingdom Hearts 2 denken. Fantastische muziek ook, zelfs toen ik het had uitgespeeld ben ik nog regelmatig door de stad wezen zweven. Deel 2 moet ik nog steeds spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Had ook al een grote ps4 library dus mooi gravity rush 1 en 2 weer geinstalleerd, lekker zweven met Kat
Kan nooit goed worden met Sony aan het helmquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:57 schreef Evangelion het volgende:
Er komt wel een film.
Bekijk deze YouTube-video
Ja daar zit het publiek op te wachten, die lego horizon game was ook al zo'n succesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Een Horizon Zero Dawn film zie ik ook nog wel een keer gebeuren
Omdat je niet de gehele gameplay-loop boeiend kun neerzetten in een film.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet waarom games die veelal langer dan 2 uur duren moeten worden samengevat in een film van 2 uur
Maak er dan een serie van
8 uur lang kijken naar Aloy die in acht couldrons afdaalt, acht megadino's beklimt, acht nieuwe dino's temt, klinkt fantastisch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik snap niet waarom games die veelal langer dan 2 uur duren moeten worden samengevat in een film van 2 uur
Jammer dat Milla Jovivich inmiddels te oud us hiervoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
8 uur lang kijken naar Aloy die in acht couldrons afdaalt, acht megadino's beklimt, acht nieuwe dino's temt, klinkt fantastisch.
Life of Black Tiger S05E12quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was eigenlijk de enige reden om de Resident Evil films te kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat Milla Jovivich inmiddels te oud us hiervoor.
Heb ze nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de enige reden om de Resident Evil films te kijken
Zo tof als de games zijn, zo waardeloos zijn de films.
Als GTA 6 niet komt word ik boos!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:19 schreef Jimbo het volgende:
gelukkig nieuwjaar alvast ouwe rukkers, rakkers en zuignappers
dat 2025 ons mooie gmaes mag brengen.
Compenserenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Stanley Parabel Deluxe is wel peak genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |