Vet gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)De game leek meer een commercial voor Porsche/adidas.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mij ga irriteren aan die nieuwe naughty dog game. Die actrice is zo irritant
Die game is zo goed. En leuker dan Metaphor als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:44 schreef Drankster het volgende:
Shin Megami Tensei V: Vengeance trial opgestart. Beetje vage game maar om een of andere reden wil ik toch doorspelen.
Wat zou dat een verademing zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
Grote primeur 😱
Hideo is gestopt met games maken en maakt tegenwoordig sushi in het dorp Malden, vlakbij Nijmegen 😱
https://www.sushikojima.nl/
Dead Sushi 2quote:
Geen overhype reviews van matige gamesquote:Op woensdag 25 december 2024 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dead Sushi 2
Aparte carrièremove wel
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
Grote primeur 😱
Hideo is gestopt met games maken en maakt tegenwoordig sushi in het dorp Malden, vlakbij Nijmegen 😱
https://www.sushikojima.nl/
Daarom heb ik Metaphor ook nog niet gekocht. Persona 3 Reload net gespeeld dus heb wel weer even genoeg high school drama/NPC dating sim gehad voor de komende periode.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die game is zo goed. En leuker dan Metaphor als je het mij vraagt.
Puur omdat je gewoon de hele tijd 90% gameplay hebt, en geen ellenlange gesprekken met Party.members of npc's.
Zeker ff door het begin geen spelen, als je een paar demons in je party hebt kan je losgaan.
Echt een hele geweldige jrpg
Heb hem ook uitgespeeld, iets wat zelden meer voorkomt bij mij. Maar heb er meer plezier mee gehad dan met Metaphor tot.nu.toe, en daar heb ik 50 uur inzitten
En die soundtrack![]()
undefined (video)Bekijk deze YouTube-videoundefined (video)Bekijk deze YouTube-videoundefined (video)Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Star Wars Episode I: Jedi Power Battlesquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Astro Bot is leuk maar wat is in de aanbieding? Ik zou zeggen rond de 30 is een mooie prijs voor deze game.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag aan vriend @:Jimbo of Astrobot het waard was.
Zag dat hij in de aanbieding was, en ik zoek nog iets om te spelen na Stardew Valley, waarin ik bijna 100% heb.
volmondig jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag aan vriend @:Jimbo of Astrobot het waard was.
Zag dat hij in de aanbieding was, en ik zoek nog iets om te spelen na Stardew Valley, waarin ik bijna 100% heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop