Krijg je als je Nintendo fanboys andere games laat reviewenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja, als je game massaal cijfers krijgt tussen de 4 en 7. Dan ga je al mensen negatief beïnvloeden in 8,5-10 tijdperk……
Days Gone
Days Gone wereld is 100x beter than shit strandingquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:39 schreef DKUp het volgende:
Maar Days Gone is een ontzettend matige kutgame hoor. Death Stranding is geweldig, want extreem vaag en Kojima!
2019 wat een bullshit destijds.
9quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Krijg je als je Nintendo fanboys andere games laat reviewen
Het is 85% leeg die game. Alsof het 5 jaar te vroeg is uitgebrachtquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
9
Death Stranding
“Death Stranding heeft over het algemeen een lekkere flow. Het is een verrassend verslavende game om te spelen met een interessant verhaal…….”
Ik heb totaal een andere game gespeeld![]()
Als days gone matig was wat is shit stranding dan wel nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Drankster het volgende:
Jaren later nog steeds huilie huilie omdat je matige dertien in een dozijn open world game terecht geen sequel krijgt.![]()
Oh en Death Stranding is op bijna alle fronten de betere game maar niet echt vergelijkbaar, totaal andere gameplayloop en focus.
Maar al die andere dertien in een dozijn games krijgen wel sequels.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Drankster het volgende:
Jaren later nog steeds huilie huilie omdat je matige dertien in een dozijn open world game terecht geen sequel krijgt.![]()
Oh en Death Stranding is op bijna alle fronten de betere game maar niet echt vergelijkbaar, totaal andere gameplayloop en focus.
1. Terechte vraag; Horizone Forbidden West had voor mij ook niet gehoeven, ook meer van hetzelfde. Hetzelfde geldt voor God of War maar wederom totaal andere game. Ghost of Yotai heb ik dan wel weer zin in want Sucker Punch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar al die andere dertien in een dozijn games krijgen wel sequels.
Death Stranding 2? Lopen, voorraad vervoeren, lopen en afleveren.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet in RDR2 ook traag door een huis lopen en ellenlang paardrijden. Blijft een kutgame.
voor mij ook denk ik wel, meeste op gegamed denk ik al was de psx wel de gateway drug voor mijquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:37 schreef Drankster het volgende:
Stellar Blade uitgespeeld in 42 uur. Perfecte mix van verschillende games en stylen.
9/10, GOTY 2024.
Dit weekend nog een overpowered easy mode NG+ erdoor knallen voor de plat want voor één ending moet je niet alle collectables hebben wat ik dus wel heb.
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet in RDR2 ook traag door een huis lopen en ellenlang paardrijden. Blijft een kutgame.
Heb Stellar Blade hoog op het lijstje staan, die heb ik nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:23 schreef Donderkonijn het volgende:
Voor de liefhebbers: RE3 remake is een tientje op PSN tot 7 januari. Was eerst 39,99. Goede deal voor die game.
En eens met Stellar Blade Goty. Die game is na Elden Ring serieus de beste game die ik de laatste jaren gespeeld heb.
Ik ben vooral impressed met de combat, die gewoon Bayonetta's en DMC's niveau haalt, met gemak en dat je alle collectibles in de game zonder mtx kan halen door simpelweg te spelen, en dat zonder enig noemenswaardige vorm van bugs.
En dan te bedenken dat dit Shift Up's EERSTE AAA game is. Dat maakt me benieuwd wat ze nog meer kunnen.
Ik ben bang dat ik mij ga irriteren aan die nieuwe naughty dog game. Die actrice is zo irritantquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mij ga irriteren aan die nieuwe naughty dog game. Die actrice is zo irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |