Ja maar jij bent in een aparte state of mindquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent in een aparte state of mind
Het lijkt me supertof, maar een game van 100+ uur gaat me 4 maanden minimaal kostenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
80 tot 100 uur.
En dat is dan waarschijnlijk alleen de main quest
https://screenrant.com/ki(...)view-gameplay-story/
Wel zin in in![]()
Ik heb godzijdank geen kinderen, dus de avonduren zijn volledig voor mezelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het lijkt me supertof, maar een game van 100+ uur gaat me 4 maanden minimaal kosten
Fantastisch toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het lijkt me supertof, maar een game van 100+ uur gaat me 4 maanden minimaal kosten
Vanaf 10 januari kun je je registreren voor de netwerk test van die nieuwe Elden Ring spin-off.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elden Ring wil ik ook nog spelen ja.
En iddquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Een Horizon Zero Dawn film zie ik ook nog wel een keer gebeuren
Mister Fantastic is echt een DILF man, de teringquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Ze zijn lekker aan het koken daar bij Marvel Rivals.
Mr.Fantastic die gewoon ults terug kan gooien is wel heel sick
100 uur giegelende meisjes kan ik echt niet meer aanquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mister Fantastic is echt een DILF man, de tering![]()
Er zijn ook gewoon goede jrpg's, zonder giegelende meisjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
100 uur giegelende meisjes kan ik echt niet meer aan
Geralt?quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren met GOW2 begonnen.
Weer ff inkomen. "O ja, Thor was een dikke vadsige dude hier"
"O ja, Kratos was eigenlijk gewoon Geralt qua karakter, op de vele vrouwen na".
Maar vind de Noorse mythologie weer heerlijk om in te duiken.
Ja want dat doet hier niemandquote:
Dat is net zo weirdquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat doet hier niemand
Steller bade kuch kuch
Ik hoop dat hij wat meer de oude Kratos wordt in de nieuwe game. Z'n zoon is nu alleen op pad dus hij kan weer los.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geralt?
Nee Kratos was een gestoorde killer, een zieke psycho
Maar jammer dat ze hem zo lame hebben gemaakt
Sorry zit er weer slecht in vandaagkrijg je dit soort reacties
Kratos is met pensioen en ligt lekker de spoiler (Ang3l, de spoiler niet klikken dus) aan te douwen. Loki en Zendaya zullen wel de protags van de volgende games worden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wat meer de oude Kratos wordt in de nieuwe game. Z'n zoon is nu alleen op pad dus hij kan weer los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar daar maak je demon's dood in het naam van het goede.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het lijkt wel alsof developers bang zijn om een speler een karakter te laten besturen wat eigenlijk een en al rage incarnate is. De enige die nu even in me op komt is Doom Slayer. En id is echt niet van plan daar een daddy of pansy van te maken (al deden de fanartists dat wel met Animal Crossing).
Ragnarok was al de laatste game in de Noorse mythologie. Geruchten gaan dat Kratos naar Egypte gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
De 'aankomende' God of War game zou sowieso de laatste zijn die zich in de wereld van de Noorse mythologie afspeelt.
Ben vooral benieuwd wat er daarna komt.
De godenwereld van het oude Egypte lijkt me an sich wel interessant.
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar daar maak je demon's dood in het naam van het goede.
Kratos was altijd gewoon een eikel die gewoon ook mensen killde die helemaal niet iets verkeerds hadden gedaan zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |