SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Kon je het weer niet laten?quote:
Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef Ama het volgende:
Ik haat het als ik onbewust het laatste berichtje plaats want dan moet ik ineens een TT bedenken.
Misschien doe ik dat morgen wel even maar ik ga nu naar bed.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Misschien nog even op Danny reageren in je FB topic trouwens? Hij heeft wel helemaal de moeite genomen om op je OP te reageren?
Fuck ja december alweer?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon aan het onweren, het is december
Ik liep vanmiddag in de hagelquote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Had hier vanmiddag wel even een half uurtje zonlichtquote:Op donderdag 19 december 2024 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag in de hagel![]()
sneeuw in vloeibare vorm genoegquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna kerst, maar geen sneeuw.
onweren kan in ieder jaargetijdequote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
helaasquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja dat weet ik, maar is in december toch wat minder vanzelfsprekend dan op een broeiende dag in augustusquote:Op donderdag 19 december 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onweren kan in ieder jaargetijde
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.quote:
Sneeuwpoppen maken!quote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.
Krakende verse sneeuw om overheen te lopenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.
Als eerste door een besneeuwd dennenbos lopen terwijl de rest van de wereld nog slaaptquote:Op donderdag 19 december 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krakende verse sneeuw om overheen te lopen
de rust die dan opeens valt in een drukkere stadquote:Op donderdag 19 december 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krakende verse sneeuw om overheen te lopen
quote:
Nee, nu wel eerst 4 dagen, dan dinsdag en vrijdag werken volgende week. Had wel meer willen werken want gezellige dagen om te werken maar heb al teveel uur.quote:
Nooit meer sneeuw.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vrijdag is mijn standaard vrije dag dus dat is gewoon vrij.. maandag/dinsdag zullen we bar weinig te doen hebben, alle druk is dan van de ketel want niets komt voor kerst (of misschien wel nieuwjaar) nog bij de klantenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gewoon ma/di/vr. Vr sowieso thuis "werken"
Hans?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
brr, opeens een soort tocht die opsteekt
Wat drink jij doorgaans op dergelijke borrels?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen eerst maar eens kerstborrel. Waren vandaag al bezig met een hele kerstmarkt optuigen en een curling baan.
ik heb nooit vrij genomen eigenlijk rond de feestdagen. Kreeg wel een vriendelijk doch dringend advies laatst van onze IT cheffie om wat meer vrij te nemenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Mensen knappen meestal niet echt op van verlof rond de feestdagen, let maar eens op.
bitter lemonquote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat drink jij doorgaans op dergelijke borrels?
Soort van. Maar moet maandag en dinsdag naar de audicien enzo en die afspraken zijn ook lekker middag op de dagquote:
Dat komt voornamelijk door de kinders die de bacteriën van school mee naar huis nemen en vervolgens twee weken op elkaars lip zitten.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Mensen knappen meestal niet echt op van verlof rond de feestdagen, let maar eens op.
O al die kinderen weer overal.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de kinders die de bacteriën van school mee naar huis nemen en vervolgens twee weken op elkaars lip zitten.
Toi toi toi.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort van. Maar moet maandag en dinsdag naar de audicien enzo en die afspraken zijn ook lekker middag op de dag
Ik las al dat er een enorme griepgolf met deze kerst aan zit te komen, kan oma lekker in het gourmetpannetje kwijlen.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de kinders die de bacteriën van school mee naar huis nemen en vervolgens twee weken op elkaars lip zitten.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las al dat er een enorme griepgolf met deze kerst aan zit te komen, kan oma lekker in het gourmetpannetje kwijlen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las al dat er een enorme griepgolf met deze kerst aan zit te komen, kan oma lekker in het gourmetpannetje kwijlen.
griepgolf is al lang bezig johquote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vroeger altijd standaard drankmisbruik en vreemdgangers?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstborrel bij ons is meestal wel leuk; loopt alleen niet meer zo snel uit de hand.
Curling klinkt wel grappigquote:Op donderdag 19 december 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstborrel bij ons is meestal wel leuk; loopt alleen niet meer zo snel uit de hand.
dat tijdens het hoesten het gebit in je kaasfondue valt.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof CE het jammer vind.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger altijd standaard drankmisbruik en vreemdgangers?
En dan gewoon die tanden weer indoen inclusief kaasslijmdraden.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat tijdens het hoesten het gebit in je kaasfondue valt.
Met zompige kruimels.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan gewoon die tanden weer indoen inclusief kaasslijmdraden.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal ook weer overleefd.
Tijd om richting bedje te gaan.
Hele week kaasslierten schijten.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke kaasboer laten en weer dooreten.
Foto's van maken.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele week kaasslierten schijten.
Drankmisbruik wel. Vreemdgangers wat minder.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger altijd standaard drankmisbruik en vreemdgangers?
ik ken van m'n werk ook alleen de 'verhalen' van vroeger, zelf nooit meegemaaktquote:Op donderdag 19 december 2024 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drankmisbruik wel. Vreemdgangers wat minder.
Was vroeger bij ons ook een heel drama maar de laatste paar jaar is het maar braaf en correct allemaal.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drankmisbruik wel. Vreemdgangers wat minder.
politiek correct tijdperkquote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was vroeger bij ons ook een heel drama maar de laatste paar jaar is het maar braaf en correct allemaal.
Dan stonden de taxi's al klaar om je naar het hotel te brengen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was vroeger bij ons ook een heel drama maar de laatste paar jaar is het maar braaf en correct allemaal.
Das ook geen zak aan.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ben met kerstfeest wel eens in Zoetermeer opgehaald met taxi en naar Almere gebrachtquote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan stonden de taxi's al klaar om je naar het hotel te brengen.
Ja en altijd toch een paar onverwachte koppeltjes.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan stonden de taxi's al klaar om je naar het hotel te brengen.
Alleen nam je dan nog een stagiaire of callcenter medewerker mee naar je hotel. Was iedereen in het nieuwe jaar dan weer vergeten ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben met kerstfeest wel eens in Zoetermeer opgehaald met taxi en naar Almere gebracht
in deze woke metoo tijd allemaal ondenkbaarquote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen nam je dan nog een stagiaire of callcenter medewerker mee naar je hotel. Was iedereen in het nieuwe jaar dan weer vergeten ofzo.
Dat bestaat gewoon nog hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in deze woke metoo tijd allemaal ondenkbaar
Die reclames van sire ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in deze woke metoo tijd allemaal ondenkbaar
Zat je op nieuwjaar op de gezinsbank met je riekende vingers.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen nam je dan nog een stagiaire of callcenter medewerker mee naar je hotel. Was iedereen in het nieuwe jaar dan weer vergeten ofzo.
Die hoorde ik vandaag voor het eerst.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die reclames van sire ook.![]()
Je speech was goed, je korte rokje nog beter.
(Stem van seks voor de Buch)
Dat is toch gringe? Niemand zegt dat, en de gemiddelde Gerda in een bedrijf is geiler dan al die suffe mannetjes bij elkaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hoorde ik vandaag voor het eerst.
Ja, ik dacht ook gelijk. Zijn er mannen die dat sturen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch gringe? Niemand zegt dat, en de gemiddelde Gerda in een bedrijf is geiler dan al die suffe mannetjes bij elkaar.
Genoeg zwakbegaafde mannen die foto's van hun piel ongevraagd naar onbekende vrouwen sturen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook gelijk. Zijn er mannen die dat sturen.![]()
Ook weer zo inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg zwakbegaafde mannen die foto's van hun piel ongevraagd naar onbekende vrouwen sturen.
is niet alleen op Fok een dingetjequote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg zwakbegaafde mannen die foto's van hun piel ongevraagd naar onbekende vrouwen sturen.
we gaan het zien, ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op vrijdag 20 december 2024 01:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ben benieuwd of er iets met je comment in NWS-FB wordt gedaan
Wordt al een paar weken normaal gevonden dus ik verwacht ook niksquote:Op vrijdag 20 december 2024 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
we gaan het zien, ik verwacht er niet al te veel van
Dacht dat in Thailand de doodstraf stond op drugshandelquote:Op vrijdag 20 december 2024 04:25 schreef bitterbal het volgende:
ze hebbe een groepje drugsdealers opgepakt. Hadden een schoonmaak bedrijf als dekmantel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met heli gekomen om dit klusje te klaren![]()
[ afbeelding ]
in 2 jaar tijd hebben ze 71 miljoen baht verdiend. Enige wat nu bekend is dat ze het land zijn uitgezet zonder straf wel een levenslang inreisverbod![]()
Vroeg naar bedje gegaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
prinsesje op de erwt ook alweer wakker
alleen als je een arme sloeber bent schijnbaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat in Thailand de doodstraf stond op drugshandel
Met geld is alles te koop daarquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen als je een arme sloeber bent schijnbaar
Ik een dagje thuis werken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje brak, slecht geslapen, nog even een dagje werken dan is het weer weekend
ow kan moeder de vrouw dat niet effe doen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik een dagje thuis werken.
Om half 5 naar de kapper dan gaat de tondeuse er over
Nadat die het een paar keer verknald heeft betaal ik lieverquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow kan moeder de vrouw dat niet effe doen?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:24 schreef Karzai het volgende:
geen kek kleurtje erin deze keer vanwege de kerstdagen, zilver met rood ofzo?
Morguhquote:
- Gourmetten met familie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhnog leuke plannen met de Kerst?
O lekker gourmetten. Heb ik al lang niet meer gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Gourmetten met familie.
- Top 2000 luisteren.
- Gamen.
Dat zijn wel de drie dingen die ik ga doen. Jij?
quote:
Ik zie mij zo al vergaderenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zouden ze over vergaderen denk je? 🤔@:bitterbal @:ltvdk
Hey mscholquote:
De roddels van het bos doornemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
hmm, top2000quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Gourmetten met familie.
- Top 2000 luisteren.
- Gamen.
Dat zijn wel de drie dingen die ik ga doen. Jij?
Hun portfolio in bearer bonds.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook al lang niet meer gedaan. Dus wel weer leuk om te doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker gourmetten. Heb ik al lang niet meer gedaan
Hier moeten 2 kinderen werken met de Kerst dus gaan we eerste kerst met zijn alle brunchen.
Verder lekker helemaal niets.
Heb je vakantie tussen Kerst en oude en nieuwquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, vandaag paar uurtjes nog even helpen op de zaak, daarna weekend
met jou?
Hey Karzai, dat is minder. Verstandig dat je je dan hebt afgemeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:35 schreef Karzai het volgende:
Heb mij toch maar afgemeld voor vandaag, ik ben uitgeput
Het is altijd zoveel werk. Ik moet dan voor 14 man alles maken en dan die afwas naderhand.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook al lang niet meer gedaan. Dus wel weer leuk om te doen.
Ja wel balen, maja beter nu een dagje rust nemen dan straks er weer een week uit liggenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Karzai, dat is minder. Verstandig dat je je dan hebt afgemeld
Waarvan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:35 schreef Karzai het volgende:
Heb mij toch maar afgemeld voor vandaag, ik ben uitgeput
Ja beter toch. Luisteren naar je lichaam is het beste wat je kan doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja wel balen, maja beter nu een dagje rust nemen dan straks er weer een week uit liggen
Het is voornamelijk tussen de oren wat het zo vermoeiend maaktquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter toch. Luisteren naar je lichaam is het beste wat je kan doen
O dat is nog minder. Vervelend voor je.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is voornamelijk tussen de oren wat het zo vermoeiend maakt
nee, al jaren nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je vakantie tussen Kerst en oude en nieuw
gelukkig alleen maar een verkoudheidje, ik heb meerdere collegas gehad die een week geveild waren door de griepquote:Hier gaat alles goed, op een flinke verkoudheid na
O wat voor zaak werk je dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, al jaren niet
maar vraag mij af hoe druk het gaat zijn dan, veel leveranciers zijn dan dicht net als aanstaande maandag en dinsdag
[..]
gelukkig alleen maar een verkoudheidje, ik heb meerdere collegas gehad die een week geveild waren door de griep
webshop, veel internationale leveranciers zijn dicht en als er al wat wordt verzonden is UPS (of DHL of FedEx) aan het prutsen waardoor zendingen soms paar dagen langer onderweg zijn.quote:
ow bah,beterschapquote:Hier NIezen, Keelpijn, hoofdpijn, hoesten en snotteren hier
O ja dat heb je met deze dagen. Wat men tegenwoordig ook doet is gewoon je pakketje in de voortuin leggen zonder dat je het weet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
webshop, veel internationale leveranciers zijn dicht en als er al wat wordt verzonden is UPS (of DHL of FedEx) aan het prutsen waardoor zendingen soms paar dagen langer onderweg zijn
[..]
ow bah,beterschap
ik heb gelukkig voornamelijk alleen beetje gesnotterd, keelpijn was binnen een dag weer weg
ja, schandalig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat heb je met deze dagen. Wat men tegenwoordig ook doet is gewoon je pakketje in de voortuin leggen zonder dat je het weet.
Ben je bv een paar dagen weg ligt het wel in weer en wind en kan makkelijk door andere meegenomen worden
Ja is toch niet normaalquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, schandalig.
hier in de flat gaan ze naar de juiste verdieping, en donderen ze het neer in de lifthal
Gewoon een gezellige vrijmiboquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
of ze dat rare wezen dat naar ze staat te kijken op gaan etenquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Die pakken ze met nun bear hands aanquote:
Nee, kerstborrel was hier vorige week al, gisteren met nog een paar collega's wel een kerstontbijt en borrel gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal een kerstborrel of afsluiting op werk vandaag?
mooi hequote:Op vrijdag 20 december 2024 05:26 schreef Karzai het volgende:
ze maken er wel een show van zeg, denk dat er wel wat geld onder tafel geschoven is
In de kantoorwereld is dat toch op donderdag tegenwoordig? Op vrijdag wil geen hond naar kantoor komen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
ja ligt aan de klasse drugs en hoeveelheid. Denk dat het bericht niet helemaal correct vertaald is want kan mij niet voorstellen dat ze zonder straf het land zijn uitgezetquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat in Thailand de doodstraf stond op drugshandel
welke saus het beste bij mensenbeen pastquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstfeest bij ons was ook gisteren inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de kantoorwereld is dat toch op donderdag tegenwoordig? Op vrijdag wil geen hond naar kantoor komen.
Had ik ook eerder dit jaar, dat een pakket natgeregend was. Klacht ingediend en 2 dagen later had ik het vervangende product in huis. Dat is op zich wel goed hier, tot nu toe nog geen gezeur gehad als er tijdens het verzenden of bij het bezorgen iets misgegaan is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is toch niet normaal
Ik was van de week met de buuf weg. Toen we terug kwamen in de stromende regen lag er bij haar ook een pakketje in de tuin. Karton was helemaal doorweekt.
Moest je niet keihard aan de thuisstudie?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
vandaag hadden we geen les , docent ziek. Kon mij vannochtend nog een keer omdraaien
neequote:Op vrijdag 20 december 2024 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je niet keihard aan de thuisstudie?
Dat is wel netjes,quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik ook eerder dit jaar, dat een pakket natgeregend was. Klacht ingediend en 2 dagen later had ik het vervangende product in huis. Dat is op zich wel goed hier, tot nu toe nog geen gezeur gehad als er tijdens het verzenden of bij het bezorgen iets misgegaan is.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel netjes,
Mijn dochter een keertje een gouden armband. Zou bezorgd zijn ze kon het niet vinden. Heeft ze ook een nieuwe gehkregen
Toen ze die zomer in de tuin aan het werk ging kwam ze het pakketje alsnog tegen in een plantenbak
Dat lijkt me nog best lastig. Lopend boren.quote:
Kun je weer een extra taartje nemenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Hoewel ik hier elke dag ook zo’n 12 km loop.
Ik hoor de weegschaal thuis al foeterenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je weer een extra taartje nemen
Op een gegeven moment heet het ook frezen denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best lastig. Lopend boren.
Wat moet je dan doen? Een bordje bij het zwembad neerzetten ‘Verboden voor poezen’?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar is hier ergens een kat verdronken in het zwembad van de buren, en toen hebben die baasjes van de kat de buurman aangeklaagd voor 18'000 euro aan emotionele schadeDe rechter is er gelukkig niet in meegegaan. Het is toch geen Amerika hier zeg. Ongelukken kunnen gebeuren, en die kat is er zelf in gesprongen
Als je zoveel loopt, zal het vast wel meevallenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor de weegschaal thuis al foeteren
wel sneu voor het beestjequote:Op vrijdag 20 december 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar is hier ergens een kat verdronken in het zwembad van de buren, en toen hebben die baasjes van de kat de buurman aangeklaagd voor 18'000 euro aan emotionele schadeDe rechter is er gelukkig niet in meegegaan. Het is toch geen Amerika hier zeg. Ongelukken kunnen gebeuren, en die kat is er zelf in gesprongen
Waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heet het ook frezen denk ik.
Zo'n kleine helling in je bad hangen zodat wild en ander klein gespuis niet in je zwembad verdrinkt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Een bordje bij het zwembad neerzetten ‘Verboden voor poezen’?
Kittens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:35 schreef bitterbal het volgende:
ik had net 2 kittens op schoot. nu wil ik een kitten
Wel lef om ze dan aan te klagen ppfffquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:30 schreef kwiwi het volgende:
Vakantiekilo's tellen nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor de weegschaal thuis al foeteren
quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet genomen. Waren de zelfde als vorige keer , nu een stuk groter. Dit was vorige keer
[ afbeelding ]
Gewoon doorwerken, wat denk jij: is fissa?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:07 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet genomen. Waren de zelfde als vorige keer , nu een stuk groter. Dit was vorige keer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oma met een spiegelplafond boven haar bed. Kinky.
Ik weet niet of ik een spiegelpaleis van mijn slaapkamer wil maken, oma.quote:
Kom je gezellig bij ons de kerstborrel crashen; kunnen we samen curlen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doorwerken, wat denk jij: is fissa?
Valt tegen hoeveel calorieën je daar mee verbrandtquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je zoveel loopt, zal het vast wel meevallen
Altijd een genot om met Ryanair te vliegenquote:
Klinkt harstikke leukquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je gezellig bij ons de kerstborrel crashen; kunnen we samen curlen.
Ik zit nu al in de rook van de smokerquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt harstikke leuk
Is er eten en alcohol?
Nou.... Al is dat voor jou misschien anders met je lange steltenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt tegen hoeveel calorieën je daar mee verbrandt
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin om de halve dag in m'n pyjama te lopen.
Onderweg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit nu al in de rook van de smokerdus komt straks vast een berg vlees van de BBQ af.
Heb je al een hotpants uitgezocht?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt tegen hoeveel calorieën je daar mee verbrandt
Schokbrekers kosten extra.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd een genot om met Ryanair te vliegenDie landen niet, die arriveren
![]()
BOINK op de landingsbaan en ze zijn er
Net op tijd voor de ochtendsteakquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit nu al in de rook van de smokerdus komt straks vast een berg vlees van de BBQ af.
Er kwam verdorie een stukje van de binnenkant van het vliegtuig naar beneden zettenquote:
Wel van mi-ni-maal 500 gramquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net op tijd voor de ochtendsteak
Remt sneller af heb ik ergens gelezen.... omdat Ryanair vaak op van die bielige luchthavens vliegt/landt en de landingsbaan zo kort is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er kwam verdorie een stukje van de binnenkant van het vliegtuig naar beneden zetten![]()
Het zal wel
Ze maken er zelf ook reels over, ik vind het hilarischquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Remt sneller af heb ik ergens gelezen.... omdat Ryanair vaak op van die bielige luchthavens vliegt/landt en de landingsbaan zo kort is.
Doe ik elke dag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin om de halve dag in m'n pyjama te lopen.
Ben echt dankbaar voor deze info USquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:59 schreef UitStraling het volgende:
"Eurovisiesongfestivaldeelnemer Claude, Claude kwam op zijn negende aan in Nederland, op zoek naar een beter leven. In Congo, waar hij geboren is, woedde een burgeroorlog die zijn vader het leven kostte. Zijn moeder maakte eerst alleen kwartier in Nederland en haalde daarna haar 77 kinderen naar Alkmaar"
Zo ben ik hè, soort van mobiele Brabantse Bibliotheek van Alexandrië.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben echt dankbaar voor deze info US
Hopelijk werken de sprinklers wel een beetjequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik hè, soort van mobiele Brabantse Bibliotheek van Alexandrië.
Wedden dat er drie keer wordt aangebeld?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Niemand doet je wat.
Ja, echt super fijn dat je in ons midden bent.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik hè, soort van mobiele Brabantse Bibliotheek van Alexandrië.
Mag je daar in je pyjama niet opendoen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wedden dat er drie keer wordt aangebeld?
Niet opendoen danquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
* stuurt factuurtje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt super fijn dat je in ons midden bent.
Had dit niet willen missen in mijn leven.
#blessed
Nee, dan wordt je verbannen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je daar in je pyjama niet opendoen?
Zo ben ik niet opgevoed.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je daar in je pyjama niet opendoen?
Ik heb een star wars-pyjama aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en?
Doe zo vaak de deur open in pyjama![]()
Of mja.. heb niet echt een pyjama, maar oke.
Oh, caafs zijn naar de dierenarts geweest, was bijna 150 euro, maar dan wel voor alle 3 medicijntjes mee
Dus ik vond het wel meevallen en hopelijk zie ik Juna (heel verlegen) niet meer in een soort rugslag voorbij komen, want dat was nogal verontrustend (niet eens lichtelijk)
Huh wat ?quote:
Is in de opvoeding dan het belangrijke hoofdstuk "beetje gezonde schijt aan de wereld hebben" overgeslagen?quote:
Leuk, hebben mensen iets om naar te kijken. Misschien maakt het hun dag wel wat vrolijkerquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een star wars-pyjama aan.
Maar wat hadden ze allemaal dan?
Ik heb nu al twee keer bijna een derde caaf genomen
Haha. Ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is in de opvoeding dan het belangrijke hoofdstuk "beetje gezonde schijt aan de wereld hebben" overgeslagen?
Ja, ik kan jouw factuurtjes niet betalen heurquote:
Madeboos is ook van de side eye ineens. Hormoonbom. Begint me te trappen als ik haar wil oppakken. Weet niet sinds wanneer die zo sassy is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk, hebben mensen iets om naar te kijken. Misschien maakt het hun dag wel wat vrolijker
Jeuk, dus van die pipetjes meegekregen. Krijgen ze in totaal 3x. Hielp bij Wattenschijfje ook.
Camryn: bombastic side eye
Dierenarts: wat kijk je bang
Ik:![]()
![]()
Nee, zo kijkt ze gewoon altijd
Klinkt als what's app.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat ik in een groepsTEAMS zit en nog individueel met individuen uit die groepsapp zit te praten. Even oppassen met wat ik zeg en tegen wie
Kun je alsnog niet opendoenquote:
Dat trappen is zo schattig, maar tegelijkertijd ook zo'n rare attidude ... hallo... trap maar lekker iemand andersquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madeboos is ook van de side eye ineens. Hormoonbom. Begint me te trappen als ik haar wil oppakken. Weet niet sinds wanneer die zo sassy is.
Meerdere malen gehad dit soort shitquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Vinde gij Truus ook zunne grote vetpoemel?"
Oh jij bent Truus.
Joejoe
Sommige groepen heb ik voor eeuwig gedemptquote:
Verbaast mij echt 0%quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meerdere malen gehad dit soort shit
Ik snap soms niet dat ik niet al jaren brandende aan een kruis op het Binnenhof hang, in mijn blootje, ondersteboven.quote:
Begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap soms niet dat ik niet al jaren brandende aan een kruis op het Binnenhof hang, in mijn blootje, ondersteboven.
"Niet eens sequoiahout gebruikt voor het kruis, dit kan echt niet hoor, van dat plebsberken"quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet
Zo van: "jongens.. zo moet dit niet... "
Ik heb zoiets IRL meegemaakt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat ik in een groepsTEAMS zit en nog individueel met individuen uit die groepsapp zit te praten. Even oppassen met wat ik zeg en tegen wie
En toensels?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets IRL meegemaakt.
Roddelen over een controller terwijl we stonden te pissen. Mannetje was echter nogal klein, die stond daar dus ook maar viel niet op achter het tussenschot
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Roddelen over een controller terwijl we stonden te pissen. Mannetje was echter nogal klein, die stond daar dus ook maar viel niet op achter het tussenschot
Afsluiten en weekend vierenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Teams start niet meer op.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk niks, hij zei niks terug. Later nog promotie gemaakt onder die manquote:
Ja, dit is eigenlijk wel een voorbode.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afsluiten en weekend vieren
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop op ineens een hoop boos gepiep en gekwaak.
Had ie niet door dat het over hem ging.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk niks, hij zei niks terug. Later nog promotie gemaakt onder die man
Teams wil je iets zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Teams start niet meer op.
Ja, wat kun je er ook over zeggen..quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk niks, hij zei niks terug. Later nog promotie gemaakt onder die man
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is eigenlijk wel een voorbode.
Ik noemde hem met naam en toenaam en hij was echt de enige met die naamquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ie niet door dat het over hem ging.
Dit klinkt echt heel handig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik noemde hem met naam en toenaam en hij was echt de enige met die naam
Oh ja, dat kan niet missen dan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrij!quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afsluiten en weekend vieren
Misschien voelde die zich wel bijzonder omdat er over hem werd geroddeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:
Gammaquote:
Klinkt als US dit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien voelde die zich wel bijzonder omdat er over hem werd geroddeld
JAZEKER DE HYPOTHEKERquote:
Met je vinger op zijn voorhoofd tikken "ja dit gaat over jou miezerig lelijk mannetje dat je bent"quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat US stiekem een verlegen financal controllertje van 1,65m hoog isquote:
Welkom bij Microsoftquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik ook zo gek vind, is dat ik eerst nog gewoon Teams open had staan. Maar hij heeft zich blijkbaar zomaar afgesloten zonder dat ik het door had en wil nu niet meer opstarten.
Mijn Outlook heeft geen zin en ik krijg ineens 56 uitnodigingen voor iets waar ik niet bij wil zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik ook zo gek vind, is dat ik eerst nog gewoon Teams open had staan. Maar hij heeft zich blijkbaar zomaar afgesloten zonder dat ik het door had en wil nu niet meer opstarten.
waar je op start moet drukken om af te sluitenquote:
Ik wil dit niet.quote:
Hoeft niet, kan wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar je op start moet drukken om af te sluiten
Komt zeker door de shut down in Amerika.quote:
staking bij Amazonquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt zeker door de shut down in Amerika.
Dat heet toch al heel lang geen start meer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar je op start moet drukken om af te sluiten
Boomers noemen het knopje nog steeds Startquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heet toch al heel lang geen start meer?
Ben jij een boomer dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boomers noemen het knopje nog steeds Start
heb net mn ondertitel aangepastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |