SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Kon je het weer niet laten?quote:
Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef Ama het volgende:
Ik haat het als ik onbewust het laatste berichtje plaats want dan moet ik ineens een TT bedenken.
Misschien doe ik dat morgen wel even maar ik ga nu naar bed.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Misschien nog even op Danny reageren in je FB topic trouwens? Hij heeft wel helemaal de moeite genomen om op je OP te reageren?
Fuck ja december alweer?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon aan het onweren, het is december
Ik liep vanmiddag in de hagelquote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Had hier vanmiddag wel even een half uurtje zonlichtquote:Op donderdag 19 december 2024 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag in de hagel![]()
sneeuw in vloeibare vorm genoegquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna kerst, maar geen sneeuw.
onweren kan in ieder jaargetijdequote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
helaasquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja dat weet ik, maar is in december toch wat minder vanzelfsprekend dan op een broeiende dag in augustusquote:Op donderdag 19 december 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onweren kan in ieder jaargetijde
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.quote:
Sneeuwpoppen maken!quote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.
Krakende verse sneeuw om overheen te lopenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, hemelwater boven de nul dan staat iedereen te janken en bij een paar graden onder de nul wil iedereen aan de boswandeling, paren op de dode ijsbeer bij de openhaard, warme chocomel en sneeuwpoppen maken.
Als eerste door een besneeuwd dennenbos lopen terwijl de rest van de wereld nog slaaptquote:Op donderdag 19 december 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krakende verse sneeuw om overheen te lopen
de rust die dan opeens valt in een drukkere stadquote:Op donderdag 19 december 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krakende verse sneeuw om overheen te lopen
quote:
Nee, nu wel eerst 4 dagen, dan dinsdag en vrijdag werken volgende week. Had wel meer willen werken want gezellige dagen om te werken maar heb al teveel uur.quote:
Nooit meer sneeuw.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vrijdag is mijn standaard vrije dag dus dat is gewoon vrij.. maandag/dinsdag zullen we bar weinig te doen hebben, alle druk is dan van de ketel want niets komt voor kerst (of misschien wel nieuwjaar) nog bij de klantenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gewoon ma/di/vr. Vr sowieso thuis "werken"
Hans?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
brr, opeens een soort tocht die opsteekt
Wat drink jij doorgaans op dergelijke borrels?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen eerst maar eens kerstborrel. Waren vandaag al bezig met een hele kerstmarkt optuigen en een curling baan.
ik heb nooit vrij genomen eigenlijk rond de feestdagen. Kreeg wel een vriendelijk doch dringend advies laatst van onze IT cheffie om wat meer vrij te nemenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Mensen knappen meestal niet echt op van verlof rond de feestdagen, let maar eens op.
bitter lemonquote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat drink jij doorgaans op dergelijke borrels?
Soort van. Maar moet maandag en dinsdag naar de audicien enzo en die afspraken zijn ook lekker middag op de dagquote:
Dat komt voornamelijk door de kinders die de bacteriën van school mee naar huis nemen en vervolgens twee weken op elkaars lip zitten.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Mensen knappen meestal niet echt op van verlof rond de feestdagen, let maar eens op.
O al die kinderen weer overal.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de kinders die de bacteriën van school mee naar huis nemen en vervolgens twee weken op elkaars lip zitten.
Toi toi toi.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort van. Maar moet maandag en dinsdag naar de audicien enzo en die afspraken zijn ook lekker middag op de dag
Ik las al dat er een enorme griepgolf met deze kerst aan zit te komen, kan oma lekker in het gourmetpannetje kwijlen.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de kinders die de bacteriën van school mee naar huis nemen en vervolgens twee weken op elkaars lip zitten.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las al dat er een enorme griepgolf met deze kerst aan zit te komen, kan oma lekker in het gourmetpannetje kwijlen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las al dat er een enorme griepgolf met deze kerst aan zit te komen, kan oma lekker in het gourmetpannetje kwijlen.
griepgolf is al lang bezig johquote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vroeger altijd standaard drankmisbruik en vreemdgangers?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstborrel bij ons is meestal wel leuk; loopt alleen niet meer zo snel uit de hand.
Curling klinkt wel grappigquote:Op donderdag 19 december 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstborrel bij ons is meestal wel leuk; loopt alleen niet meer zo snel uit de hand.
dat tijdens het hoesten het gebit in je kaasfondue valt.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof CE het jammer vind.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger altijd standaard drankmisbruik en vreemdgangers?
En dan gewoon die tanden weer indoen inclusief kaasslijmdraden.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat tijdens het hoesten het gebit in je kaasfondue valt.
Met zompige kruimels.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan gewoon die tanden weer indoen inclusief kaasslijmdraden.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal ook weer overleefd.
Tijd om richting bedje te gaan.
Hele week kaasslierten schijten.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke kaasboer laten en weer dooreten.
Foto's van maken.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele week kaasslierten schijten.
Drankmisbruik wel. Vreemdgangers wat minder.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger altijd standaard drankmisbruik en vreemdgangers?
ik ken van m'n werk ook alleen de 'verhalen' van vroeger, zelf nooit meegemaaktquote:Op donderdag 19 december 2024 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drankmisbruik wel. Vreemdgangers wat minder.
Was vroeger bij ons ook een heel drama maar de laatste paar jaar is het maar braaf en correct allemaal.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drankmisbruik wel. Vreemdgangers wat minder.
politiek correct tijdperkquote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was vroeger bij ons ook een heel drama maar de laatste paar jaar is het maar braaf en correct allemaal.
Dan stonden de taxi's al klaar om je naar het hotel te brengen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was vroeger bij ons ook een heel drama maar de laatste paar jaar is het maar braaf en correct allemaal.
Das ook geen zak aan.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ben met kerstfeest wel eens in Zoetermeer opgehaald met taxi en naar Almere gebrachtquote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan stonden de taxi's al klaar om je naar het hotel te brengen.
Ja en altijd toch een paar onverwachte koppeltjes.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan stonden de taxi's al klaar om je naar het hotel te brengen.
Alleen nam je dan nog een stagiaire of callcenter medewerker mee naar je hotel. Was iedereen in het nieuwe jaar dan weer vergeten ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben met kerstfeest wel eens in Zoetermeer opgehaald met taxi en naar Almere gebracht
in deze woke metoo tijd allemaal ondenkbaarquote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen nam je dan nog een stagiaire of callcenter medewerker mee naar je hotel. Was iedereen in het nieuwe jaar dan weer vergeten ofzo.
Dat bestaat gewoon nog hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in deze woke metoo tijd allemaal ondenkbaar
Die reclames van sire ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in deze woke metoo tijd allemaal ondenkbaar
Zat je op nieuwjaar op de gezinsbank met je riekende vingers.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen nam je dan nog een stagiaire of callcenter medewerker mee naar je hotel. Was iedereen in het nieuwe jaar dan weer vergeten ofzo.
Die hoorde ik vandaag voor het eerst.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die reclames van sire ook.![]()
Je speech was goed, je korte rokje nog beter.
(Stem van seks voor de Buch)
Dat is toch gringe? Niemand zegt dat, en de gemiddelde Gerda in een bedrijf is geiler dan al die suffe mannetjes bij elkaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hoorde ik vandaag voor het eerst.
Ja, ik dacht ook gelijk. Zijn er mannen die dat sturen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch gringe? Niemand zegt dat, en de gemiddelde Gerda in een bedrijf is geiler dan al die suffe mannetjes bij elkaar.
Genoeg zwakbegaafde mannen die foto's van hun piel ongevraagd naar onbekende vrouwen sturen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook gelijk. Zijn er mannen die dat sturen.![]()
Ook weer zo inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg zwakbegaafde mannen die foto's van hun piel ongevraagd naar onbekende vrouwen sturen.
is niet alleen op Fok een dingetjequote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg zwakbegaafde mannen die foto's van hun piel ongevraagd naar onbekende vrouwen sturen.
we gaan het zien, ik verwacht er niet al te veel vanquote:Op vrijdag 20 december 2024 01:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ben benieuwd of er iets met je comment in NWS-FB wordt gedaan
Wordt al een paar weken normaal gevonden dus ik verwacht ook niksquote:Op vrijdag 20 december 2024 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
we gaan het zien, ik verwacht er niet al te veel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |