Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Gemeten in slaaponderzoeken.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja, natuurlijk, elke "gemiddelde" man heeft er een naast zijn bed staan
Zoveel voegt ze ook niet toequote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Senna klaagt dat ze in een bondje zit waar ze geen kansen krijgt, tja muts eigen schuld...had je kunnen weten
Ja jammerquote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
Hoorde ik Rami nu zeggen dat hij zijn 24 uur al had aangevraagd?
Knettergek die knul.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Zag net wat je erbij schreef Fritsie(dat je niet opent)
wat een![]()
net van Floris........ en nu gaat er weer eentje weg
Met een natte vingerquote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat Floris nu echt wordt genaaid door Senna.
Zou ik wel echt een naaistreek vindenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat Floris nu echt wordt genaaid door Senna.
Idd.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoveel voegt ze ook niet toe
Vind haar ook een akelig manipulatief dingquote:Op donderdag 19 december 2024 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou ik wel echt een naaistreek vinden
Ik schep er een genoegen uit om Floris af te zien gaanquote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar ook een akelig manipulatief ding
Ja, ik zie het haar zo doen. En ook al ben ik geen fan van Floris, zou het echt een rotstreek vindenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar ook een akelig manipulatief ding
Ik zie een onzeker zichzelf overschreeuwend mannetjequote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schep er een genoegen uit om Floris af te zien gaan
Hoop dat Albert wint, gun het hem meer.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schep er een genoegen uit om Floris af te zien gaan
Moet even snel voor de week van de Kerst. Veel programma's die deze week eindigen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef Soury het volgende:
Ze zijn wel lekker vlot deze week, morgen dus de finale. Was al bang dat het maandag pas zou worden.
Heb ook geen hekel aan hem maar ik gun het hem ook weer net niet, Appie mag winnen. Lekker even door ergeren.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie een onzeker zichzelf overschreeuwend mannetje
Ik kan op 1 of andere manier geen hekel aan hem hebben
Goeie kans, Floortje wil vast nog wel een maand kleffen met Sennaquote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoop dat Albert wint, gun het hem meer.
Of Senna richt haal pijlen op Albert en speelt tegen Floris de finale? Kan dat???quote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik gun het Albert denk ik ook het meest van die 4. Dan de knul waarvan ik zn naam niet weet. Dan Floris. Dan Senna.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Spelen voor de nummertjes, en kluisjes openen maandag?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef Soury het volgende:
Ze zijn wel lekker vlot deze week, morgen dus de finale. Was al bang dat het maandag pas zou worden.
Senna wil iig niet met hem in een bondje, dus dat levert wel weer leuke beelden opquote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie kans, Floortje wil vast nog wel een maand kleffen met Senna
Nee dat doen ze meestal in één aflevering.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spelen voor de nummertjes, en kluisjes openen maandag?
Ik mag het hopen, sinds ze gebroken is en op Floortje gedoken is hebben ze kontinue ruziequote:Op donderdag 19 december 2024 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna wil iig niet met hem in een bondje, dus dat levert wel weer leuke beelden op
Febo vindt het wel leukquote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie kans, Floortje wil vast nog wel een maand kleffen met Senna
Ego’tje hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
o als floris weggaat staat ze alleen snik snik, eigen schuld
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal Vincent wel worden, het zoveelste rol behangpapier die met een ton zou weglopen.. past in het format
Prima. Liever Vincent dan Floris of Senna.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal Vincent wel worden, het zoveelste rol behangpapier die met een ton zou weglopen.. past in het format
Zieltjes aan het winnenquote:
Ja, helemaal. Nou eens kijken of dat ook zo gaat.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:27 schreef Marrije het volgende:
Floris gaat ervanuit dat hij met Albert de finale speelt
Dat gaat nog leuk worden die stemmingquote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hoorde dat veel mensen op vincent gaan stemmen..
Ja, dat hele roken is een rookgordijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
Hoe bestellen ze tabak?
Supermarkt mag niet leveren.
Dan ziet ie nog niks, ego zit in de wegquote:Op donderdag 19 december 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Misschien dat Floris die oogkleppen dan ook eens af doet
Nou idd die krijg even een mes in zijn rug.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Misschien dat Floris die oogkleppen dan ook eens af doet
Was het wel met EJVJL.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat hele roken is een rookgordijn.
Als dat uit die punten gehaald moet worden lijkt het me sterk dat er nooit gekloot over is
Leuke vent.quote:
Precies, hier hadden ze er in het begin ook nog wel eens gedoe over. Jorim en Emily die wilde roken, Vincent die daar dan weer op tegen was etc.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was het wel met EJVJL.
Maar ja, die had streams.
Dat blijft altijd de vraag, of de gedoodverfde winnaar al geregeld is achter zodat de edelfiguranten nog een ronde mogenquote:
Nee godver toch maandag. 6 mensen weg met het "jullie zijn allemaal lief en aardig" gelul en het stem drama.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:34 schreef spapaars het volgende:
Duidelijk dat we morgen nog niet zullen weten wie die ton bruto krijgt.
Die kluis achter een stuk elektronica met nummertjes intikken is absoluut niet waterdicht.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat blijft altijd de vraag, of de gedoodverfde winnaar al geregeld is achter zodat de edelfiguranten nog een ronde mogen
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kluis achter een stuk elektronica met nummertjes intikken is absoluut niet waterdicht.
Laat ze spelen voor 10 gesloten enveloppen, en open ze dan één voor één.
Krijgen we dit weer, dat is zeker waterdicht. Zo niet zijn ze illegaal bezig. Dat kan en mag niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kluis achter een stuk elektronica met nummertjes intikken is absoluut niet waterdicht.
Laat ze spelen voor 10 gesloten enveloppen, en open ze dan één voor één.
Zeker weten?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer, dat is zeker waterdicht. Zo niet zijn ze illegaal bezig. Dat kan en mag niet.
Ja zeker weten, sjoemelen in spel programma's met zulke bedragen is gewoon niet aan de orde. Zou een beetje mooi zijn. En al zijn het enveloppen is de argwaan er nog steeds.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker weten?
Ik ken je al een tijdje hier, zo naïef ben je normaal gesproken niet.
Senna is een domme kutquote:Op donderdag 19 december 2024 21:04 schreef Yver73 het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe Senna denkt nu nog iets te kunnen uithalen in haar eigen voordeel. Als ze niet in wil stemmen met Floris naar voren schuiven vanuit het bondje, maakt zij zelf nog steeds geen kans. Dan gunnen de anderen het Appie eerder nog of anders Vincent….
De andere bondgenoten gaan al helemaal nooit voor Senna kiezen lijkt mij (behalve Che dan, want die zei dat net)
Kan ze in een bondje met chequote:Op donderdag 19 december 2024 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna is een domme kutGraaft haar eigen graf, niemand zit op haar te wachten in de volgende ronde.
😁😁 Ja, en ik denk dat ze ook haar relatie met Floris op het spel zet door hem nu niks te gunnen. Gaat ze straks met helemaal lege handen naar huis…quote:Op donderdag 19 december 2024 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna is een domme kutGraaft haar eigen graf, niemand zit op haar te wachten in de volgende ronde.
Ik hoop oprecht dat Floris haar laat vallen. Dit gun ik hem nietquote:Op donderdag 19 december 2024 21:11 schreef Yver73 het volgende:
[..]
😁😁 Ja, en ik denk dat ze ook haar relatie met Floris op het spel zet door hem nu niks te gunnen. Gaat ze straks met helemaal lege handen naar huis…
Albert mag van mij ook winnen .quote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het tussen Floris en Vincent gaat de rest voor Vincent denk ik. Maar dat zou wel een rare twist zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:51 schreef chufi het volgende:
Floris gaat voor Albert ipv Senna dus die naait haar met gunnen .. Senna gaat ook voor Albert die naait Floris ook ... dan maakt het niet meer uit wat Vincent doet ...
Maar wat gaat de rest doen ? Volgens mij is er niemand echt fan van Floris ...
Oh.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat waren degenen die het spel speelden
We zien het morgen welquote:Op donderdag 19 december 2024 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het tussen Floris en Vincent gaat de rest voor Vincent denk ik. Maar dat zou wel een rare twist zijn.
Geeft niet hoor dat je verkeerd zatquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:11 schreef freaky40 het volgende:
Deceptie finale vrees ik, die Fleuris moet en zal spelen. Hopelijk gooien ze Fleuris voor de bus en gaat het Albert/Senna of Vincent worden. Topshow! Verwende teringleier is die Fleuris.
Ik zat trouwens verkeerd, knock outs zijn op zondag dus al gespeeld, maandag stemming, finale was op dinsdag, afgelopen woensdag startte de nieuwe cyclus. Er is dus geknipt en hebben ze zaterdag uit de uitzending gelaten.
Ik neem aan dat ze nu gewoon steady stash geleverd krijgen voor de verslaafden.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
Hoe bestellen ze tabak?
Supermarkt mag niet leveren.
Zij kan toch ook niets. Zonder dat bondje was zij nooit zo ver gekomen plus haar karakter is vreselijk. Daarom wordt het haar vanuit de groep ook niet gegund. Daarnaast is ze oprecht dom.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Senna klaagt dat ze in een bondje zit waar ze geen kansen krijgt, tja muts eigen schuld...had je kunnen weten
Vincent uit het bondje, Appie uit de loods. Mooi!!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het tussen Floris en Vincent gaat de rest voor Vincent denk ik. Maar dat zou wel een rare twist zijn.
Floris trekt wel alles naar zich toe. Senna mag niet eens iets spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 03:19 schreef DutchBlend het volgende:
Het is toch ook echt voor 90% dom volk wat die show in gaat hè.
De slangen zijn sowieso stuk voor stuk te dom om te poepen. Niet weten waar de Dom zich bevindt terwijl het antwoord zelfs in de vraag staat. Ik heb er echt geen woorden voor...
Senna heeft een totaal gebrek aan (zelf)reflectie. En maar janken dat men het haar moet gunnen, terwijl ze werkelijk NIETS presteert. Het moet allemaal maar aan komen waaien voor het prinsesje. Alleen maar mooi lopen wezen.
Je kunt Floris (met recht) een irritante streber vinden, maar hij staat er wel elke keer en toont inzet (net als Appie btw). Wat dat betreft verdient hij het gewoon en Senna niet. Maar dat ziet ze niet.
Of dat Nederland wel 5000 keer in de VS past!quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:42 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn God wat was dat een domme opmerking van Rami die dacht dat 1% van de wereldbevolking miljardair was![]()
![]()
![]()
En dan Sylvia die zegt "103 miljoen heb ik gelezen, dus dat is 1200 per huishouden"![]()
![]()
Ehm 103 miljoen gedeeld door pakweg 8 miljoen is toch echt 13.
Hopelijk niet aan Fleuris geven!quote:Op vrijdag 20 december 2024 02:36 schreef kater1 het volgende:
Brijan heeft twee stemmen!!! Heel benieuwd wat hij gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezel die SennaThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
Ach, de ware egootjes komen boven, nix nieuws.. miischien dacht Senna met Floortje een deal te maken, die andere twee buitenspel zetten, samen voor de ton spelen en elk 50.000 pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezel die Senna![]()
mislukt![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 december 2024 03:19 schreef DutchBlend het volgende:
Het is toch ook echt voor 90% dom volk wat die show in gaat hè.
De slangen zijn sowieso stuk voor stuk te dom om te poepen. Niet weten waar de Dom zich bevindt terwijl het antwoord zelfs in de vraag staat. Ik heb er echt geen woorden voor...
Senna heeft een totaal gebrek aan (zelf)reflectie. En maar janken dat men het haar moet gunnen, terwijl ze werkelijk NIETS presteert. Het moet allemaal maar aan komen waaien voor het prinsesje. Alleen maar mooi lopen wezen.
Je kunt Floris (met recht) een irritante streber vinden, maar hij staat er wel elke keer en toont inzet (net als Appie btw). Wat dat betreft verdient hij het gewoon en Senna niet. Maar dat ziet ze niet.
gewoon een tokkie - niets meer niets minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezel die Senna
Floris wordt wakker![]()
... en huiver mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezel die SennaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 20-12-2024 14:28:29 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb de spoiler niet aangeklikt, maar Senna heeft geen enkele reden om het finale spel te spelen. Ze heeft meegelift op het succes van haar bondgenoten. Ze ging wel achteraf zeuren dat ze die proef evt. ook wel had kunnen/willen doen, maar trok van tevoren nooit haar mond open. Puur prinsessen gedrag dat ze met geen reet doen, mooi zitten wezen en Floris zijn hoofd op hol brengen denken dat ze er recht op heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens heeft ze wel gelijk. Het is van te voren al besloten wie ze willen laten spelen
Had het ook onder een spoiler moeten zetten sorryquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb de spoiler niet aangeklikt, maar Senna heeft geen enkele reden om het finale spel te spelen. Ze heeft meegelift op het succes van haar bondgenoten. Ze ging wel achteraf zeuren dat ze die proef evt. ook wel had kunnen/willen doen, maar trok van tevoren nooit haar mond open. Puur prinsessen gedrag dat ze met geen reet doen, mooi zitten wezen en Floris zijn hoofd op hol brengen denken dat ze er recht op heeft.
Oh nee hoor ik had het niet over spoileren ik kan wel raden dat het over Senna gaat, dat was idd gister al te zien. Moraima doet ook niks idd, maar misschien wel qua koken schoonmaken ofzo. Ze draagt iig bij aan de gezelligheid in de groep. Feit is dat ze haar graag zien en mocht ze met haar bondje eerste worden zijn er een boel die het haar gunnen. Dat stukje gunnen heeft Senna ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het ook onder een spoiler moeten zetten sorry
Maar was volgens mij gisteren ook al op tv te zien.
Er zijn er steeds maar een paar die het spel spelen he, zie Moraima ook nooit wat doen.
Hoe die daar toegelaten is is mij een raadsel
Naar mijn idee moet ze zich van te voren gewoon meer laten horen als ze iets wilt spelen. En niet achteraf gaan janken. Toen ze dat laatst (achteraf) deed gaf Floris ook aan dat ze best had mogen spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris trekt wel alles naar zich toe. Senna mag niet eens iets spelen.
Precies, nu de ton voor het grijpen ligt beseft ze ineens dat ze de boel heeft verkloot door niet actiever mee te doen, en dan komen de tranen en zielig doen bij de rest. Ja de groetenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:05 schreef DutchBlend het volgende:
[..]Naar mijn idee moet ze zich van te voren gewoon meer laten horen als ze iets wilt spelen. En niet achteraf gaan janken. Toen ze dat laatst (achteraf) deed gaf Floris ook aan dat ze best had mogen spelen.
In zijn enthousiasme zal hij heus duidelijk aangeven dat hij zelf wel wilt spelen maar hij lijkt me zeker iemand met het empatisch vermogen om Senna te steunen als zij graag wil. Nog afgezien van dat hij alles voor haar over heeft.
Ik denk dat ze het ergens ook wel makkelijk vindt als het moment daar is, dat iemand anders 'er gaat staan'. En achteraf baalt ze dan omdat ze zich beseft dat ze er voor spek en bonen zit.
Senna heeft al min of meer aangegeven dat ze niet meer samen wil met Floris omdat het volgens haar zijn schuld is dat ze nooit een spel kon spelen. Achterbakse troela is het, ze staat bovenaan dankzij o.a. Floris. Ze zal het maar waar moeten maken de volgende ronde. Ik ben benieuwd hoe ze het dan gaat doen. Iig ben ik nu team Floris. Irritant menneke soms maar eerlijk is eerlijk hij heeft wel zijn hart op de juiste plek, en daar trapt Senna nu vrolijk op. Hoop dat hij dat inziet en haar lekker laat barsten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:16 schreef lojanda het volgende:
Ik ben toch wel echt benieuwd wie de finale mogen spelen vandaag. Het lijkt erop dat Senna en Floris het elkaar niet meer gunnen en dat er een einde komt aan al dat geklef en drama van wel kussen niet kussen en gejank van Floris. Het niet weten of ze voor jongetje thuis moet gaan of voor de drammende overheersende Floris Het zijn echt wel kleuters die twee. Ze zullen na een hoop drama ook wel weer samen eindigen in een nieuw bondje en is alles weer vergeven en vergeten.
Ik hoop dat uiteindelijk Appie vanuit het bondje wordt gekozen en dan ook met de winst er vandoor gaat.
Daar ben ik ook echt benieuwd naar maar vrees dat ze naar Floris gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 02:36 schreef kater1 het volgende:
Brijan heeft twee stemmen!!! Heel benieuwd wat hij gaat doen.
Dat zegt ze idd maar uiteindelijk plakken ze toch wel wee4 aan elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna heeft al min of meer aangegeven dat ze niet meer samen wil met Floris omdat het volgens haar zijn schuld is dat ze nooit een spel kon spelen. Achterbakse troela is het, ze staat bovenaan dankzij o.a. Floris. Ze zal het maar waar moeten maken de volgende ronde. Ik ben benieuwd hoe ze het dan gaat doen. Iig ben ik nu team Floris. Irritant menneke soms maar eerlijk is eerlijk hij heeft wel zijn hart op de juiste plek, en daar trapt Senna nu vrolijk op. Hoop dat hij dat inziet en haar lekker laat barsten.
Welja, en Floortje er jankend achteraanquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Laat Senna hem maar doen hoor, ten nadele van Fleuris.
Dan moet ze haar mond open doen en voet bij stuk houden ipv het slachtoffer te spelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris trekt wel alles naar zich toe. Senna mag niet eens iets spelen.
so true!quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna heeft al min of meer aangegeven dat ze niet meer samen wil met Floris omdat het volgens haar zijn schuld is dat ze nooit een spel kon spelen. Achterbakse troela is het, ze staat bovenaan dankzij o.a. Floris. Ze zal het maar waar moeten maken de volgende ronde. Ik ben benieuwd hoe ze het dan gaat doen. Iig ben ik nu team Floris. Irritant menneke soms maar eerlijk is eerlijk hij heeft wel zijn hart op de juiste plek, en daar trapt Senna nu vrolijk op. Hoop dat hij dat inziet en haar lekker laat barsten.
Morrie lijkt er in te zitten als vredesstichter. Iedereen kalmeren bij relletjes of op een Morrie manier aanspreken, wat ze ook van haar accepteren. Zo heeft iedereen daar een rol.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het ook onder een spoiler moeten zetten sorry
Maar was volgens mij gisteren ook al op tv te zien.
Er zijn er steeds maar een paar die het spel spelen he, zie Moraima ook nooit wat doen.
Hoe die daar toegelaten is is mij een raadsel
Ze luisteren wel allemaal naar haar, dat is een feit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Morrie lijkt er in te zitten als vredesstichter. Iedereen kalmeren bij relletjes of op een Morrie manier aanspreken, wat ze ook van haar accepteren. Zo heeft iedereen daar een rol.
Mannenversierder, playboy, toyboy, pester, onzichtbare deelnemers, vredesstichter, verliefde pubers, stalkers etc.
Ze heeft ook wel een aanstekelijke vrolijkheid.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Morrie lijkt er in te zitten als vredesstichter. Iedereen kalmeren bij relletjes of op een Morrie manier aanspreken, wat ze ook van haar accepteren. Zo heeft iedereen daar een rol.
Mannenversierder, playboy, toyboy, pester, onzichtbare deelnemers, vredesstichter, verliefde pubers, stalkers etc.
Haar vrolijkheid, eerlijkheid en die heerlijke schaterlach zijn voor mij een toevoeging in die loodsquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Morrie komt wel beter tot haar recht hier dan in EJVJL.
Ze is erg aanwezig en kan weinig qua opdrachten maar ze zorgt wel voor sfeerquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Haar vrolijkheid, eerlijkheid en die heerlijke schaterlach zijn voor mij een toevoeging in die loods
Dan moeten Pres, Vince, en zelfs Appie snel wegwezen wegens ubersaai nonTVmakersquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Misschien zijn sommige met een kort contract, of voor een maandje of voor een paar maanden. Alleen om de boel op zijn kop te zetten of voor deelnemers die geen TV maken, dan lig je eruit.
Ze denken dat Meneer de Mol elke maand een ton uitdeelt aan alle deelnemers en als ze in een maand géén ton krijgen huilen ze het behang van de muur en hollen wegquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vraag mij af wat er is veranderd dat veel mensen tijdens dit programma al na een korte periode hun 24 uur aanvragen en bij wijze van spreken al naar huis gaan omdat ze hun hamster missen. Andere reality programma's wisten dat toch allemaal beter binnen de deur te houden en daar gingen deelnemers alleen vanwege ernstige en begrijpelijke redenen naar huis of ze zaten er echt al een lange tijd. Nu zijn er elke cyclus wel een paar mensen die snel vertrekken en niet worden vervangen. De casting moet echt beter.
Denk niet dat het zo werkt, een maand daar zitten heeft totaal geen zin. De kans dat je de finale gaat spelen als newbe is nihil of je moet met 4 nieuwe beginnen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Misschien zijn sommige met een kort contract, of voor een maandje of voor een paar maanden. Alleen om de boel op zijn kop te zetten of voor deelnemers die geen TV maken, dan lig je eruit.
Je weet het hèquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze had zeker eerder haar mond open moeten doen.
Alleen gaat de een gewoon wat makkelijker tegen iemand in dan de ander. Helemaal als je denkt dat je niet zo sterk in een bepaald spel zult zijn, dan laat je eerder degene die roept alles te kunnen het maar weer doen. Zie Demi, nu ze in een bondje zit met minder dominante lui speelt ze ineens wel opdrachten.
Wil ze kans maken, moet ze gewoon niet meer met Floris in een bondje, spellen gaan spelen, en meer met de andere lui omgaan ipv alleen aan die plakstrip hangen. Nu nog zo gaan janken heeft sowieso geen zin
Ja maar als je zóooo knap bent en loyaal aan je (thuis) vriendje dan verdien je het ook.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
Zag nog een andere spoiler van vanavond
Gezellig zal het niet zijn
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
Zag nog een andere spoiler van vanavond
Gezellig zal het niet zijn
Komt nogquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
Hadden zeker geen leukere opvulling voor vanavond
Die gat horizontaal als die 1 ronde wintquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat je niet wil zien hoe Flo er bij staat in de finale, de zenuwlijer als....hij in de finale komt dan.
Ik ga gewoon uit van appie en Florisquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat je niet wil zien hoe Flo er bij staat in de finale, de zenuwlijer als....hij in de finale komt dan.
Appie winnaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit van appie en Floris
En dan appie als winnaar
Dan zitten we nog een maand met die jammerkont ( Senna )
Ik wacht.....quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is nog niet alles
Het leukste komt nog
Is nog even Senna die zorgt dat alle kijkers tegen haar zijnquote:
Ja ze zei het duidelijk en respectvol.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Deze niet schreeuwende maar toch duidelijke en eerlijke Thalysha bevalt me wel
we zitten nog in het aanloopje...quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is nog even Senna die zorgt dat alle kijkers tegen haar zijn
omdat ze nu pas 100 duizend redenen heeftquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat Senna roept en doet
Maar waarom roept ze pas als ze winnen
En niet voor die tijd
ik weet het .. maar hij had zo'n piepstem en nuquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij gaslight
Daar is niet tegen te praten
Totaal niet opgewassen tegen zo’n typequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet het .. maar hij had zo'n piepstem en nu
Haha, lijkt wel zo'n muppet met die stemquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet het .. maar hij had zo'n piepstem en nu
dat, ze huppelt eerst lekker mee en nu dit, vals mormelquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
En niet voor die tijd
jaaaquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, lijkt wel zo'n muppet met die stem
Na de reclamequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
En weer reclame na 1 minuut leuke tv
Welkom in de wonderen wereld van SBS6quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
En weer reclame na 1 minuut leuke tv
Inderdaad gaap. Begint traditie te worden, vertrekkende lui die stiekem kaartjes afgeven.quote:
Zoals Syl zelf zeiquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
ojeee Sil eist de notities op en idd iets van het bondje kun je niet zomaar weggeven
Net zoals de spelletjes zelf, madam wil niks doen en alles binnen graaien. Wat een doortrapte domme mutsquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
En niet voor die tijd
Hij speelt gewoon een actquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als je tegen Rami poep zegt, dan ben je agressief en schreeuw je
Elsje wil zijn stoere kant ff laten zienquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Soury het volgende:
Wat een zak die Rami, en Elsje wil zijn deel
tijdens de discussie wat van wie is nog je deel opeisen die maffe Che, echt van de wereld die mafklapperquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:08 schreef Soury het volgende:
Wat een zak die Rami, en Elsje wil zijn deel
Precies. Hop terug naar Floris en sennaquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
Bye rami
Hoe lang kunnen ze alles rekken
Nee de finale er door jassen en nieuwen erinquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies. Hop terug naar Floris en senna
Eerst nog wat drama met het stemmen vanuit het bondje pleasequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de finale er door jassen en nieuwen erin
Ik denk maandag staartje van finalequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de finale er door jassen en nieuwen erin
Ja datquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eerst nog wat drama met het stemmen vanuit het bondje please
Welke?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:14 schreef Pindakaastostie het volgende:
Kunnen ze die kale idioot ook niet alvast buiten de poort gooien?
Nee maandag hebben we een halve aflevering finalequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:14 schreef Pindakaastostie het volgende:
Appie? die is wel heel erg buitenbeeld.. zal hij de ton pakken?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:14 schreef Pindakaastostie het volgende:
Ik zeg jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Appie? die is wel heel erg buitenbeeld.. zal hij de ton pakken?
Nou er zijn er al 3weg toch. Nancy, Rami, en gister ben ik vergetenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maandag hebben we een halve aflevering finale
En een halve aflevering afscheid van alle anderen die vertrekken
Ja ze moeten alleen dit precies op 8 min uitknippenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
De beslissende stem zal wel de cliffhanger worden
jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
Gut moet je die zelfvoldane kop van Senna zien
4 van Floris
Gelukkig, weer een reden voor verdrietquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
Oei Senna wel 5 aan Floris die haar maar 4 punten gaf
Jup krokodillen tranen zijn er alquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig, weer een reden voor verdriet
En anders als hij niet de winnende code heeftquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die moet bij het 1e spel aan de beademing
Zou een droomscenario zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef Marrije het volgende:
Dat wordt wat als Floris de finale verliest. Van Appie wint ie niet op zeker
Dat lijkt mij ook maar er zijn ook mensen die op Vincent willen stemmen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Albert wordt dit toch het meest gegund kan niet anders.
Ze krijgen allebei sowieso 1quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef Marrije het volgende:
Dat wordt wat als Floris de finale verliest. Van Appie wint ie niet op zeker
Appie heeft wel degelijk een boel punten binnen geharkt, slimme aardige gast. En zijn kerstliedje was ronduit hilarischquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
De rest gaat voor slapsukkel Appie kun je wel raden
Ik vind het ook echt een grappige ventquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Appie heeft wel degelijk een boel punten binnen geharkt, slimme aardige gast. En zijn kerstliedje was ronduit hilarisch
Ik gun 'm de winst alleen al om het smoelwerk van Floortje te mogen zien.. Lekker Manquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Appie heeft wel degelijk een boel punten binnen geharkt, slimme aardige gast. En zijn kerstliedje was ronduit hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |