SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelf niet al kreeg ik het gratisquote:Op donderdag 19 december 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige soorten zijn voor af en toe....mwah....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Koffie gaat nog veel duurder worden dus bereid je maar voor @DottekeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
uiteraard, anders is het niet eerlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van zuurkool, als ik het al maakte voor de kinderen deed ik er bij mij ook altijd ananas door
Want ja als de kinderen alles m oeten eten wat op tafel komt dan moeders ook natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, ik heb het gehoord. Hopelijk is het voor die tijd nog een keertje in de aanbieding, dan ga ik mijn slag slaanquote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie gaat nog veel duurder worden dus bereid je maar voor @:dotteke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot aan plafond stapelenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gehoord. Hopelijk is het voor die tijd nog een keertje in de aanbieding, dan ga ik mijn slag slaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je moet wel het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
uiteraard, anders is het niet eerlijk.
MIjn zoon was er gek op dus dan ontkom je er niet aan
Rode kool kreeg ik echt niet weg, ging echt overgeven zelfs als ik het maakte stond ik al te kokken
Ze mochten allemaal een ding uitzoeken wat ze niet wilde eten, dat was bij mij dus rodekoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, we moeten toch hamsteren een noodvoorraad aanleggenquote:alleen hoe zet ik koffie zonder stroom euhhhhhh snotjandorie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben blij met Die Grenze. Die dumpshop heb je hier vlak bij en de meeste dingen daar zijn echt spotgoedkoop.
Wel opletten op of het een aanbieding is omdat het spul zwaar over datum is.
Vaak is het dan nog steeds wel prima te nassen, maar zelf koop ik het dan toch liever niet zo snel.![]()
Ligt eraan wat het is. Chocola kan makkelijk ver over de datumquote:Op donderdag 19 december 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben blij met Die Grenze. Die dumpshop heb je hier vlak bij en de meeste dingen daar zijn echt spotgoedkoop.
Wel opletten op of het een aanbieding is omdat het spul zwaar over datum is.
Vaak is het dan nog steeds wel prima te nassen, maar zelf koop ik het dan toch liever niet zo snel.![]()
![]()
Ja en conserven ook enzo.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is. Chocola kan makkelijk ver over de datum![]()
![]()
Snoep zal vast ook nog wel okay zijn als het over datum os aangezien het voor het overgrote deel suiker is.
Kruiden kunnen ook nog wel.
Toch hou ik het allemaal liever wel binnen de datum.![]()
Ja dat blijft ook lang goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
Snoep zal vast ook nog wel okay zijn als het over datum os aangezien het voor het overgrote deel suiker is.
Gewoon afweging maken bij hetgeen wat je wil kopen, maar ze hebben daar idd vaak leuke prijzen![]()
Rode bieten vind ik viesquote:Op donderdag 19 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, rode bieten met speklappen is ook lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeezout ook?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
Kruiden kunnen ook nog wel.
Toch hou ik het allemaal liever wel binnen de datum.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat kan, ik vind ze wel lekker Uitje er door bakken, beetje azijn en suiker en door een beetje zout en peper mmmmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: