SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 19 december 2024 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dafuq, hoezo januari pas @:crack_
Nee m'n Teisseire is op dus ga denk ik eerst die halen. Heb ook niet zo'n behoefte aan drie verschillende flessen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Lekker @:TT
Heb je slimpie al gekocht @:cherrylips
Net pizza gemaakt, moet alleen nog even in de ovenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
M'n macaroni staat te ontdooien.
mijn koelkast puilt uit op dit moment.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Erwtensoep met roggebrood en katenspekquote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Meh.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ookof ik dacht meer 'waarom de fuck heb je in november gezegd we die uitslagen zouden gaan bespreken.......'
en vooral shit omdat je zonder die verwachting gerust kan wachten, en nu denk ik de hele tijd 'wtf'. Maargoed. Het is wat het is
Oh, we wachten rustig in spanning afquote:Op donderdag 19 december 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee m'n Teisseire is op dus ga denk ik eerst die halen. Heb ook niet zo'n behoefte aan drie verschillende flessen.
bijzondere macaroni of standaard?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
zo veel kool in jouw keukenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn koelkast puilt uit op dit moment.
Als ik niet nog verse groente moest hebben, kon ik tot na kerst de winkel vermijden.
maar voor vanavond wordt het kip en savooiekool
Geen idee, m'n luie kadaver wacht af waar de huisman mee komt.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Nee standaard. Beetje sambal er nog heen want het was nogal smakeloos de vorige keer.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, we wachten rustig in spanning af
[..]
bijzondere macaroni of standaard?
En weet nog niet
ik hou wel van koolquote:
Nee, ik koop eigenlijk alleen nog maar boeken bij Amazonquote:Op donderdag 19 december 2024 16:44 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips heb jij hier al eens besteld en ging dat goed https://blackwells.co.uk/bookshop/home
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, m'n luie kadaver wacht af waar de huisman mee komt.
is wel echt comfortfoodquote:Op donderdag 19 december 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee standaard. Beetje sambal er nog heen want het was nogal smakeloos de vorige keer.
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik koop eigenlijk alleen nog maar boeken bij Amazon
Oh, is deel van Waterstones? Da's op zich een prima winkel verder.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:44 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips heb jij hier al eens besteld en ging dat goed https://blackwells.co.uk/bookshop/home
Mooie tijden jaquote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de tijd dat je voor acht euro een paperback kon kopen en voor 15 euro ofzo de hardcover
Rip Bookdepositoryquote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de tijd dat je voor acht euro een paperback kon kopen en voor 15 euro ofzo de hardcover
Oh? Welke winkel?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mei weer tweedehands boeken inslaan in Londen
Extra koffer mee?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mei weer tweedehands boeken inslaan in Londen
Haha, is te merken. En is leukquote:Op donderdag 19 december 2024 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou wel van kool
boerenkool, bloemkool, broccoli, savooiekool, chinese kool, allemaal goed
AVG als een brave Hollander.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Overal. Het stikt er van de tweedehands zaakjes. Oxfam, Cancer Research ofzo, kinderziekenhuizen.quote:
alternatief heb ik ook nog prei in huisquote:
Lolwat. "First edition", alsof er geen tig gedrukt zijn bij release.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
https://onlineshop.oxfam.(...)product/HD_302576079
Dat ze hier 20 pond voor vragenDat is wel erg. Ben bang dat de tweedehands markt ook steeds meer verpest wordt.
Same, daar was het tenminste nog leuk shoppen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop echt veel minder boeken sinds bookdepository ermee gestopt is
Nee, precies. Het is niet alsof er maar 100 van waren gedrukt ofzo. Voor de allereerste dat snap ik nog.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwat. "First edition", alsof er geen tig gedrukt zijn bij release.
We sturen weer iets Nederlandstalig dus? Enige keer dat ik dat leuk vond was bij Joost.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
ow ik hoor nu op 3fm het nummer van claude...
dit zijn mijn laatste woorden... ja dat nummer heb ik wel eens voorbij horen komen. Niet mijn smaak maar wie weet wat voor nummer het wordt.
Kerel ondertussen: "hmm misschien gaat ze vanzelf wel koken als ik te verzonken in dit programma lijk".quote:Op donderdag 19 december 2024 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik begin te vrezen dat ik beter zelf kan gaan koken. D'n huisman is compleet verzonken in een tekenprogramma.
Whehehe.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kerel ondertussen: "hmm misschien gaat ze vanzelf wel koken als ik te verzonken in dit programma lijk".
pasta pesto salade met kiprollade ei en sla (en pasta en pesto... duh)quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Salade met sla, je verwacht 't niet!quote:Op donderdag 19 december 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
pasta pesto salade met kiprollade ei en sla (en pasta en pesto... duh)
ut nummer is nog niet bekendquote:Op donderdag 19 december 2024 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
We sturen weer iets Nederlandstalig dus? Enige keer dat ik dat leuk vond was bij Joost.Het scoort ook nooit zo hoog.
gaat toch lekker in esf een klaagtopic openen johquote:Op donderdag 19 december 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat een enorme stap terug is deze ESF inzending
Was dan maar niet gegaan.
genoeg pasta salades waar geen salade in is te vindenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Salade met sla, je verwacht 't niet!
Dan is het toch geen salade meer.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
genoeg pasta salades waar geen salade in is te vinden
een salade is niet gelijk aan sla+quote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het toch geen salade meer.
Ik wist dat niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Gerrie d'r haat voor ei is geen nieuws toch?
Ik moet naar een verjaardag morgen, zou liever thuisblijven, maar ja.quote:
ga je op de gok mn huis zoeken of heb je ergens mijn adres gevonden?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag morgen, zou liever thuisblijven, maar ja.
Ik vermoed dat je geen boomlange vent bent.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je op de gok mn huis zoeken of heb je ergens mijn adres gevonden?
neuj gelukkig nietquote:Op donderdag 19 december 2024 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je geen boomlange vent bent.
Dan nog, als er niet iets van groente in zit, is het imo geen salade.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een salade is niet gelijk aan sla+
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, als er niet iets van groente in zit, is het imo geen salade.
quote:Een salade is een koud gerecht, dat bereid kan zijn met verschillende ingrediënten en vaak aangemaakt wordt met een vinaigrette of dressing. Vinaigrettes en dressings bestaan meestal uit een combinatie van olie, azijn en smaakmakers als zout, kruiden en specerijen. Ook worden dressings vaak gemaakt met mayonaise, dat weer een mengsel is van olie, eidooier en azijn. Een kleine salade met mayonaise en fijngehakte groenten wordt ook wel een slaatje genoemd.
Salades kunnen worden gegeten als voorgerecht bij een diner of als groente bij een maaltijd. Omdat salades vaak bestempeld worden als een gezond gerecht, zijn ze ook onderdeel van vele diëten. Salades kunnen dienen als hoofdgerecht; deze worden dan maaltijdsalades genoemd. Een andere vorm van salade is als broodbeleg, bijvoorbeeld vleessalade.
gelukkig hebben we in Nederland ook nog andere groenten om in een salade te doen dan alleen slaquote:Op donderdag 19 december 2024 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, als er niet iets van groente in zit, is het imo geen salade.
Afhankelijk van je bron kom je ook domweg "sla" of "koud gerecht met groente" tegen.quote:
Specificatie in de naam, die accepteer ik.quote:
Sowieso hekel aan verjaardagen of gewoon geen zin?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag morgen, zou liever thuisblijven, maar ja.
Meer zin in knutselen.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso hekel aan verjaardagen of gewoon geen zin?
noemen we ook wel wijnquote:
Ben nog steeds bezig met huisjes, en m'n Pokémon moeten nog verder geschilderd.quote:
Nee dat is sapquote:
Later als ik groot ben wil ik ook een Grieks theatron voor al m'n Vallejo verfjes.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit hoekje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik ook een Grieks theatron voor al m'n Vallejo verfjes.
Nee, heel veel ESF fans hierquote:Op donderdag 19 december 2024 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat toch lekker in esf een klaagtopic openen joh
"Heel veel"quote:Op donderdag 19 december 2024 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, heel veel ESF fans hier
@:ESF1Gamer
Nee, ik hou een optie open voor iemand die ik wellicht over het hoofd zie.quote:
Oh dacht altijd dat het wel algemeen bekend is hier dat ik Songfestival fan ben.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik hou een optie open voor iemand die ik wellicht over het hoofd zie.
Ja het wordt nu allemaal klaargezetquote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef essnhills het volgende:
Is dat het kerstdiner ip je werk @:karzai?
Eh, je had ook net gepost dat je het liedje wel een keer hoort, dus vandaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat het wel algemeen bekend is hier dat ik Songfestival fan ben.
omdat ie nog niet eens bekend is....quote:Op donderdag 19 december 2024 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, je had ook net gepost dat je het liedje wel een keer hoort, dus vandaar.
Dat maakt voor de benadering niet uit? Het maakt nogal verschil of je actief het nummer opzoekt wanneer het uitkomt of wanneer je aangeeft dat 'ie wel een keer ergens langskomt.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ie nog niet eens bekend is....
Maar ik zoek het niet op als dat wel zo is. Het komt toch wel op RTL Boulevard ofzo voorbij en krijg het nog vaak genoeg te horen.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ie nog niet eens bekend is....
Met all deze hobbies heb ik straks zo'n verrijdbaar kastsysteem nodig om het kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die tribunes zijn ook mooi, maar van deze vind ik het wel chill dat ik het hele ding opzij kan schuiven als ik iets anders wil doen op die plek.
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met all deze hobbies heb ik straks zo'n verrijdbaar kastsysteem nodig om het kwijt te kunnen.
[ afbeelding ]
www.ohjohecht.nlquote:Op donderdag 19 december 2024 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.localboogeyma(...)eepshow-mens-t-shirt
jaquote:
ywquote:
ik zoek nu een linkje waar zo'n shirt geen 40 dollar kostquote:
mocht ik die eens tegen komen laat ik het wetenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zoek nu een linkje waar zo'n shirt geen 40 dollar kostals je die ook hebt, mag je delen
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:16 schreef Ama het volgende:
Lol HBO heeft nu ook een jaaroverzicht.
[ link | afbeelding ]
ik heb misschien vandaag ook weer een doosje gekochtquote:Op donderdag 19 december 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 3 van de 4 Lego bestellingen zijn binnen. Ik kan vast beginnen met bouwen
Welkequote:Op donderdag 19 december 2024 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb misschien vandaag ook weer een doosje gekocht
de Peugeot hypercarquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:46 schreef Ama het volgende:
Flash heeft geen LEGO setjes gekocht toch.
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 3 van de 4 Lego bestellingen zijn binnen. Ik kan vast beginnen met bouwen
Hij gaat een geldkistje bouwen.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]wat is een setje en wat gaat flash maken
Het werkt dus wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:12 schreef gianni61 het volgende:
vanmiddag bij de ici paris een geurtje geprobeerd en ik ruik het nog steeds
Ik had iets anders, maar daar maakten we inderdaad in de vakantie ook grote bouwwerken mee. Mechanics o.i.d.? Geen idee meer hoe het heet, maar was met metalen onderdelen die je met schroefjes e.d. aan elkaar maakte.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Wij gebruikten de kerstvakantie vroeger wel eens om van die grote bouwwerken te maken met KNEX. Dat was altijd wel gezellig. En toffe dingen kon je daarmee maken
dat zeker, helaas is het geen aangenaam luchtjequote:
Meccano!quote:Op donderdag 19 december 2024 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had iets anders, maar daar maakten we inderdaad in de vakantie ook grote bouwwerken mee. Mechanics o.i.d.? Geen idee meer hoe het heet, maar was met metalen onderdelen die je met schroefjes e.d. aan elkaar maakte.
Een setje is gewoon een Lego bouwdoos die je aan de hand van een boekje in elkaar kunt zetten. Ik ga zelf iets bouwen namelijk een Über Master Turbozestienklepper schatkist voor al het geld wat ik op straat vind. Het laatje is nu min of meer klaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
wat is een setje en wat gaat flash maken
Ach een hobby mag geld kostenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een setje is gewoon een Lego bouwdoos die je aan de hand van een boekje in elkaar kunt zetten. Ik ga zelf iets bouwen namelijk een Über Master Turbozestienklepper schatkist voor al het geld wat ik op straat vind. Het laatje is nu min of meer klaar.
Kijk leuk met bankbiljetmotiefsteentjes op de bodemHalf in het prototype wat ik alvast ben begonnen te bouwen om te kijken waar ik tegenaan ga lopen en hoeveel van wat voor steentjes ik precies nodig heb. En om dingen te testen zoals het scharnier van de klep rechtsboven. Maar het gaat nu om het laatje, dat is dus (bijna) klaar.
[ afbeelding ]
Het sluit ook keurig aanIk hou nog 3 studs diepte over om eventueel een soort vergrendelmechanisme in te bouwen.
[ afbeelding ]
En het is groot genoeg voor een 50 Euro-biljet. Ik verwacht niet dat ik ooit nog iets nog groters ga vinden![]()
[ afbeelding ]
Het wachten is nu op de 4e zending, dan kan ik de omkist gaan bouwen. En een GOED beeld krijgen van wat er verder nog ontbreekt want dat gaat niet in 1 keer perfect zijn. Maar het wordt gaaf. En veel duurder dan al het geld wat ik op straat vind maar okee
Oooooooh, wat je als kind doet zeg maar?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n doos(je) met steentjes en een boekje.
Jaaa, dat is echt heerlijkquote:
Oh niet alleen kinderen hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooooh, wat je als kind doet zeg maar?even vergeten dat dat ook nog bestaat
was er ook nooit zo goed in
[..]
Jaaa, dat is echt heerlijk
Hmm, gaat geen lampje branden. Maar tofquote:Op donderdag 19 december 2024 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had iets anders, maar daar maakten we inderdaad in de vakantie ook grote bouwwerken mee. Mechanics o.i.d.? Geen idee meer hoe het heet, maar was met metalen onderdelen die je met schroefjes e.d. aan elkaar maakte.
Ingenieur Flashquote:Op donderdag 19 december 2024 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een setje is gewoon een Lego bouwdoos die je aan de hand van een boekje in elkaar kunt zetten. Ik ga zelf iets bouwen namelijk een Über Master Turbozestienklepper schatkist voor al het geld wat ik op straat vind. Het laatje is nu min of meer klaar.
Kijk leuk met bankbiljetmotiefsteentjes op de bodemHalf in het prototype wat ik alvast ben begonnen te bouwen om te kijken waar ik tegenaan ga lopen en hoeveel van wat voor steentjes ik precies nodig heb. En om dingen te testen zoals het scharnier van de klep rechtsboven. Maar het gaat nu om het laatje, dat is dus (bijna) klaar.
[ afbeelding ]
Het sluit ook keurig aanIk hou nog 3 studs diepte over om eventueel een soort vergrendelmechanisme in te bouwen.
[ afbeelding ]
En het is groot genoeg voor een 50 Euro-biljet. Ik verwacht niet dat ik ooit nog iets nog groters ga vinden![]()
[ afbeelding ]
Het wachten is nu op de 4e zending, dan kan ik de omkist gaan bouwen. En een GOED beeld krijgen van wat er verder nog ontbreekt want dat gaat niet in 1 keer perfect zijn. Maar het wordt gaaf. En veel duurder dan al het geld wat ik op straat vind maar okee
Nou ja ik heb nu twee aparte kistjes, en die gaan er allebei in. Die gaan ook allebei nog verbouwd worden. En daar ga ik de muntjes in bewaren ja. Dan kan ik wel even vooruit als het goed is.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ingenieur Flashga je hierin je muntjes bewaren?
Een puzzel is altijd leukquote:Op donderdag 19 december 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, gaat geen lampje branden. Maar tofmisschien ga ik deze vakantie wel een grote puzzle op tafel leggen ofzo, en dan iedere dag een stukje doen als je zin hebt. Is wel leuk
Leuk idee, Fles.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die 50 euro ooit gevonden trouwens?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nu twee aparte kistjes, en die gaan er allebei in. Die gaan ook allebei nog verbouwd worden. En daar ga ik de muntjes in bewaren ja. Dan kan ik wel even vooruit als het goed is.
Het laatje wordt dan exclusief voor bankbiljetten![]()
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je die 50 euro ooit gevonden trouwens?
Oh ja, kak, ik heb nog een puzzel liggen van Jackson Pollock die ik ooit in een masochistische bui gekocht heb.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, gaat geen lampje branden. Maar tofmisschien ga ik deze vakantie wel een grote puzzle op tafel leggen ofzo, en dan iedere dag een stukje doen als je zin hebt. Is wel leuk
Oh dat is wel nice en kerstig.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Dit is m'n kerstpuzzel![]()
Geeft altijd zo'n lekker winters gevoel als je aan het puzzelen bent.
[ afbeelding ]
Hmm?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wild om te beseffen dat kerstmis volgend jaar op 25/25/25 valt
toktothehandquote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
please do explainquote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
20251225quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
In ander nieuws: gras is groenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
20251225
12252025
25122025
Nee gaat hem allemaal niet worden. Dimmy is dronken
is een gimmick op internet bgeloof ik, kwam hem al een paar keer tegenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
20251225
12252025
25122025
Van alleen maar dronken mensen?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een gimmick op internet bgeloof ik, kwam hem al een paar keer tegen
Misschien op een AA forumquote:Op donderdag 19 december 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alleen maar dronken mensen?
zielquote:Op donderdag 19 december 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
Mijn god, Steam is helemaal vastgelopen vanwege de sale
Kan niet eens in m'n verlanglijst om te zien of er een goede deal tussen zit
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een glaasje cola light opquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
20251225
12252025
25122025
ik leef met je meequote:
En een flesje cava?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb alleen een glaasje cola light op
Is die net begonnen ja? Het liep een paar uur geleden nog normaal.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sinds een uur. Meteen heel steam down en wachtrijen op de sites waar je de kortingen kunt bekijkenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die net begonnen ja? Het liep een paar uur geleden nog normaal.
Koop je niet bij resellers? Is vaak goedkoperquote:Op donderdag 19 december 2024 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja sinds een uur. Meteen heel steam down en wachtrijen op de sites waar je de kortingen kunt bekijken
pakket is nog niet door post nl ontvangen klinkt dubieusquote:Op donderdag 19 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
M'n gemberscobydingie komt toch niet vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Godzilla kwam wel vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Niet echt. Bestel daar al jaren. PostNL zal compleet verstopt zitten deze weken met bakken vol brievenbuspost die nog ingescand moeten worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
pakket is nog niet door post nl ontvangen klinkt dubieus
Sorry.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet echt. Bestel daar al jaren. PostNL zal compleet verstopt zitten deze weken met bakken vol brievenbuspost die nog ingescand moeten worden.
Omg vetquote:Op donderdag 19 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
M'n gemberscobydingie komt toch niet vandaag.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook zo'n beetje de laatste boeiende stad. Duurde nog lang.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips @:ygritte @:gianni61 volgend seizoen is Bureau Utrecht. Over een jaartje dus.
Ik wil Bureau Groningen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook zo'n beetje de laatste boeiende stad. Duurde nog lang.
Stil jij.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog meer spellen en nog minder tijd om te spelen.
De truc is om korte indie games te spelen. Zijn ook een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt me kut om zo te zijn man. Wat nou als je jeuk aan je rugstekels krijgt?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon alleen maar games op disc kopen, dan zie je het gelijk als je er teveel kooptquote:Op donderdag 19 december 2024 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
What you yabbing, little brother?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar games op disc kopen, dan zie je het gelijk als je er teveel koopt
Dan laat je een boertje en gaat het weer over.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me kut om zo te zijn man. Wat nou als je jeuk aan je rugstekels krijgt?
Hier op het forum of bij jou?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was best wel een grafstemming hier de rest van de dag. Natuurlijk niet meer dan logisch...
Hier thuisquote:
eensquote:Op donderdag 19 december 2024 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee hoor, want ik ben er, geen tijd voor een grafstemmingquote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg was het hier toch niet?
Nu krijg je wel je grafstemming natuurlijk.
Helemaal toppie.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef Modus het volgende:
Mijn enveloppie was er alsnog vandaag \o/ feest ende jolijt y'all.
Complete nieuwsbericht.quote:Er moet een proef komen met herinvoering van de spoorwegpolitie. Een meerderheid in de Tweede Kamer staat positief tegenover een voorstel van Kamerlid Joost Eerdmans (JA21) om een pilot te starten op het probleemtraject Zwolle - Emmen, schrijft De Telegraaf.
as usual, gewoon paar uur wachtenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:55 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof ze daar mensen voor gaan vinden.
ik heb AH premium gekochtquote:Op donderdag 19 december 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben er, geen tijd voor een grafstemming
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb AH premium gekochtweet niet waarom maar moet hierbij aan jou denken
kaasbroodjes 2 voor 1 euro en croissants 50% korting, dit is gevaarlijkquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar nu kun je wel 2x zo snel koopzegels sparenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yeaaaquote:
Precies! en de deal 'als je het geld voor aanschaf er het eerste jaar niet uithaalt dan krijg je je geld terug' vind ik echt mega chillquote:Op donderdag 19 december 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar nu kun je wel 2x zo snel koopzegels sparen
AH priem.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bonusbox en koopzegels worden bij je 'besparingen' geteld, dus die 15 euro zit je vrij snel aanquote:Op donderdag 19 december 2024 21:02 schreef Crack_ het volgende:
Precies! en de deal 'als je het geld voor aanschaf er het eerste jaar niet uithaalt dan krijg je je geld terug' vind ik echt mega chill
wat ?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bonusbox en koopzegels worden bij je 'besparingen' geteld, dus die 15 euro zit je vrij snel aan
Wat wat?quote:
Ja ik verzin het ook niet he, staat gewoon in de app bij 'besparingen'. Technisch gezien 'bespaar' je er wel iets mee omdat je met dezelfde hoeveelheid boodschappen 2x zoveel zegels koopt. Waardoor je boekjes sneller vol zijn en je er in dezelfde tijd 2x zoveel kunt vullen en rente krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
koopzegels koop je, daar bespaar je niets mee, wat is dat voor kul?
tja.. dat zou je besparen kunnen noemen.. maar dat is wel erg ver gezocht.. Marketing at it finestquote:Op donderdag 19 december 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik verzin het ook niet he, staat gewoon in de app bij 'besparingen'. Technisch gezien 'bespaar' je er wel iets mee omdat je met dezelfde hoeveelheid boodschappen 2x zoveel zegels koopt. Waardoor je boekjes sneller vol zijn en je er in dezelfde tijd 2x zoveel kunt vullen en rente krijgen.
Ja uiteindelijk betaal je het gewoon zelf natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. dat zou je besparen kunnen noemen.. maar dat is wel erg ver gezocht.. Marketing at it finest
als je nou 2x zoveel zegels voor hetzelfde geld krijgt, dan is het pas besparen
ik koop te weinig bij AH ofzo want in 1,5 jaar tijd heb ik nog geen 300 euro gespaard (zonder premium)quote:Op donderdag 19 december 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk betaal je het gewoon zelf natuurlijkMaar ik vind koopzegels wel prima, een beetje stil sparen zonder dat je het echt merkt en dan 1 keer per jaar inwisselen als cadeautje voor jezelf
Vind ik nog best wat hoor, ik spaar maar iets van 10 boekjes per jaar, dat is 520 euro en dan heb ik de verdubbelaar aanstaanquote:Op donderdag 19 december 2024 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop te weinig bij AH ofzo want in 1,5 jaar tijd heb ik nog geen 300 euro gespaard (zonder premium)
dat is uiteindelijk een leuk zak centje ja.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik nog best wat hoor, ik spaar maar iets van 10 boekjes per jaar, dat is 520 euro en dan heb ik de verdubbelaar aanstaan
Ja ik heb het ook als een soort noodpotje, of extraatje voor de vakantiequote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is uiteindelijk een leuk zak centje ja.
ik laat het nu er bewust opstaan momenteel, dat is een absoluut noodpotje of anders gewoon financiering voor een duur iets
Hier is het ook wat spaargeld on the sidequote:Op donderdag 19 december 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook als een soort noodpotje, of extraatje voor de vakantieVroeger toen je ze nog cash kon laten uitbetalen deed ik dat nog wel eens als ik contant geld nodig had, hoefde ik niet naar een pinautomaat
Met vijf vingers als vijf bits, kan je tot 31 tellen met één hand.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
De aantal keren dat ik in een jaar bij de Albert Heijn kom kan ik op een hand tellen.
ik kom er best vaak, is voor weekboodschappen (zover ik die heb, meestal koop ik per dagquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
De aantal keren dat ik in een jaar bij de Albert Heijn kom kan ik op een hand tellen.
Ik ook, moet ik wel flink wat handen bij elkaar optellenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
Met twee handen kom je binair tot 1023, dus dat is hopelijk voldoende.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, moet ik wel flink wat handen bij elkaar optellen
Ja ik ga er wel bijna dagelijks heen, maar niet 3x op een dagquote:Op donderdag 19 december 2024 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met twee handen kom je binair tot 1023, dus dat is hopelijk voldoende.
Ben er vandaag al 2x geweestquote:Op donderdag 19 december 2024 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ben zout vergeten, LTVDK moet even terug naar de Albert Heijn.
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ben zout vergeten, LTVDK moet even terug naar de Albert Heijn.
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga er wel bijna dagelijks heen, maar niet 3x op een dag
Ja bedankt, leg het nog even uitquote:
graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
U heeft succesvol de grap geīdentificeerd.
ja, dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit voornamelijk een AI liedjesforum was.
Beide zijn wel fijne supermarkten, hebben goede aanbiedingen en een divers en ander assortimentquote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef mschol het volgende:
ik ben vandaag niet bij AH geweest, wel bij de hoogvliet
@Haags koopt altijd bji AH Elandstraat.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef mschol het volgende:
ik ben vandaag niet bij AH geweest, wel bij de hoogvliet
quote:
Volgens mij niet. Maar waarom denk je dat?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:haags koopt altijd bji AH Elandstraat.
de hoogvliet hier moet ik oppassen wat ik haal want je kan zomaar even duur als een AH to-go uit zijnquote:Op donderdag 19 december 2024 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide zijn wel fijne supermarkten, hebben goede aanbiedingen en een divers en ander assortiment
ja dat klopt.. maar dat kan toch in iedere supermarkt? Of waarom heb je dat expliciet bij de hoogvliet?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
de hoogvliet hier moet ik oppassen wat ik haal want je kan zomaar even duur als een AH to-go uit zijn
verder vind ik AH fijner maar die ligt niet echt op de route
Lolquote:Op donderdag 19 december 2024 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit voornamelijk een AI liedjesforum was.
Denken is mij op school afgeleerd.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar waarom denk je dat?
Volgens mij gaat Haags naar de Sav altijd.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Denken is mij op school afgeleerd.
specifiek bij dit filiaal..quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat klopt.. maar dat kan toch in iedere supermarkt? Of waarom heb je dat expliciet bij de hoogvliet?
Ik zal eens informeren.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Haags naar de Sav altijd.
Ja, dit is wel een nadeel sinds Steam. 😅quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar games op disc kopen, dan zie je het gelijk als je er teveel koopt
*kijkt naar kast achter zich.. mja, zie nog meer dan genoeg plekjesquote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat pc-games tegenwoordig niet meer in die gigantische dozen zitten zoals 20 jaar geledenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar kast achter zich.. mja, zie nog meer dan genoeg plekjes
Nog een paar dagen dan gaan we langzaam de goede kant opquote:Op donderdag 19 december 2024 22:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund in deze donkere dagen voor kerstmis.
oh?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat pc-games tegenwoordig niet meer in die gigantische dozen zitten zoals 20 jaar geleden
Deze is mij niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen dan gaan we langzaam de goede kant op
Ja uitzonderingen daargelatenquote:
Bijna de kortste dag.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Deze is mij niet helemaal duidelijk.
Neej.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heerlijk hč, de winter.
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dat maar heel lang zo mag blijven
Op naar het voorjaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dat maar heel lang zo mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |