SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 19 december 2024 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Dafuq, hoezo januari pas @:crack_
Nee m'n Teisseire is op dus ga denk ik eerst die halen. Heb ook niet zo'n behoefte aan drie verschillende flessen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Lekker @:TT
Heb je slimpie al gekocht @:cherrylips
Net pizza gemaakt, moet alleen nog even in de ovenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
M'n macaroni staat te ontdooien.
mijn koelkast puilt uit op dit moment.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Erwtensoep met roggebrood en katenspekquote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Meh.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ookof ik dacht meer 'waarom de fuck heb je in november gezegd we die uitslagen zouden gaan bespreken.......'
en vooral shit omdat je zonder die verwachting gerust kan wachten, en nu denk ik de hele tijd 'wtf'. Maargoed. Het is wat het is
Oh, we wachten rustig in spanning afquote:Op donderdag 19 december 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee m'n Teisseire is op dus ga denk ik eerst die halen. Heb ook niet zo'n behoefte aan drie verschillende flessen.
bijzondere macaroni of standaard?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
zo veel kool in jouw keukenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn koelkast puilt uit op dit moment.
Als ik niet nog verse groente moest hebben, kon ik tot na kerst de winkel vermijden.
maar voor vanavond wordt het kip en savooiekool
Geen idee, m'n luie kadaver wacht af waar de huisman mee komt.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond?
Nee standaard. Beetje sambal er nog heen want het was nogal smakeloos de vorige keer.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, we wachten rustig in spanning af
[..]
bijzondere macaroni of standaard?
En weet nog niet
ik hou wel van koolquote:
Nee, ik koop eigenlijk alleen nog maar boeken bij Amazonquote:Op donderdag 19 december 2024 16:44 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips heb jij hier al eens besteld en ging dat goed https://blackwells.co.uk/bookshop/home
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, m'n luie kadaver wacht af waar de huisman mee komt.
is wel echt comfortfoodquote:Op donderdag 19 december 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee standaard. Beetje sambal er nog heen want het was nogal smakeloos de vorige keer.
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik koop eigenlijk alleen nog maar boeken bij Amazon
Oh, is deel van Waterstones? Da's op zich een prima winkel verder.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:44 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips heb jij hier al eens besteld en ging dat goed https://blackwells.co.uk/bookshop/home
Mooie tijden jaquote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de tijd dat je voor acht euro een paperback kon kopen en voor 15 euro ofzo de hardcover
Rip Bookdepositoryquote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de tijd dat je voor acht euro een paperback kon kopen en voor 15 euro ofzo de hardcover
Oh? Welke winkel?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mei weer tweedehands boeken inslaan in Londen
Extra koffer mee?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mei weer tweedehands boeken inslaan in Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |