Zurige Tina als vervangend orakel van Angela begint me wel de neus uit te komenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:45 schreef Fred_B het volgende:
Tina Nijkamp zit straks bij Renze om te vertellen over de kansen van Claude op het ESF.
Ik begrijp de vraag die op ieders lippen ligt, maar nee, dat weet ik ook niet.
Bij welke coach zat hij eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
Zijn The Voice auditie is van YouTube gehaald na VoiceGate, maar staat nog wel op TikTok
[ tiktok ]
Manhattan in the distance…quote:Op donderdag 19 december 2024 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen minus ik, dan.
Ik gun Claude het allerfijnste maar als iemand van de EBU (of Aran) ook maar lelijk naar hem kijkt bijt ik hun kop eraf.
WE RIDE AT DAWN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht Ilse de Lange.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij welke coach zat hij eigenlijk?
Ik was uit eten met werk van meneer Sjors en wilde het net vragenquote:
nopequote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik was uit eten met werk van meneer Sjors en wilde het net vragen
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:38 schreef Thrts het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)-songfestival-nummer
Nou, Douwe wist het anders wel.quote:Maandag kreeg de 21-jarige zanger te horen dat hij was uitgekozen. Tot die tijd had hij niemand over zijn kandidatuur verteld, zelfs zijn moeder niet.
HOOOOIIII!!!quote:
Klinkt allemaal heel goed!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HOOOOIIII!!!
Ja, wat kan ik zeggen? Na afloop Claude even gezien op de korte persbegroeting en de selectie commissie en delegatie gesproken. Die energie en oprechte overtuiging voel je ook zonder camera’s. Iedereen gelooft hier in en Claude pakt iedereen in met z’n aanstekelijke energie. Dit gaat me een jaartje worden. 70 jaar Songfestival vieren in Rotterdam? Ik ben voor 💕🥰
Het zou wat zijnquote:Op donderdag 19 december 2024 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HOOOOIIII!!!
Ja, wat kan ik zeggen? Na afloop Claude even gezien op de korte persbegroeting en de selectie commissie en delegatie gesproken. Die energie en oprechte overtuiging voel je ook zonder camera’s. Iedereen gelooft hier in en Claude pakt iedereen in met z’n aanstekelijke energie. Dit gaat me een jaartje worden. 70 jaar Songfestival vieren in Rotterdam? Ik ben voor 💕🥰
Zo kwam het ook over op tv, fijn dat het ook echt zo lijkt te zijn achter de schermen. En we hebben natuurlijk nog een ESF in eigen land te goed zonder covid restricties, dus wie weetquote:Op donderdag 19 december 2024 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HOOOOIIII!!!
Ik denk dat de gemiddelde user hier meer over het songfestival weet dan onze Tina. Die zit tegenwoordig ook maar overal een beetje te bazelen. Die moet het lekker bij de kijkcijfers houdenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:45 schreef Fred_B het volgende:
Tina Nijkamp zit straks bij Renze om te vertellen over de kansen van Claude op het ESF.
Ik begrijp de vraag die op ieders lippen ligt, maar nee, dat weet ik ook niet.
Het was ook zo’n energiek gesprek! Ik maak zelf af en toe TV en de hele sfeer op de vloer bij Eva is heel fijn en relaxed. Claude was na afloop ook met alle fans op de foto aan het gaan in de studio terwijl de pers ah wachten was. Laat zien hoe enthousiast hij is!quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:13 schreef d_elise het volgende:
[..]
Zo kwam het ook over op tv, fijn dat het ook echt zo lijkt te zijn achter de schermen. En we hebben natuurlijk nog een ESF in eigen land te goed zonder covid restricties, dus wie weet
Precies, en dan vooral dat zurige ondertoontje dat ze continue heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde user hier meer over het songfestival weet dan onze Tina. Die zit tegenwoordig ook maar overal een beetje te bazelen. Die moet het lekker bij de kijkcijfers houden
Zeker, al hoeft dat nog niet alles te betekenen... Claude en de mensen om hem heen zijn ook wel heel erg onderdeel van de Radio 2-kliek waar de commissieleden zelf ook in zitten. Zoals ik al zei, Jaap Reesema heeft zelfs dezelfde songwriters. En gisteren trad hij bij 538 nog op met de gitarist van Claude. Dat krijg je natuurlijk wel snel in het kleine Nederlandse muziekwereldje, maar op deze manier wordt het wel een beetje "Wij van WC-eend".quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:16 schreef Em31 het volgende:
Best wel bizar hoe enthousiast ze zijn, dan moet je wel zeker van je zaak zijn. Geloof dat ze zelfs bij Duncan zich nog meer inhielden.
Ja ik houd ook nog wel een slag om de arm hoor. Inderdaad omdat het van dat kliekje komt, al was dat bij S10 ook zo en waren ze niet zó enthousiast. Maar een matig flutnummer zoals Burning Daylight zal het in ieder geval vast niet worden, dat scheelt weer. En Claude kan wel met iets extra's komen wat nodig is voor een goed resultaat, dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zeker, al hoeft dat nog niet alles te betekenen... Claude en de mensen om hem heen zijn ook wel heel erg onderdeel van de Radio 2-kliek waar de commissieleden zelf ook in zitten. Zoals ik al zei, Jaap Reesema heeft zelfs dezelfde songwriters. En gisteren trad hij bij 538 nog op met de gitarist van Claude. Dat krijg je natuurlijk wel snel in het kleine Nederlandse muziekwereldje, maar op deze manier wordt het wel een beetje "Wij van WC-eend".
Dus ik heb er wel vertrouwen in, maar als het straks blijkt toch een beetje een slap Radio 2-liedje te zijn zou dat ook niet heel erg verrassend zijn. Sterker nog, dat zou redelijk logisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |