abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215930791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:56 schreef blomke het volgende:

[..]
Jouw opmerking over bouwvakkers e.d.
gefundeerd en gestaafd op vele eigen ervaringen, ervaringen van anderen, wel en niet-rijdende rechters waarbij het vrijwel altijd uitdraait op het feit dat zogauw je met bouwvakkers gaat liggen ruziemaken daar al vrij snel richting dreigen en intimidatie wordt gegrepen, zeker bij de kleinere eenpitters en inhuurkrachten.

moet ik nog even een fors aantal zaken linken of denk je, wellicht heeft die kerel een punt?

ik zeg niet dat het allemaal onredelijk volk is, zelf lang zat ook in de bouw gezeten en ertussen gewerkt. maar wel was het consequent als die hun zin niet kregen, of ze voelden tegenwerking of een klant liep moeilijk te doen, was niet het eerste instinct laten we even samen een kop koffie drinken en het rustig bespreken. maar ging het al vrij rap richting, dat is wel goed ik versta mijn vak en anders donder je maar op zoek je maar een ander.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_215930819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:23 schreef freak1 het volgende:
gefundeerd en gestaafd op vele eigen ervaringen, ervaringen van anderen, wel en niet-rijdende rechters waarbij het vrijwel altijd uitdraait op het feit dat zogauw je met bouwvakkers gaat liggen ruziemaken daar al vrij snel richting dreigen en intimidatie wordt gegrepen, zeker bij de kleinere eenpitters en inhuurkrachten.
Toch frappant dat mijn recente ervaring heel anders is. Overigens kan ik ook de andere kant van de medaille geven inderdaad, en die zaken halen de Rijdende Rechter / Het nieuws: de knurften die je huis/installatie/tuin verkloten. Sterker nog: je veiligheid in gevaar brengen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_215939350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:25 schreef blomke het volgende:

[..]
Toch frappant dat mijn recente ervaring heel anders is. Overigens kan ik ook de andere kant van de medaille geven inderdaad, en die zaken halen de Rijdende Rechter / Het nieuws: de knurften die je huis/installatie/tuin verkloten. Sterker nog: je veiligheid in gevaar brengen.
ik weet niet precies wat je hier bedoeld.
mijn ervaring met de bouw en bouwvakkers en aannamers is dat het allemaal prima vpolk is, gezellig en beetje rauw maar fijne gasten. echter, zogauw er een verschil van inzicht ontstaat over geleverd werk heb ik, met een hoge uitzondering daargelaten, toch ervaren dat de eerste reactie niet eentje is van "laten we dat lekker constructief oplossen" maar meer eentje is van wij hebben niks fout gedaan en dat er aardig wat dramwerk en soms tot dreigen aan tpoe voor nodig is voor er oplossingen gevonden worden.

en aangezien jij van uitdrukkingen houd, zal de uitdrukking "ook hier komen wij niet te wonen" er ook niet voor niks zijn.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_215941510
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef freak1 het volgende:
toch ervaren dat de eerste reactie niet eentje is van "laten we dat lekker constructief oplossen" maar meer eentje is van wij hebben niks fout gedaan en dat er aardig wat dramwerk en soms tot dreigen aan tpoe voor nodig is voor er oplossingen gevonden worden.

Ook niet mijn ervaring. De CV monteur heb ik teruggeroepen en vriendelijk (als ik ben) uitgelegd hoe je een radiator aansluit. Dat deed ie ook. 3x
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')