gefundeerd en gestaafd op vele eigen ervaringen, ervaringen van anderen, wel en niet-rijdende rechters waarbij het vrijwel altijd uitdraait op het feit dat zogauw je met bouwvakkers gaat liggen ruziemaken daar al vrij snel richting dreigen en intimidatie wordt gegrepen, zeker bij de kleinere eenpitters en inhuurkrachten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Jouw opmerking over bouwvakkers e.d.
Toch frappant dat mijn recente ervaring heel anders is. Overigens kan ik ook de andere kant van de medaille geven inderdaad, en die zaken halen de Rijdende Rechter / Het nieuws: de knurften die je huis/installatie/tuin verkloten. Sterker nog: je veiligheid in gevaar brengen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:23 schreef freak1 het volgende:
gefundeerd en gestaafd op vele eigen ervaringen, ervaringen van anderen, wel en niet-rijdende rechters waarbij het vrijwel altijd uitdraait op het feit dat zogauw je met bouwvakkers gaat liggen ruziemaken daar al vrij snel richting dreigen en intimidatie wordt gegrepen, zeker bij de kleinere eenpitters en inhuurkrachten.
ik weet niet precies wat je hier bedoeld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:25 schreef blomke het volgende:
[..]
Toch frappant dat mijn recente ervaring heel anders is. Overigens kan ik ook de andere kant van de medaille geven inderdaad, en die zaken halen de Rijdende Rechter / Het nieuws: de knurften die je huis/installatie/tuin verkloten. Sterker nog: je veiligheid in gevaar brengen.
Ook niet mijn ervaring. De CV monteur heb ik teruggeroepen en vriendelijk (als ik ben) uitgelegd hoe je een radiator aansluit. Dat deed ie ook. 3xquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:43 schreef freak1 het volgende:
toch ervaren dat de eerste reactie niet eentje is van "laten we dat lekker constructief oplossen" maar meer eentje is van wij hebben niks fout gedaan en dat er aardig wat dramwerk en soms tot dreigen aan tpoe voor nodig is voor er oplossingen gevonden worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |