SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wie?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bolk die Arie!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Okquote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, uit het oog uit het hart![]()
ASbolkI'm surrounded by morons!
![]()
Ik heb een nieuwe paraplu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
I'm surrounded by morons!
Arie boembaliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik las eerst bolk.moquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
De songThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kusje derop.I'm surrounded by morons!
Ik wilde een saucijzenbroodje halen bin de kiosk. Duurt nog 20 minuten, terwijl m'n trein over iets meer dan 5 minuten vertrekt. Biedt ze een vegan geval aan. Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ze die troep mij niet door m'n strot hoeven te duwen
Ik neem aan dat het meer zo iets was van "de gewone saucijzenbroodjes moeten nog afgebakken worden, ik heb nog wel vegetarische klaar". Niet dat ze je ging uitleggen hoe slecht vlees is en je wilde overtuigen om vegetarisch te worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde een saucijzenbroodje halen bin de kiosk. Duurt nog 20 minuten, terwijl m'n trein over iets meer dan 5 minuten vertrekt. Biedt ze een vegan geval aan. Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ze die troep mij niet door m'n strot hoeven te duwen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou nou nou nóúhw.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde een saucijzenbroodje halen bin de kiosk. Duurt nog 20 minuten, terwijl m'n trein over iets meer dan 5 minuten vertrekt. Biedt ze een vegan geval aan. Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ze die troep mij niet door m'n strot hoeven te duwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: