Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Nou ja het zet het een en ander weer in perspectief denk ik. Goed om op zijn minst te mogen aanschouwen waar we het over hebben voordat we de wereld er aan onderwerpen, denk je niet?
Vervolgens kom je met iets heel andersquote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Inwoners van Kiev e.o. denken daar anders over.
Zelensky woest over voorstel kerstbestand door Orban:
Ook uit de Telegraaf, over het eigengereide optreden van Orban binnen de EU. EU was tevens not amused.
Zelensky: wij zitten niet in vakantie-modus, er vallen doden.
We zetten jou dan op de eerste rij.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Deze raketten hoeven niet per se een nucleaire lading te dragen om effectief te kunnen zijn. Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. De meeste mensen kennen de explosies alleen van ouderwetse filmpjes. Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
Hoezo, wat heb ik gemist wat jou blijkbaar is opgevallen?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervolgens kom je met iets heel anders
Het verbaasd me wel dat er nog geen nucleaire test is gedaan door Poetin.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Deze raketten hoeven niet per se een nucleaire lading te dragen om effectief te kunnen zijn. Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. De meeste mensen kennen de explosies alleen van ouderwetse filmpjes. Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
Deze nog meegekregen?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het verbaasd me wel dat er nog geen nucleaire test is gedaan door Poetin.
Ook met een conventionele lading kun je 8 x een grote boem verwachten. Ik dus weet niet waar je dit nou weer vandaan hebt geharkt, maar ik heb zo mijn vermoedens.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, maar laat die explosie nou komen, vanwege de nucleaire lading, en niet van de raket die de boel vervoert.
Erg slim ben je niet he?
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ook met een conventionele lading kun je 8 x een grote boem verwachten. Ik dus weet niet waar je dit nou weer vandaan hebt geharkt, maar ik heb zo mijn vermoedens.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Nyamuk het volgende:
Stiekem denk ik dat het misschien wel tijd is om weer eens nucleaire wapens te testen. .......... Denk dat het met de huidige technologie wel wat indrukwekkender is om te aanschouwen.
Hoe laat is het daar nu in Indonesië?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ook met een conventionele lading kun je 8 x een grote boem verwachten. Ik dus weet niet waar je dit nou weer vandaan hebt geharkt, maar ik heb zo mijn vermoedens.
Die is er wel, door de Russische legerleiding. En ook van de nieuwe hypersonische draagraketten.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Blijkbaar vertrouwen ze daar de kernkoppen wel, maar het afschietarsenaal is aan modernisering toe, vind men blijkbaar aldaar:quote:Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Testen niet hoor, wel die IRBM waar potentieel een kernkop op kan, maar dat een echte test nog een stapje verder op de escalatieladder is.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is er wel, door de Russische legerleiding. En ook van de nieuwe hypersonische draagraketten.
Beetje opletten, hangjongere.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Blijkbaar vertrouwen ze daar de kernkoppen wel, maar het afschietarsenaal is aan modernisering toe, vind men blijkbaar aldaar:
Maandje terug, CNN en andere bronnen, de Sarmat, weet je nog?
Maar de Hazelaar kan ook met kernlading uitgerust worden, vernam ik.
https://edition.cnn.com/2(...)lure-intl/index.html
Echte nucleaire ontploffingen, 1990 voor de SU en 1992 voor de VS.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Testen niet hoor, wel die IRBM waar potentieel een kernkop op kan, maar dat een echte test nog een stapje verder op de escalatieladder is.
Defaitisme of toch iets anders?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het ging over een Russische raket die de NAVO zal doen verdwijnen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Hoezo, wat heb ik gemist wat jou blijkbaar is opgevallen?
Had FR er nog niet eentje gedaan?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echte nucleaire ontploffingen, 1990 voor de SU en 1992 voor de VS.
Daarna zijn ze ermee gestopt om duidelijke redenen.
Internationale Verdragen stelden ooit echt iets voor.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Had FR er nog niet eentje gedaan?
Onder Chirac.
Ja 1996 wou die mafkees nog even laten zien dat Fr meer heeft dan stinkkaas.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Had FR er nog niet eentje gedaan?
Onder Chirac.
Natuurlijk, maar als je nog stapje verder op de escalatieladder wil moet je zoiets doen. Ze komen er ook nog wel mee weg. Na die IRBM is dit een logische stap als het Westen weer een stap verder gaat.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echte nucleaire ontploffingen, 1990 voor de SU en 1992 voor de VS.
Daarna zijn ze ermee gestopt om duidelijke redenen.
Allemaal onder de atoomparaplu van Frankrijk schuilen...quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja 1996 wou die mafkees nog even laten zien dat Fr meer heeft dan stinkkaas
Ik zie geen bezwaren in nucleaire testen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als je nog stapje verder op de escalatieladder wil moet je zoiets doen. Ze komen er ook nog wel mee weg. Na die IRBM is dit een logische stap als het Westen weer een stap verder gaat.
Hoe dan ook, bijna Trump dus ik zie het wel naar een einde gaan eerlijk gezegd.
Vrij zinloos allemaal.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja 1996 wou die mafkees nog even laten zien dat Fr meer heeft dan stinkkaas.
Maar nu zou je hopen dat ze de ballen hebben er nogeen te laten ploffen.
Is ook nooit zinvol geweest.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vrij zinloos allemaal.
Fijn dat rus haar al behoorlijk vervuilde grondgebied nog giftiger zou maken, met nog een test, who gives a fuck about that shithole,
Natuurlijk zeer leuk voor de vredesbrigade hier die weer dagen lang kunnen gaan fearmongeren, maar de rest van de wereld haalt z'n schouders op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |