Jawel hoor, met treintjes spelen.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:22 schreef pullup het volgende:
Het makkelijkst in deze periode is om lekker te koken en te schransen met vrienden of familie. Niet spectaculait maar er is in dit jaargetijde weinig anders te doen
Oh ja dat is wel een spektakelquote:Op donderdag 19 december 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel hoor, met treintjes spelen.
Lekker niks doen en een weekje Ardennen. Zin inquote:Op donderdag 19 december 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al wilde plannen om ervan te genieten?
Bofkont, veel plezier alvast.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lekker niks doen en een weekje Ardennen. Zin in
enjoyquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ardennen is leukquote:Op donderdag 19 december 2024 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat weet ik…goedquote:Op donderdag 19 december 2024 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ardennen is leukWas ik laatst ook.. veel gewandeld
Gaat lukken. Huisje met sauna en hot tub. Me likequote:
Kot. In the middle of nowhere. Vrij uitzicht. Sauna en buiten een hot tubquote:Op donderdag 19 december 2024 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je een kot of ga je kamperen?
Wel ja, ga ons een beetje jaloers maken.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat lukken. Huisje met sauna en hot tub. Me like
Dat klinkt helemaal goed!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat lukken. Huisje met sauna en hot tub. Me like
Yep! Ook haardvuur. En hout blokken. Nog beter!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal goed!En vast ook wel een haardvuurtje hoop ik
Hebben ze allemaal daar.. dat zit wel goed
Oepsiequote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja, ga ons een beetje jaloers maken.
Eyyyquote:Op donderdag 19 december 2024 21:50 schreef sly-nl het volgende:
Hoi![]()
Prisha veel plezierrrrr in de Ardennen!
En toffe foto's! Was ik er toch een beetje bij![]()
![]()
Slaap fijn!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog één nachtje slapen en twee weken vakantie! Ik ben er aan toe
Dus... welterusten
Trusten!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog één nachtje slapen en twee weken vakantie! Ik ben er aan toe
Dus... welterusten
Ik heb daar niks van meegekregenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waren mooi!
Jammer toch wel, een beetje, dat je die foto's van Spek3 (en die andere vuige rokertjes) in de Bakkersteeg niet in het topic gooide voor een nog volledigere weergave van het event!@![]()
[ afbeelding ]
Hi!!quote:Op donderdag 19 december 2024 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van meegekregen
Dat is van oudsher dan ook precies de reden dat dit soort festiviteiten in deze periode plaatsvinden.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:22 schreef pullup het volgende:
Het makkelijkst in deze periode is om lekker te koken en te schransen met vrienden of familie. Niet spectaculair maar er is in dit jaargetijde weinig anders te doen
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waren mooi!
Jammer toch wel, een beetje, dat je die foto's van Spek3 (en die andere vuige rokertjes) in de Bakkersteeg niet in het topic gooide voor een nog volledigere weergave van het event!@![]()
[ afbeelding ]
Sommige dingen kunnen maar beter een vraag blijven.quote:
Slaap lekker kerel.quote:
Morguh Pullupquote:
Goedemorgen Dotquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup![]()
Wat een aparte weer
Ga je nog iets leuks doen met de Kerst?quote:
1 dagje met de familie eten en dan direct na kerst op trainingskamp in Z Frankrijk met de roeiersquote:Op vrijdag 20 december 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen met de Kerst?
ALtijd gezellig met familie. Ook een mooie manier om te doen met de Kerst, reizen en in ZF je tweede kerstdag door te brengen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
1 dagje met de familie eten en dan direct na kerst op trainingskamp in Z Frankrijk met de roeiers
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |