Ik kijk NIET uit naar de voorbeschouwingen op die pot.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze zondag ook!
Trainers die niet Europees spelen en toch met een B team aantreden in de beker hebben een kleine penisquote:Op woensdag 18 december 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als trouwens nu ook al clubs als Sparta, Heracles, NEC en GAE met een half B-team aantreden in de KNVB Beker kunnen we er bijna beter mee stoppen.
Het is godnondeju bijna winterstop.
Hier gaat iets mis (het is toch direct penalties? of heb ik het mis?)quote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Leuke pot bij Sparta. Mag wel verlengen worden.
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis (het is toch direct penalties? of heb ik het mis?)
Direct penalties?! Waarom?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis (het is toch direct penalties? of heb ik het mis?)
Neen.quote:
Oh zat tegelijkertijd league cup te kijken in Engeland en volgens mij was het daar direct penalties dus zal me vergissen in dat het bij KNVB beker ook zo wasquote:
Jij zou een goede scheidsrechter zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neen.
Artikel 9 – Gelijkspel na 90 minuten
Bij een gelijkspel na het verstrijken van de reguliere speeltijd bij wedstrijden in het toernooi om de
TOTO KNVB Beker seizoen 2024/’25, wordt de volgende regeling gehanteerd:
- onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd wordt opnieuw geloot voor doelkeuze;
- er wordt voor een periode van 2 x 15 minuten verlengd;
- na 15 minuten wordt van doel gewisseld;
- indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide teams is beslist,
valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze zoals is vastgelegd in de
Spelregels Veldvoetbal.
Dat was net bij het dartsen net zo.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:39 schreef Caland het volgende:
Het schijnt dat Heracles - NEC op de valreep een kanshebber is voor meest mensonterende wedstrijd van 2024
Vooral fijn dat als er een goal valt je niet eerst 30 seconde moet kijken naar de scheids of die toch een var-check gaat krijgen. In knvb beker lekker pas vanaf halve finale doen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo'n VAR mis je toch totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |