En dan bij elk verloren duel vragen om een vrije trap. Feyenoord onwaardig.quote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Elk persoonlijk duel wordt verloren.
Had gewoon 2e geel moeten zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef Zorro het volgende:
Ik kan daar zo slecht tegen dat iemand met geel altijd wordt ontzien ipv juist strenger aangepakt.
Ik durf te wedden dat de situatie waar de Groningen speler gister zijn tweede geel kreeg hier niet bestraft zou wordenquote:
Ze wonnen relatief makkelijk van AZ, Utrecht en Twente. Dat is dan ook wel weer een prestatie.quote:
Hier staat meer druk op om de wedstrijd niet 'kapot te maken' uiteraard.quote:Op zondag 22 december 2024 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de situatie waar de Groningen speler gister zijn tweede geel kreeg hier niet bestraft zou worden
Ook al zo'n onzinredenering altijd jaquote:Op zondag 22 december 2024 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier staat meer druk op om de wedstrijd niet 'kapot te maken' uiteraard.
Onzin natuurlijk. Regels zijn regels.quote:Op zondag 22 december 2024 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier staat meer druk op om de wedstrijd niet 'kapot te maken' uiteraard.
ESPN heeft net de hele week topper promo's uitgezonden, dat valt dan al tegen maar als het 11 vs 10 wordt gaan mensen hun geld terugvragen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook al zo'n onzinredenering altijd ja
Moet je nagaan als PSV écht goed zou zijn, dan stond het nu 5-0quote:
Het is wel heel ontluisterend.quote:Op zondag 22 december 2024 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende troep bij Feyenoord.
Psv is gewoon goedquote:Op zondag 22 december 2024 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekende troep bij Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Die dan weer een middelmatige speler is heb ik gelezen.quote:
Sympathieke ploeg, dat Feyenoordquote:Op zondag 22 december 2024 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord doet er alles aan om Ajax geen kampioen te maken.
Jij misgunt Lozano zijn afscheid?quote:
Wat ie als ie invalt eigenlijk ook gewoon doet dusquote:Op zondag 22 december 2024 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kan na het fluitsignaal toch al klappend een rondje draaien op de middenstip
Paar doodsverwensingen erbij voor de gezelligheidquote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
Een situatieschets van het Feyenoord topic:
[ afbeelding ]
Bosz zit niet in de kerst spiritquote:Op zondag 22 december 2024 16:16 schreef Zorro het volgende:
Lozano nu niet brengen vind ik erg zwak van Bosz
En dan dat gezeik op PSV. Hilarisch die frustratie.quote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
Een situatieschets van het Feyenoord topic:
[ afbeelding ]
Ze hadden ook pech met die gelukkige goal van Tillman (lol)quote:Op zondag 22 december 2024 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan dat gezeik op PSV. Hilarisch die frustratie.
Ik denk dat ie meeleestquote:
Lozano natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |