Had gewoon 2e geel moeten zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef Zorro het volgende:
Ik kan daar zo slecht tegen dat iemand met geel altijd wordt ontzien ipv juist strenger aangepakt.
Ik durf te wedden dat de situatie waar de Groningen speler gister zijn tweede geel kreeg hier niet bestraft zou wordenquote:
Ze wonnen relatief makkelijk van AZ, Utrecht en Twente. Dat is dan ook wel weer een prestatie.quote:
Hier staat meer druk op om de wedstrijd niet 'kapot te maken' uiteraard.quote:Op zondag 22 december 2024 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de situatie waar de Groningen speler gister zijn tweede geel kreeg hier niet bestraft zou worden
Ook al zo'n onzinredenering altijd jaquote:Op zondag 22 december 2024 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier staat meer druk op om de wedstrijd niet 'kapot te maken' uiteraard.
Onzin natuurlijk. Regels zijn regels.quote:Op zondag 22 december 2024 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier staat meer druk op om de wedstrijd niet 'kapot te maken' uiteraard.
ESPN heeft net de hele week topper promo's uitgezonden, dat valt dan al tegen maar als het 11 vs 10 wordt gaan mensen hun geld terugvragen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook al zo'n onzinredenering altijd ja
Moet je nagaan als PSV écht goed zou zijn, dan stond het nu 5-0quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |