SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien ook duurder door kerst?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is zalm nog steeds dezelfde prijs: ¤15,99 per kilo!
Goedkoper dan 1 van de goedkoopste lapjes rundvlees dus!
Zo kut, ik wilde beef jerky gaan maken in mijn airfryer die een dehydrate functie heeft.
En welke airfryer heb je dan?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ligt er een beetje aan wat het is natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk nu echt heel selectief in de supermarkten. Spul waarvan ik bij voorbaat al weet dat het aan de prijs is, negeer ik helemaal.![]()
https://ninjakitchen.nl/p(...)r-af140eu-zidAF140EUquote:Op woensdag 18 december 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ook duurder door kerst?
En welke airfryer heb je dan?
Deze.
Ook leuk als je naar de laagste prijs in de afgelopen 30 dagen kijkt!En nu is het maarliefst een tientje duurder!
![]()
![]()
Ik probeer het altijd onder een tientje per kilo te kopen, maar dat wordt steeds moeilijker...quote:Op woensdag 18 december 2024 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan wat het is natuurlijk![]()
Dat is wel een mooiequote:Op woensdag 18 december 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
https://ninjakitchen.nl/p(...)r-af140eu-zidAF140EU
Deze.
Ook leuk als je naar de laagste prijs in de afgelopen 30 dagen kijkt!En nu is het maarliefst een tientje duurder!
Ja hij werkt echt zo ontzettend veel beter dan m'n Inventum!quote:
Die is meteen naar de oud ijzer boer gegaan!![]()
![]()
Ik wil graag de nieuwe airfryer alleen best prijzigquote:Op woensdag 18 december 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij werkt echt zo ontzettend veel beter dan m'n Inventum!
Die is meteen naar de oud ijzer boer gegaan!
Ach over een weekje is het kerstmis...quote:Op woensdag 18 december 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil graag de nieuwe airfryer alleen best prijzig![]()
![]()
Dat is waar, ach is iets voor volgend jaar dan maarquote:Op woensdag 18 december 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach over een weekje is het kerstmis...
https://www.mediamarkt.nl(...)e-zwart-1810355.html"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ehm... verder alles goed?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die keiharde dikke ruften van je zijn al heet genoeg om echt ALLES te kunnen roosteren!![]()
![]()
Hij is zonder windjes al heetquote:Op woensdag 18 december 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die keiharde dikke ruften van je zijn al heet genoeg om echt ALLES te kunnen roosteren!![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij is zonder windjes al heet![]()
![]()
![]()
Mooiste TT ever
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben ik een mooie TTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O-Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Micado.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik een mooie TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O-![]()
![]()
Ja Aziatisch spelletjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vandaag een bon gekregen van de hema daar ga ik nuttige huishoudelijke spullen van kopen oa een draagbare wasmand en een vergiet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar, ach is iets voor volgend jaar dan maar
https://www.mediamarkt.nl(...)e-zwart-1810355.htmlPrijsje!!!
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij is zonder windjes al heetAls dat geen paringsritueel wordt!
![]()
![]()
Al mogen ze die hier zit wel beter in gaan delen enzquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Owquote:Op woensdag 18 december 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij zei pas maar mikey heeft een bon![]()
Ik ben toe aan weekend![]()
![]()
Ja van die dingen die nog ontbrekenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Lovelyquote:
Ik heb deze. Zie dat die nu in de aanbieding is. https://www.expert.nl/phi(...)41KAsvhoCQToQAvD_BwEquote:Op woensdag 18 december 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar komt omdat t van Philips is..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga boeken uitzoeken op kosten van de baas
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik deze https://www.expert.nl/phi(...)irfryer-xl-372605376quote:Op woensdag 18 december 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb deze. Zie dat die nu in de aanbieding is. https://www.expert.nl/phi(...)41KAsvhoCQToQAvD_BwE
Alleen wordt ie gewoon wat minder enz"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook lezen in de baas zijn tijdquote:Op woensdag 18 december 2024 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga boeken uitzoeken op kosten van de baas
Er moet ook zo een niet in mijn naam hype komen voor Oekraïne wapens geven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebruik je hem veel? Ik die van mij wel. Niet voor snacks of friet. Die vind ik er niet lekker in.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik deze https://www.expert.nl/phi(...)irfryer-xl-372605376
Alleen wordt ie gewoon wat minder enzWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best welquote:Op woensdag 18 december 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebruik je hem veel? Ik die van mij wel. Niet voor snacks of friet. Die vind ik er niet lekker in.
Dat is goedquote:Op woensdag 18 december 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja neem ik zelf wel even kaas mee![]()
![]()
Friet, bitterballen, dumplings, broodjes.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
En die andere is ook wat luxer zit meer op enz![]()
Naja eigenlijk duurde hij nog tot 20 uur, maar ik had geen zin meerquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Was de gluhwein zeker op?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja eigenlijk duurde hij nog tot 20 uur, maar ik had geen zin meer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: