SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fijn te horen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die is een aantal dagen geleden gesneuveldquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Arie weg?quote:Wie heeft Arie weggedaan?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rip arieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arie weg?Wie heeft Arie weggedaan?
![]()
![]()
Rip Ariequote:Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is een aantal dagen geleden gesneuveld![]()
Heftig he? Misschien moeten we een bijeenkomst plannen voor Ariequote:Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
quote:Echt hequote:Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oeh, de koffie koud geworden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zellufquote:Op woensdag 18 december 2024 11:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Krieltje Arie gebrokenglas en justin![]()
![]()
Gekkiequote:Op woensdag 18 december 2024 11:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
He nu moet ik een schoon slipje aan![]()
Arie mag mij altijd spreidenquote:Op woensdag 18 december 2024 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik weet niet wat Arie probeert spreiden![]()
Sowquote:Op woensdag 18 december 2024 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Arie mag mij altijd spreiden![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Lievvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is niet zo lovelyquote:Op woensdag 18 december 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Primaquote:Op woensdag 18 december 2024 11:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meelie ❤️ hoe is het met jou?![]()
![]()
Heeft Arie pechquote:Op woensdag 18 december 2024 11:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Arie belde mij net, hij is het hier niet mee eens![]()
Stomme Ariequote:Op woensdag 18 december 2024 11:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Arie belde mij net, hij is het hier niet mee eens
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker sliepequote:Op woensdag 18 december 2024 11:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heftig dit. Maar ik merk dat ik weer een dutje miet gaan doen![]()
![]()
LovelyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En wat voor éénquote:Op woensdag 18 december 2024 11:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed![]()
![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ekamp-en-eigenaresse
Explosie Tarwekamp mogelijk wraakactie voor verbroken relatie: 'Verdachte wilde ex materieel raken'
Eén van de vier verdachten van de explosies in Tarwekamp en de eigenaresse van de bruidswinkel hadden tot voor kort een relatie. Dat meldt het AD op basis van politiebronnen. Een bron rond het onderzoek bevestigt aan RTL Nieuws dat de relatie een rol speelt. De bruidswinkel was hoogstwaarschijnlijk doelwit van de explosies."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dan blaas je de halve straat opquote:Op woensdag 18 december 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
Explosie Tarwekamp mogelijk wraakactie voor verbroken relatie: 'Verdachte wilde ex materieel raken'
Eén van de vier verdachten van de explosies in Tarwekamp en de eigenaresse van de bruidswinkel hadden tot voor kort een relatie. Dat meldt het AD op basis van politiebronnen. Een bron rond het onderzoek bevestigt aan RTL Nieuws dat de relatie een rol speelt. De bruidswinkel was hoogstwaarschijnlijk doelwit van de explosies.![]()
![]()
Gewoon doen. Lief zijn voor jezelfquote:Op woensdag 18 december 2024 11:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heftig dit. Maar ik merk dat ik weer een dutje miet gaan doen![]()
![]()
Zo is hetquote:Op woensdag 18 december 2024 11:31 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon doen. Lief zijn voor jezelf![]()
![]()
Wat een gekken.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
Eén van de vier verdachten van de explosies in Tarwekamp en de eigenaresse van de bruidswinkel hadden tot voor kort een relatie. Dat meldt het AD op basis van politiebronnen. Een bron rond het onderzoek bevestigt aan RTL Nieuws dat de relatie een rol speelt. De bruidswinkel was hoogstwaarschijnlijk doelwit van de explosies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijkbaar wel.. niet te begrijpenquote:Op woensdag 18 december 2024 11:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan blaas je de halve straat op
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2024 11:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.. niet te begrijpen![]()
![]()
Zo erg dat het uiteindelijk mensen die niks met die situatie te maken hebben het leven heeft gekost.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel triest iddquote:Op woensdag 18 december 2024 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo erg dat het uiteindelijk mensen die niks met die situatie te maken hebben het leven heeft gekost.![]()
Zeer triest ja..quote:Op woensdag 18 december 2024 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo erg dat het uiteindelijk mensen die niks met die situatie te maken hebben het leven heeft gekost.
Ohnee, niet gek laten maken hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 12:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er zijn 2 dames die mijn hoofd gek maken.
Laters
![]()
![]()
Maken ze veel lawaai?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er zijn 2 dames die mijn hoofd gek maken.
Laters"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Onverwacht net een kerstpakket ontvangen even checken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow beterquote:Op woensdag 18 december 2024 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onverwacht net een kerstpakket ontvangen even checken.Hopelijk zit er nog iets leuks en bruikbaars in
![]()
Ja van een stichting waar ik ooit op een blauwe maandag vrijwilligerswerk heb gedaan toch leuk.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow beterHopelijk zit er nog iets leuks en bruikbaars in
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat doen ze netjes!quote:Op woensdag 18 december 2024 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja van een stichting waar ik ooit op een blauwe maandag vrijwilligerswerk heb gedaan toch leuk.
![]()
Ja zag hem ook totaal niet aankomenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Extra leuk danquote:Op woensdag 18 december 2024 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja zag hem ook totaal niet aankomen![]()
![]()
Brrrquote:Op woensdag 18 december 2024 12:46 schreef ToT het volgende:
En anders in [KPD], aangezien hij hem zo adoreert.
R.I.P DTS.![]()
Die staan niet steeds in de TT en OPquote:Op woensdag 18 december 2024 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor de 2728e keer over sportsokken hebben is wel enorm leuk en grappig HIHAHOHOHHAHAIIAHI![]()
Miemiemiemiequote:Op woensdag 18 december 2024 12:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die staan niet steeds in de TT en OP![]()
Leave my sportsokken alonequote:Op woensdag 18 december 2024 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor de 2728e keer over sportsokken hebben is wel enorm leuk en grappig HIHAHOHOHHAHAIIAHI
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Roerbak mie met groenten en stukjes kip is wel verdomd lekker.
R.I.P DTS.![]()
Mooi pakketje Moonquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja he !! Wauw wat een leuk pakket. Was enorm verrast dat er gelukkig nog een donateur kwam!!quote:wauw was veel te laat ook
![]()
![]()
Aaah wat fijn dat je een pakket hebtquote:Op woensdag 18 december 2024 13:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja he !! Wauw wat een leuk pakket. Was enorm verrast dat er gelukkig nog een donateur kwam!!wauw was veel te laat ook
Ja met heel veel dank aan @Sallyquote:Op woensdag 18 december 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah wat fijn dat je een pakket hebt
die het pakket heeft samengesteld en echt zo haar best heeft gedaan
en natuurlijk de donateur
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 13:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja met heel veel dank aan @:sallydie het pakket heeft samengesteld en echt zo haar best heeft gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh tof!!!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja met heel veel dank aan @:sallydie het pakket heeft samengesteld en echt zo haar best heeft gedaan
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tis een schat onze @Sallyquote:Op woensdag 18 december 2024 13:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hey vakantiegangert, naar je zin daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mikey, al wat over je kookplaat gehoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope vandaag maar weer bellen.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, al wat over je kookplaat gehoord?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook een gebed zonder eind hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Irritant zoiets. Al maanden speelt dit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Recht hebben is duidelijk iets anders dan je recht krijgen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iemand is jarig. Trakteert op mandarijnen
Trotste mama van Ambar
Zo heb ik recht op de 1e plek.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gezond!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand is jarig. Trakteert op mandarijnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is een keer een andere traktatie dan altijd maar taart.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ik een mandarijn wil dan eet ik die wel. Ik wil koek of taartTrotste mama van Ambar
Gevulde koekquote:Op woensdag 18 december 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een mandarijn wil dan eet ik die wel. Ik wil koek of taart
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uit protest gooi ik vanavond een extra koekje in de mondTrotste mama van Ambar
De Kerstman?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand is jarig. Trakteert op mandarijnen![]()
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Uit protest gooi ik vanavond een extra koekje in de mond![]()
Zoete wraak.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kaasblokjes.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het volgende? Konijnenvoer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een plank met groenten en een bakje humus?Trotste mama van Ambar
Ja dat is het inderdaad.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt serieus als je geen koek, taart of iets anders zoets doet dan haat je gewoon je collega'sTrotste mama van Ambar
Jij trakteert de volgende keer ook iets gezonds?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt serieus als je geen koek, taart of iets anders zoets doet dan haat je gewoon je collega's![]()
![]()
Ik geef iedereen een gratis hardlooprondje door de wijk!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij trakteert de volgende keer ook iets gezonds?Trotste mama van Ambar
Kunnen ze vast waarderenquote:Op woensdag 18 december 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geef iedereen een gratis hardlooprondje door de wijk!![]()
![]()
Met zakjes chips aankomen net als vroeger op school.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt serieus als je geen koek, taart of iets anders zoets doet dan haat je gewoon je collega'sThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 december 2024 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En als de persoon ‘lekker gek’ is met een stukje komkommer of een zilveruitje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Door al dat gepraat heb ik wel zin gekregen in een mandarijntjeTrotste mama van Ambar
Op plakjes worst.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij trakteert de volgende keer ook iets gezonds?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, van die dunne plakjes worst, om een augurk heen.... Dat is best lekker.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoezo mag dat niet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een geweld weerquote:Op woensdag 18 december 2024 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
Dan trakteer ik wel op een vuistslag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow zo.quote:
Ja nouja.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan gewoonquote:Op woensdag 18 december 2024 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
Dan trakteer ik wel op een vuistslag![]()
Cursus anger management nodig?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
Dan trakteer ik wel op een vuistslag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je veel vezels en groente eet vermindert juist de kans op darmkanker dus dat eet ik naast de worstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zie wat fel licht door de wolken heen, weten jullie wat dat is?
Uw ADH vitamine Worst
Ben je aan het trippen?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie wat fel licht door de wolken heen, weten jullie wat dat is?![]()
Ik zou je even na laten kijken hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie wat fel licht door de wolken heen, weten jullie wat dat is?Trotste mama van Ambar
Nee echt heel even, ben gelijk verbrand ben dat natuurlijk niet gewendquote:Uw ADH vitamine Worst
Nou het klinkt heel eng allemaalquote:Op woensdag 18 december 2024 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee echt heel even, ben gelijk verbrand ben dat natuurlijk niet gewend![]()
Ik zie het al voor me, Justin, in een meeting, steekt ineens, als een scheidrechter, een rode kaart omhoog
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pascal en Dennis gaan los boven ScalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3156 / +190 / +121 / 12270 / 12758
2. FreshFruit / 1160 / +113 / +0 / 2862 / 3381
3. mario390 / 689 / +36 / +39 / 487 / 723
4. Dr.Mikey / 649 / +85 / +76 / 1017 / 1295
5. HappyCharly / 421 / +14 / +1 / 1809 / 2018
6. hemarookworst / 397 / +30 / +16 / 1417 / 1684
7. KillemWieft / 393 / +27 / +35 / 275 / 444
8. AardappelSchotel / 310 / +15 / +18 / 2128 / 2357
9. gebrokenglas / 269 / +0 / +4 / 2080 / 2340
10. _UserName_ / 251 / +35 / +111 / 341 / 421
11. greysbones / 225 / +17 / +8 / 2522 / 2662
12. MizzezAmy / 209 / +14 / +0 / 1238 / 1392
13. Pinnenmutske / 171 / +2 / +2 / 821 / 964
14. Lovely / 158 / +19 / +13 / 2168 / 2358
15. Rob / 135 / +0 / +43 / 194 / 245
16. ToT / 130 / +9 / +2 / 2367 / 2515
17. Fogel / 128 / +16 / +7 / 608 / 730
18. loveyoulongtime / 125 / +2 / +1 / 577 / 642
19. kree / 119 / +11 / +0 / 524 / 590
20. Soury / 119 / +0 / +0 / 140 / 185SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Doe ik gewoonquote:Op woensdag 18 december 2024 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie het al voor me, Justin, in een meeting, steekt ineens, als een scheidrechter, een rode kaart omhoog![]()
![]()
Ik schijn nogal expressief te presenteren
Trotste mama van Ambar
Dat is positieve feedback toch?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik schijn nogal expressief te presenteren![]()
![]()
En vervolgens wijst jouw leidinggevende naar de 👉 🚪quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee die heeft de rode kaart gekregen, dus die moet er zelf uitquote:Op woensdag 18 december 2024 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vervolgens wijst jouw leidinggevende naar de 👉 🚪![]()
![]()
.
[ Bericht 94% gewijzigd door gebrokenglas op 18-12-2024 14:36:00 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 18 december 2024 14:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee die heeft de rode kaart gekregen, dus die moet er zelf uit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter een dictatuur?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die meningen van iedereen altijd.Uw ADH vitamine Worst
Nee, zo bedoel ik het helemaal niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk, krachtige taalquote:![]()
Ik vind dat je dit goed doet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
PrimaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 18-12-2024 14:54:51 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ALLEMAAL!quote:Op woensdag 18 december 2024 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
360 graden feedback? Of gewone feedback? Of is het meer commentaar?![]()
Dank voor deze meningquote:Op woensdag 18 december 2024 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, krachtige taal![]()
Ik vind dat je dit goed doet.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jazeker.quote:Je moet je van mij totaal niets aantrekken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doen we ook nietquote:Op woensdag 18 december 2024 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker.Je moet je van mij totaal niets aantrekken.
![]()
![]()
En uittrekken ?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker.Je moet je van mij totaal niets aantrekken.
![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 14:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh sorry. Dacht dat Justin en ik alleen waren. Ik trek mijn trui weer aan![]()
![]()
Ik ga zo een borrel drinken.
Het is tijd voor gluhwein.
Aka kerstborrel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Neem je @Monsterkoekie mee?quote:Op woensdag 18 december 2024 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zo een borrel drinken.
Het is tijd voor gluhwein.
Aka kerstborrel![]()
Nou, dat gaat niet. We moesten tickets bestellen. Ze hadden niet verwacht dat zoveel mensen interesse hadden, dus er waren minder tickets dan medewerkers die willen gaanquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: